Jump to content

Cutie De Viteze


bogdangolf
 Share

Postare recomandată

O sa fac maine poza sa-ti arat.Intradevar, in imaginea care apare in manualul de reparatii acea tija este doar de sustinere dar la mine in functie de unde agat acea tija (iti voi arata in poza) se misca pozitia parghiei de actionare a ambreajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu in legatura cu acea tija, este doar de sustinete a cablului. Daca ai cablu cu autoreglaj, s-ar putea sa ai ambreiajul defect,daca este fara autoreglaj, mi se pare ca se poate regla, gen cum este la vechile dacii. Daca nu am dreptate, rog a se spune. Eu,de exemplu, am cu autoreglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E super site-ul postat de tine! In legatura cu nelamurirea mea iata si pozele. Am vazut ca sub acel burduf este un arc si probabil punand acea tija pe unul din inelele burdufului am comprimat putin arcul.Actualmente am scos tija si am pusa inainte de burduf.

post-30655-1264167043_thumb.jpg

post-30655-1264167051_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai sugruma burduful cu acea tija,ai cablu ce autoreglare, si s-ar putea sa influenteze buna functionare a lui. Acea tija este numai pentru sustinere. Pune acea tija pe cablu, nu pe burduf. Poate daca nu il mai pui pe burduf, o functiona mai bine. Te asteptam cu noutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar cablu asta e cu autoregaj si eu stiam ca nu se poate face acest lucru manual adica sa il faci sa prinda unde vrei tu dar cand am avut si eu probleme cu ambreiaju un vecin mi-a reglat cablu astfel incat prindea foarte foarte sus si prima data cand m-am urcat in masina am zis ca nu merge ridicandu-l pana la jumatatea cursei si culmea ca prindea aproape de sfarsit atat de mult l-a intins. Desigur ca nu a tinut mai mult de 2 sapt dar oricum am schimbat kit-ul de ambreiaj. Si acum am acelasi cablu si merge perfect. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , intradevar, am pus tija fix inaintea burdufului si ambreajul este ca inainte. Cat despre uleiul in cutie vreau sa spun ca pe frigul asta naprasnic, dimineata cand plec la serviciu si scot din viteza nu se aude nici un zgomot, schimbatorul merge ceva mai greu dar dupa cca 5 minute de mers (ca atat fac pana la serviciu) se simte ca si-a dat drumul.

:blah: pana da caldura o sa merg cu autobzul ca mi-e mila de masina si in plus eu intru doar prin dreapata ca pe frig nu mi se deschide portiera soferului... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cele fara autoreglaj(din ceea ce stiu eu) reglajul il faci tu, pozitionand pedala ambreiajului la acelasi nivel cu celelalte pedale...

asa am facut la o alta masina de a mea care nu are cablu cu autoreglaj...

:)) si eu am aceeasi problema cu portiera sofer.cand ingheata tare afara ies prin dreapta ;)...geamuri nu mai zic.

iar gerul mi-a stricat iala de la portiera din stanga:-j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am un golf 3 din 92 1.4 benzina am probleme cu cutia de viteza, adica nu ca am probleme, nu imi merge a 5a intra dar in gol, mi-au dat cutia jos la service si mi-au spus ca pinioanele sunt terminate a fost lasata fara ulei, din pacate asa am cumparat masina, ce ma sfatuiti sa fac ? sa schimb cutia ? sau sa incerc sa o fac pe asta ? si daca sa o fac pe asta poate e cineva in masura sa imi spuna si mie sau sa imi dea o schita ceva cu toate pinioanele care le are viteza a 5a. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reparatia nu stiu sa iti spun cat o sa te coste, dar mai bine cauti la dezmembrari o cutie(5trepte) de 1.4 si ai rezolvat treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfaturi o sa vad ce pot face si in privinta asta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele de 1.6 exista 2 modele de cutie, din cate stiu eu, la 1.6 ABU cutia de viteze are codul CHL, iar electromotorul este inspre parbriz, din cate stiu eu, mai exista alt tip de motor 1.6 care are electromotorul inspre parbriz, acum depinde cum ai tu situat electromotorul.

@dorur: tu ai acelasi model ca mine, intrebarea mea este daca cutia de 1.4 se potriveste la motoarele noastre? Din punct de vedere al electromotorului. Si alta intrebare, are rapoartele la fel? Te intreb, pentru ca noi avem rapoarte lungi (la 120 km/h sunt cam 3000 rpm)

Imi cer scuze pentru romanul scris

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cheloo_e13: pentru motoarele de 44/55 kw tipul cutiei de viteze este 085

Tipul de cutie 085 este reprezentat de urmatoarele coduri:

APY, CED, CCK,CHL,CEC, CHX,CKR,CNU

Cutii in 4 trepte: APY si CED

Cutii in 5 trepte CCK,CHL,CHX, CEC,CKR,CNU

Cu electromotorul nu stiu exact 100% care e treaba dar se pare ca CHL-ul e la fel cu CCK si CHX.

Am sa mai studiez tipurile de cutie 085 si am sa revin cu noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu nevoie de niste pareri:

stand pe loc, la relanti, scartaie (fluiera/freaca, nu stiu sa descriu sunetul), ca un rulment neuns, apas ambreiaj, dispare sunetul treptat pana la 0

in mers undeori dispare, alteori nu

nu este un zgomot permanent, a disparut si o luna, insa dispare sigur dupa mers indelungat (minim 45 minute)

poate sa faca asa 30 de secunde si pe urma reapare peste o saptamana

in viteze intra normal, ambreiajul e nou (disc, placa, rulment)

ce poate fi?

Modificat de paizisc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si o intrebare si va rog sa ma ajutati ce trebuie sa fac este cand imi intra foarte greu in viteza 1 . de ex cand sunt semafor si bag 1 este parca zici ca nu vrea sa intre in rest nu am probleme cu nici o treapta nu se aude nici un zgomot ! ce trebuie sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am schimbat cutia, caci cea veche s-a stricat, si mi-am luat una second hand. Cand am pus-o, la fel facea si la mine, si am mai avut o problema, la drum lung, nu mai intra decat fortat. solutia, am mai completat cu ulei, si de atunci nu mai am probleme. Ti-am zis toata nebunia asta multa, ca sa stii ca stiu despre ce vorbesti. Pune-i ulei, parerea mea.

Succes, te asteptam cu noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema asemanatoare...numai ca mie nu-mi intra in marsarrier numai foarte greu si cand vrea[nu am gasit nici o logica]...de cele mai multe ori intra in vit 1. in loc de R. Nu caraie pur si simplu nu intra.Kit-ul de ambreajul a fost schimbat recent.

Daca ii vorba de ulei. Unde pot sa ma uit sau unde se completeaza ?

Motor 1.6 ABU

Modificat de hotworm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hotworm : pai mai bine te duci unde ai schimbat ambreiajul ca............presupun ca inainte intra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

abreiajul a fost schimbat de vreo luna...problema asta a mai facut-o odata cand erau vreo -15 grade...dar a intrat si credeam de la frig..dar acuma...reusesc foarte greu s-o bag.

am incercat si cu motorul oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut

la mine, a disparut zgomotul ala ciudat, odata cu incalzirea vremii.......concluzie, nu iii place frigul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sa incep cu inceputul :

Anul trecut prin septembrie, am obervat ca atunci cand merg cu spatele se aude un zgomot ciudat, si masina parca nu trage cum trebuie. Zgomotul se aude numai cand fortez masina, adica sa plec mai cu putere cu spatele sau urc o bordura. Daca merg incet cu spatele nu se aude. (L-a inceput m-a deranjat, acum m-am invatat si nu mai e o problema ;) )

Bun, acum vreo luna, a aparut un zgomot ciudat cand am mers cu fata, ca o bataie ritmica cum ar atinge ceva. Nu mereu, cand acceleram sau cand luam curba. Prima data am crezut ca am vreo roata nestransa si imi bate, le-am verificat si erau ok. Am mers vreo 10 km cu bataie respectiva si am parcat undeva cu spatele. Cand am plecat, bataia a disparut.

Ieri am patit iar, dar acum mai rau, cand luam stanga de volan se auzea foarte tare. Cand mergeam in linie dreapta cu viteza mai mare de 30km/h se aude mai des ca prima data.

Azi am chinuit asa masina vreo 50 de km. In seara asta am iesit cu spatele dintr-o parcare, cand am plecat cu fata s-a auzit ceva urat tare pe sub ea. Acum cand merg cu fata nu se mai aude nimic.

Cineva mi-a spus ca poate sa fie tamponul care tine motorul sau cutia, nu am inteles exact, care este hidraulic si trepideaza/se misca si canteodata se deplaseaza mai mult, de aici si zgomotul. Eu cred (nefiind mecanic) sa nu fie capul de langa roata a planetarei. Sincer nu prea pot sa imi dau seama de unde se aude zgomotul, eu cred ca din partea stanga sau undeva in dreptul cutiei de viteze.

Ce spuneti? Aveti vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa sui masina pe elevator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am programata masina pentru saptamana viitoare la schimbul de ulei si filtre sa vedem ce mai e si pe sub ea de la drumurile astea bune din :P ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva. Am avut accident am reparat-o dar am probleme la cutie. Marsarier nu mai intra deloc iar 1 se baga exact ca marsarierul iar a 2-a intra tot cu schimbatorul apasat , restul intra normal. Am mers in service a incercat sa regleze timoneria si mi-a zis ca a dat-o jos de tot si nu reuseste nici manual sa bage marsarier si ca e ceva intern. Nu caraie sau sa scoata alte sunete. Ce ar putea fi? sa caut deja alta cutie? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!