Jump to content

Telescoape / Arcuri


calin13
 Share

Postare recomandată

cristiano1981

Incearca OPTIMAL .Puse de 6 luni si sunt f multumit de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus kyb-urile frate si pe fata si pe spate :)) + bucse mari bascula de cupra pline

masina e mult mai stabila si ferma in curbe

am facut si unghiul

totul facut la baietii de la barcani, super profesionisti si tineri pe deasupra, patronul de nota 10

sal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca amortizorul nu mai revine la pozitia initiala dupa ce il apas inseamna ca e dus.?

Intreb ca azi am dat jos arcurile de pe fata ca am avut ceva probleme cu rulmentul de la flansa si am vazut ca il apas,opune o oarecare rezistenata la apasare dar nu mai revine la loc.

Daca il trag cu mana la fel opune o rezistenta.

E normal sau e pe duca.Mentionez ca de mers merge ok,adica la denivelari nu face zgomot sau sa oscileze.

Mersi

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum daca este normal sau nu este destul de relativ, in principiu nu prea mai este normal, vezi si link-ul de mai jos

http://www.autoexper...zoarelor/890/1/

Are ceva scurgeri de lichid pe tija?

Eu le-am schimbat pe fata pt ca unul avea scurgeri si era si cam barcuta in curbe, cu apasarea nu stiu cum era pt ca am dus-o la service.

Se observa ca nu mai sunt in parametri si dupa testul cu apasarea masinii, mai oscila de vreo doua ori.

Dupa schimbare s-au observat schimbari mai ales pe drum denivelat si la franare

Pe spate le-am schimbat eu (aici http://vwforum.promo...te-la-lupo-sdi/ am povestit despre asta) si ce pot sa spun este ca cele vechi isi reveneau in pozitia initiala dar greu, iar dupa schimbare nu am observat mare lucru in comportamentul masinii, deci mai mergeau si alea vechi.

Parerea mea este ca mai merg (cu conditia sa nu aiba scurgeri mari de ulei, in cazul asta nu vor mai tine mult chiar daca momentan comportamentul este cat de cat ok).

Poti merge sa faci si un test de amortizoare la un service care are instalatie pt asa ceva.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

saluare...

am si eu o problema...am fost de am schimbat flansele de la amortizoare...si cand s-a dat amortizorul jos am observat ca arcul nu prea sta fix pe locul lui...a frecat atat jos cat si sus...

aveti idee de ce?care ar fi explicatia?ca normal arcul sta comprimat...de unde jocul?

telescoapele au abia 15-16000km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul ptr amortizoare la service e discutabil... Pana sa imi cumpar Golf-ul am avut un Hyundai si amortizoarele spate erau terminate, uleiul curs, bateau...zob ce sa mai... M-am dus la un service si mi-a facut testul: 70% capacitate de absorbtie, am ramas prost :) L-am luat pe mecanic si l-am bagat sub masina sa se uite putin la ele si nu ii venea sa creada, le-a demontat si ziceai sa sunt antena telescopica :)

Laurentiu, eu am schimbat la masina sotiei amortizoarele fata si in momentul in care schimbi ceva pe fata... Schimbi tot: amortizoare-flanse-rulmenti. Arcul trebuie sa stea comprimat ai nu are voie sa bata deloc. Are o catare pe amortizor, unde trebuie sa stea capatul spirei si sus la imbinarea cu flansa e spira completa care se imbina perfect cu flansa. Nu are cum sa bata sau sa frece decat daca e prost montat. El cand e comprimat nu atinge nicaieri pe interiorul aripei.

Modificat de mack21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza a fost asa...am schimbat flansele...ca amortizoarele erau ok...si cam la cateva luni...am gasit niste amortizoare la super oferta...la un baiat de pe forum si le-am pus pe masina..

Pentru cateva luni...si cam 1500km..nu am mai pus flanse noi...

Si eu sunt de parere ca ceva nu a fost montat corect...dar asa e cand nu montezi tu cu mana ta..sa stii exact ce este acolo...

Acum cand s-au pus noile flanse am vazut ca a fost pus pe catarea aceea arcul...

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza a fost asa...am schimbat flansele...ca amortizoarele erau ok...si cam la cateva luni...am gasit niste amortizoare la super oferta...la un baiat de pe forum si le-am pus pe masina..

Pentru cateva luni...si cam 1500km..nu am mai pus flanse noi...

Si eu sunt de parere ca ceva nu a fost montat corect...dar asa e cand nu montezi tu cu mana ta..sa stii exact ce este acolo...

Acum cand s-au pus noile flanse am vazut ca a fost pus pe catarea aceea arcul...

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

ai schimbat flansele fara rulmenti??? cand ai demontat rulmentii de sub flansa cum erau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu..am schimbat si rulmentii...vin la set cu flansele...de asta nu am specificat

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o belea:

Acum 3 luni am schimbat pe spate : flanse (sachs)+ amortizoare (febi bilstein) + arcuri (lesforjers),

De atunci pana acum am facut in jur de 5000 km si nu am carat cu masina ceva exceptional.

Acum urmataroarea problema: spatiul dintre roata si caroserie e de vreo 2 degete pe stanga si pe dreapta e de vreo 3 degete.

Caucicul s-a tocit aiurea rau pe o parte, masina scartie daca ma las pe ea, si orice greutate pun pe ea imediat se lasa.De la ce e ?arc sau amortizor?

post-98721-0-56581800-1349023832_thumb.jpost-98721-0-50297900-1349023833_thumb.j

cum naiba s-a stricat asa repede suspensia?

ca au fost cumparate de noi.

daca e arcul sau amortizorul trebuie cumparate ambele arcuri respectiv amortizoare?

as putea sa imi pun pachet drumuri grele?

Modificat de mikemaniack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distanta e data de arc si de flansa(in foarte mica masura).Ori rupt arcul(slabe sanse) ori s'a inmuiat.De scartai,pot scartai bucsele la punte,cauciucul de pe capetele arcurilor,pufferul de pe amortizor(putin).Ia arcuri din dezmemrari,cu 2 uline verzi (sau 3 verzi) si 2 gri.Ai grija cum le alegi,de preferat sa fie date jos de pe aceeasi masina,a.i. sa fie tasate uniform.

Pachetul de drumuri grele consta in 2 distantiere de 2 cm care se pun sub arcuri.Eu le'am dat jos ca era prea cocotata masina.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcul nu e rupt , ca am dat roata jos si m-am uitat la el.

Asta vara am schimbat si pe fata arcuri + amortizoare + flanse si s-a inaltat considerabil pe fata imi intra toata mana intre roata si caroserie.Pe spate am facut aceasi procedura si s-a inaltat dar foarte putin,Am in locul rezervei instalatie gpl, dar cat de grea sa fie de se lasa masina in halul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea, calitatea pieselor... sau instalatia de gaz are vreo 80-100 de kile?

Eu ieri am montat telescoapele si arcurile OEM ale masinii, fiindca m-am plictisit de stresul cu cea sport, prea joasa si vine si iarna cu nametii :sly:

In schimb si acum dupa 10 ani de utilizare(din cei 12 ai masinii) nu are sunete si incap 4 degete lejer, si asta stock, nu inaltata.

De ce ai schimbat tu arcurile in primul rand? inteleg telescoape, flanse...dar arcuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine stie ce arcuri o fi pus.Si eu a trebuit sa ii schimb arcurile dar din cauza ca sa rupt o bucata din el.Am cumparat 2 noi si gata.

Dar in cazul tau chiar nu stiu de ce a trebuit sa schimb arcurile vorba lui Marius.

Ma gandesc ca poate o fi arcurile mai slabe si de aia sa lasat asa

Si se face geometria cand se schimba arcurile sau amortizoarele

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sfat daca se poate : Suspensie stock sau supensie sport reglabila, avand in vedere ca vine iarna . Mentionez ca am suspensie sport fixa H&R (foarte rigida) si cu siguranta nu pot merge la iarna daca nu le schimb ! Ce tipuri de amortizoare si arcuri imi recomandati ? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mai sus scriam, tocmai ce am renuntat la reglabila in favoarea cele stock pe timp de iarna, nu neaparat din cauza duritatii - pentru ca nu e foarte dura - ci din cauza gardei la sol foarte mici.

DA , probaibil va veni intrebarea...dar e reglabila? Ei da, e, insa cu reglajul la maxim sus tot e mai joasa decat stock, plus ca la niste gropi/denivelari bruste mai mari, tipice tarii, arcul fiind foarte tare destinde la maxim telescopul si se solda cu o bubuitura, semn ca telescopul a ajuns la capatul cursei de sus, not good.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc marius , saptamana urmatoare va merge la "doctor" pentru suspensie stock.... Referitor la marca amortizoarelor , indicate ar fi sachs pe gaz ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei calitative, kayaba sau OEM, pt buget mai mare, koni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles....voi revenii cu informatii dupa ce fac schimbarile de riguare ! Multumesc inca odata pentru pareri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Odata cu apropirea sezonului rece am hotarat sa schimb rotile de vara cu cele de iarna, pana aici toate bune si frumoase,operatiunea am facut-o si o fac acasa in garaj nu la servive .

Incep cu rota dreapta fata, o ridic pe cric scot rota de vara ,iar dupa cateva secunde cand vreau sa pun roata de iarna aceasta nu mai intra , in sensul ca am fost nevoit sa mai ridic de cric aproape de max ptr a introduce roata, desi am facut acesta operatiune de nenumarate ori mi sa parur f dubios.Ridic si partea stanga ocolo lucrurile s-au comportat normal !

Pentru linistea mea am suspendat masina de fata pe capre la distante egale intre caroserie si betonul de jos(chiar am masurat cu ruleta ), insa roata de pe dreapta atinge betonul iar roata de pe stanga bagai o scandura de ,2,5 cm intre cauciuc si beton .

Ce am observat ,cand ridic masina roata se suspenda normal dupa care in 2-3 sec paca scapa din ceva si se lasa cu inca 3-4 cm mai in jos !

Mentionez ca in urma 20 000 de km am schimbat amortizoarele , flansele si rulmentii flanselor de pe fata.

Din amortizor nu curge minic !

piulita de sus a amortizorului este stransa la max, nu are joc in flansa nici suspendata nici lasata jos pe beton !

Oare sa se fi dus amortizorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi tipuri de amortizoare am luat si eu febi bilstein , incep sa cred ca am ales o marca prosta !!!

Mai astept si alte pareri , ale persoanelor care au tipul asta de amortizor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal, ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie? Ma intereseaza daca telescoapele de pe spate de la Golf 4 scurt sunt bune pe Variant?

Si de ce 2 telesocoape spate de la Dezmembrari is mai scumpe decat noi la magazin? La dez am gasit cu 200, la mag 180 noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!