Jump to content

Scartait cand virez


Passat 3BG
 Share

Postare recomandată

Si la mine scartaie daca apas pe botul ei!Joi am o programare la service sa-mi schimb placutele de frana si ii zic sa se uite!Poate o fi mecanicul mai stralucit si isi da seama!O sa va anunt daca depistez problema!Cel putin sper din suflet ca se va rezolva k e exasperant tare cateodata scartaitul asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service da nu am rezolvat nimic...Mia zis ceva de servo, nici nam inteles, ca lam vazut ca era nesigur in ceea ce zice si nu prea lam mai bagat in seama...Oare poate sa scartaie asa de la servo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce treaba sa aiba apasatul pe botul masinii cu servo...era la furat mecanicul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am uitat sa va spun !

Eu am inlocuit capetele de bara si asa am rezolvat problema . Nu aveau joc ,........doar scartaiau .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti treaba cu scartaitul puternic si cu vribratii ... este de la FULIE sau intinzator curea alternator ... abmele se invart la suma de 160 200 .... depinde firma etc ... am avut si eu aceeasi problema ... dar acuma scartaie cauciuc pe cauciuc ... si nu stiu de la ce e ... va rog ... daca stie cineva sa-mi spuna si mie

Modificat de yustygolf4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema la masina din semnatura, am observat acum de cand a dat frigul rau, cand este foarte frig afara si foarte cald inauntru incepe sa scartaie doar pe stanga si se aude de undeva de la roata, pana acum 2 persoane de pe forum au zis ca au schimbat capetele de bara si a tacut, tind sa cred ca ar fi solutia corecta, fiind singura legatura dintre directie si suspensie dar pana nu ajung sa o desfac sa vad exact ce si cum nu sunt convins ideea e ca imediat ce se raceste tace...sunt curios la vara ce o fi, daca mai are cineva aceeasi problema si a rezolvat-o astept si eu cu nerabdare solutia salvatoare

Si eu am aceeasi problema la masina din semnatura, am observat acum de cand a dat frigul rau, cand este foarte frig afara si foarte cald inauntru incepe sa scartaie doar pe stanga si se aude de undeva de la roata, pana acum 2 persoane de pe forum au zis ca au schimbat capetele de bara si a tacut, tind sa cred ca ar fi solutia corecta, fiind singura legatura dintre directie si suspensie dar pana nu ajung sa o desfac sa vad exact ce si cum nu sunt convins ideea e ca imediat ce se raceste tace...sunt curios la vara ce o fi, daca mai are cineva aceeasi problema si a rezolvat-o astept si eu cu nerabdare solutia salvatoare

Si eu am aceeasi problema la masina din semnatura, am observat acum de cand a dat frigul rau, cand este foarte frig afara si foarte cald inauntru incepe sa scartaie doar pe stanga si se aude de undeva de la roata, pana acum 2 persoane de pe forum au zis ca au schimbat capetele de bara si a tacut, tind sa cred ca ar fi solutia corecta, fiind singura legatura dintre directie si suspensie dar pana nu ajung sa o desfac sa vad exact ce si cum nu sunt convins ideea e ca imediat ce se raceste tace...sunt curios la vara ce o fi, daca mai are cineva aceeasi problema si a rezolvat-o astept si eu cu nerabdare solutia salvatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa fii putin mai explicit ca sunt incepator :vaidecapulmeu: ce exact trebuie schimbat .... si daca stii pretu cam cat e ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Poate nu e foarte relevant... dar tocmai am scapat de aceasta problema la Sharan... brusc a inceput sa imi scartaie cand viram... indiferent daca era in mers sau pe loc...

Am fost la un service sa vad despre ce e vorba.... Mi-au schimbat bucse brat si paliere amortizoare...cam asa scrie pe factura...

Bucsele si palierele m-au costat aproximativ 400-450 lei cu tot cu manopera. Am schimbat si cureaua de accesorii... posibil si asta sa se fi slabit, ca tot am facut distributia...)

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vaaaleu ... o gramada de bani .... dar esti sigur sigur ca asta era ? ma voi duce si eu in service sa vad carei treaba .... ms pt raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa va spun !

Eu am inlocuit capetele de bara si asa am rezolvat problema . Nu aveau joc ,........doar scartaiau .

cornelus daca ai vrea sa-mi zici cat costa si ce ai schibat mai exact .... ca golf si passatu sunt aprox la fel ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vaaaleu ... o gramada de bani .... dar esti sigur sigur ca asta era ? ma voi duce si eu in service sa vad carei treaba .... ms pt raspuns

Posibil poate si cureaua de accesorii sa fi avut vreo problema... oricum, asta am schimbat eu : bucse brat + palierele alea... am facut distributia si un schimb de ulei.... si nu mai am zgomote.... deci asta trebuie sa fi fost ;)

Probabil te costa mai ieftin la vreun mecanic de cartier...care uneori fac treaba mai buna decat prin cine stie ce reprezentanta ... dar eu voiam garantie pt distributie... Manopera cica ar fi fost pana in 200 lei pt schimbul pieselor alea la roti...

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fiu mai explicit, exista mai multe feluri de scartait pe partea de directie(logic), in momentul in care scartaie-fluiera la capat de cursa sau pe toata cursa dar mai puternic la capat de cursa si odata cu asta scade ralanti-ul motorului indiferent in ce directie s-ar invarti de volan, problema e din pompa de servo sau accesoriile ei. La mine este scartait doar pe stanga si doar cand iau stanga, tind sa cred ca este vreo bucsa cauciuc sau capat de bara pentru ca face si cand apas pe botul masinii si face doar in anumite conditii cel mai simplu, pe groapa constatare cu ochiul si urechea, de preferat proprie pentru ca jepcari sunt multi in special reprezentante...daca nu atunci mergeti la cineva de incredere, si care mai intai vor sa faca o constatare nu sa isi dea cu parerea....aaaa este pompa de servo cu toate curelele si toate bucsele si mai este si toata manopera ca asa mananca gura mea mai mult...bafta si va pupa fratili vostru :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude numai la virarea pe loc cam la jumatatea cursei, ca si cum cum s-ar freca 2 bucati de cauciuc, dar nu tot timpul. Servo merge totusi normal. Cred ca maine ma duc la mecanic si daca rezolv va spun ce a fost la mine :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Si eu am avut aceeasi problema. Se auzea un scartait cand viram. Sunetul era de cauciuc pe cauciuc. Am fost la mecanic si mi-a spus sa intep burduful de langa capetele de bara si sa pun ulei cu seringa. Zis si facut...Am fost la farmacie am luat un perfuzor si o seringa, si dupa ce am pus cam 300 de ml de ulei, scartaitul a disparut..

post-35131-1242478002_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da cosmin multumim pentru ajutor ca si la mine scartaie putin cand virez mult de parca ar fi de dacie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai deschid un topic nou scriu aici. Am un scartait cand pornesc de pe loc, pana la vreo 10-20km/h. Undeva la rotile din fata. Face un fel de (h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am observat si eu o chestie interesanta, cand rotesc volanul la maxim in stanga sau in dreapta (pe loc), la sfarsitul cursei turatia la relanti scade usor si isi revine in momentul in care indrept putin volanul. Vreo idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ T-BON3 stai linistit, ii normal sa faca asa, daca auzi cumva zgomote (scartaituri) cand faci treaba asta atunci poti sa zici ca ai ceva probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tama. Nu am scartaituri ... inca :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

etno_ro, vine de la planetare daca scoate acele zgomote, mai ales daca apare mai mult cand ai rotile virate. Desi e vorba mai mult de un tzac, tzac, tzac, eu am inceput sa aud acest zgomot din momentul in care am fortat o plecare in cu rotile virate.

T-BON3, e foarte firesc sa aiba oscilatie de RPM, odata ce servodirectia preia din ce furnizeaza motororul.

A mai incercat cineva sugestia lui Mihai D. ? Chiar suna facil de perfuzat niste ulei in incinta burdufului, dar nu se obtin efecte secundare, de genul sfasierea in timp a cauciucului ?

Modificat de FLorin D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o problema cand e cald afara imi scartaie pe partea dreapta articulatia da nu scartait dinala de fier un scartait de cauciuc si nu stiu de unde provine, mai mult tind sa cred ca vine de la unu din pivoti ca doar ei sunt care sa invart cand carmesti de volan. Articulatiile sunt noi au 7000 km de cand sunt pe masina. Cand e racoare adica undeva 17 grade nu se aude nimic cand se incalzeste mama imi vin toti nervi posibili :icon_thumright: . Exista vreo rezolvare cumva? Multumesc

Modificat de Romario
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca e posibil sa fie de la bucsele din capetele telescoapelor...se afla in partea de sus..sub capot...mergi la un meserias, iti desface si se rezolva cu o ungere dc nu sunt probleme...bafta..

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

pentru problema cu scartaitul care apare cand rotesti volanul.

la mine s-a rezolvat in modul urmator: dat jos amortizorul: desfacut o chestie conica (bucsa cu un rulment in interior am inteles) uns cu vaselina si gata.

Nu mai am nici un scartait la rotirea volanului de 2 luni(precizez ca la atelirele auto ma trimiteau sa schimb caseta de directie..brrr).

Insa, recomandare mecanicului a fost sa schimb bucsele din capul amortizorului daca revine scartaitul.

napster si cataliux au descris bine rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La mine a fost capatul de bara. L-am gresat, insa dupa 1000 km a aparut un joc si un scartait. Daca scartie ceva, nu mai stati pe ganduri, mergeti si schimbati piesa. Daca ii veti prelungi viata cu inca 3000 km prin ungere, o faceti in detrimentul sigurantei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!