Jump to content

Abgas Werkstatt


abro
 Share

Postare recomandată

Aseara am patit si eu sa se aprinda martorul gen motor, pe portocaliu si sa ramana aprins. S-a aprins din senin, dar masina nu da niciun semn ca s-ar fi intamplat ceva. Nu are nicio simptoma ciudata. Adevarul este ca am mers cu ea cam subturata o vreme, cam 30 km, am ajuns la un eveniment si acolo s-a aprins martorul. Apoi, dupa eveniment, am mers cu ea turata, cu peste 2500-3000 turatii vreo 30 km cu gandul ca se va stinge, insa nimic. Maine merg sa ii fac un scan si sa vad de unde eroarea, sper sa nu fie ceva grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    17

  • F l o r i n

    12

  • reenicku

    7

  • erich iosef

    6

Si noi speram...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pe touran 2.0 BKD 2005 am aceeasi problema "abgas werkstatt". Dupa 2 zile de mers subturat s-a aprins, de atunci merg numai in 3000 rpm, dar nu a disparut . Am desfacut si curatat egr si clapeta, tot nimic... pe tester zice P0691 si P3101 - scurt sau probleme la impamantare pe un senzor de temperatura; nu as sti care. Ceva pareri ? cum ati mai rezolvat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti posta si tu erorile asa cum apar pe VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal

P3101

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground

P3102

 

Nu le am salvate, dar astea erau.

 

Am scos mufa la clapeta (4 pini) si da scurt pe pinii 1(maro) cu 3(mov). E in regula asa sau da scurt motorasul? Pe fire e in regula treaba, da 12v pe celelalte 2 culori.

 

http://www.audi-sport.net/vb/a3-s3-sportback-8p-chassis/58985-help-p3103-v157-motor-intake-manifold-flap-egr-valve-how-do-i-solve-2.html

E aceeasi solutie si la mine?

 

Am gasit clapeta: http://www.epiesa.ro/clapeta-control-admisie-aer-vw-touran-1t1-1t2-2.0-tdi-16v-pierburg-7.14393.26.0/17770/10487/art-1017787/

sau http://www.comenzipieseauto.ro/clapeta-acceleratie-pierburg-p2352.html

Modificat de reenicku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba clapeta.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la P0691 era siguranta de la electroventilatoare, am schimbat-o si am scapat de eroare

Modificat de reenicku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta s-a ars din cauza clapetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si de cand am schimbat-o imi tot miroase a incins ... o sa o arda iar pana schimb clapeta. Am gasit clapeta SH cu 4 luni garantie la 350+ transport. De la 850 noua cred ca e ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit clapeta si acum imi apare :

P3103 - Motor for Intake Manifold Flap (V157), Malfunction

 

din ce am vazut pe aici:
Possible Symptoms
Higher fuel consumption (este cu vreo 3 L/100)
Insufficient acceleration above 100-120 kmh (NU AM OBSERVAT ASTA)
Shutting off the engine is not nice and easy (nu e deloc nice, scutura motorul de zici ca zboara din suporti)

Possible Causes
Intake Manifold Flap (V157) or the motor for V157 doesn't work well.
Possible Solutions
Check wiring and connections

 

ce sa mai verific acum? Sterg eroarea si reapare la 1-2 porniri; Readaptare nu vrea, am incercat de ~10 ori o tureaza la 1400 inchide EGR, deschide EGR, gazele le arata 255 la relanti apoi in adaptare urca la 400-450 mg la 1400 rpm ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum mai e un aspect de lamurit, clapeta pe care ai cumparat-o e buna sau e ca aia care o ai tu? Nu se poate desface sa o verifici eventual din doua poate faci una?

Mai bine ai posta problema in aria touran poate acolo vei primi mai multe raspunsuri de la posesori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta e de pe un golf 5 tot bkd. Am discutat cu cineva la reprezentanta si mi-a zis ca problema la majoritatea touranurilor ar fi cablajul, are scurt undeva sub filtrul de aer sau sub baterie. De asta mi-a ars-o pe cealalta. Sau ar mai putea fi motorul la electroventilator, desi ala functioneaza in regula, nu cred asta. Am desfacut tot pana la baterie dar nu am codul la cd sa o pot scoate... Astept sa mi-l trimita si continui cautarile. Mai are cineva vreo parere? Sau mai stie ceva ajutator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate linistit bateria, nu-ti cere cod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a trimis baiatu' alta clapeta, schimbat si gata, e totu in regula, aia era. Am desfacut celelalte doua.. nu prea ai ce le face.. motoras, 2 rotite din plastic si o placuta cu circuite. De la clapeta mea 2 zile am mirosit a plastic ars  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Imi apare si mie Abgas Werkstatt la un Passat B5 1,9 tdi 131cp..masina merge bine dar nu mai afiseaza temperatura apei pe bord...oare o fi vreun senzor?

Sent from my GT-I9001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu mai merge indicatorul la temperatura apa, este de la senzorul G62 - verifica-i cablajul, daca este ok, atunci alt senzor. Recomand original sau Hella.

 

fa o scanare, sa vedem ce erori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

 

In cazul masinii mele aceasta eroare a aparut din cauza senzorului de motorina si cel de apa care erau defecte. Recomandarea mea este sa faceti o scanare vag  inainte sa schimbati ceva. Dupa cum s-a mai spus pe forum, acest mesaj "abgas werkstatt" apare din diferite cauze insa o scanare cu vag ar trebui sa identifice problema.

 

Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat acu 2 saptamani senzorul G62 si nu mi-a mai aparut eroarea..dar la mine nu afisa temperatura apei in bord..deci am zis ca schimb acel senzor oricum nu e o investitie mare si de atunci nu mi-a mai aparut eroarea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

La multi ani prieteni! 

 

Abgas Werkstatt(atelier de evacuare in Ro),pe computerul de bord,si a ramas EGR-ul aprins,mentionez ca era ger de -12 grade.Care ar fi problemele?  Dupa o jumatate de ora de functionare la relanti,problema sa rezolvat singura. Sa fi fost ceva inghetat la Catalizator?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a ramas egr aprins?

FA o diagnoza si vezi exact care este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul de la EGR,rămăsese aprins,preţ de vreo 10 minute de mers la relanty.

După care am oprit motorul şi l-am repornit si-a revenit singură. 

PS.Am pus testerul pe ea azi si mi-a aratat zero erori!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ESP. Ce martor are la EGR?

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul este un sistem care permite reintroducerea gazelor rezultate in urma arderii inapoi in galeria de admisie.

Acest procedeu conduce la scăderea semnificativă a emisiilor de NOx deoarece reduce cele două elemente care stau la baza producerii acestuia.

  

Motorul diesel se caracterizează și prin funcționarea cu amestec sarac, aerul necesar arderii în totalitate a motorinei fiind în exces. În plus, datorită presiunii înalte din cilindru, temperatura la care are loc arderea este de asemenea ridicată. Oxigenul în exces și temperaturile înalte sunt elementele de bază pentru producerea de oxizi de azot. Din acest motiv motorul diesel, comparativ cu motorul pe benzină, produce mai mult NOx.

 
 

 

post-125334-0-23650800-1420352929_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce face EGR stim sau gasim pe google, nu e nevoie de copy/paste.

Ce nu stiu si am intrebat mai sus este: Ce martor se aprinde la EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spira de la bujii sau martorul de probleme manegment motor(asa ca un"motoras").

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!