Jump to content

Golf IV - Ulei servodirectie


misufha
 Share

Postare recomandată

schimba uleiul si vezi daca se amelioreaza. Nu mai gasesti rosu, se gaseste doar verde, G004

Inainte de schimb, trebuie eliminat cat mai mult din vechiul ulei. Se desface o conducta jos la caseta si se ia de volan stanga-dreapta, etc...  

Apeleaza la cineva care stie.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pufypufuletz

brk2brk nivelul este ok?daca nu completeaza cu febi G004 35L 1L,daca da schimba-l tot cu acesta dupa golire instalatie si eventual spalare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspunsuri, deocamdata is plecat 2 saptamani din localitate , dar cand ma intorc voi proceda cum m-ati sfatuit mai sus .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

brk2brk, la tine semnele sunt clare ca trebuie sa schimbi uleiul, indicat ar fi sa cumperi 2 litri cu unul sa "speli" instalatia 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau sa-l mai schimbe odata mai incolo, abia se mai curata instalatia de depuneri si efortul financiar e mai mic odata

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.am o problema la masina , cand virez stanga sau dreapta curge lichid servo directie..m--am bagat sub masina sa vad de unde curge .si nu am observat nimic..ce ar putea fi? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai este clar o scurgere la sistemul hidraulic al servo-directiei. Trebuie verificata instalatia - de la vasul de ulei, furtune, conducte , pompa de servo, caseta directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna la toata lumea, sunt nou pe acest forum si am decis sa apelez la voi pentru a solutiona o problema. Azi am scos cu o siringa lichid din borcanasul de lichid servo si culoarea era maronie aproape de culoarea unei cola (atasez si o poza).

Nivelul era cu 3 mm sub min. si as dori sa stiu daca sa il schimb sau nu si daca merge metoda cu siringa cu un furtun mai lung atasat de ea.Multumesc

post-129830-0-83861400-1388246385_thumb.post-129830-0-47183300-1388246402_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea mai curata metoda este sa desfaci o conducta de la caseta de servo sa se scurga uleiul ( in timp ce executi viraje maxim staga dreapta, cu motorul oprit bineinteles) si sa desfaci furtunul de tur de la rezervorul de servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci dupa culoare ar trebui schimbat cu un lichid verde, eu am gasit ceva de la febi de culaore verde.Nu am posibilitatea de a o ridica sa ma bag pe dedesupt, din cate am inteles este un buson sau ceva de genu la roata din stanga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e buson, pe stanga sunt conductele de la caseta de servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Operatia se poate face fara sa te bagi pe sub masina? Si lichidul febi este de incredere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va trebui sa desfaci un surub ce se afla in zona rotii din stanga. O posibilitate ar fi sa dai roata stanga jos si astfel va trebui sa ai acces la surubul respectiv.

Atat timp cat uleiul respeta norma ceruta de vw e bun si Febi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roata din partea soferului?As fi recunoscator daca ar pune cineva o poza cu surubul acela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in partea soferului e acel surub. Eu nu am poze insa acel surub e prins de caseta de directie daca tin bine minte.

Desi am schimbat uleiul la servo de 2 ori nu am facut eu operatia astfel incat sa stiu exact unde e pozitionat acel surub, insa e orientat sa fie acesibil dinspre fata masinii. Daca tin bine minte uleiul se scurge si manjeste burduful dinspre cutie a rotii stanga. Oricum alt surub nu ar trebui sa fie prin zona respectiva, repet, doar pe circuitul de servodorectie..

 

Insa te pot ajuta cu sfaturi in ceea ce priveste amorsarea,care e imperios necesar sa fie facuta ca la carte.

Masina nu se va amorsa cu rotile pe pamant, deci trebuie sa o ridici de bot in sus.

Tare bine era daca o ridicai pe un elevator, dar inteleg ca nu ai posibilitatea asta.

 

Apoi, se umple rezervorul de ulei la maxim si cineva sa stea si sa verifice nivelul, respectiv sa toarne ulei cand acesta va scade.

Tu vei roti usor stanga dreapta de volan, desigur cu motorul pornit, am mai auzit pe unii care incercau sa faca operatia cu motorul oprit si nu-i bine.

E normal ca la inceput pt cateva secunde, maxim zeci de secunde pompa sa faca un zgomot mai pronuntat, zgomot ce trebuie sa dispara in max cateva minute.

Tu vei da in continuare stanga dreapta de volan, trangand din ce in ce mai tare odata cu estomparea zgomotului. Faci asta pana cand la bracaj maxim nu mai ai zgomot.

Pui ulei astfel incat sa ai nivelul intre minim si maxim ( vw recomanda ca verificarea nivelului sa se efectueze la rece si nivelul sa fie in zoan hasurata ce corespunde niminului pe joja ), pt ca, in sarcina nivelul va mai creste putin.

 

Sper ca ti-am putut fi de folos.

An nou fericit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are surub de golire, se desface un furtun care e mai jos sa se goleasca mai bine instalatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am referit la acele furtune de legatura intre pompa si caseta, desfaci un capat de la pompa de ex care pare mai joasa, dar daca citesti topicul acesta in urma sau altele ai sa vezi ca asta e metoda nu este buson de golire la servodirectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ziceam si eu, care surub?  de asta l-am si intrebat pe Dan.

 

Doar olender-ele de la conductele de presiune tur - retur le stiu acolo.... alea se desfac. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca desfac furtunule de intrare si de iesire din rezervorul de servo?se poate scurge lichidul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfaci furtunele jos, unde intra in caseta - pt a curge si uleiul din instalatie. cu rotile sus, faci cateva miscari de volan sa mai pompezi afara.

desfaci sus si golesti lichidul din vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am posibilitatea de a o ridica sa sa ma bag pe dedesupt si ma gandeam la o alternativa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi l-am sunat nu am putut lua legatura cu mecanicul meu sa-l intreb ce a desfacut sa se scurga uleiul.

Insa, teoretic ar trebui sa fie cel mai de jos element din toata instalatia altfel nu se va scurge tot uleiul.

 

Cu parere de rau, insa fara sa te bagi sub masina nu vei face treaba buna (macar saltata de rotile fata stanga dreapta su 2 cricuri). Insa va trebui sa fii foarte atent sa nu te accidentezi cumva.

Elevatorul sau macar un canal e sfant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici o masina nu poate sta cu o punte pe 2 cricuri (pe o parte da), ATENTIE!!

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea a stat. evident, nu e recomandat sa folosesti 2 cricuri (mai ales cele vw) si apoi sa te bagi sub maisna.

"nu poate" e diferit de "nu e recomandat".

 

zarul, lucrarea nu merge facuta acasa in parcare, daca nu ai elevator sau groapa mergi la service. nu ar trebui sa te taxeze foarte mult pt schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!