Jump to content

Cablu De Ambreiaj


dancu
 Share

Postare recomandată

prea mare legatura unul cu altul nu prea au,doar ca, daca nu ai acumulatorul bun si pornesti masina impinsa sau trasa,ambreiajul are de suferit.......

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexgtx

    13

  • nikusor71

    13

  • lupo_bv

    10

  • bdorub

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

BUNA ZIUA BAIETI,

Pe masina mea am cablu de ambreiaj cu reglaj manual , as putea sa imi pun cablu cu reglaj automat??

seat cordoba 1.6 aee 75 cp.

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut,

 

Am nevoie de un sfat cat mai urgent cu putinta.Am un Golf din 1995 motor, 1.6 benzina 55kw cod motor AEA.

Luna trecuta mi s-a rupt cablul de ambreiaj.(era cu reglare automata).Am zis ca era foarte ruginit si din acest motiv s-a rupt.Dupa ce am pus unul nou...azi am avut surpriza sa se rupa din nou.

Cam care are fi motivele.O fi fost cablu prost?O fi fost montat gresit?O fi alta problema pe undeva?

 

Cablul a fost montat de mine in urmatorul fel.L-am prins jos la pedala....apoi dupa ce am ridicat parghia de la cutie cu un cric...l-am prins si acolo.Dupa aceste 2 opratiuni si cateva minute de injuraturi...am taiat plasticul de pe reglajul automat.A mers ok vreo 2 saptamani...apoi mi s-a parut ca a cam cazut pedala si tine foarte foarte jos.Am zis ca asa o fi ok.Si azi...surpriza...m-a lasat in drum.

 

Vreo idee??

 

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sar putea sa ai probleme la placa de ambreiaj. Am patit la un golf mk2 cu cat schimbi mai des se intareste pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cum se manifesta aceasta problema?Doar ca rupe cablu??Ca masina mergea destul de ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic nou!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Reinvii si eu acest topic, pentru cine poate sa ma ajute cu o informatie. Vreau sa schimb cablul de ambreiaj si nu inteleg de ce unele cabluri sunt mai lungi decat celelalte. 

Am gasit cabluri cu L1 820/824/860 mm si L2 519/530/495 mm. Care e diferenta intre ele? In functie de ce sa aleg cablul? Ce se intampla daca nu nimeresc valoarea corecta? 

Masina e un Golf MK3 din '93, cod motor ABS.

Multumesc tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspuns, @Cristi81. Dupa serie am căutat, pe autokarma. Acolo am văzut și m-am speriat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!