Jump to content

Sonda lambda


charisman
 Share

Postare recomandată

codul sondei este 030 906 262 K - imi spune sa se potriveste pentu cod motor AUA si cutie de viteze hidramata.

Eu am motot tip AUB si cutie manuala....o merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma iau dupa ce zice Unixauto.ro cica sonda1 aia cu 5 fire inainte de CAT, de pe AUB merge si pe AUA...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual inainte de montare pune o husa sau ceva pe cutie, sa nu vada sonda lambda ca cutia ta este manuala :lol:

Cu siguranta Cataline, poti s-o achizitionezi fiindca va functiona stai linistit.... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si blonda si desteapta ... combinatia fatala :))

Lasa bre omul in pace...zicea si el acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:tomato:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut, am "check engine" aprins si urmatoarele erori vag-com:

 

 

3 Faults Found:
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit 
            P1118 - 35-10 -  -  - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-10 -  -  - Intermittent
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity 
            P0140 - 35-10 -  -  - Intermittent
 
Masina are 70k total, facuti toti in romania. Oare sa incerc un  schimb de bujii, sau direct sonda din spate?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile doar daca vrei tu...dar inlocuirea lor nu va imbunatati cu nimic activitatea sondei.

Poti sterge erorile inainte de achizitionarea sondei 2,   un test cu vcds-ul....daca apare B1S2 not ok.....linistit alta sonda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt linistea ta , sterge erorile , pornesti motorul si o tii 5-10min turata...daca apare din nou erorile 1 si 3 schimba sonda 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare! detin o FABIA 1.2 din 2003 SH din afara si am "check engine" aprins in bord.Prima data cand s-a aprins m-am cam speriat ca nu stiam ce semnifica,apoi am aflat sa este din cauza benzinei,am mers la cineva si mi-a sters eroarea din bord dar dupa vreo 2 luni s-a aprins din nou si asa l-am lasat mult timp (cateva luni bune ), dupa care am hotarat sa ma duc sa il stearga din nou.Erorile au fost : " amestecul prea sarat din benzina " si "catalizator partial colmatat".Tipul de la service mi-a sters eroarea si a zis ca este din cauza ca am mers mult in oras la turatii mici ,indicatiile lui au fost : mers in afara orasului cam 10 minute cu 80km/h in treapta a 3-a apoi sa o las un timp si sa fac iar asta ,ok ,a 2-a zi asta am si facut. Am mers 20 km in afara orasului cu ea turata exact cum mi-a sugerat tipul de la service, turata in treapta 3-a cu 80 km/h si la intoarcere mi s-a apins din nou :tuktuk: ! nu stiu ce sa-i mai fac...sa fie oare sonda?daca este sonda,de ce nu i-a aparut pe calc?? ce imi recomandati?

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-ne si noua codurile de eroare.

 

"Amestec prea sarac" are mai multe cauze : pompa de benzina care nu mai face presiune, regulator de presiune defect, filtru de benzina infundat, aer fals pe admisie sau evacuare , benzina proasta.

 

Pentru cealalta eroare ar cam trebui codul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou! codurile de erori sunt :

        - P0420 - Sistem catalizator (banc 1) - Efect insuficient ;

        - P0171 - Sistem combustibil ( banc 1 ) - Amestec prea sarat .

Tin sa mentionez ca benzina am bagat o perioada de la ROMPETROL si de cateva luni de la MOL . Pe langa acestea mai adaug :

       - 0522 Eroare in unitatate comanda motor ;

       - 04F7 Servomotor clapete temperatura ;

       - 063C Servomotor clap.aer proaspat/recirc.;

       - 04F7 Servomotor clapete temperatura - Scurtcircuit masa ;

       - 04F7 Servomotor clapete temperatura - Scurtcircuit plus ;

       - 063C Servomotor clap.aer proaspat/recirc - Componenta blocata sau fara tensiune ;

       - 063C Servomotor clap.aer proaspat/recirc. - Scurtcircuit masa ;

       - 063C Servomotor clap.aer proaspat/recirc. - Scurtcircuit plus ;

       - 063C Servomotor clap.aer proaspat/recirc. - Adaptare neefectuata .

 

La intrebarea mea adresata acestuia : " Ce reprezinta aceste erori ? ", tipul mi-a zis ca astea au aparut cand a pus contactul si ca sa stau linistit ca este totul OK si ca este normal sa apara asa!! Mie unul nu mi se pare ca ar fi totul ok,voi ce ziceti? Astept raspunsul d-voastra !

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La P0420 spune ca eficienta catalizatorului este sub limite. Vezi sa nu traga aer fals, adica sa nu ai fisuri sau sa nu fie etasa evacuarea, de la galeria de evacuare pana la sonda lambda 2 ( cea de dupa catalizator). Cea mai simpla si usoara incercare de rezolvare ar fi sa bagi benzina si sa mergi ceva mai turat ( peste 3000 de turatii) timp de sa zicem 10 minute. Poate sunt depuneri prin catalizator si astfel mai arzi din ele. Sondele lambda nu cred ca ar fi de vina desi nu ar strica un "aging test" pentru ele.

 

Celelalte erori tin de sistemul Climatic ( AC) si trebuia sa postezi in topicul aferent . 2 sunt de la V68 care regleaza temperatura si 2 sunt de la V154 care comuta intre aer recirculat si aer de "afara" .Incearca un basic settings la ele si vezi daca mai apar. Daca inca apar erorile e cam mult de demontat ca sa incerci sa le cureti si as recomanda sa iei altele fie din dezmembrari si mult mai ieftine ( cu riscul sa fie defecte si acelea ) fie noi la vreo 400 de lei bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu ea turata la 3000 cu treapta a 3-a timp de 10 minute ( de 2 ori am facut asta ) si mi-a aparut din nou ! Am sa verific daca trage aer fals pe undeva. Am sa va tin la curent. In Craiova unde aveti sediul ,cum pot sa va gasesc si cat costa o diagnoza?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,stie cineva daca schimb sonda 1 cu una universala cu 4 fire si lipesc firele la contactul de la sonda veche??am intelesc ca ala nu se strica si asa costa la jumatate.(apropo-cred ca  4 fire)va multumesc anticipat    ---1.4 benz AZF 2002   44kw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Cei care se pricep mai bine poate mă pot lamuri şi pe mine. Dacă nu este martorul check-engine aprins pe bord  este posibil ca sonda lambda să nu funcţioneze? Este o istorie mai veche cu maşina mea, poate nu vă plictisesc prea tare... 

De când am luat-o din 2007 am tot intrat pe forum să învăţ ce şi cum despre ea mai ales că e destul de veche şi apar probleme. Am vazut, de exemplu, că la relanti consumul pe BC nu a scăzut niciodată sub 1- 1,1 litri/oră, faţă de alte maşini similare prezentate pe forum cu consum 0,6 l/h. În mers, pe BC- extraurban- scade cu greu sub 8% la viteză constantă până în 100km/h. Nu mai zic de faptul că mi se pare puturoasă (dar poate e din cauză că i-am pus GPL din 2008). Anul ăsta a început să dea rateuri în eşapament când schimbam vitezele şi uşor-uşor s-a distrus catalizatorul. Meseriaşul pe care l-am consultat m-a îndrumat să dau jos ceramica din catalizator (că nu se cunoaşte!) şi aşa am făcut.... Apoi am fost la ITP şi l-am trecut (pentru că de-aia m-am dus), iar oamenii de-acolo mi-au zis că nu funcţionează sonda lambda. Însă nu am avut niciodată martorul check-engine aprins pe bord după ce am pornit motorul. Scanare cu Vag-com n-am mai făcut demult. Dacă stau să mă gândesc, atunci când am facut, apăreau nişte erori cu "amestec prea bogat"  parcă, dar le-am pus pe seama schimbării filtrului de benzină din acea perioadă.

Bănuiesc că ar trebui o scanare ca să fiu mai sigur referitor la codurile de eroare, dacă există. Voi ce ziceţi, e sonda defectă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bn faci o scanare  sa vezi daca ai ceva erori inainte sa cumperi sonda(ca e destul de scumpa )iar daca iti da erori abia atunci cumperi sonda,,mai sus a postat armin74    erorile 1  si 3 ptr sonde,la el prima sonda e buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Dar la Rec martorul MIL nu este aprins, se stinge la pornirea motorului, asta inseamna ca martorul este functional, si nu sunt probleme pe modulul Engine.

Sonda lambda nu se inlocuieste doar asa dintr-o ,,dorinta arzatoare" ...de a inlocui ceva.  Decizia finala ii apartine.

Vaskabunu, trebuie sa mentionez ca operatiunea pe care vrei sa o faci, este supusa esecului...,,din fasa", nu ai nicio sansa sa rezolvi problema. Nu vreau sa te descurajez, dar asta e situatia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La putin peste 164.000 km o scurta diagnoza imi spune si mie ca va trebui inlocuita sonda lambda. Un test de noxe, pe un analizor dintr-o statie ITP imi spune cam acelasi lucru. Din cate am inteles, cam 160.000km tin, inca e mai mult decat ok.  Cred ca din cauza asta am si un consum o idee mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa stiu si eu ca una din sonde cand se duce da consum marit, parca prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut , 

 

Este compatibila sonda lambda, inainte de catalizator : bosch  0258007353  cu motorul din semnatura :1.4 16V AUA ?

 

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o eroare pe sonda 17586 - linear o2 sensor pump current open circuit, aceasta sonda a fost pusa pe masina  bosch  0258007353 , meseriasi baietii , toate erorile posibile pe ecu cu aceasta . E plina lumea de meseriasi . Hoooooooooooooooooo  la sapa cretinilor , nu la service .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-ti dea banii inapoi.

Pentru motorizarea ta:

29ole9j.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

 

Revin cu problema ,17586 - linear o2 sensor pump current open circuit, sonda a fost returnata(bosch) si am pus vechea sonda pe masina . Cum pot verifica sonda cu VDCS ? Astept orice sugestie ,ce sa urmaresc si unde trebuie sa vad activitatea sondei . 

 

Multumesc anticipat ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!