Jump to content

Cablu De Ambreiaj


dancu
 Share

Postare recomandată

O parere si pentru mine la postul nr 41?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexgtx

    13

  • nikusor71

    13

  • lupo_bv

    10

  • bdorub

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Faptul ca ambriajul prinde sus nu inseamna neaparat ca ii pe duca.

In cazul tau nu ii nimic neinregula chiar ii indicat ca ambriajul sa prinda undeva de la jumatate in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare....si la mine ambreiajul tine foarte sus aproape la terminarea cursei pedalei si se aude motorul zgomotos si fasaind parca atunci cand iau piciorul de pe pedala....cablu de ambreiaj este pe moarte sau placa de presiune si rulment???(Sau toate) :cool:...ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand tine sus de tot de obicei este discul destul de uzat sau/si placa de presiune. Oricum daca desfaci acolo este bine de luat kit-ul de ambreiaj (disc + placa). Rulmentul este in partea opusa in cutie, el nu face parte din kit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Clema alba sta in pozitia aia doar cand e nou. Dupa montare se elibereaza din cei 2 pini de pe cablu si se ridica mai sus pe cablu sa o poti folosi cand mai ai nevoie sa scoti cablul de ambreiaj. De partea aia daca rotesti poti comprima cablul ca sa-l poti monta.

(totul e explicat in manual)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare tuturor. sunt nou pe forum si nu ma prea pricep asa ca daca gresesc cu ceva rog modelatori sa ma corecteze. Am un Vw Golf 3 1.4 si cam de 1 sapt imi cam patineaza discul( in treapta 1 merge si forjata dar in treapta 2 cand incerc sa ma dau mai tare sa schimb vitezele pur si simplu nu trage, ea se ambaleaza dar nu trage. Daca se poate as dori si eu un raspuns. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o mare nelamurire , asa ca va rog un sfat.

La masina din semnatura, pedala de ambreiaj incepea sa prinda undeva pe la jumatatea cursei pedalei in sus. Am mers la un mecanic crezand ca este vorba de disc uzat.

Acesta a constatat ca cablul de ambreiaj nu mai functiona corect, adica nu mai functiona autoreglajul.

Am achizitionat un nou cablu Sachs( cu autoreglaj) iar mecanicul la montat.

Acum surpriza pedala prinde foarte jos( abia las putin si prinde ) iar sus am o cursa moarta a pedalei aproape pana la jumatatea cursei pedalei.

Deci de la apasare si pana la mijlocul cursei pedalei nu se actioneaza asupra ambreajului, abia de la jumatate in jos acesta este actionat.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutari,sunt nou pe forum,dealtfel f bun,dar nimeni nu are oare o idee despre cum se poate repara cablul de ambreiaj automat? eu am doua si tot incerc sa fac din ele macar unul bun,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Cojocar

Salutare,

Am si eu acceeasi problema aproape ca si colegul "mbaias200".

Eu puteam sa schimb vitezele destul de sus cant apasam ambreajul dar m-am suparat si am dat cablul jos de la cutie... Nu am stiut ca e cu autoreglaj l-am desfacut l-am uns cu vaselina si cam atat. L-am pus la loc si surpriza cand am apasat pedala nu mai revena la loc, a ramas la podea.

M-am suparat si iam pus un distantier de vreo 5cm acolo la autoreglaj si acum imi merge cum ar trebui.

Mecanicul de la firma unde lucrez a spus ca imi tinea "maneta" de la cutie prea sus, ca nu era pe punctul lui mort si din aceasta cauza patineaza la anumita turatie. Acum am pus-o pe punctul ei mort.

Tot acel mecanic a desfacut o placuta de vizitare si a spus ca nu este foarte mult şpan ca sa fie dus discu de ambreiaj.

Dupa aceasta operatiune am plecat acasa dar problema mea grava nu s-a rezolvat, adica la anumita turatie se tureze motorul dar nu trage.

Imi puteti da un sfat cam ce ar fi?

Kit-ul de ambereaj sau... altele.

Multumesc

Modificat de Andrei Cojocar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,ambreiajul tau cred ca e pe duca,si eu asa am patit,am schimbat chitul si problema s-a rezolvat,sa ungi cu vaselina autoreglabilul de la cablu e gresit,am facut la fel si pedala nu mai revenea,cablul nu isi facea treaba,trebuie sa-l spal si poate merge,inauntru sunt 12 bilute care tre sa acate un opritor conic ce e pe husa cablului,cu vaselina aluneca

sal,ambreiajul tau cred ca e pe duca,si eu asa am patit,am schimbat chitul si problema s-a rezolvat,sa ungi cu vaselina autoreglabilul de la cablu e gresit,am facut la fel si pedala nu mai revenea,cablul nu isi facea treaba,trebuie sa-l spal si poate merge,inauntru sunt 12 bilute care tre sa acate un opritor conic ce e pe husa cablului,cu vaselina aluneca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Cojocar

Mersi de sfat.

Ma gandesc sa schimb sa cumpar un kit complet. nu e exagerat de spum (aprox 400 - 450, fara pretentii).

Cat priveste cablu am sa il curat si o sa vad daca va merge. Ma gandesc la un cablu cu reglaj manual....

Sau ce ma sfatuiti un cablu cu autoreglaj sau unu manual...

Mersii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un chit nou nu prea pretentios e ok la 450,cablul incearca sa-l speli bine cu benzina si daca tot nu tine poti sa-l schimbi cu unul manual doar ca cel manual tre reglat cat sa-i ramana si un pic de joc la bratul ambreiaj de pe cutie,in timp ce discul se uzeaza jocul dispare si tre reglat din nou,in timp,cel hidraulic ar fi ideal dar e cam scump plus manopera la montare,oricum:succes si da-mi da vasta ce ai reusit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi poate mai merge cablul vechi, numai ca vezi ca daca nu l-ai blocat cand l-ai scos trebuie comprimat inainte de a-l pune la loc. De aia ti-a ramas pedala in podea pt ca cablul era destins la maximum, vezi ca scrie in manual atat modul de montare/demontare cat si de verificare a acestuia. Mai jos ai manualul

http://fastupload.ro/5e593b917a330279c9692cb67549d139.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de comprimat se comprima si singur la apasarea pedalei,tocmai asta era problema,l-am curatat de vaselina si a inceput sa tina si merge struna acum.am desfacut alt cablu ce il aveam si am studiat sistemul,are un con prins pe husa cablului in care tre sa agate bilele care se afla intr-un manson de plastic dispuse circular in jurul conului,cand se elibereaza pedala bilele trec de conul respectiv iar peste bile urca un tub de otel si nu lasa bilele sa se mai deschida asa agatand in conul respectiv,pe masura ce se uzeaza discul bilele urca pe con si asa se scurteaza cablul.merci de upload

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvat,

Am disecat si eu unul original si unul "made in italy", am scris un topic aici

http://vwforum.ro/topic/70475-fyi-cablul-de-ambreiaj-functionare-schimbare-verificare/

iar pe la postul 8 am facut si o comparatie intre ele si niste desene in sectiune sa se vada diferenta in functionare (ala italian nu se adapteaza la uzura discului, se vede in animatia aia pe care am facut-o)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi cablul. Daca nu mai actioneaza, in mers discul freaca si in timp se duce. Incearca cu un alt cablu de ambreiaj. Nou!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut. Am si eu o problema. De ceva timp nu imi mai tinea ambreiajul, tinea foarte sus si patina daca acceleram brusc in viteza a doua/ a treia. 

Astazi in timp ce mergeam mi s-a rupt cablul de ambreiaj. Am avut noroc ca eram aproape la 200 de metri de casa si am venit cu masina in treapta a intaia. 

 

Este posibil ca problemele anterioare sa fi fost din cauza cablului de ambreiaj defect, si sa nu fie nevoie sa schimb kitul de ambreiaj? 

Stiu ca e posibil sa tina sus din cauza la cablu dar nu stiu daca se explica si faptul ca patina la accelerare brusca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Defectarea cablului de ambreiaj poate cauza defectarea ambreiajului (cablul poate rămâne înţepenit, sau nu mai funcţionează autoreglorul şi atunci ambreiajul merge mai mult sau mai puţin în patinare, deci uzura prematură a discului). Mai întâi schimbă cablul (oricum trebuie să-ţi iei altul), dar să pui unul bun Sachs de preferinţă, în nici un caz italian. Dacă ai noroc scapi de schimbarea ambreiajului, dacă în continuare patinează, atunci asta este, alt kit de ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ambreiajul tinea sus si patina putea fi blocat cablul,asa ramanand tensionat mereu putand fi si cauza ruperii lui,eu zic sa schimbi cablul si apoi sa vezi daca se rezolva problema,daca nu........urmeaza sa schimbi si chitul de ambreiaj,din pacate............oricum,succes.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un cablu nou Sachs costa 195 ron . Unul sh de la dezmembrari e ~ 25 ron. merita sa iau SH? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 25 lei merită să încerci cu condiţia să fie bun, îl pui pe maşină şi vezi dacă merge în parametri, vezi că scrie în manual cum se verifică, am scris şi în topicul de mai sus. Dacă nu are jocul ăla nu este indicat să-l pui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,cablul din dezmembrari e deja uzat si nu va face altceva decat sa se blocheze sau sa se rupa cand ti lumea mai draga..........si nu la 200 m de casa,tu decizi........succes

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da nikusor71, ai dreptate, mă refeream mai mult la cazul în care l-a lăsat pe om cablul şi pentru moment nu are bani de unul nou şi are mare nevoie de maşina.

Deci completare la postul anterior: merită cu condiţia să fie bun şi să nu se considere a fi o soluţie definitivă (deşi este bine ştiut că soluţiile provizorii devin definitive :10[1]: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"nikusor7"

Salut. Scuze ca revin asa tarziu. Am procedata la curatarea de vaselina ( la mecanismul de actionare automat) dar tot nu vrea sa tina. Ce e drept e ca am efectuat operatiunea cam in graba pentru ca se inoptase si nu mai era timp.

 

Astept sa vina primavara si sa ma apuc sa demontez de tot cablu de pe masina si sa incep sa il curat mai bine.

 

Ce a spus "lupo_bv" cam are dreptare pentru ca am recurs si eu la o solutie "provizorile" si iata ca de cateva luni bune sunt tot cu ia. Pentru ca sistemul de blocare nu ma tine am pus la capatul cablului, la maneta de pe schimbator, niste piulite si saibe ca sa sie mai intins cablu si sa actioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!