Jump to content

Mers Neregulat 1.6fsi


nesanatosu
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Problema sta in felul urmator;

Am un Golf V cu motor de 1.6 FSi 34000km.Toate bune si furmoase pana aici.Daca in schimb merg cu ea constant ,sa zicem in viteza a 4 cu 70 km/h, si apas acceleratia intai se ineaca usor(da in nas) si dupa se accelereaza.Plus ca parca se infige mai gautit decat inainte.Am fost in service, i-au curatat senzorul de la clapeta de acceleratie care cica era negru de la benzina nearsa ,masina si-a revenit ,efectiv parca era alt motor, se accelera liniar, nu mai imi dadea in nas,relantiul care avea si el probleme si-a mai revenit dar ,colac peste pupaza, dupa o saptamana simtomele au revenit.

Sunt foarte deschis la sfaturi si sugestii inclusiv la cum se poate ajunge la senzorul respectiv pentru un check.Problema e ca am inteles ca dupa ce se pune la loc trebuie reglat electronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul stiu ca se curata clapeta acceleratie si nu "senzorul" ei.

Ai grija de unde alimentezi, FSI-urile sunt f pretentioase! OMV, MOL minim 98.

Clapeta e curata acum, pune aditiv in benzina si nu fa rabat a calitatea combustibilului incepand de azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina cat de buna... Motoarele cu injectie directa de benzina sunt motoare insuficient testate si destul de sensibile la combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina , pana in 30.000km am bagat doar omv 100.Acum bag de la mol evo.Am incercat si cu aditivi si parca si-a mai dat drumul , sau este doar un efect placebo.Ce ma mira pe mine, e de ce dupa ce i-am curatat clapeta a functionat bine si acum face iar figuri?

Daca nu era de la clapeta presupun ca ar fi trebuit sa mearga aiurea chiar si dupa curatarea clapetei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poate sa fie o chestie, si anume coduri de eroare prezente. Cand au scos clapeta si au curatat-o au sters toate codurile prezente. Dupa aia masina a mers bine. Daca acuma ai stocate ceva coduri de eroare, mai ales pe partea de injectie alea pot sa faca calculatorul sa mearga intr-un regim nepotrivit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am bagat acum un aditiv de curatat supapele liqui moly si vad ca se misca mai binisor.Dupa ce a inceput sa imi mearga neregulat am incercat toti aditivii :De curatat injectoarele, de benzina si acum de supape.Toate de la liqui moly tinand cont ca e o firma cat de cat cunoscuta.

r&d: nu cred sa fie vreo eroare prezenta.Inainte sa o duc in service si sa-mi faca operatiunea cu pricina a fost verificata si nu avea nici o eroare dar ea totusi mergea aiurea.Acum face exact la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu chiar nu stiu.Dar tind sa cred ca nu.

Plus ca sunt curios sa stiu cum functioneaza acest sistem de autocuratare al injectoarelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste in continuare OMV Carerra 100 pentru ca este benzina produsa in Austria si de o calitate mai buna decat cele autohtone.

Omuletii din service ti-au curatat clapeta de acceleratie, nu cred ca exista vreun sensor acolo care sa trebuiasca curatat. Este adevarat ca dupa curatare, clapeta de acceleratie trebuie readaptata cu VagCom-ul, operatiune extrem de simpla, ti-o poate face oricine are un VagCom.

Murdarirea clapetei de acceleratie nu se datoreaza benzinei, deoarece prin aceasta clapeta trece aer, nu benzina. Prin urmare aceasta se umple de mizerie din cauza prafului din tara noastra. Pentru a mentine mai curata clapeta schimba filtrul de aer cat mai des (maxim 10 mii km).

Operatiunea de curatare a clapetei este foarte simpla, poti sa o realizezi si tu acasa, te pot ajuta cu cateva sfaturi daca o sa mai ai probleme cu clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu chiar nu stiu.Dar tind sa cred ca nu.

Plus ca sunt curios sa stiu cum functioneaza acest sistem de autocuratare al injectoarelor?

Daca nu se curata singure, pune-le la ultrasunete.

Istef are dreptate, clapeta acceleratie tb calibrata dupa curatare... a fost ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa rectificam... asa-zisa curatare. Ai vazut si tu ca clapeta ca avea mizerie pe ea cat pentru 100 mii km.

In schimb am avut o placere neplacuta. Nu am putut sa recalibrez clapeta la Golf-ul 5 cu mufa mea veche. Citeste toate valorile din modulul Engine dar ma gandesc ca setarile se fac prin HEX-CAN. Poate sa-mi confirme cineava aceasta ipoteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata.Se pare ca "baietasii" din service doar s-au facut ca mi-au curatat ceva(poate doar pe mine de bani).Cu ajutorul lui Istef am curatat pe bune ce era de curatat, cu ocazia asta am descoperit zgarieturi pronuntate ale clapetei foarte inexplicabile pt. o masina de 35000km(probabil ca singurii care ne pot spune ce s-a intamplat sunt tot "baietasii").Acum masina merge perfect.Apropo, din cate am citit pe aici calpeta se poate adapta folosind "metoda oarba"(mai pe larg aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=1456&st=20 ).

Inca o data ii multumesc lui istef pt. bunavointa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!