Jump to content

Telescoape / Arcuri


calin13
 Share

Postare recomandată

La amortizoarele pe faţă trebuie făcută geometria pentru că se desface amortizorul din portfuzetă şi acolo sunt găuri ovale pentru reglaje şi puţin probabil să le pună  la fix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

nush cum e la tine, dar la golf(4) nu e asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate diferă prinderea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce parere aveti in legatura cu amortizoarele masinii mele, care sunt noi si sunt cam ca cele vechi, asta doar la puntea spate, detaliile sunt mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit zilele astea, ca la schimbare amortizoarelor, trebuie facut o amortizare a lor, adica comprimate la maxim de aprx 15 ori, pentru a elimina bulele de aer, sa fie din cauza asta jocul pe puntea spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand vrei sa verifici un amortizor manual ( dat jos de pe masina ), cum trebuie sa opuna rezistenta mai mare , cand i-l impingi n jos sau cand tragi de tija in sus ?

Spun asta ptr ca atunci cand am cumparat amortizoarele noi , ele aveau o banda infasurata de pe fundul pe capul amorizorului sa le tina comprimate, cand am dat acea banda jos tija sa deplasat singura in sus, asa arata si se comporta un amortizor nou, acum cateva zile am fost cu cumnatul pe cateva parcuri de dezmembrari ptr a achizitiona un set de amortizoare , si mai toti vanzatorii trageau una si tare ca amortizorul trebuie sa opuna rezistenta doar atunci cand tragi de tija in sus !

Fals sau adevar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la parcul de dezmembrari probabil voiau doar sa le vanda. Ca un amortizor sa poata fi considerat bun trebuie sa opuna rezistenta cand il apesi si sa revina singur. Daca trebuie sa tragi de tija ca sa-l aduci in pozitia initiala, e clar ca nu mai e ok.  Cand am schimbat amortizoarele stiu ca m-am muncit un pic sa-l apas pe cel nou si a revenit rapid inapoi. Cel de pe masina, care era original nu opunea deloc rezistenta si nici nu a mai urcat inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

doar amortizatoarele pe gaz revin singure "in sus" .amortizatoarele pe ulei nu revin singure "in sus" .

un amortizator bun se "apasa" usor si se ridica "foarte greu" dar nu e un test decisiv ,pentru ca pe masina sunt alte forte in joc ,iar un amortizator uzat 30-40% cu testul "la mana" nu se detecteaza dar pe masina e aproape ineficient .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am dat jos telescoapele de pe masina care sunt noi, sachs 556273, masina este bora combi, ce ziceti, nu sunt cam slabe? omul care s-a lasat pe ele are 70 de kg. 

, Modificat de philips27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, Am o intrebare exista vreo diferenta intre amortizoarele spate de pe golf 4 variant si cele de pe golf 4 hachback??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

vizual sunt la fel , difera taratura (rigiditatea) . cele de variant trebuie sa "suporte" o greutate mai mare ,deci sunt un pic mai rigide

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare pentru cei care au mai shimbat.... Amortizoarele sport sunt cumva mai scurte decat cele stoc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nedumerire. Astazi mi-au venit amortizoarele pentru masina din semnatura (amortizoare KYB Excel-G) si am observat ca cele de pe fata sunt mai usoare decat cele de pe spate. :sly:

Este normal asa ceva ? Eu stiam ca cele de pe fata ar trebui sa fie mai grele. Sau ma insel ? :tuktuk:

Multumesc.

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am dat jos telescoapele de pe masina care sunt noi, sachs 556273 ,masina este bora combi, ce ziceti, nu sunt cam slabe? omul care s-a lasat pe ele are 70 de kg. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimele doua amortizatoare probate sunt aceeasi marca ,model ? daca sunt marci ,modele diferite nu le poti compara eficieta "la mana".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am fost si eu la mecanic si mi-a spus ca trebuie sa schimb amortizoarele pe fata.

Am dat comanda de amortizoare Sachs pe ulei.

Pretul a fost de 240 lei bucata.Sunt bune astea pe ulei??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimele 2 sunt tot sachs pe gas, dar cel vechi e alt model, difera 2 cifre. aici este masina cu ele montate, mi se par prea slabe, se lasa prea usor, nu credeti? 

Modificat de philips27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt slabe... arcurile in ce stare se afla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arcurile nu stiu in ce stare sunt, pot avea si ele o influenta in acest caz? masina este bora combi 1j6, motor ajm 115 cp, eu nu am gasit pe acel sait nici la bora limuzina amoritzorul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este corect codul 556273 iar pe site am gasit doar boge-27-c09-f /automatic -care au acelasi parametru SEOV26X204A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum l-am gasit si eu, deci asta are aceleasi proprietati ca al meu? eu ma gandesc la a mele sa fie defecte din fabrica, sau sa fie arcurile de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arcurile daca i-si pierd din elasticitate "se lasa" masina (micsoreaza garda la sol) . la tine daca nu se opreste imediat din balans ,ai probleme doar cu amortizatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, as vrea sa-l intreb pe Ninu sau pe alt coleg care a pus suspensie reglabila TA Technics cum s-a comportat in timp? La Ninu ar fi mai relevant, a pus suspensia in 2009. Merci frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Schimb si eu toate 4 amortizoarele, pun pe gaz. Intrebare, are rost sa cumpar burdufele de cauciuc fata-spate si acele tampoane de cauciuc fata spate?

 

anume astea:

 

0032900042.bmp.jpg 0032900064.bmp.jpg

 

 

Dar suportul de la amortizor spate? 

0032802535.bmp.jpg

 

Ce ii sigur ca schimb este rulmentul de sarcina cu prostia aia de cauciuc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!