Jump to content

Cablu De Ambreiaj


dancu
 Share

Postare recomandată

Salutare.. lunga istorie cu cablul.

Va pot spune diferenta de MONTARE dintre cele 2 tipuri de cablu!!

Eu am avut pe masina din semnatura, cablu cu autoreglaj.

Am decis sa-l schimb ca nu mergea bine si am luat un noname FIX cam la 130 de lei, acum 2 ani.

Am fost la un service sa mi-l monteze, apoi in 500 km s-a rupt!

Am desfacut singur acasa pedala si ce am constatat??

PEDALA ARE 2 LOCASURI PENTRU PRINDEREA CABLULUI IN PARTEA DE SUS A EI.

Este un locas mic si unul mare, cablul fix intra doar in cel mare si cel cu autoreglare in locasul mic.

La mine montasera nuca celui fix in locul celui cu autoreglare si astfel nu a avut loc sa culiseze la apasarea pedalei si in timp s-a retezat.

Bineinteles ca l-am montat singur pe cel vechi si am mers cu el asa pana in ziua de azi.

Ca montare/demontare eu nu am desfacut decat o aparatoare de plastic de sub bord, exact care e langa pedale, nu am umblat la nimic electric sau suruburi laterale ale bordului. Operatiunea a durat cam 15 minute dar e o pozitie foarte nasoala si aveti nevoie de lumina suplimentara acolo "jos" :rolleyes:

Am niste poze dar le dau cui are nevoie, trebuie sa le caut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexgtx

    13

  • nikusor71

    13

  • lupo_bv

    10

  • bdorub

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

sal.m-ai pus pe ganduri.oare eu l-am prins bine?(mi-a sarit siguranta aia din capatul cablului-sub capota)si am lucrat,am rezolvat.da-mi ceva poze,posteaza aici.ai avut ceva simptome?era tare cablul,pedala?prindea greu?sus, jos?si al meu e cu autoreglaj,dar nu a incaput la pedala decat intr-un singur locas.nu am simtit 2 locasuri acolo....

merci

p.s fiind autoreglabil,nu cred ca la mine sa fie probleme.se regleaza el,nu?are burdufu cu sistemu ala.ala e cu autoreglaj,nu?cel fix nu stiu sa fie la golf.eu am asa ceva ca in poze.-.al meu de pe masina e modelu asta

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai gasesc pozele. Probabil sunt pe calculatorul de la serviciu. Acum sunt in concediu.

Abia dupa ce am postat am observat ca sunt pe forumul de Golf 3.

Eu am Polo Classic deci e posibil sa fie diferita pedala. Si cablul meu este clar altfel.

Cand fac rost de poze ti le postez aici, pana atunci pune tu niste poze cu pedala, facute la tine sau eventual de pe net, sa facem comparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt convins ca nu sunt la fel pedalele.insa nu am facut poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Ce fel de cablu de ambreiaj ai, autoreglabil sau reglabil manual?

Al meu e ca in imagine, reglabil manual cred.Intrebarea este cum se regleaza?de ex.sa prinda mai jos.

post-55788-1259167997_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate se vede (ca imaginea e deosebit de mica!!!),al tau cablu e reglabil .automat.adica autoreglabil.burduful ala negru ,impreuna cu plasticu ala alb,ne arata ca e autoreglabil.la cele ne-autoreglabile,acele chestii nu exista(din cate stiu eu).sa ma corecteze cineva daca gresesc.mai cere si a doua opinie,careva de pe aici.da sunt sigur ca poza indica unu autoreglabil.e exact ca al meu.

succes :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da intradevar ii autoreglabil, dar am o nelamurire:ce rol are plasticul acela alb?trebuie sa stea prins de clemele acelea de dinjos de burduf sau nu are importanta daca e prins sau desfacut?

asa ii

post-55788-1259181366_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel plastic se numeste banda de fixare si ajuta la montarea cablului de ambreiaj.in manualul de intretinere,la pagina 106 la 108 este expus cum se face acest lucru.din pacate nu am in format electronic asa ceva.cert e ca ,dupa montarea cablului de ambreiaj(cu ajutorul acelei benzi),acea banda se indeparteaza.

succes.

cauta pe cineva de are un manual ... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare sunt nou pe forum am un golf 2 1.6 td 91 mi sa rupt cablu de ambreiaj am cumparat unul nou si am constatat ca imi trebuie siguranta de la capatul cablului de la cutie poate cineva sa ma ajute sa imi dea o ideie o improvizatie va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit la fel.dintr-o bucata de tabla faci iute una ca noua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iei o piulta de 6 cu saiba incorporata o crestezi sa treaca cablu prin ea si uite cum ai rezolvat-o

Eu am mers asa 2 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am inteles din discutiile anterioare ca ambreiajul este pe duca daca prinde sus.Al meu pride sus in conditiile in care kitul ambreiaj este nou (sachs) iar cablul este cu intindere automata. Este ceva in neregula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare... am o mica problema... am schimbat disc si volant si totul e ok, pedala se simte bine la apasare etc.. singura chestie ciudata e ca, cursa pedalei este acum mai scurta...deci la inceput are o zona in care pedala merge in gol - apoi incepe sa traga practic cablul..... ce ar pute fi? se poate regla cumva... ?

Modificat de bdorub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa se simte cand e ambreiajul nou, pedala tine jos de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa se simte cand e ambreiajul nou, pedala tine jos de tot

stiu.... si ma bucur ca e asa acum ca patina intr-o veselie.. insa problema nu e asta... ci faptul ca am o cursa moarta la inceput a pedalei ..sau nu stiu cum sa ii zic.. si apoi abia simt ca efectiv practic trage de cablu

Modificat de bdorub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e lunga cursa aceea "nula" ?

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e lunga cursa aceea "nula" ?

vreo 1.5 - 2 cm aproximativ, pot sa tin piciorul acolo ca nu actioneaza ambreiajul decat dupa... dar apoi totul merge corect, cupleaza ok, nu patineaza, fara socuri etc :|

Inca ceva: am acel tip de cablu care e autoreglabil... deci ala cu umflatura aia mare in compartimentul motor..daca am inteles bine de mai sus ca ala e cel autoreglabil :)

Modificat de bdorub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreo 1.5 - 2 cm aproximativ, pot sa tin piciorul acolo ca nu actioneaza ambreiajul decat dupa... dar apoi totul merge corect, cupleaza ok, nu patineaza, fara socuri etc :|

Inca ceva: am acel tip de cablu care e autoreglabil... deci ala cu umflatura aia mare in compartimentul motor..daca am inteles bine de mai sus ca ala e cel autoreglabil :hainoroc:

E normala cursa in gol la inceput , ca astfel este ambreiajul protejat , nu tii rulmentul in presiune .

De regula la schimbarea unei parti sau integral a ambreiajului , trebuie sa ,,inveti" pedala , fiindca nu mai are aceleasi repere ca cel vechi ( inceput sau sfirsit de cursa activa ) fiind piese noi in ambreiaj .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm interesant...dar acest "invatat" sa inteleg atunci ca se face automat? daca este cu reglaj automat cablul? sau cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:hainoroc: haha... asa am invatat-o repede nu e problema.. insa intrebarea era daca pot sa fac ceva ca acea cursa nula sa nu fie asa evidenta... logic ca trebuie sa exista putin aceasta cursa...ca sa nu stea cuplat ambreiajul insa la mine sincer cred ca e prea mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!