Jump to content

Crestere Turatie


adrry
 Share

Postare recomandată

Salutare,

dati-mi va rog o explicatie pentru cele intalpmate aseara.. ma indreptam spre peco sa fac plinul.. am bagat motorina si cand sa plec, pun contactul si bujiile nu se mai stingeau. am dat totusi o cheie si a luat-o foarte repede (desi cred ca am probleme cu bujiile pentru ca de obicei porneste putin cam greu) si a ramas turata cam pe la 1100. cat am mai mers cu ea aseara, a continuat sa aiba fluctuatia asta de turatii..

azi dimineata "nu am mai avut" probleme .. bujiile s-au stins, de pornit a pornit cum stia ea (putin mai greu :offtopic: )

sincer sa fiu, n-as vrea sa cred ca e ambreiajul ...

voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer sa fiu, n-as vrea sa cred ca e ambreiajul ...

De unde pana unde ambreiajul? Ai observat in ultima vreme vreo anomalie pe la ceasurile de bord? mai exact ai avut vreodata supriza ca indicatorul de temperatura a lichidului de racire sa "cada" (adica sa nu mai indice nimic) in timpul functionarii? Poate fi o problema cu sonda de temperatura a lichidului de racire care a "luat-o in balarii", calculatorul de motor nu mai stie ce temperatura are motorul la pornire si isi ia singur valoarea implicita de -40grade Celsius; asa se poate explica faptul ca bujiile au stat mult aprinse si turatia motorului ridicata. Verifica totusi bujiile (desi nu cred ca e ala baiul) si da o fuga pe la service sa-ti interogheze memoria de defecte a calculatorului de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum intai o diagnoza pe modulul Engine o sa te lamureasca mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana asta o sa ajung la service si o sa ma lamuresc. oricum, multumesc tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana asta o sa ajung la service si o sa ma lamuresc. oricum, multumesc tuturor!

Multe salutari d-lui Chiru, daca cumva mergi la Buzau la service ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda aia e sigur. Ar trebui sa-ti consume mai mult combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu face mereu.. are momente si niciodata nu a tinut mai mult de 3 - 4 minute. cred ca in total a facut de vreo 5 ori intr-un interval de o saptamana jumate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e obligatoriu sa faca tot timpul. Va face permanent cand se va distruge de tot sonda aia de apa. Sunt renumite rahaturile astea de sonde pentru problemele ce le fac. Noroc ca nu costa mult.

Modificat de mariusc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va fi schimbata cat de curand ca a inceput sa faca mai des :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Si eu am aceleasi simptome cu masina !

Cum ati rezolvat pana la urma ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbi respectiva sonda. E ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.. ~ 70 lei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,

am postat cam aceeasi probleama "http://vwforum.ro/index.php?showtopic=23218&st=0&p=372803entry372803" cu cresterea turatiei la relanti pt. cateva minute, aleator.

am pus un vag com pe ea si nu am gasit nici un cod de er.

in wk asta spre mare pe autostrada a mers ok ( si tare si pe cruise) dar a aparut o pb. cam pe ultimii 50km cand nu mai vroia sa sara de 140 nici moarta! ( asta vineri seara) . de atunci iar merge ok , pe drumul de intoarcere nu a facut nici o figura, nu-mi explic fenomenul.

poate se gaseste cineva sa ma ajute sa pun un vag com in mers ( ma gandesc la debitmetru in sarcina sa faca figuri ...( imi dau cu presupusu ).

MUltumesc ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pierderea de putere este brusca, adica trgea si deodata moare e posibil sa fi servit un limp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crezi ca daca intra in limp mode mai urca pana la 130-140?( pt. ca pana acolo urca normal doar ca parea ca si plafonata, iar motorina era omv( nu am dubii in privinta ei ca doar inainte a urcat spre 190)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deobicei cam la viteza aia se ia limp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun in cazul asta se preteaza o curatzare de turbina?sau alte componente schimbate?(ex.debitmetru...etc?)

daca da o sugestie unde se face acest lucru si un pret estimativ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Sorry ca reactivez acest topic dar nu m-am elucidat daca pana la urma sonda a fost de vina? Pt ca nu a mai revenit initiatorul cu lamuriri dupa reparatie.

Am si eu aceeasi problema, se tureaza singura de la relanti la 1100-1200 tur/min pt putin timp.A facut de vreo 3-4 ori.

Numai ca intr-o zi de curand s-a aprins si martorul in bord,acela cu motorul si a ramas aprins.

Acum e o problema ca vreau sa merg cu ea pana la mare azi, si nu stiu daca poate fi ceva mai grav decat sonda si sa pateasca ceva mai rau motorul,sau pot sa merg linistit si o rezolv luni?

Ea merge bine de atunci, de cand s-a aprins becul si culmea nu a mai facut nimic.

Vreo parere?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza si vezi de ce s-a aprins martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!