Jump to content

Alarma Si Inchidere Centr Originale?


golfix
 Share

Postare recomandată

cand am cumparat masina mia fost data odata cu cheila o telecomanda de alarma si inchidere...respectivu mia zis ca nu functionjeaza..lam intrebat de ce si el mai raspuns asa"cand mia cazut discu de ambreiaj a trebuit sa imping masina si atunci sa blokat sistemu si mia pornit alarma si iam taiat firele de la goarna,trebuie reconfigurata!" din ce mia zis el nu am inteles nimic...deci intrebarea mea este...BLACK WIDOW este sistemu original dp golf 3? cum as putea sa imi refac inchiderea centralizata si alarma...sau daca nu macar inchiderea centralizata! ce sa verific mai intai sau de unde sa incep? cand am desfacut fatza usii am vazut motorasele care actioneaza inchiderea..deci ele sunt montate tot...sa fie vreo sigurantza arsa ceva? explicatimi si mie va rog ce tre sa fac ca sa imi fac inchiderea sa mearga! ;) ms anticipat astept comentariile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La GOLF 3 stock vine cu alarma actionata pneumatic. Adica ar in fiecare portiera o capsula vacumatica precu mcea de la avansul vacumatic ;) si un intrerupator pentru a semnaliza pozita de inchis/deschis a usii. Usile de pe fata mai au un microswitch care in momentul cand bagi cheia in yala si o invarti sa deschizi usa da un impuls la unittea de comanda si se deschid toate usile.

Pe www.volkswagen.msk.ru ai scheme electrice pentru golf 3.

Unitata de comanda se afla in portbagaj in coltul din dreapta masinii. (cel putin asa am vazut la un GOLF 3). Unitatea de comanda cuprinde si compresorul care actioneaza capsulele vacumatice, precum si modul de temporiza plafoniera:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

daca vrei te pot ajuta , dar trebuie sa vad exact ce ai tu acolo, ma poti contacta la nr 0724983747 sau id rzv_79@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine este sub volan, dai plasticele alea jos

si sunt 2 unitati :

una este unitatea centrala a alarmei si cealalta este

" magnetic sensor " si are pe el 2 reglaje.

toamai ieri i-am anulat alarma ca nu ma mai intelegeam cu ea.....

brgds

edi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu o intrebare pe tema cu alarma pt cine se pricepe.Eu cand am cumparat masina fostul propietar mi-a dat doua perechi de chei,una originala si o copie.Cea originala are in mijloc buton cu baterie pt. inchis si deschis usile(banuiesc) eu nu am folosito pana acum pt. ca fostul propietar nu mi-a spus daca are sau nu are alarma.Zilele acestea am desfacut cheia originala si este completa,are toate contactele inauntru si m-am gandit ca poate ar merge inchisa si deschisa din buton daca schimb bateria la cheie.Mie la masina merge centralizata,se inchid si se deschid geamurile cand duc cheia pana in capat la butuc(din afara ),am martorul acela (ledul)in bord care se aprinde cand inchizi usile(asta nu se mai aprinde dar ideea este ca exista),unitatea de comanda la centralizata este in portbagaj sub stopul din dreapta al masini.Intrebarea este daca gasesc sa cumpar baterie la cheie si nu merge sistemul(nu se inchide,deschide) cum pot afla ce nu este complet, ce lipseste sau daca mai poate fi functionala,se poate strica din unitatea aceea de comanda,de unde ar peteao intrerupe intentionat?.Orice idee mi-ar fi de ajutor,ca sa nu mai merg la un electrician pt. ca sigur nu stie ce este acolo si mai strica si altceva.Cine poate sa ma ajute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm eu credeam ca butonul de pe cheie doar aprinde ledul din carcasa cheii.. ca sa vezi gaura :) Nu m-am agitat niciodata sa schimb bateria dar am desfacut cheia si e prea simplu circuitul ca sa fie comanda pentru centralizata/alarma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din unitatea aia de comanda se poate strica si partea electronica. La mine s-a stricat, nu stiu din ce cauza aparusera puncte de coroziune pe cablaj si piciorusele unor componente erau aproape disparute, si a reparat-o un electronist de la firma unde lucrez. Poti verifica daca lucreaza pompa desfacand capacul de jos al pompei, scotand electronica si actionand manual releele.

Modificat de delfinasul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine butonul de pe cheie este pentru a aprinde becul, nu stiu vreun golf 3 care sa fi avut inchiderea pe cheie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma si eu cred ca este doar pentru a aprinde ledul,pt. ca nu am gasit nimic la masina ,o antena ceva de captat semnal.Mai caut si mai intreb si daca dau de ceva am sa postez pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Stie careva cum se anuleaza alarma originala de pe un Golf 3 ? Mi-am cumparat recent un Wintec LEA-826 si nu functioneaza cum trebuie ca intra in conflict cu cea originala.

Modulul alarmei din fabrica, la mine este pozitionat in spatele panoului de lumini/faruri. Are 2 mufe negre, una cu 6 fire alta cu 8 parca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut prin carrefour alarma Pilot la vreo 100 lei. e buna de ceva? se poate monta pe inchidere cu vacuum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti recomand. Al meu s-a defectat dupa vreo 2 saptamani. Am gasit pe la 120 lei in Auchan - THUNDER - in cutie rosie, o foarte ok, imi merge fara nicio problema de 7 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa subestimez nici o firma producatoare de alarme dar fratilor cu scuzele de rigoare va spun ca alarmele care se gasesc in marile marcheturi (genul pilot)sant cele mai proaste alarme din cate am vazut vreodata.Sa nu va luati niciodata asa ceva.Cea mai compatibila alarma si nici nui scumpa THUNDER pentru g3 si mai nou astia au schiumbat telecomanda cu cheie briceag.E super OK.Eu asa ceva am pe masina....si merge teava.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am gasit in sfarsit modulul de alarma (cred)impreuna cu inchiderea centralizata.Cum scap de alarma dar sa raman cu inchiderea?Am scos mufa dar vad ca ledul din usa totusi merge...

La mine modulul e sub stopul dreapta spate,in portbagaj

post-23709-1273076940_thumb.jpg

post-23709-1273076952_thumb.jpg

post-23709-1273076963_thumb.jpg

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi pare ca ai dat de pompa vacum pt. inchiderea centralizata. Vad ca are si furtunul prin care circula aer. Acolo in spatele stopului din dreapta e pompa de vacum pt. inchidere. Modulul de alarma trebuie sa fie in alta parte eu stiu ca sunt separate nu integrate in unul singur. Am impresia dar nu sunt sigur sa nu fie cumva pe la sofer in spatele plasticului de la genunchi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca tu practic ai anulat inchiderea dar alarma a ramas activata,tu cand inchizi usa declansezi un intrerupator care transmite impuls la alarma ,tu trebuie sa scoti mufa la alarma nu la inchidere(vezi ca mufa de acolo tine si de modulul de confort ,deci nu o sa iti mai inchizi geamurile si trapa din cheie)

cauta sub volan sau in spatele blocului de lumini ,cum ziceau si colegii mai inainte ,acolo gasesti modulul alarmei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar am anulat doar inchiderea.O sa caut maine alarma,multumesc de sfaturi

In spatele blocului de luminii am dat de o magaoaie,dar cred ca e calculatorul masinii ,nu?E cu doua mufe ,dar nu are firele alea groase rosii pentru alarma,o sa pun poze maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur aia este. Calculatorul e sub stergatoare pe centru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e?Daca da cum o dezactivez?

post-23709-1273086296_thumb.jpg

post-23709-1273086305_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar foarte folositor situl pus de tine dar cred ca e o problema

in poza pusa de coleg apar doua mufe cu 12 respectiv8 fire pe mufa iar in link acolo sunt doua mufe cu 10 respectiv 6 fire

ceva nu e in regula

cred ca ar putea incerca sa scoata pe rand mufele si sa vada ce se intampla

PS florin ,modulul ala negru din link mie imi pare mai mult a imobilizator decat modul de alarma ,probabil din cauza asta nu porneste masina (si asa e se face strap acolo sa functioneze masina,dar la modulul de alarma nu cred ca e nevoie de strap)

Modificat de dragosica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu alarma si antifurtul sunt in aceiasi caracasa cum arata si poza , cel putin la mine asa este , de aceia sunt doua mufe una pt alarma si una pt. antifurt , partea cu cele doua relee este pt. antifurt iar cealalta pt. alarma. daca gresesc va rog sa ma corectati.

P.S. pe site scrie astfel" NOTE: With the alarm bypassed/unhooked - Central lock system will STILL work! " :)

post-64405-1273160641_thumb.jpg

Modificat de floringti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,am vazut site-ul ala mai demult,dar dupa cum vedeti in poze eu nu am firele alea groase,asa ca mi-e frica sa nu fac vreun scurt nasol

Am scos mufa de la modul,si nu am mai putut porni masina,nu se aprinde nici un bec la bord,si alarma urla incontinuu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mergi la o firma care monteaza alarme... poate ar fi cel m-ai bine.

Modificat de floringti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

big bastard

ceva de genul am patit si eu si inca trag si acum. acum vreo luna de zile a inceput alarma sa faca figuri in sensul ca suna de capul ei si inebunea vecinii (posesor vento 95, alarma din fabrica, centralizata din cheie pe vacum), am tot cautat modulul de alarma dar nu l-am gasit si atunci am fost nevoit sa apelez la un artificiu in sensul ca am decuplat firul care duce la goarna de la alarma(unsimplu claxon) firul in cauza este de fapt o mufa care la vento se afla langa vasul de expansiune rezultatul e doar unul provizoriu pt ca alarma tot ami face figuri (palpaie avariile) dar macar nu mai trezeste vecinii. asta e faza cu alarma urmeaza cu inchiderea centralizatra; am observat ca inchideam usile dar nu le mai puteam deschide deoarece compresorul de vacum nu se mai oprea, mai exact eu resuceam de cheie pt a deschide usa dar simteam cum imi forteaza cheia inspre pozitia inchis daca incercam mai mult mi-se deschiodeau toate geamurile ... bun..... daca incercam imediat sa inchid reuseam dar geamurile imi ramaneau jos ....cu exeptia celui de la sofer care urca.... nu am avut decat sa desfac mufa de la compresor si sa raman pe o noua solutie de avarie respectiv inchiderea din pimul de la usi. Iar colac peste pupaza cred ca releul de la bujii este bullit pt ca nu mai reusesc sa pornesc masina deloc!!!! cand ii dau cheie martorul de la bord "sprala/rezistenta" isi schimba din intensitatea culorii si nu porneste.....offf... o fi scump un astfel de releu???

care ati mai patit de genul spuneti-mi si mine ce-i de facut

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!