Jump to content

Curatare / Reconditionare debitmetru - MAF


ILuzoriu
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Daca la 819.min rpm(engine speed) valoarea MAF este de 415 mg/str (actual) este de bine sau de rau cu el?

Cu multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Draga joky ;) ,

Parca scriu o scrisoare :P, dupa cum scrie si la semnatura este un golf 4 cu motor de 1.4 16V cod AXP ...si din poza pe care mi-ai atast-o nu prea am inteles mare lucru .Eu zic ca la motoarele pe benzina , conformatia motorului este la fel .. asa k nu cred ca ar interveni vreo problema in pozitionarea lui .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau sa iti zic ca tu nu ai debitmetru :) ai senzor de depresiune.. i prinsa pe admisie in lateral stanga cand te uiti la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si se curata in vreun fel ...? poza ceva la el ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si se curata in vreun fel ...? poza ceva la el ai ?

ce ai cu el.. ce nu iti merge???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca am trepidatii la relanti si vroiam sa incerc sa elimin pe rand toate cauzele ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

anuleaza egr-ul . scoate furtunasil de vacuum care intra in capsula ce o comanda sa vezi daca mai ai trepidatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu am observat nici o imbunatatire ...parca parca erau mai dese cu furtunul scos ..iar cand l-am pus s-au mai linistit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine cand am scos furtunul a mers impecail . si acum tot cu furtunul scos merg . se simte ca trage mai bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu merg de ceva vreme cu furtunasul scos de la egr, si merge impecabil, dar la el e pe benzina, e alta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca mergi cu el scos si merge bine inseamna ca nu functioneaza cum trebuie erg...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca scot MAF-ul pentru un test sa vad cu merge fara...apare martor in bord? Daca reconectez MAF va disparea eroarea?

La fel si pt EGR...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Daca scot MAF-ul pentru un test sa vad cu merge fara...apare martor in bord? Daca reconectez MAF va disparea eroarea?

La fel si pt EGR...?

nu apare niciun martor in bord. nici la maf, nici la egr. cand spui eroare, te gandesti la o posibila eroare aparuta in momentul deconectarii mafului?la deconectare/reconectare nu iti da nimic in bord. citind topicul, poti afla ca fara informatii de la maf, masina merge pe baza unei valori...prestabilite "default".

la egr daca scoti furtunul sa il infunzi cu un surub sau ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bora4motion tin sa te contrazic la EGR. ECU are o harta egr si daca tu il anulezi o sa ti se aprinda martorul check engine. Eu am avut eroarea "EGR system: insuficient flow" pt. ca nu mi se mai deschidea supapa egr.

De asemenea, nu inteleg cum va trage voua mai bine masina cu egr anulat cand in sarcina oricum supapa egr se inchide... si intra doar aer curat...

Cand raspunzi postului imediat de deasupra, nu mai pune 'quote', ca e clar ca ii raspunzi lui. N-ai citit regulamentul pana la capat... :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la anumite tdi mai vechi nu exista eroare de egr :insuficent flow

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au harta... dar nu baga erori legate de egr....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare..baieti am si eu o mica mare problema , masina mea merge prost de cateva zile ... nu trage si se accelereaza greu in mers ..pe tester mi a dat eroarea : Mass Air Flow Sensor G70 - Open or Short to Ground. P1144 - 35 - 10...am inteles k ar fi debitmetru ...e corect sau il comand degeaba ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E debitmetrul, da ca sa fi sigur poti imprumuta unul de la cineva sa vezi diferenta, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa-mi spuna cineva daca debimetrul este bulit creste si consumul de carburant?

Am si un delay(intarzie cam o secunda pana pleaca bine)la acceleratie. Nu am probleme de limp, merge bine in turatii mari dar singurul inconvenient este ca imi consuma cam mult.

O scanare la brasov sau buzau ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e dus debitmetrul creste automat consumul, ECU compenseaza prin ameste mai bogat de motorina, scoate mufa de la debitmerul fa o tura sa vezi deferenta, daca trage mai bine e debitmetrul, fa o scanare si un log in mers, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dupa efectuarea catorva loguri in mers, am observat ca debitmetrul de la masina mea indica valori aiurea la relanti cat si in sarcina.

Din cauza pretului prohibitiv al unui debitmetru nou, am zis ca inainte de a cumpara unul nou sa incerc sa-l curat pe cel vechi.

Asadar, am cumparat un spray CRC MAF Cleaner si am purces la demontarea MAF-ului din airbox. Nu am desfacut sitele, de frica sa nu le rup si am pulverizat prin ele, din ambele parti, pana am epuizat continutul spray-ului. Operatiunea fiind facuta intr-o parcare subterana, nu am avut nici compresor cu aer sa-l suflu asa ca l-am suflat cu gura cat s-a putut.

L-am pus la loc si era sa am un soc cand am conectat Vag-ul si am vazut ca indica bine. Socul si mai mare a fost cand am vazut ca si in sarcina indica valori corecte :) .

Cost: 27 lei (parca) de la un magazin de piese auto .

Debitmetrul este marca Pierburg, de pe Audi A4 1.9 TDI din 1995, cod motor 1Z.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ne ti la curent sa vedem cum se comporta in urmatoarea perioada de timp

si eu ma gandeam la o curatare, dar dupa ce m+am documentat mai bine

nu am mai facut+o. toti spun ca debitmetrul dupa curatare pica.

poate ai gasit solutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut. probleme passat B5 1.6i AHL 101 CP. Masina "da in nas" tare, parca ar fi inecata cand accelerez mai tare, cand merg "batraneste" merge aproape perfect. Opresc motorul, scot mufa din debitmetrul de aer, pornesc si plec. Merge aproape ca uns, accelereaza bine, mai rar "da in nas". Mentionez k am fost pe tester, acesta indicand 0 erori. Oare totusi sa fie debitmetrul de aer ? In ciuda rezultatelor aratate de tester, un mecanic auto tot debitmetrul de aer il suspecteaza ca ar fi defect. Astept solutii. Ms.

Modificat de badboy_buzau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am curatat maf-ul la un bmw 320d cu spary de contact si dupa vreo 7000 de km nu s-a stricat. Din cate am observat sunt aproximatov la fel la bmw si la vw. Pe cel de la passat l-am pus pe bmw si a mers fara probleme. diferenta de cod e doar la ultimile 2 litere/cifre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!