Jump to content

Abgas Werkstatt


abro
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am si eu un passat 1.9 TDI din 2002. Azi dimineata dupa ce am calcat frana mi s-a aprins in bord becul de la centurile de siguranta si nu s-a mai stins. Mentionez ca nu are senzori la scaune ca daca nu-ti pui ceentura se aprinde becul in bord.

Care o fi explicatia?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    17

  • F l o r i n

    12

  • reenicku

    7

  • erich iosef

    6

am un passat din 2000 1.9 TDI cum aflu daca are computer de bord, ecranul de jos din bord nu am vazut sa se aprinda niciodata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va rog frumos ajutati-ma si pe mine, mi s-a blocat pedala de frana... am fost cu ea la service unde mi-au lipit stutul de la pompa de inalta ( sau ceva de genul asta ) si mi-a etanseizat furtunul care intra in compartimentul de la baterie. Pedala si-a revenit dar de atunci imi raman stopurile de la frana aprinse, rotile pe fata putin infranate,iar martorul(cel care simbolizeaza o siguranta/arc/spirala ceva de genul acesta) de la bord imi zice dupa ce pornesc motorul la 10-15 secunde "MOTORSTORG. WERKSTATT!" Un sfat va rog frumos despre cum as putea sa remediez problema adevarul ca nici nu ma pricep. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare!am si eu o problema cu un passat din 2003 decembrie si anume mii s-a aprins pe bord martorul(becul galben) si masina nu mai trage mai mult de 120km pe ora iar cind pornesc masina imi apare pe bord "ABGAS WERKSTATT" si cind accelarez masina se aude un mic suierit parca ar trage aier fals.Din cate am citit pe aici pe forum problemele ar putea fii multiple, insa aceasta eruare cam dupa 6-7 porniri si mers cu masina mai usor prin oras dispare iar cind merg cu masina mai tare in exterior se blocheaza la 120 la ora, dar mentionez ca nu se blocheaza de fiecare data la 120 la pot sa merg cu ea si la 180 la ora, apoi se blocheaza la 120 la ora si iar astept 6-7 porniri si mers mai usor cu ea si dispare becul galben si eruare de pe bord si nici calculatorul la pornire nu mai spune eruarea "ABGAS WERKSTATT". Ideia este ca, eruarea nu apara de fiecare data si cand apare se sterge singura.Ma poate ajuta si pe mine cineva!

Modificat de Expertyyze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta e la tubulatura turbo. Ori ti-a sarit vreo siguranta, ori e crapat vreun furtun.

Gasesti probleme asemanatoare aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare la toata lumea!

Mi-a aparut si mie mesajul cu gaze nearse "ABGAS WERKSTATT" in timpul mersului, cand am turat-o un pic peste 4000 de ture.Eu NU obisnuiesc sa o turez, ba din contra de multe ori am 80 km/h cu a-5-a.Mesajul apare doar dupa pornire dupa care dispare.....doarlampa aia de avertizare sta tot timpu aprinsa fara sa palpaie.

Masina la relanti sta frumos la 0.5-0.6 l/h

Spuneti-mi va rog ce poate fi? mersul subturat? ce ma sfatuiti sa fac?

Modificat de GeForce90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza sa vezi de ce s-a aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Abgas Werkstat: Buna seara, am o problema si de cateva zile incerc sa o rezorv fara prea mare succes.

Am o bora din 2005 luata de noua 1.9 TDI 66kv ALH. Si sa incep povestea:

in urma cu 4 ani deodata s-a plafonat, nu mai tragea fara sa se aprinda nimic, ajuns acasa am oprit si masina, cand am repornit-o a mers normal, anul urmator s-a aprins si martorul motor galben cel cu probleme la gazele de evacuare, si nu tragea masina, dar dupa ce o opream si o reporneam mergea. anul trecut m-a sarit cu problema asta.(de precizat ca numai vara facea asa). Pe tester nu gasea nici o eroare, dar in urma cu cateva zile nu s-a mai stins martorul si masina nu mai trage.(am venit 250 de km cu 50 la ora ca sa ajung acasa). Dupa ce pun contactul de 7 ori merge cateva sute de metri pana citeste eroarile, si acestea pe tester sunt:

4C69 Supapa magnetica clapeta reglare conducta admisiune

Intrerupere/scurtcircuit

45B9 Supapa reciclare gaze de esapament

Intrerupere/scurtcircuit

461A Dispozitiv oprire electrica (ELAB)

Intrerupere/scurtcircuit

466B Releu principal incandescenta

Intrerupere/scurtcircuit

4625 supapa presiune supraalimentare

Intrerupere/scurtcircuit

Se sterg primele 4 si ramane ultima eroare, ultima se sterge dupa ce opresc masina, cand plec in probe cu ea revin cu cele 5 erori.

Vacumul a fost verificat si toate furtunele sunt bune, valvele de la EGR si Turbina inlocuite cu unele noi degeaba, senzorul dupa interculer schimbat si degeaba, mufa de la computerul motor verificata, sigurantele bune, releele bune.

Ramane sa verific firele de la fiecare piesa, si daca nu e nici asta, inlocuiesc calculatorul motor cu altul de la alta masina.

Valorile turbinei sunt bune, pompa de injectie baga, egr curatat, catalizator scos, si degeaba.

Apropo am gasit azi firele de la senzorul de la clapeta egr cel care opreste brusc masina, se vedea lita prin cablu ca si cum ar fi roase.

Cine poate sa-mi dea niste informatii utile am sa-i fiu profund recunoscator.

Multumesc anticipat!!

Modificat de ALH 90 cp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta maea, pot sa-ti spun ca ai nevoie de alt ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare un ECU original cat o fi ? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

second hand - intre 200 si 400 lei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca cipul(cel care raspunde de avariile enuntate anterior) de la ECU este ars, maine ma gasesc cu cineva sa-l inlocuiasca (cipul), se pare ca trebuie sa negociez cu el, am auzit ca cere 150 de euro. Cam scump??? mai trebuie resoftat? (350Ron)

Multumesc domnului Cristi pentru sfatul anterior, stiu ca nu se cuvine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e cam scump, dar e alegerea ta. E mult mai ieftin un ECU sh.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si am schimbat cipul de pe ECU, 600 lei nu a vrut sa mai lase nimic, masina merge. Dupa ce am schimbat ma suna un prieten ca schimba unul cu 300 de lei, asta e bine ca merge masina.

Senzorul cica era de la un mercedes sprinter, sper sa nu-mi dea eroare mai tarziu, sau sa nu-l mai citeasca. Mecanicul de la reprezentanta mi-a spus sa nu-mi fac probleme ca nu are ce sa se mai intample.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, in urma cu 2 zile fac plinul, cand pornesc motorul i-mi apare mesajul de avertizare al motorului, risc si merg cu masina 1100km(martorul chek motor ramane mereu aprins), masina merge normal nu consuma, nu scoate fum, azi la service urmatoarea eroare Electrovalva EGR intrerupere-scurt circuit, scimb cu una noua tot la fel, egr-ul lucreaza.

Un sfat, ca luni imi vine mecanicul din vacanta.

P.S. sper sa nu fie tot ECU ca ii dau foc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cam tot ecu banuiesc .... MAi bine luai unul second.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e cam scump, dar e alegerea ta. E mult mai ieftin un ECU sh.

...asa i-am zis si eu acum cateva luni....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am rezolvat problema azi, am mers cu martorul aprins 1500 km, pini desprinsi la integratul respectiv, cred ca nu a pus suficient cositor, sper sa mearga, bani nu am mai dat ca e in garantie. mersi de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

si eu am aceeasi problema cu ABGAS WERKSTATT de vreo 2 ani si ceva imi tot sta aprins si am schimbat la ea ambele sonde lambda noi, valva egr noua, catalizator dat jos curatat, racord toba nou dat jos si sudat, si tot sta aprins check engine la bord si chestiile astea le-am facut asta vara in 2011 si apoi l-am stins cu vag comu becu ala si am bagat benzina de la rompetrol efix si am plecat la mare si dupa vreo 200 de km facuti s-a aprins iar si toate chestiile alea de le-am schimbat au fost schimbate dupa spusele si verificarile cu vag comu a nu stiu cati "specialisti" de prin servisuri din targu jiu, costandu-ma vreo 2300 de lei toate cele schimbate si facute la masina si degeaba, ca si in momentu de fata imi sta becu ala aprins, asa ca va dau un sfat la unii si aveti grija la cine va faceti masinile ca majoritatea mecanicilor astia inafar de schimbat bucse, pivoti, rulmenti, filtre si ulei altceva nu prea stiu decat sa isi dea cu presupusu si experimenteaza pe masinile voaste si banii vostri si asta va spun din propria experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare...ieri mi-am achizitionat un mk4 1.6 105ps cod motor BCB si in momentul cand pornesc masina imi apare pe CB eroarea "Abgas Werkstatt".Cand sta la ralanti are fluctuatii.Mentionez ca am scos busonul de la ulei si cu el scos masina nu mai are fluctuatiile acelea la ralanti.Poate sa ma ma lamureasca si pe mine cineva ce poate sa fie defect :)?

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Am un 1.6 16v BCB din 2003.

Acelasi mesaj de eroare "Abgas Werkstatt" mi-a aparut aseara, la pornire. Diagnoza cu VAG COM 10.6 spune:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 034 DR

Component: MARELLI 4MV 4566

Coding: 00031

Shop #: WSC 00046

VCID: 65CA3462D509

WVWZZZ1JZ3B137108 VWZ7Z0C6890450

1 Fault Found:

16407 - Bank 2: Camshaft B (Exhaust): Position Actuator Malfunction

P0023 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Am cautat pe la Ross Tech codul 16407, dar nu am gasit nimic relevant, pentru ca masina nu are Bank 1 si Bank 2. Are 4 cilindri in linie.

A mai intalnit cineva ceva similar?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare!

Ma numesc Teddy si am un passat variant 3B5 2005,2.0TDI 100kw cu filtru de particule si aditiv la filtru!

Cu putin timp in urma mi s-a aprins 3 martori...martorul filtrului de particule,martorul Abgas Werkstatt si martorul motor(codita de purcel),nu mi se tura mai mult de 2000rpm si nu atingeam o viteza mai mare de 80 km/h.Am fost la service si mi-au spus ca trebuie curatat filtru de particule fiind foarte imbacsit si adaugat aditiv pt ca era terminat si filtru nu mai reusea sa isi faca regenerarea automata.Am dus masina si mi-au pus aditivul iar filtru de particule l-am curatat eu(cat si sonda care este montata pe filtru) cu solutie importata din germania pt uz profesional,lasand peste 13 ore lichidul in filtru de particule.La service mi-au facut si regenerarea fortzata cu ajutorul vag comului.Inainte regenerarea automata o facea la un interval de 20 km iar acum am facut 300km pana la a doua regenerare(e foarte bine).Initial mi s-au stins toti martorii dar dupa 5-6 porniri imi sta aprins martorul Abgas Werkstatt.Motorul merge f bine se simte diferenta,trage mult mai bine ca inainte... mi-am scanat cu vag comul...si mia dat eroarea aceasta:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 038 997 016 K HW: 028 101 114 5

Component: R4 2,0L EDC G000SG 0092

Revision: 12345678 Serial number: VWZ7Z0D0034162

Coding: 0000072

Shop #: WSC 30513 264 96852

VCID: 2649873C92FC12E

1 Fault Found:

17068 - Glow Plug Control Module (J179)

P0684 - 000 - Implausible Signal

Freeze Frame:

RPM: 840 /min

Torque: 26.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.06 V

Bin. Bits: 00001100

Temperature: 18.0°C

Bin. Bits: 10110000

Sunt incepator si daca ar putea cineva sa ma lamureasca cu aceasta eroare...ce ar putea fi de facut....mi-am anulat eroarea si mi s-a stins martorul vreo 2 zile dar a aparut imediat dupa....Momentan locuiesc in Italia si aici te rup la bani mecanicii daca ajungi cu masina la ei.....de aceea am cerut ajutor pe forum,poate cineva a fost in situatia mea.

Va multumesc anticipat! Paste Fericit tuturor membrilor vwforum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am un golf 4 1.6 16v si dupa ce il pornesc imi apare abgas werkstatt, dar becul nu ramane aprins. cand pun contactul se aprinde apoi se stinge asa cum e normal, dar totusi imi da eroarea. din ce ar putea fi? cineva mi-a zis ca ar fi fost umblat in bord si ar fi facute niste "magarii" sa nu ramana aprins. masina a fost cumparata sh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil.

Ai scanat pe Engine, sa vezi ce eroare ai stocata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!