Jump to content

Telescoape / Arcuri


calin13
 Share

Postare recomandată

Am si eu o nedumerire.

Am pe Golful din semnatura scut metalic, pus de fostul proprietar.

Eu cand am luat masina, am dus-o la service pt a schimba diverse bucse si tot atunci am montat 2 distantiere pt a ridica putin fata,

pt ca era joasa rau si cand mai mergeam pe drum de tara, atingeam cu scutul pe unele portiuni.

 

Intrebarea este: Acele distantiere afecteaza cumva viata amortizoarelor sau a arcurilor ?

Mentionez ca pe drumuri proaste reduc viteza.

 

LE: Cam asa sunt distantierele de care vorbesc

img8390t.jpg

Modificat de bad69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu afecteaza. eu am pe masina dse 50 de mii de km. sunt doar niste bucse care inalta masina.

mai ales cele de 1 cm cum par a fi cele din poze nu afecteaza telescopul, si nici arcul.

daca ar fi mult mai mari bucsele, atunci este posibilitatea sa lucreze telescopul la capatul cursei lui, si atunci s-ar uza.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am nevoie de un sfat: am cumparat o suspensie sport reglabila Jom Blue Line(SH), amortizoarele fata(cele cu filet) sunt la reconditionat. Pe spate intentionez sa las amortizoarele stock. Este corect? O alta intrebare: arcurile sport de pe spate au nevoie de inaltatoare? Fiindca mi se par scurte...

Modificat de DJ44MKE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut si bine v-am gasit !

 

De curand am achizitionat masina din semnatura. A venit cu suspensie sport reglabila - KW si cu multe problme mai mici sau mai mari.

Am fost cu ea la mecanic si recomandarea imediata a fost sa schimb suspensia cu una stock din mai multe motive , ca distruge directia, ca nu se mai poate regla fiind ruginita, lipsa confort etc...

 

Acum, trebuie sa aleg o noua suspensie si pe asta sa o recondiionez/tin/vand de vazut dar nu stiu ce sa iau:

 

1. Second hand - este la jumate de pret fata de noua aftermarket. Avantajul e ca primesc originale dar nu stiu in ce stare

2. Aftermarket -asta m-ar tenta , dar citind pe aici si pe alte forumuri la noi ajung turcismele si chinezismele, ca arcurile sunt facute slabe, ca amortizoarele in 2 ani se duc etc

3. OEM - nu stiu inca cat costa dar ar trebui sa fie mult mai scumpe ca aftermarket din alte experiente - oare chiar sunt mai bune/rezistente in timp ca aftermarket?

4. Aftermarket din Germania ??? - suna complicat si se poate lua teapa?

 

Daca ma puteti ajuta cu sfaturi si pareri privind achizitia unei supensii stock din experienta dumneavoastra pe oricare din variantele enumerate va raman dator.

 

In alta ordine de idei oare e valabila ideea de a pastra suspensie sport pe spate si stock pe fata? Cea sport pare suficient de rigida pentru a incarca portbagajul fara sa tarai spatele pe jos...

 

Merci,

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Buna Seara,

 

Am optat pentru SH pe suspensie si parca incep sa regret...

Nu am avut codul culorilor la schrot si desi am primit din mai multe parti garantia ca omul e OK , parca , parca nu pusca ceva...

 

Ajuns acasa ma uit pe cod si parca arcurile sund de Sedan Jetta benzina 1,8T (spate o bulina alba trei verzi si fata doua buline albastre si trei argintii).

Telescoapele sunt Sachs Super Touring .

 

Mi-e teama ca va balansa prea tare si eu mai merg prin gropi si mai incarc portbagajul din cand in cand. Plus ca nu cred ca tinuta va fi asa cum trebuie...

 

Oricum sun pareri de neavizat.

Poate cineva avizat sa imi spuna daca merita sa pun aceasta suspensie pe Bora 1,9 TDI Variant sau sa o returnez?

 

Atasez si o poza cu sistemul in cauza

 

Stima

Florin

post-125383-0-62680800-1378839236_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, in seara asta am pus pe fata suspensia SH sport ( care in final s-a dovedit a fi FK nu JOM). Telescoapele fata au fost reconditionate pe ulei. Prima impresie: super! A disparut total balansul la franare si cel la depasiri in scurt...foarte stabila in curbe la viteza. Confortul nu a avut de suferit, nu mi se pare rigida deloc, in schimb am capatat o mult mai mare incredere in masina, raspunde promt si sigur la comenzi. Singurul lucru observat este un pic de "topaiala" pe spate unde a ramas suspensia stock, dar asta e normal. Imbucurator e faptul ca, desi a ramas ridicata pe spate nu are tendinta de subvirare. Urmeaza sa montam si arcurile sport pe spate(mai trebuie niste distantoare reglabile) si va spun apoi rezultatul final. Pentru colegul joflo, sfatul e sa le monteze si apoi sa le incerce. Mie mi se par cam moi la prima vedere, arcurile pe fata au putine spire si pasul e cam maricel dar poate compenseaza telescopul. Oricum, fa-le o proba! Si referitor la treaba cu SH eu am ales-o pentru pret (150 ron suspensia+350 ron reconditionat telescoape+100 ron flanse si rulmenti presiune+100 ron probabil distantierele, daca va fi nevoie=700 ron) si mai ales pentru placerea de a experimenta...fiindca, daca suspensia se dovedeste zdravana, ii pun si jante pe 18" si am terminat 'jmecheria :) Spor la treaba tuturor!

P.S.: garda la sol e mica, vreo 5 cm intre bara si asfalt, probbl o sa pun si scut. Efectul optic: superb!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , am si eu o mica intrebare , detin un golf 4 hatckback , si as dori sa cobor cativa cm mai jos spatele la el. 

Ca sa fac acest lucru trebuie sa schimb suspensia si telescoapele sau doar suspensia ? Am vazut pe internet niste arcuri la 150 Euro care zic producatorii ca acestea coboara cu 30mm si se pot monta pe telescoapele din fabrica fara ca acestea sa fie afectate in vriun fel.

Ce recomandati sa fac pentru acest lucru ce fel de arcuri sa iau... ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna domnilor,

 

Revin sa va povestesc din experienta ultimelor saptamani.

Telescoapele pe care le-am luat de la schrot au fost o tzeapa de arab. Erau de pe un Bora sedan si nu se potriveau pe spate iar culorile pe arcuri nu era ceea ce trebuia. Noroc ca am recuperat banii dupa ce ne-am flexat fiecare muschii... Deci la schrot ori stiti exact ce va trebuie si mai ales vedeti masina de pe care le da jos ori e la risc... Oricum telescoape iei de la schrot in ideea ca e mult mai ieftin le tii cat merge si apoi le duci la reconditionat, altfel nu cred ca merita.

Oricum tentatia e mare - tot setul din poza a fost 6 milioane fata de vreao 16 mil cat m-a ajuns after market... Arcuri Les pe fata, Kayaba pe spate, amortizoare Sachs Super Touring turcesti pe fata nemtesti pe spate (poate ar fi trebuit sa iau Kayaba, dar vreau ceva mai putin rigid ca va fi o masina de familie) + flanse , buffere+ cauciucuri. In plus la schimbare am aflat ca trebuie sa schimb si bara stabilizatoare + bieletele antiruliu pentru ca e este o bara adaptata la masinile cu suspensie sport. Dupa ce o schimb si pe asta va spun cum se comporta si cat s-a inaltat. (Inainte aveam 61,5 cm pe fata si 63,5 cm pe spate pana la partea cea mai de sus a aripii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pate monta doar suspensie sport pe spate , fara sa schimb telescoapele ? Este vreo problema , dauneaza ceva la telescoape ? Deoarece tocmai ce le-am schimbat , le-am luat de noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam....DA...arcurile fiind mai scurte,amortizorul va lucra mai sus si posibil ca la denivelari mai marisoare sau sa mai incarci portbagajul si din balans telescopul sa ajunga pe capat si atunci va curge.Daca a curs,e dus.De asta suspensiile sport vin arc+telescop(majoritatea au tija mai scurta la telescop).

PS:suspensia e alcatuita din ARC si TELESCOP.arcul da inaltimea masinii iar telescopul preia din miscarea arcului in sus si jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine zile aceste schimb arcuri (cred ca sunt originale ale masini) si amortizoare (acestea au 2 ani si 60000 km rulati).masina e barca si de la 60km/h incepe tangajul. Voi pune arcuri Kib si amortizoare Sachs inclusiv cu kitul auxiliar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barca se face din cauza amortizoarelor...nu arunca inca bani pe arcuri.Cat despre amortizoare am avut sachs si's de cacao.Kayaba (kyb)sunt net superioare(dar nu cele facute in turcia sau spania) ci cele originale...plus ca sunt mai ieftine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe masina Kayaba facute in Spania de vreo 3 ani si n-au nicio problema. Oricum sunt o idee mai rigide decat Sachs Touring, dar nu e asa mare diferenta.

Modificat de Alex265
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi dar pana acum nu ma dezamagit sachs.Vorbesc prin prisma unui istoric:  pe golful 2 am pus kit ambreiaj si amortizoare fata acum 7 ani si masina merge si acum (de curand s-au scurs amortizoarele spate). La golf 4 am kit ambreiaj sachs si pana acum am 50 000 de km cu el, in conditiile in care merg mult in oras, fara probleme.

Amorizoarele de acum de pe golf 4 sunt starline.Nu am avut bani atunci de ceva mai bun iar acum gata, trebuie schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex depinde ce varianta ai de Kyb...daca sunt ultra sr...clantane dintii..daca sunt excel g sunt tarisoare spre comfort.De gas-adjust nu vorbim ca alea disloca pietrele de la rinichi.

Sachsul m'a dezamagit..posibil sa fi avut ghinion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km te-au tinut amortizoarele Starline?

 

2 ani si 60 000 de km.Starea exacta am sa va spun miine cand se vor da jos.

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

post-114257-0-87458500-1382258429_thumb.salutare tuturor ,as avea rugamintea celor avizati sa-mi dea o idee in legatura cu suspensia spate a golfului 4 variant al carui posesor sunt de 1 an ...am schimbat telescoapele spate ale masinii dar tot joasa este si cand sunt doar eu in masina ,nu mai vorbesc de bagaje voluminoase sau 3 pers in spate...am auzit de ceva inaltatoare pentru arcuri ,cat sunt de viabile si de unde le-as putea achizitiona?

Modificat de scorpynov
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scorpy, inaltimea nu o dau telescoapele, ci arcurile. Telescoapele se opun doar oscilatiei arcurilor si dau stabilitate, implicit tinuta de drum a masinii, atat.

 

Deci, daca e mai joasa de spate, arcuri noi.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....multumesc Dan si daca tot esti mai priceput spune-mi te rog :arc nou dar de care ...specific masinii sau se poate si de la alt model de masina cu aceleasi caracteristici   ca ale golfului ...multumesc inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...am auzit de ceva inaltatoare pentru arcuri, cat sunt de viabile si de unde le-as putea achizitiona?

Le construiesti. Ai schema atasata.

http://vwforum.ro/topic/33892-inaltatoare-pentu-golf-4-sau-bora/page-16

Eu inca nu am apucat sa le montez, dar le poti vedea cum au iesit. Am doar pe fata, de 2cm - originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am schimbat toate 4 amortizoarele acum 5 luni, am pus pe gaz. Pe fata am schimbat si rulmentul de sarcina+flansa, dar pe spate nu am schimbat flansa, doar acele elemente din cauciuc si protectorul de praf.

Acum de cateva zile tracane ceva pe partea dreapta-spate si nu imi dau seama ce poate fi. M-am gandit ca poate flansa de la amortizor s-a uzat si acum are joc...

 

Daca are careva o idee despre ce poate fi vorba, va rog sa imi spuneti si mie!

Mersi!

 

LE: sa fie bucsa?

Modificat de negrufabian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansa daca e uzata provoaca zgomot, zic eu asemenator cu un cloncanit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca flansa face zgomot, deoarece se aude de undeva de sus sunetul, cum ar fi in masina, nu de jos cum ar fi de la bucsa...maine merg sa se uite un mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!