Jump to content

Faruri Fabia


BogMW
 Share

Postare recomandată

Da, se poate.

Este destul de complicat. 

Trebuie.

Da, a mai facut. 

Da. Sedan, break, hatchback...2000-2007.  Daca intentionezi sa achizitionezi far complet, atunci trebuie sa mentionezi vanzatorului, daca farurile tale sunt cu reglaj electric.

Bine, sa nu povestesc prea multe, te rog sa te uiti la acest DIY sa vezi cum va trebui sa procedezi.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • B0gdy-

    10

  • andras.ilyes87

    7

  • BogMW

    5

  • Akos09

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu le-am incalzit deasupra la aragaz, am folosit 2 surubelnite mari si late pentru ca la fabia mi se par mai bine lipite, eu nu m-am mai chinuit sa scot masticul acela vechi, l-am lasat acolo fiindca mai lipeste si acela destul de bine, dar am pus si silicon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Multumesc mult Carmina, cred ca pana la urma o sa iau faruri noi si o sa mut motorasele vechi. 

Problema e ca nu prea se gasesc sticle, am gasit pe net doar una pentru stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la dezmembrari gasesti faruri bune, problema e daca sunt de anglia ca iti trebuie oglinzile tale, deci tot trebuie desfacute, dar ai macar becuri de rezerva apoi ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea ma intereseaza sa iau faruri vechi de la dezmembrari cu sticla imbatranita, risc ca intr-un an sa ajunga la fel ca ale mele. Cu toate ca la englezi soarele apare doar de 2 ori pe an, deci ultra violetele nu afecteaza asa tare sticla...e totusi un far vechi. Prefer sa iau faruri aftermarket noi ...ca sunt la acelasi pret cu cat ceri astia la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sudsemnatu de ce esti asa hotarat sa iti cheltui banii pe sticle?

Eu nu as desface farul decat pentru alte nebunii. Parerea mea ca poti face polish cu hartie abraziva si la sfarsit cu solutie xerapol, Daca vrei sa iti mai simti mainile si sa iasa super il faci cu masina si daca vrei sa fie de durata aplici un strat de lac sau o folie.

Ori incerci metoda de la gagii astia:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e rau sa desfaci farul daca iti face condens, eu am gasit nu doar de fabia ca motivul condensului era etansarea proasta a sticlei, chiar daca acel masic e foarte bun in unele zone e putin, alt motiv de aburire a farurilor nu este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da normal ca daca are probleme il desfaci, daca face condens daca vrei sa modifici ceva in el.

Eu am spus doar ca el poate sa le polisheze si le rezolva mult mai rapid, mai usor si mai ieftin.

Ca  o informatie in plus cica farurile marca Valeo sunt mai greu de desfacut sau deloc(au ceva adeziv puternic) dar le restul e posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbeati de polish? actiune desfasurata in weekend, cu smirghel granulatie 2000 si pasta asta de polish. total de munca: aprox 2 ore in total.

post-33634-0-41948800-1401361408_thumb.j

post-33634-0-77541100-1401361408_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poze se vad diferente foarte mari. Acum tu esti mulumit, ca tu stii cum arata in realitate?

Ai facut la aparat sau la mana? Pasta cum e? cat costa?

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut totul manual. nu sunt foarte multumit, pentru ca, din cauza pleoapelor, nu am putut sa smirgheluiesc foarte bine zona de sub ele si nu arata foarte noi, dar, comparativ cu ce era inainte, arata extraordinar.

pasta este albastra si scrie pe eticheta ca scoate si galbeaza de pe far, ce apare o data cu imbatranirea materialului.

acum 3 ani am folosit xerapol si, iata, dupa 3 ani, a fost necesara o noua polishare. pasta nu am cumparat-o eu, ci un coleg de lucru si a dat cam 40 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la 40 de lei e chiar pret bun, xerapol e cam dubla la pret.

Se gaseste in magazinele mari sau el de unde a cumparato?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de ce sa dai 70 de lei pe o pasta cand baietii polisheaza profesionist farurile cu 100 de ron. Fara bataie de cap, dureri musculare si alte riscuri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aici e fiecare dupa cum pofteste.  :lol:  Mie personal imi place sa lucrez eu la masina, atat cat pot bineinteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de ceea ce zice bogdy, cu restul de pasta poti polisha farurile prietenilor si iti poti scoate lejer investitia, plus ca mai poti face si profit :)

Si eu sunt pe principiul: "daca pot sa-mi fac eu, de ce dau bani altuia sa-mi faca acelasi lucru?!"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea personala, decat sa va chinuiti cu tot felul de ,,remedii naturiste", mai bine achizitionezi faruri noi, si buna ziua.  150-200 roni/buc. nu cred ca este foarte mult.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo_bv

O sa il caut, inteleg ca esti mai multumit de ea decat de xerapol?

Daca nu am zgarieturi foarte vizibile ci mai mult o ingalbenire usoara pot folosi direct pasta fara smirghel?

Pentru protectie ramane doar folia, am citit acolo ca ai dat cu lac si nu a aderat din cauza solutiei?

 

carmina

E vorba de costuri. Cu o suma cuprinsa intre 50 de lei pana la maxim 100(pasta +alte materiale) iti faci farurile ca noi doar ca vor rezista o perioada de timp dupa care iar trebuie sa le faci.

Cu 300-400 de lei sau mai mult iti iei faruri noi care ar trebui sa reziste 4-5 ani la spuma si solutiile din spalatoriile de pe la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Per ansamblu consider ca e mai ieftin si comod sa inlocuiesti farurile cu unele noi decat sa tot platesti manopera, piese, timp pierdut etc. pe reconditionare.

Curiozitatea mea, daca are cineva experienta, farurile fabricate de TYC, Depo etc. sunt comparabile cu cele de la Hella d.p.d.v. calitate? Diferenta de pret o stiu, dar ca si la altele, nu garanteaza "ca-i mai bun".

Modificat de MarlboroMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Astazi mi-am schimbat eu farurile originale (matuite, ingalbenite, vechime din 2001) cu unele noi marca Tyc. Pot sa spun ca arata foarte bine, s-au asezat bine, nu am avut probleme la montaj etc. Dar cand sa le reglez, am invartit cu imbusul rotita dinspre exteriorul masinii, vedeam fasciculul cum se misca pe zid si deodata s-a auzit un zgomot in far. S-a intamplat asta la ambele faruri, si apoi am observat ca nu mai are efect faptul ca invart. A mai patit cineva asta, imi poate spune ce s-a intamplat? Am citit ceva pe net despre "dat nuca peste cap"... si ca trebuie sa cumpar alte faruri daca vreau sa mai mearga reglajul manual. Reglajul electric din butonul de pe bord merge, dar as avea nevoie sa bata mai sus decat pozitia maxima pe care mi-o da butonul de langa volan (ma refer doar la faza scurta).

Modificat de cosminbej
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

invartind de acele reglaje este ca si cum ai desface sau ai strange un surub. acel pocnet este dat de faptul ca ai desfacut surubul pana la capat. nu trebui sa cumperi alte faruri. incearca sa invarti invers sa vezi ca fascicolul incepe sa se miste.

daca vrei sa le faci sa bata mia sus, pune butonul din interior pe pozitia 1 si fale reglajul. daca vei vrea sa le ridici din interior treci reglajul pe pozitia 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, voi face cum ai scris. Asa ma gandeam si eu, ca sunetul ala e dat de faptul ca am ajuns la capatul cursei. Dar un surub cand ajunge la capatul cursei ori se opreste, nu il mai poti roti, ori iese si ramai cu el in mana. Dupa zgomot, inca mai puteam roti reglajul in acelasi sens si de aceea m-am gandit ca s-a intamplat ceva... nedorit :) In fine, nu stiu cum arata in interior mecanismul... Poate desfac unul original, matuit, pe care l-am dat jos, ca sa vad...

Modificat de cosminbej
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa citesti parerile despre faruri....cele TYC sunt de proasta calitate.Cu suma respectiva iti cumparai niste faruri din dezmembrari in stare buna sau iti dadeai un polish farurilor tale,dupa care aplicai o folie speciala.In bucuresti mai ales gaseai un service care se ocupa de asa ceva.

Un sfat in legatura cu reglatul farurilor.....nu le mai reglati la perete,mergeti la o statie ITP cu 15 lei le regleaza,daca aveti noroc si pe gratis.

Asa evitati sa luati cate o faza lunga in ochi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am polishat acum 3 ani, aratau bine si acum arata iar groaznic. Nu am mai vrut sa le polishez, si nici sa iau de la dezmembrari alte faruri "obosite". Sunt constient ca nu sunt calitatea intruchipata la 210 lei bucata, dar asta e. Unul original am vazut ca e 650 lei. Nu dau 1300 lei sa schimb farurile la o Fabia din 2001... Voi rezolva cu reglajul, voi pune becuri anti UV si sa vedem cat tin...

Modificat de cosminbej
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare cum crede...un prieten a mers tot pe ideea asta si a comadnat TYC pt. golf4....tot prin pomi bateau si a ajuns sa cumpere din dezmembrari altele care au fost cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!