Jump to content

Intreruperi La Motor...


Romy
 Share

Postare recomandată

De curand am inceput sa am probleme cu pornirea.De pornit,porneste usor dar,imediat dupa,incepe sa trepideze puternic.Se comporta ca si cum ar functiona in 3 pistoane.Ca si cum ar da sa se opreasca si sa porneasca imediat.Apar intreruperi brutale,care tin chiar si pana la 3 minute.Daca opresc si pornesc de mai multe ori,pana la urma isi revine.

La un moment dat,am observat ca atunci cand pun contactul,se aude ca un carait de la electrovalva de pe pompa diesel (cea care taie alimentarea cu motorina).De cate ori imi face probleme,totdeauna se aude si acel carait cand pun contactul.Cand e sa mearga bine,de regula,nu se mai aude acel carait.

Pana la urma,am demontat electrovalva,am curatat-o,am pornit si nu mi-a mai facut probleme vreo 2 saptamani.De vreo 2 zile iar a reaparut problema.Am imprumutat de la cineva o electrovalva(care nu era noua,dar se stia ca functioneaza),am montat-o,dar...degeaba..Aceleasi probleme...Si observ ca din cand in cand nici relanti-ul nu mai e uniform.

M-am gandit ca nu e exclus sa fie de la vreun injector,dar stiam ca in astfel de cazuri trebuie sa se auda o bataie la motor,sa scoata fum,sa nu mai traga bine si sa porneasca greu.In cazul meu,nici unul din aceste lucruri nu mi se intampla.Motorul e un 1.9 TDI 1Z.

Daca a mai avut cineva astfel de probleme,l-as ruga sa-mi spuna si mie cum a solutionat problema.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate iti intra aer undeva in instalatia de alimentare. Dupa cele 3 minute merge perfect? Nu se prelinge motorina pe undeva?

Avansul e bun presupun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie de la ciuperca care taie aerul. Cum deschizi capota in dreapta sus. Stiu pe cineva care a avut probleme cu acea ciuperca si se comporta cam cum se comporta masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu intra aer in instalatia de alimentare.De acest fapt sunt sigur.

@tziku> Nu stiu despre ce "ciuperca" vorbesti.Daca poti,te rog sa fii un pic mai explicit.E vreo valva care taie aerul,sau ceva de genul asta?As vrea sa stiu exact unde este montata.Eu stiam ca oprirea motorului are loc prin taierea alimentarii cu motorina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se refera la clapeta care este comandata prin vacuum sa obtureze admisia pentru eliminarea vibratiilor la oprirea motorului.

Este lipita de EGR..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate curata acea clapeta,sau trebuie inlocuita?Cum sa procedez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...de acea clapeta care taie aerul la oprire este vorba. Pune pe cineva sa se uite daca lucreaza corect sau vezi daca clapeta este deschisa cand iti tremura tie motorul. EGR-ul se poate curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am doar 4000 km cu Cordoba mea 1,9 tdi 100cp, si cateodata, cand reduc in treapta a 5-a, sesizez o mica intrerupere, e normal? Daca nu, la prima revizie, pun medicul pe ea.RESPEKT!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Atasez foto cu motorul.Poate ma ajuta cineva sa localizez clapeta care taie aerul..

Mi-a spus cineva ca mai poate fi si de la o masa intrerupta pe undeva,eventual de la ECU.Este posibil sa se comporte asa?

Ieri mi-a facut iar probleme..Face oribil de urat.. :angry: post-9619-1171961607_thumb.jpg post-9619-1171962792_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ma insel,dar sper sa fie asta partea de la EGR unde e si clapeta

post-5813-1171981535_thumb.jpg

Modificat de calin_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit undeva ca problemele pot apare de la EGR.Ramane deschisa sau inchisa valva,exact cand nu ar trebui.

Am scos furtunasul(galben,la mine) de vacuum de la EGR,si vad ca pana acum nu am mai avut necazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RZF nu e nevoie sa dai quote la mesajul anterior! Am vazut ca asa e obiceiul tau. E gresit. Ma mir ca nu ti-a atras atentia vreun moderator....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I AM STEALTH iti depasesti atributiile(nu esti moderator).este pt a nu stiu cata oara cand te referi la persoana mea si nu la probremele ridicate.incearca sa-ti concentrezi atentia spre ce se discuta si ignora-ma!

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca las scos furtunasul de vacuum de la EGR,e vreo problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cam asa ceva patesc si eu , am intreruperi in mers .

Am postat problema si raspunsuri sunt : curatat EGR si curatat turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

La 4000 km??? uuaaau! :ceuameni: Pai ma programez si eu la Cipos ca am 25 X 4.000 km :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca a fost doar un carburant de proasta calitate, nu mi s-a mai intamplat si sper sa ramana asa.RESPEKT!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

o problema asemanatoare am si eu... 1.9tdi BKC se comporta de parca ar ramane fara motorina! ai rezolvat.o pana la urma? cum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu.. am bagat motorina de la toate statiile peco posibile... degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu la fel.Acum cateva zile am mers la service,test,s-a gasit ca nu functiona la turatii debitmetrul,l-am schimbat.Mai a aparut ceva,2 injectoare mergeau perfect,2 apareau putin slabite,o sa trebuiasca sa merg din nou,se pot regla cu motorul rece si de data asta n-am avut timp.O sa merg peste vreo 2 saptamani si sper sa se rezolve.Am Passat 1,9 TDI din 2000.Dar cunosc personal pe cineva care a patit la fel,a mers la diferite service-uri,a schimbat o gramada,undeva la 2000 eur,ca in final un tip din Arad sa gaseasca "buba":lol: oarece sonda de apa,care dadea eroare???? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te poti informa mai bine ce a schimbat respectivul, mai exact ce senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te poti informa mai bine ce a schimbat respectivul, mai exact ce senzor?

banuiesc ca a schimbat senzorul de temperatura g 62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai exact care sunt functiile acestuia? astazi am scos pompa de motorina din rezervor si este in perfecta stare fara gunoaie far nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 12 years later...

Salutare! Am si eu un passat b5.5 2003 iar de câteva săptămâni, am tot observat o problemă la motorul meu. Când pornesc masina Si motorul e rece, când accelerez la 1800-1900 De ture, motorul imi merge întrerupt. Si cealalta problema, apărută de cand motorul imi face asa este că, câteodată mergând cu mașina, mi se aprinde martorul ESP in bord iar motorul imi tremura la modul ca ar ieșii de sub capota, in acest caz opresc motorul si totul revine la normal iar după face la fel, nu mereu dar are toane... Încă nu am pus masina pe un tester si cui i am spus de această problemă, au spus că n au mai auzit asa ceva. Aveti vre o banuiala? Ati întâmpinat si voi aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!