Jump to content

Golf IV - Ulei servodirectie


misufha
 Share

Postare recomandată

Nu e indicat sa fie peste maxim ai o joja de capacul de la rezervorul de la servo care e gradata cu max si min.Am mai vazut la un asa zis mecanic cum a umplut pana in gura rezervorului cu ulei apoi a pus capacul si gata toate bune si frumoase dupa parerea lui. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si eu uleiul. E posibil sa fie galben? E ca cel de bucatarie. Nivelul e la maxim, cu motorul rece. De miros, e inecacios, dar banuiesc ca nici a Channel nu tre' sa miroasa nu? Imi merge cam greu directia, si huruie pe viraj. Masina are 214000km, e la mine de la 130k si sigur n-am schimbat nimic, doar neamtul. desi pe istoricul masinii nu preciza nimic de ulei de servo.

Uleiul nu e negru, dimpotriva, e limpede ca cel de bucatarie si nici spuma nu are. Voi ce ziceti? Sa il schimb? Ciudat e ca n-ar trebui sa fie fix la maxim

Modificat de Lucky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Galben la VW? :offtopic: Din cate stiu eu trebuie sa fie verde de preferat sau rosu.Poate mai exista si altceva.Ca sa vezi mai bine trage si tu intr-o seringa sa-i vezi bine culoarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ocazia schimbului de distributie, am pierdut ceva lichid de directie, si acum e sub minim. E o problema daca circul asa, lichidul meu e verde si nu stiu cu ce sa completez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este verde, sa nu pui altul, ca asa mi-au zis de la un magazin. Nu te lua dupa primul "specialist", habar nu au si mai dau si sfaturi. Forumul e foarte util, intai citesti, intrebi si apoi faci ceva la masina..Cod ulei VW 004 000 M2, oil for hydraulic system and power assisted steering. Un alt indiciu este capacul vasului de la servo-directie de culoare verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Cred ca o sa devina un mit treaba asta cu uleiul de servo pentru ca unii au rosu altii au verde si altii amestecate cele doua si da galben sau whatever. Ideea este ca eu tocmai am schimbat uleiul in caseta si in pompa si m-am certat cu mecanicii de la Vw Sfantu Gheorghe ca ei au pus rosu in loc de verde ;) , cum vazusem aici pe forum. Culmea este ca abtipildul era de cutie de viteze automata :rolleyes: dar cik se incarda in norma etc. Nu am zis nimic, replica la cel verde a fost ca acela este "Natural" si de aceea este si mai scump iar cel Rosu este Sintetic. Nush ce sa zic cu toate ca ma gandesc foarte serios sa imi bag ulei verde si sa il scot pe cel rosu cu toate ca baietii de la vw garanteaza pe el. Poate ma supar si bag apa sa nu mai aiba culoare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am completat si eu ulaiul de servo (eram mult sub minim) mi s-a spus ca uleiul trebuie sa fie verde ca si capacul de la bidon; acum parca si frana prinde mai sus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Din cata mecanica stiu eu, pompa de servo-Frana este separata de servo directie, pompa de servo circula lichidul in caseta de directie si atat nu si in pompa de frana. Aia are alt lichid in ea si alta alimentare. Totusi, poate ma insel, dar nu prea cred. :lol:

Drive Safe. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Duminica dupa-amiaza in Bucuresti 6.04.2008. Ploua. Trec prin baltoace destul de mari. Scutul meu este putin cam "praf" in partea dreapta. Ajung aproape de casa. Surpriza: aud zgomote ciudate cand virez de volan, si nu neaparat cand virez maxim. Am deschis capota si zgomotul pare sa se auda din partea stanga(cand stau cu fata la capota), de pe langa cureaua de la alternator...chiar nu stiu. Azi dimineata am sperat sa scap de zgomot, dar el persista si directia merge din ce in ce mai greu. Sincer sa fiu cred ca nu mai am servo. Nu am verificat uleiul de la servodirectie ( nu am avut surubelnita, dar acum mi-a venit ideea de a folosi cheia de la masina sa desfac capacul), in schimb am vazut sa zic 1 g de ulei pe capacul de la recipientul de ulei de servodirectie. Aveti ceva idei in legatura cu problema mea? Ce ar putea sa fie? Deja incep sa disper...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat lichidul de la servo directie si este ffff putin: doar pe varful jojiei, in recipient nu se vede aproape deloc. Am cumparat de la Volksparts si am sa incerc sa completez. Sper sa nu cumva sa imi fi afectat si altceva. M-am uitat pe sub masina si nu se vad urme si nici prin motor, chiar nu inteleg unde s-a dus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Conform specificatiilor producatorului , uleiul de servo se masoara cu motorul RECE si trebuie sa fie la minim pe joja !

Orice altfel de masuratoare poate da erori , care pot afecta servo in timp . :RO flag:

" - Oil level: between min. and max. marks; Engine temperature approx. 50 C

- Arrow A: oil level with engine cold

- With engine cold, oil level must not rise above Min. marking

- Check oil level with cap screw on."

post-7729-1207588883_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa plec azi de la munca dupa ce am mai completat ulei, dar se pare ca se pierde. Pe unde? Nu stiu. Am sa merg miercuri in service. Sper sa nu fie ceva pe la pompa si sa fie doar vreun furtun sau o garnitura. Ideea e ca dupa ce am parcat masina in fata blocului m-am uitat sub ea si se vede cum se face o mica baltoaca din uleiul pe care il completasem. Dupa ce merg in service o sa va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma s-a dovedit a fi caseta de directie. :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Facand o mica verificare ad-hoc zilele trecute, am vazut nivelul lichidului de servo putin sub minim (~1-2mm).

Are cineva vreun bidon de ulei original sau mai e cineva interesat sa luam unul? Ca n-as da atatia bani pentru 50ml ...

Acum, daca ma uit pe ce zice aryes13 mai sus, nici n-ar trebuie sa completez, dar acolo sunt scrise doua chestii care se contrazic:

- Arrow A: oil level with engine cold

- With engine cold, oil level must not rise above Min. marking

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@toni Am eu niste ulei de servo daca vrei sa te ajut. Dar nu e cel original, e cel de la Febi (sticla verde cu scris rosu) cumparat de la Volksparts. Daca te intereseaza pretul iti zic ca e 35 ron/litru. Anyway daca vrei sa te ajut da-mi un call. Ai tel meu in detalii profil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de ajutor, dar vreau original daca completez. Am vb cu Bescu si are el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel el are tot din acesta cum am si eu ca l-a cumparat de la Volksparts.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Cumparat borcan cu ulei de servodirectie, vreau sa il schimb.

Citisem mai in urma cu ceva pagini ca cineva s-a dus la augsburg si i l-au scos cu seringa si un furtunas, altul ca a desfacut nu stiu ce dop de pe langa roata dreapta, altul ca a desfacut un colier de la un furtun care o fi el acum.

Nu as vrea sa ma duc la service, in primul rand bani dati pentru ceva ce pot sa fac si eu, si apoi cine stie ce peterda de mecanic mai intalnesc.

Deci, cum se schimba uleiul de servo si pe unde? cel mai usor mi-ar fi cu seringa si furtunasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Stefan, uite AICi explica DRA cum a procedat el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu o completare, nu mai pot edita postul de mai sus.

NU desfaceti nu stiu ce furtunase si apoi le puneti la loc, nu este bine si sanatos pt masina.

Citind manualul de service de la golf 4, ala de 5000 pagini, am vasut ca, colierele alea nu trebuie reutilizate, la fel si unele garnituri daca este cazul, colierele trebuie de asemenea asezate, montate dupa un reper anume, si cu scule speciale.

Eu o sa merg pe partea mai usoara, o sa scot lichidul cu seringa, si revin cu informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am si eu urmatoarea problema: in mers se aude un fluierat ca si zgomotul de joasa frecventa( mira TV ). Din cite am citit ar putea avea legatura cu servo, nivelul uleiului servo. Am verificat cu motorul rece, este intre min si max. Este oare adevarat sau este alta cauza? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat si eu intr-un final lichidul de servo, precendentul avea o culoare exact ca cea de la coca-cola aka negru, am pus din cel verde original, se observa diferenta.

Operatiunea a fost facuta in spatele blocului cu metoda seringa :D cine vrea detalii eventual ajutor free of charge PM me sau sa ma sune la tel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
carceacristian

Salut baieti.

Am citit posturile voastre,si demult ma tot bate capul sa schimb si eu uleiul la servo la masina din semnatura.Eu de vreo 2 an si ceva am ulei rosu,servodirectia merge brici,uleiu e ok(rosu frumos).Am cumparat uleiu febi blisten dar el este verde si sunt in dubii.

Intrebarea mea este(vad ca toata lumea zice ca daca e rosu pune rosu,daca e verde pui verde,rosu nu e bun ca mananca garniturile)

Ce ulei sa pun?imi zice cineva SIGUR va rog?Rosu sau verde?

Voi ce documentatii aveti de stiti de acest ulei?

Cine a zis a zis bine,nici in vanzatori sa n-ai incredere...de mecanici numai zic :D .

Multumesc frumos

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se gaseste vreo pompita/seringa mai mare pt schimbul mai usor?

nu am citit tot topicul asa ca nua runcati cu pietre....merci! :)

ce nasparleala cu uleiul asta de servo,la fostul meu audi vechi de 19 ani ,am schimbat uleiul imediat,am luat unul d'ala rosu pe care scria Audi,a mers perfect mult si bine

au incaput 2l aproape

Modificat de m-nus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!