Jump to content

Telescoape / Arcuri


calin13
 Share

Postare recomandată

Calin.vw la tine s-ar putea sa fie de vina bieleta directiei ,capătul de barasau rotula ,simptomele descrise se tine sunt date de elementele descrise de mine ,aceeasi priblema am avut-o eu nu costa mult dar este eficienta si benefica operatiunea de schimbare a elementelor enumerate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ar trebuii schimbate arcurile?? ce marca imi recomandati pe fata??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Știu ca sunt multe cereri de păreri. Am avut suspensie sport și am zis sa o mai înalt... Am schimbat din dezmembrări și mașina parca e barca ( poate ca sunt prea obișnuit cu sport, deși nu cred). Mașina e mai jos pe fata pt ca faza scurta a farurilor e mult mai scurta și aud ca niște trepidații ale roților (nu e problema bucsele) când merg pe un drum cu denivelări... sa schimb arcurile, sa schimb telescoapele? Și cele de pe spate? Sa păstrez suspensia sport și sa ii pun înălțătoare? Ajutați-mă cu niște sfaturi va rog mult..

Modificat de cominumeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din dezmembrari e loterie cu ce cumperi.Daca se simt vibratii doar pe drum cu denilevari mici si dese problema poate fi telescopul ca nu reuseste sa tina arcul tensionat continuu.E normal sa nu te incante o suspensie stock dupa ce ai avut sport pe masina(nici noua stock daca iti iei,nu o sa iti placa).Testul cel mai simplu e sa apesi fiecare amortizor si sa vezi cum revine singur(daca e pe gaz).Alea pe ulei,le tragi tu de tija inapoi in sus si nu trebuie sa simti ca si cum ar "scapa".Sa aiba o cursa continua.La arcuri nu prea ai ce sa verifici decat codul de culoare(bulinele de pe arc) sa vezi daca sunt compatibile cu motorizarea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știu ca sunt multe cereri de păreri. Am avut suspensie sport și am zis sa o mai înalt... Am schimbat din dezmembrări și mașina parca e barca ( poate ca sunt prea obișnuit cu sport, deși nu cred). Mașina e mai jos pe fata pt ca faza scurta a farurilor e mult mai scurta și aud ca niște trepidații ale roților (nu e problema bucsele) când merg pe un drum cu denivelări... sa schimb arcurile, sa schimb telescoapele? Și cele de pe spate? Sa păstrez suspensia sport și sa ii pun înălțătoare? Ajutați-mă cu niște sfaturi va rog mult..

La ce zici tu, pare ca ai o suspensie de benzinar combi (asta cu premisa ca tu ai hatch)

Arcurile pe fata difera in functie de motorizare, 1.4,1.6,1.8 etc la benzina si 1.9 la dieseluri.

Arcurile pe spate difera in functie de nr usi, daca e combi sau sedan (bora)

Daca-ti iei arcuri corespunzatoare pentru tine si amortizoare pe gaz eventual bune va fi ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact unde trebuie sa postez dar stiti ce model sunt jantele din imagine ? Eu zic ca de bmw dar cum de le-a pus pe bora ??? Ca la bmw nu e 5x100 !?!?!?!?!?!

 

Doresc sa achizitonez asa ceva,unde gasesc ? 

 

Multumesc.

post-115906-0-94978400-1413304260_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt flanse adaptoare de toate felurile, nu asta e problema, cu toate ca nu prea am incredere in ele. Sunt XXR 530 18x8.75 fata si 18x9.75 spate.

Modificat de dani 1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca e moale (suspensia) in primul rand e de la amortizoare (ca sunt duse) si toate socurile se opresc in arc , care e mult mai elastic fara 1 amortizor sa-l opreasca din balans.

P.S.:Astazi mi-am schimbat si eu la golfuletz amortizoarele pe fata. Am pus Kyb Premium pe ulei made in spain (ca cele originale care le-am dat azi jos erau din 2000 si tot pe ulei) si ... alta viatza frateeeeeeeee . Zici ca am alta masina. Si inca ceva: nu schimbati flanse si rulmenti fara o parere avizata pt ca ,in general, cele originale sunt muuult mai bune(bineinteles daca nu ai zgomote si alte dubiosenii din zona lor) , la mine chiar nu a fost cazul sa le schimb; dat cu putin wd-40 pe rulmenti si... gata. Multa bafta tuturor !

Modificat de kloshkutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WD-40 este un multifunctional si ca orice multifunctional face multe si nimic bine.Vaselina este sfinta mai ales la rulmenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord dar am fost la service si ... nu i-am zis (poate ca trebuia) tipului respectiv sa utilizeze vaselina dar ...asta e, invatatura pt altii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kloshkutz cat te-au costat amortizoarele?

Am schimbat un arc pe fata si amortizorul era terminat, asa ca m-am hotarat sa le schimb.

Ce diferenta este intre amortizoare pe gaz si amortizoare pe ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat amortizoarele pe spate la golful meu. am pus monroe reflex pe gaz

sper sa tina macar jumate din cat au tinut cele originale (tot monroe a fost si in echiparea de fabrica)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la un magazin de piese si mi-au recomandat tot monroe gaz-ulei. pret 350 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreti amortizoare bune alegeti  kyb ultra sr cele aurii sunt fantastice  le am eu pe masina si nici o problema.(se schimba comportamentul radical al masinii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreti amortizoare bune alegeti kyb ultra sr cele aurii sunt fantastice le am eu pe masina si nici o problema.(se schimba comportamentul radical al masinii)

ce pret au?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru golf 4 nu stiu iar pentru jetta spate 200 si ceva bucata  iar fata vreo 300 si ceva bucata nu mai stiu exact dar nu se compara am avut 5 masini pana acum si la toate am schimbat amortizoarele  am avut pe ele aproape toate tipurile de amortizoare (sachs-nu mai este ce a fost,boge-vin aproape fara gas multe sau intors pe garantii,monroe bunicele dar se duc repede (vorbesc de amortizoare gama de varf),kyb-excel-g bunicele dar nu pentru mine sunt prea moi iar kyb ultra sr (sunt rigide si isi fac foarte bine treaba pe curbe) e cea care m-a multumit pana acum iar ca,calitate pret sunt rezonabile ar mai fi ceva de la bilstein sunt si ele bune dar numai daca le  ''nimeresti'' am vazut multe ca prind joc in tija amortizorului iar daca vreti ceva mai bun va recomand koni dar sunt scumpicele sau foarte scumpe (aici deja e alt capitol)(noi vorbim de amortizoare de serie).Multa lume o sa zica am boge si sunt foarte bune sau monroe sau altceva eu va cred, dar, va pun intrebarea ce stie sa faca amortizoarele alea?de ce nu sunt toate la fel?incercati sa vedeti diferenta.ca nu toate amortizoarele lucreaza la fel nu toate iti ofera aceeasi stabilitate acelasi confort. O seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ce se întâmplă dacă montez 2 amortizoare de golf 4 scurt pe un golf 4 variant? sunt așa mari diferențele între ele? am căutat fișele tehnice dar nu găsesc nicăieri!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e diferenta de taratura

e ca si cum ai umbla cu golful scurt cu 200kg incarcatura in portbagaj non stop -> se "duc" mai repede .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sarbatori fericite tuturor ! Am mai intrebat si nimic-un nr de contact a lui nea telescop din B ? Sanatate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare multumire,am citit ca e meserias daca nu ai pretentii de nou,sport,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema pe care nu am inteles-o din studiul topicurilor de pina acum. Masina in stationare cu motorul oprit , cind o misc se aude un schirtiit puternic in partea fata dreapta. cum pot stii ce e dus ? FLANSA AMORTIZOR s-au BUCSA BARA STABILIZATOARE ? Am un vw golf 4 variant 2001. Multumesc....Daca rulez la viteze mici , pe denivelari , DEZASTRU........daca rulez la viteza 80'' nimic . CE E?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema pe care nu am inteles-o din studiul topicurilor de pina acum. Masina in stationare cu motorul oprit , cind o misc se aude un schirtiit puternic in partea fata dreapta. cum pot stii ce e dus ? FLANSA AMORTIZOR s-au BUCSA BARA STABILIZATOARE ? Am un vw golf 4 variant 2001. Multumesc....Daca rulez la viteze mici , pe denivelari , DEZASTRU........daca rulez la viteza 80'' nimic . CE E?

Cred ca sint bucsele de la bara stabilizatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am suspensie sport pe fata iar masina este foarte joasa ce parti trb schimbate pentru a pune o suspensie normala sau ce modificari (am scut de protectie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este foarte clara intrebarea...dar...daca ai suspensie sport...nu trebuie decat sa iei o suspensie normala cum zici si tu...

Adica amortizoare stock...telescop + arc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!