Jump to content

acceleratie 0-100 km/h


omu_negru
 Share

Postare recomandată

In vreo 12s

Are 90cp, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scos odata 14s, da turata max pana in 3000-3200.

Deci banuiesc ca vreo 12 ar fi ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In vreo 12s

Are 90cp, nu?

ma intreb cum drequ g3/1800 prinde suta in 12 secunde.

cand supernova/solentza e prezentata pe specs-uri pe la 12-14 secunde ???

NU VREAU SA CRED ca o solnitza sta in fata unui g3/gti :))

am gasit pe un site nemtesc:

Leistung: 90 PS

VMax: 210 km/h

0-100 km/h: 10.5 Sek

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hehe :))

am zis neturata...cand o urc peste 3000..se skimba datele problemei.... :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat datele de aici

DSN/solnitza au in jur de 970kg si cu 15cp mai putin, iar G3 sigur are peste tona, de aici se poate trage diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si de cutia de viteze de pe masina. Nu toate MK3-urile de 66KW au aceeasi cutie, si aceleasi rapoarte. GT-urile de exemplu au cutii mai scurte. In plus, daca vrei sa vezi in cat iei suta, nu schimbi la 3k ture, ci catre redline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de aceea am intrebat si eu, ca am schimbat numai la aproape 6000 de ture si abia a luat in 14. Se poate ca vitezometrul sa arate mai putin? si cum pot sa testez si eu sa vad daca indica viteza corecta?

Si cum naiba ai reusit sa scoti in 14s turata numai pana la 3000-3200 de ture? ca abia dupa 3000 de ture se simte ca are viata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O persoana nu poate sa conteze foarte mult, decat daca nu are vreo 200kg ;)

Daca vrei sa verifici performantele masini eu zic sa te uiti la reprize, 80-120 in a 4-a si a 5-a si 60-100 in a 4-a, astea ar fi cele mai uzuale. La reprize depinde strict de masina si nu de sofer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasurile de pe bord dupa 50km/h indica mai mult, asta probat si masurat prin senzorii ABS. Cu atinsul vitezei X in timp cat mai scurt... cred ca motorul ar trebui tinut la cuplul maxim, schimband vitezele astfel incat sa nu te departezi prea tare de cuplul maxim... ceea ce nu prea e pe la 6000 de ture... parerea mea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lori... Cu ceasurile sunt absolut de acord, in rest... da si nu ;).. mai mult nu. Cuplul te duce la viteza mare, puterea te tine acolo. In plus, curba de cuplu nu cade imediat dupa cuplul maxim, ci se mentine intr-un "platou" cu o descrestere compensata de crestera puterii pentru inca 2-3K ture, in functie de motor. Deci, dupa turatia de cuplu maxim, la viteze mari in ture mari si trepte inferioare, ai si avanatjul puterii crescute. Eu cred ca trebuie sa duci motorul pana la turatia la care puterea este maxima, ( ma rog, undeva aproape de asta), pentru ca dupa schimbarea treptei de viteza sa beneficiezi atat de cuplu, cat si de putere. Rezistenta la inaintare datorita frecarii cu aerul creste proportional cu patratul vitezei ( daca bine imi amintesc), de unde necesitatea de putere mare, pe langa cuplu. De aceea masinile de curse ( de fapt, chiar si cele de strada care au intr-adevar pretentii sportive) au turatia de cuplu maxim foarte aproape de turatia de putere maxima, si amandoua sunt vecine cu redline-ul :)

PS: Vezi difernta dintre Golf-ul meu si Golf-ul tau. La aceeasi viteza, al meu sta in ture mai mari. Rezultatul... :) :) = placerea de a conduce ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ramanem la subiect hai sa mai facem niste masuratori sa avem termeni de comparatie. Ramane problema: de unde stim cand am atins 100 km/h?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la nenea cu radarul :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

cat are cuplu maxim si la ce turatii golul 3 1.8 90cp ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat are cuplu maxim si la ce turatii golul 3 1.8 90cp ;)

motoarele 1.8 - 90 Cp ( ABS , ADZ , ANP ) au un cuplu maxim de 145 Nm la 2500 rpm si 90CP la 5500 rpm iar cel de 1.8 - 75 Cp(AAM , ANN ) are 140 Nm la 2500 rpm .

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt Golf III : putere motor(KW) accel(s) 0-100km/h

44 16,3

55 14

66 12,1

85 10,1

128 7,8

Astea sunt date pt benzinare.Pt diesel valorile sunt rusinoase si de fapt nu fac decat sa confirme statutul de tractoare agricole.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine a scris Golf III nu IV ... si oricum FMM-ul e o exceptie :(

a mai ramas g3 2000 16v 150 cp .. 0-100 = ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cele de G3 diesel cum sint, deci sper sa nu se fi simtit jignit baiatul. Mai glumim si noi :(

Presupun ca asta ar fi:

Golf GTI 16v - 0-60mph = 8.0secs Top Speed = 135Mph

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt diesel valorile sunt rusinoase si de fapt nu fac decat sa confirme statutul de tractoare agricole.

Pentru aceasta afirmatie generatoare de flame-uri user-ul nodnad a primit un concediu fara plata de 8 zile. Nu urmati astfel de exemple.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine a scris Golf III nu IV ... si oricum FMM-ul e o exceptie :hainoroc:

a mai ramas g3 2000 16v 150 cp .. 0-100 = ?

Eu am scos 8 secunde si ceva ... cred ca ieseam si mai bine oricum a fost pana in 9 secunde :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu daca e o metoda buna sau nu, dar daca ai un laptop decent,sa comunice in timp real eu la masina mea (din semnatura) am conectat VaG-com la ea si iti scrie clar. Faci un grafic si te prinzi.NU am urmarit acceleratia 0-100 in particular, dar este time stamp la orice parametru. Nu stiu la cate modele VAG poti face asta, dar la cele relativ noi, sigur!

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!