Jump to content

Cablu De Ambreiaj


dancu
 Share

Postare recomandată

sal,Andrei,daca ai curatat de vaselina  un cablu vechi s-ar putea sa fie deja uzat conul care l-ai vazut inauntru,asa ca sansele sa mearga dupa curatare sunt minime,iar cu solutia "provizorie"eu sint patit,m-a tinut pana m-am intors la magazin sa-l platesc.......asa am ajuns sa platesc doua,si sa il schimb in fata magazinului..........poate tu esti mai norocos.......eu NU.am cumparat unul ieftin si "a decedat in timpul examinarii",ma gandeam sa pun si eu piulite si saibe dar nu stiu cand sa mai scot cate o saiba sau piulita in functie de cum se uzeaza discul...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexgtx

    13

  • nikusor71

    13

  • lupo_bv

    10

  • cosmin_golf

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-am uitat mai bine la cablu si de fapt e rupta o clema. Se poate inlocui? 

Daca s-a rupt clema asta a patit ceva si cablul?

Daca tinea prea sus era defect mecanismul de autoreglare al cablului sau era din cauza discului prea uzat?

 

Daca nu cred ca o sa cumpar totusi unul nou pentru ca am vazut ca trebuie scos intr-un anumit fel de pe masina si nu risc sa il iau deja avariat de cei de la dezmembrari. 

post-103095-0-83945200-1360859820_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineînţeles că se poate înlocui, dă o căutare pe google după codul ăsta 1h0798303a să vezi că se găseşte de cumpărat.

De venit să ştii că nu vine cu cablul aşa că îl găseşti ori la dezmembrări ori la reprezentanţă.

Într-adevăr trebuie blocat înainte de a-l scoate de pe maşină, dacă nu... se destinde la maximum şi nu poate fi folosit aşa, trebuie comprimat din nou. Dacă este original se poate readuce în stare de funţionare, arată în manual cum, dar dacă este din ăla italian nu mai merge. Când l-am avut pe cel italian am crezut că dacă îl las să se destindă şi-l repun în funcţiune merge....canci...a trebuit să-l fac bucăţi ca să-l fac cum a fost şi să mai pot merge cu el câteva zile pt că era început de week-end.

Pentru liniştea ta: unul nou de care trebuie, înlocuită şaiba şi nu cred să mai ai problemă cu el cât o să mai ţii maşina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"nikusor7"

Am sa ii mai dau o sansa la cablu. Sunt sigur ca nu l-am curatat bine. Doar am turnat niste benzina in mecanism si cred ca a mai ramas vaselina in el (mai mult decat ar trebui).

Ma tine figura cu saibele de cateva luni si nu sa intamplat sa mi se rupa sau .... altele doamne feri...

 

Astept primavara si o sa il desfac de tot de pe masina si vad ce sanse ii mai dau. Daca nu mai merge cred ca imi iau cablu manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat astazi piesa. 

Imi puteti spune daca , cablul este comprimat sau decomprimat, si cum il pun la loc? 

Trebuie sa aduc parghia in pozitie de actionare? Altfel nu ajunge cablul ca il prin pe parghie.

post-103095-0-30410500-1360943190_thumb.

post-103095-0-91924700-1360943362_thumb.

Modificat de alexgtx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este comprimat, de aia are plasticul ăla ca să ţină cablul comprimat după ce îl scoţi de pe maşină. Plasticul ăla se pune înainte de a scoate cablul si se scoate după ce ai montat cablul pe maşină. Despre montare citeşte cu atenţie pdf-urile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comprimat cablul dar nu reusesc sa il prind pe parghie. Am vazut in DIY-ul de pe pagina 2 ca ridica parghia cu ajutorul unui cric. Ar trebui sa ajunga cablul fara sa ridic parghia sau trebuie sa o ridic?

 

post-103095-0-32777200-1361018436_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici nu ştiu ce să zic, încearcă şi cu ridicarea pârghiei. Oricum după montare să-i faci verificarea să aibă joc, în nici un caz să nu rămână pârghia tensionată.

Când l-ai comprimat celălalt capăt era fixat la pedală?

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am fixat dupa ce am ridicat parghia dar ramane prea tensionat. Pedala se apasa foarte greu si chiar daca bag in viteza e ca si cum ar fi pe liber. Banuiesc ca e mecanismul de auto reglare defect. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori nu s-a comprimat suficient (cred că totuşi ar fi trebuit să intre fără să ridici pârghia), ori mai mult de atât nu se comprimă (poate că în timp bilele alea au făcut un şanţ în tubul ăla de aluminiu de care nu mai pot trece). Dacă nici după vreo 10-15 pedale până la fund (nu trebuie să fie pornită maşina) nu se poate mişca pârghia de debreiere în sensu invers acţionării măcar cu 5 mm, atunci nu ai ce să-i faci. Eventual să încerci să-l comprimi mai mult  până intră fără să ridici pârghia cu cricul.

Dacă nu vrea şi nu vrea .... altul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,daca nu s-a comprimat destule clar......defect,nu dispera,se mai fabrica...........cand nu se mai comprima destul bilele si-au facut deja canal pe con sau pe invelisul metalic.au pe amandoua si au trecut dincolo de con,nu prea mai e nimic de facut.......schimba-l si monteaza-ti unul......nou,succes.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am comandat azi cablul de ambreiaj Sachs la pretul de 170 ron (transport inclus). Sper sa nu fie foarte greu de montat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este greu deloc. Practic partea cea mai grea este fixarea la pedală. Sper că la MKIII este mai aerisit că la lupo îţi vine  să-ţi dai cu tesla..... În topicul pe care l-am scris pe aria de lupo am explicat cum am facut. Aruncă un ochi şi prin manualul de la maşina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce reusesti de agatat intai cablul la pedala,pe cablu,deasupra "nodului" tre sa fie doi opritori din plastic care se acata in urechile de pa nod,asa,reusind sa prinzi cablul la parghia de la cutie,trecand prin cauciucul de sub parghie si apoi prin siguranta de metal,atentie ca siguranta sa fie intreaga,succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat cablul dar nu stiu daca functioneaza corect.

In primul rand cel vechi era prins in pedala in al doilea locas nu in primul(cel care este mai apropiat de motor). 

In al doilea rand mi se pare cam tare pedala si dupa ce am scos plasticul alb nu s-a decomprimat vizibil. Mie mi se pare ca sta cam tensionat, nu am reusit nici sa imping parghia de la cutie in jos. 

De intrat in viteza intra acum, am mers putin cu masina si in treapta a doua nu patina deloc chiar daca acceleram brusc. 

Vad ca in manual explica ce sa faci in caz ca nu merge mecanismul de reglare. Maine incerc sa ridic parghia de la cutie cu un cric pana pot sa misc cablul si poate asa o sa mearga.

Ce pareri aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa ridici parghia,poate isi da drumul,daca nu incearca sa acheti cablul in celalalt lacas,bafta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in DIY-ul de pe paginile anterioare zicea ca trebuie bagat in primul iar in manual in poza e indicat tot primul locas.

Nu inteleg de ce sta asa tensionat si nu are joc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu cablul. Am facut cum zice in manual si acum merge perfect. 

Modificat de alexgtx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,scotand panoul de sigurante pueai sa tragi ceva fire si din bord,de sus,soate ochelarul de la bord si desurubi cele doua suruburi care te lasa sa rabatezi boordul cu ceasuri,si vezi in spate,poate,poate reusesti,bafta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am desfacut. Mufa de la ceasuri e prinsa bine. Am vazut ca in unele cazuri poate fi si de la baterie descarcata( a mea are ochiul magic negru). Sa vad daca isi revine dupa ce o incarca alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,poate fi si bateria inlocuieste-o si vezi rezultatul.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am mers vreo 60 km cu masina si-au revenit martorii din bord dar turometrul tot ramane blocat si ochiul magic la baterie e negru. Cred ca trebuie sa dau o fuga la garantie cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te baza pe ochiul ala magic. La mine e negru de vreo 2 ani si bateria nu are nici pe dracu (toata iarna masina a pornit la prima cheie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce legatura are acumulatorul cu ambreiajul?

Va rog sa postati on topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial postasem problema aici dar am mutat postul aici

 

Ok

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!