Jump to content

Avans Injectie


enrico
 Share

Postare recomandată

Cauzele posibile sunt mai jos

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17656/P1248/004680

Acum să le luăm pe rând:

- Start of Injection Timing Regulation not OK

Aici nu sunt probleme pentru că se vede că avansul este ok

- Injection Pump Control Range blocked/dirty (e.g. by Metal Particles)

- Wiring/Connectors from/to Injection Valve (N108) faulty

Astea două le tratăm la pachet pentru că este foarte posibil ca problema să se învârtă în jurul solenoidului N108. Ori are ceva mizerie pe acolo şi uneori rămâne blocat, ori problemă la mufa (deşi dacă era o problemă de conectivitate ar fi trebuit să aibă o eroare pe N108). În principiu văd că N108 funcţionează pentru că în grupul 004 se vede că este corectat ok avansul, dar este mai interesant în mers ce se întâmplă

Ca să lămurim problema trebuie să faci două lucruri:

- un log în Basic settings pe grupul 004 (intri în Basic settings pe grupul 004, Apeşi pe Go sau On/Off, o să clipească spira în bord, să nu te sperii, apeşi pe Log (colţul dreapta jos), apeşi Browse, alegi locul unde să salveze logul, Apeşi pe Start, aştepţi cam 30 secunde apoi apeşi Done/Close). În acest log se va vedea cum lucrează N108 pe maxim avansat şi maxim retardat.

- un log în mers pe Measuring Blocks pe grupul 004. Procedezi cam mai sus, doar că de data asta selectezi grupul 004 din Measuring Blocks (mai selectează şi 001) şi după ce dai să înregistreze logul te plimbi puţin cu  maşina având grijă să îi dai şi ceva turaţii  (în treapta a 2-a şi/sau a 3-a în funcţie de spaţiul de care dispui apeşi acceleraţia la podea de pe la 1600 rpm până pe la 4000 rpm. Apoi tragi pe dreapta şi apeşi Done/Close.

 

O observaţie: mi se pare cam mare cantitatea injectată (gupul 001, a doua căsuţă), s-a umblat la pompă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,cind avansul da eroare intermitent,bineinteles ca poate fi orice altceva,dar in ce vad eu din ce repar pe aici,1-ori valvula de avans are probleme,2-ori pistonul de avans are vreo bucatica rupta si nu lasa sa faca tot traseul care trebuie.Mai poate fi si mizeria din combustibil care blocheaza trecerea de combustibil prin filtrul atasat la valvula de avans.

Am intilnit si cazuri in care injectorul cu cablu,da rateuri din cind in cind,si masina nu mai poate citi avansul pompei.

 

piston avans 2.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am schimbat recent distributia la al meu b6 cbab cu edc 17,vreau si eu o parere daca aceste valori sunt ok.Motorul era la 90 grade.

Ma scuzati dar nu stiu de ce s au incarcat invers pozele

20230525_222852.jpg

20230525_222921.jpg

20230525_222939.jpg

20230525_223015.jpg

20230525_223055.jpg

20230525_223105.jpg

20230525_223112.jpg

20230525_223117.jpg

20230525_223122.jpg

20230525_223127.jpg

20230525_223236.jpg

Modificat de yoloyo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra in 04 basic,in Timming, unde ti se deschide fereastra osciloscopului si vezi grafica ce zice.Fa o poza ca lumea ca unii sint batrini si daca se apleaca le vine ameteala.Sau macar fa poza intoarsa spre stinga,ca in dreapta am minerul de la cric si dau cu capul in el. 🤣🤣

Gluma,gluma,oricum,se poate aprecia si asa,dar eu nu prea stiu sa interpretez ce ai scos tu in pozele astea,obisnuiesc sa ma uit la partea cu osciloscopul care o are programul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că se poate asta la injecția common rail. Testul in Basic Settings pe grupul 004 din ce știu este valabil numai la injecția cu pompa VEP unde avansul este corectat mecanic. La PD și CR avansul este comandat electronic.

@yoloyo postarea este cam offtopic pentru că este vorba de mai multi parametri, iar problema avansului nu se prea pune la motorul tau cum am scris mai sus. Eventual poate apare problema unghiului de sincronizare care depinde de modul în care a fost pusă distribuția și pentru care există topic separat. In principiu daca s-a respectat procedura de montare, cu calele specifice și nu ai observat modificări în funcționarea motorului (sunet, putere, fum) și în consum cel mai probabil s-a montat corect.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma pacalit iar cu motorizarea asta de 2.0,culpa mia,eu obisnuit ca aici nu vad niciodata asa ceva,iar clientii zic 2.0 la 1.9 tdi,rotunjesc mereu numarul.Cad mereu in aceeasi greseala,multam pentru corectie lupo_bv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare stimați colegi. Imi poate spune cineva ce reprezintă valorile de jos ale graficului de avans va rog frumos? Cod motor AVG. Mulțumesc anticipat. 

IMG20230918141455.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este neclara imaginea și nu se vede nimic. Fa un printscreen (apeși tasta Prt apoi deschizi Paint, dai Paste și salvezi poza sau folosești utilitarul din Windows) cu grupul 000 din Basic settings.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa revin cu o poza mai clara zilele următoare. Tocmai acum telefonul meu nu a mai focalizat. Ideea era ca ma interesa ce reprezintă partea de jos cu cifre a graficului de avans. Scrie 80,100,120....200.Multumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Colegului nostru "lupo_bv" (stima pentru răspunsurile prompte și clare), ii adresez o întrebare :imi poți spune te rog cum reglez începutul de injectie? Eu am schimbat garniturile de la capacul pompei de injecție, am dat semn, dar nu stiu valoarea exactă a începutului de injectie. Un pic s-a dereglat. Înainte era la 131,acum e mult spre stânga, cum e si in graficul neclar de mai înainte. Care e valoarea ideala a începutului de injectie dacă se poate?

IMG20230916122453.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, s-a dereglat un pic mai mult:)). Acum este 105 (căsuţa 2 din grupul 000, basic settings, de aia am zi să pui poza aia, noroc că se vede puţin mai mult decît graficul)

Începutul injecţiei trebuie să fie cum zice în poza de mai jos, adică cu alte  cuvinte să fie între liniile verde şi roşie, ideal cît mai aproape de cea albastră, dar nu este chiar aşa de critică. În timpul funcţionării avansul este reglat la cît trebuie de către N108, un log în mers pe grupul 004 o să te lămurească despre asta

1585868014_AVGavans.thumb.JPG.60bc084ac198098da858974c227745eb.JPG

3 hours ago, Golfizz2 said:

Ideea era ca ma interesa ce reprezintă partea de jos cu cifre a graficului de avans.

Asta este axa cu temperatura combustibilului, dar să nu te sperii pt. că nu este cea reală, este codificată cumva.

 

Începutul injecţiei se reglează prin slăbirea şuruburilor de fixare a pompei şi rotirea acesteia după cum scrie în pdf-ul de mai jos (la tine începutul injecţiei este prea avansat)

AVG reglare avans.pdf

Dacă acum o pui la punct cum trebuie, după aceea dacă schimbi distribuţia cu cale de blocare a axei cu came şi a fuliei pompei avansul va ateriza fix în acelaşi punct

Şi dacă zici că ai umblat la garnituri verifică şi cantitatea injectată (grupul 001, Measuring blocks)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat cu motorul la 85 grade C avansul este mai ok, cantitatea de injecție e de 4. 4 mg/cursă. 

IMG20230919142409.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Că sa îți arate graficul care trebuie vezi că în colțul dreapta jos trebuie sa selectezi codul motorului. Acum văd că este selectat AHD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.AVG e bagat la un loc cu AHD,AFN,nu mai stiu ce cod de 2.5 si ceva marine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci este ok. Lasa-l așa. Eventual fa un log in mers pe grupul 004 de pe la 1600 la 4000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!