Jump to content

Curatare / Reconditionare debitmetru - MAF


ILuzoriu
 Share

Postare recomandată

Baietzi .. daca vreti sa va ciondaniti .. in alta parte. Aici discutati de MAF si reconditionarea sa.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic:

xxleeus,sunt din Bucuresti,iar Stealth stie acest lucru.

Substratul este ca pe dumnealui l-am pus la punct(cu argumente,bineinteles)intr-un alt topic unde batea campii si a fost chiar impertinent la un moment dat.Ma rog,avind ceva ani peste i-am inteles pina la urma avintul..dar i-am taiat totusi macaroana(figurativ vorbind..).

Cert este ca nu poate uita si ma "urmareste"peste tot,doar/doar :rolleyes:

Ma rog,iarba care o paste el acuma eu am calcat-o de mult in picioare.. :lol:

Sa revenim,deja pierdem timp si domnu' chiar nu merita..

Onn topic:

Marianu,da-mi seria debitmetrului(este scrisa pe el) si am sa caut aici,deja am vorbit cu cineva care are un magazin cu preturi"muncitoresti".

Sper ca debitmetrul tau sa nu depaseasca 300 ron..eu atit am dat pe-al meu!

Daca nu ti-ai rezolvat problema astept sa-mi dai datele!

Sanatate la toti..

Luigi Vicol

nu am rezolvat problema ,seria este 045906461.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa incerc ptr ca l-am desfacut sa il curat, si am inteles ca trebuie sa il dai la schimb pe cel vechi,ptr a-mi aduce altul reconditionat la jumate de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marianu,vesti proaste,acum le-am primit de la baietii mei cu piese auto!

Pentru POLO si LUPO nu-l fabrica decit Bosch.

Asta inseamna reprezentanta..unde costa intr-adevar vreo 8 mil si ceva..

Sincer imi pare rau!

Daca mai ai nevoie sa te ajut cu ceva..

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi baieti ,macar ati avut bunavointa,stiam ca gasesc numa original la ciudatele astea de masini,nui prima data cind ma lovesc de pb asta.cu tipul ala din sibiu l-am intrebat si nu are ptr asa cva.la masina asta mai bine te rogi sa nu te lase cva ,ca ai puso!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare tampenie..cu vreun A8 probabil te descurcai mai usor..!

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajutati-ma si pe mine sunt din Buc. un de dau debitmetrul vechi la schimb cu unul reconditionat? ca nu am inteles...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine are nevoie de un debitmetru pierburg de 1.9 tdi de 110 - 130 cai sa imi dea pm ca ne intelegem la pret.Am unul pe acasa bun. Il probam si daca totul e ok pe vag-com facem targu.

ma intereseaza pe mine sa-l iau urgent! uite id mess: acatalincata85

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare! Rog daca se poate pune o poza (ptr. incepatori) cu locatia unde se gaseste acest MAF. Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Probabil e intrebare "de incepator" (ceea ce sunt in probleme de TDI), dar: de unde ajunge ulei la debitmetru?

Azi am observat ca imbinarea dintre carcasa debitmetrului si carcasa filtrului de aer e murdarita cu putin ulei, e clar ca in interiorul conductei de aer exista ulei. Dar, de unde? Eu stiam ca gazele de carter intra in conducta 'in aval' de MAF, corect? Iar 'in amonte' ar trebui sa fie doar aer curat de afara, sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema nu e neaparat curatarea sau reconditionarea caci in interior debitmetrela vag au o tablita ca de siguranta care se incalzeste iar debitul de aer o raceste si in functie de temp baga combustibil !!

bucatica aia de metal ar fi simplu de schimbat dar debitmetrul necesita un reglaj fin iar la noi nu am auzit pe careva sa aiba aparat de calibrat debitmere!! asa ca pana o aparea solutia :::noi !!sau cu piesa la schimb cas mai ieftine !! apropo cele intermotor sunt prost calibrate !! recomand pierburg si bosch!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Itrebarea mea era mai mult in directia preventiei. Ce se poate face pt. a minimiza murdarirea lui? Cum ajunge ulei acolo?

Am tot cautat si eu pe TDIclub, dar n-am gasit pe nimeni sa ofere sfaturi in directia asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se monteaza un filtru din cate am inteles facut de MANN si se numeste Hummel . Problema cea mare e ca nu se prea gaseste prin tara noastra draga :lol:

Cei care defecteaza debitmetrul sunt vaporii de ulei ce ajung pe elementul de incalzire al debitmetrului , iar acesta nu mai raporteaza bine cantitatea.

Se spala in alcohol tehnic sau se lasa o noapte in alcohol. Tinutul in ulei e STRICT interzisa :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi-am curatit maf-ul si am facut pentru incepatori un mic tutorial in imagini, locatie, foto close-up ale debitmetrului de aer si alte explicatii aici:

http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/03/0...l-la-vw-passat/

Pozele sunt acolo sa le poata vedea si fi util si celor care nu sunt membrii (inca).

Atentie, nu totdeauna e maf-ul defect, asa ca nu curatiti/demontati daca nu e cazul. Nu toata lumea are VAG-Com, asa ca, atunci cand nu trage, ca sa fiti siguri, scoate-ti mufa de la MAF, si testati masina. Daca merge la fel sau chiar mai bine, e maf-ul. Sau si maf-ul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut. am si eu o intrebare. Masina mea(golf 4 1.9 tdi 2003 motor ATD) trepideaza la relanti(cam aceleasi simptome ca atunci cand merge in 3 cilindri), iar la o scanare cu VAG-COM-ul mi-a aparut o eroare la senzorul MAF. Intrebarea este : senzorul MAf sa fie problema ? Merita schimbat? Masina trage destul de bine dar numai la turatii de peste 2000 ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca trepideaza la relanti, in primul rand verifica ce valori ai pe injectoare, e posibil ca unul sa nu fie in parametri. Trepidatiile mai pot proveni si de la volant, dar in nici un caz de la MAF. Si mie i-mi trepideaza la relanti si am un injector blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele sunt bune pentru ca le-am verificat in 2 locuri diferite (ca sa nu fie probleme :P) Nu mai stiu ce sa fac, cred ca o sa il las asa si o sa incerc sa ma obijnuesc :) Multumesc oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers si deacolo se vede cum lucreaza MAF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dragii mei ...da o poza cu pozitia acestui senzor imi puteti da ?!:cool: ca nu stiu unde e pozitionat si cum se scoate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da chiar nimeni nu frecventeaza topicul acesta ?!:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ne spui din ce an e masina ta si ce tip de motor

mai mult ca sigur ca vei primi informatii

eventual seria masinii

la diesel se afla pe circutiul de la filtrul de aer

uite cum e la diesel

post-9400-1275397997_thumb.jpg

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!