Jump to content

Zgomot la ralanti


cirsteaadi
 Share

Postare recomandată

Baieti ? zgomotul pare a fi o bataie sacadata ?

Se intimpla si la mine dimineata cind motorul este rece sau bateria suge mai mult curent . Apoi dispare .

EU am avut impresia ca aceasta bataie este de la intinzator curea alternator .

DECI : la voi se auzea tot un zgomot gen : Bataie .

Cum se schimba acea fulie alternator , merge direct pe masina sau trebuie dat jos .

Mii de multumiri si LA MULTI ANI ! 2007

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    8

  • cirsteaadi

    5

  • Florin M.

    5

  • RazvyRULZ

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

merge direct pe masina daca ai toate sculele... de ex la mine uneori nui se auzea iar uneori facea ca un rulment uzat si facea destul de urat, sau cand bracam volanul la maxim se auze un fel de scartait ca si cum nu ar fi bine intinsa cureaua dar mult mai nasol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu avea nici o legatura cu viratul volanului, se auzea pur si simplu, si nu se amplifica atunci cand viram maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

iata ce problema brusc acutizata am de cateva zile: a aparut un zgomot metalic la relanti!tocmai cand ieseam pe usa service ului dupa revizie, mi-au spus mecanicii ca e fulia de la alternator!si ca sa ma intorc sa o schimb!

au mai vazut masina si mecanicii din alt service, au scos putin cureaua, au miscat de alternator(de rola lui) si au zis ca pare blocat, ca e fulia de vina!

asta era ieri, azi zgomotul s-a accentuat si mai mult, si creste cand misc volanul, iar cand cursa ajunge aproape de capat se sperie pietonii!n am incercat sa il tin fortat pe extrema, face ca naiba!

acum:lichidul de servo e ok si alb la culoare!

sa se fi dus si pompa???!!

sau e tot de la alternator, care e ceva mai uzat, si zgomotul facut de el creste la solicitarea pompei de servo cand invart volanul?

magarii de la service ar fi putut sa strice ceva la vreuna din comonentele enumerate in timpul cat nu i-am vazut exact ce mestereau?

sfaturi si pareri va rog!

cat pot sa mai merg oare?

pana la sfarsitul saptamanii nu am cum sa ajung la service1

districutia a fost schimbata acum 15-16 mii km!

cu multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E sigur rola de la alternator,am patit si eu. O sa te coste cam 280 ron piesa (o gasesti la Volksman) si cam 50 ron manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MULTUMESC, DAR.. cu aceleasi simptome?

de ce se accentueaza pe virare?

si mai ales la extrem?

asta mi-a fost frica1

cat ma mai poate duce?

p.s. manopera unde asa ieftina?:)

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MULTUMESC, DAR.. cu aceleasi simptome?

de ce se accentueaza pe virare?

si mai ales la extrem?

asta mi-a fost frica1

cat ma mai poate duce?

p.s. manopera unde asa ieftina?:)

daca nu schimbi ambreiajul ala de alternator,

se va strica si intinzatorul de curea pret 7.000.000 lei

in alte parti acea fulie e 3.500.000 cu tot cu manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceleasi simptome. E rola si atat. 0743.114.027,asta e nr meu, suna-ma maine dupa 12 si-ti dau nr unui mecanic bun de la PBN. Toata treaba dureaza cam o ora, numai sa aiba omu' timp sa ti-o faca seara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca ceva:dupa ce voi fi rezolvat problema, de unde stiu daca a apucat sa se strice ceva sau nu??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca ceva:dupa ce voi fi rezolvat problema, de unde stiu daca a apucat sa se strice ceva sau nu??

verifici cand da cureaua jos daca rola intinzatoare are jocuri aia de pe amortizorul hidraulic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu acelasi lucru saptamana trecuta.

Am schimbat fulia alternator 270RON si 50RON manopera care sa realizat in 10-15 min.

Dupa ce am schimbat parca merge si volanul mai usor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat!

a fost fulia!

si va multumesc la toti, mi-au fost de folos informatiile!

bogdan, sfatul tau n-am apucat sa-l folosesc, deja schimbasem fulia!

chris, mi se pare putin exagerat 10-15 min, atat dureaza numai pana tai surubul si dai jos alternatorul, cu tot cu firele de pe el, dar nu conteaza!

din partea mea se poate inchide si din nou va multumesc!:(:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ai platit manopera pana la urma si unde ai facut-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut!

Posed masina din semnatura...B5.5 (2002,cutie automata,cumparata la 78000km in 2004...in prezent am 126.000km ) pana acum nici o problema ,in afara de burdufurile de la planetare (ambele schimbate) si releul de semnalizare care o mai ia din cand in cand razna cand doreste el!

Ce se intampla...atunci cnd motorul este cald ... dupa o utilizare mai indelungata (cu sau fara AC) la relantiu se aude ,nu prea stiu cum sa il denumesc corect...dar este un zgomot foarte foarte fin ca si atunci cnd ar patina,aluneca niste curele. In momentul in care maresc turatia motorului zgomotul dispare... "scartaitul f fin" revenind la relantiu.

Stiu sigur ca e ceva pentru ca inainte nu se auzea!

E pozibil sa fie curelele sau intinzatoarele acestora??...Nu stiu daca au fost schimbate pana acum (am cartea de la service) dar nu stiu cum se numeste "curea de distributie in germana"..cu toate ca nu cred ca au fost schimbate pentru ca masina avea 78.000km la cumparare si am citit pe forum ca se schimba intre 90-100.000km

si 2) am mers recent cu o BORA...motorul in habitaclu se auzea sensibil mai scazut decat la mine la passat...sa fie vreo izolatie lipsa la mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai oricum, a cam sosit momentul sa schimbi distributia, asa ca schimb-o si vezi daca se mai aude.

La Bora intr-adevar se aude motorul mai putin in habitaclu decat la Passat, nu e vb ca iti lipseste tie vreo izolatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ambreiajul de la alternatorse schimba fulia aia mobila,momentan e blocata si ...smuceste la relantie cam 4000.000 cu tot cu maNOPERA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 mil vechi sau 4 000 ron?

Cureaua de accesorii (alternator / servo) sau o rola .. cred ...

Baga si tu unul sau mai multi consumatori nezgomotosi (incalziri, lumini etc si vezi daca se amplifica)

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

400 ron piesa plus manopera, acea rola ambreiaj de la alternator trebuie sa fie mobila intr-un sens de rota

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur este rulmentul de la alternator(am patit-o si eu) daca reusesti sa scoti doar rulmentul acela fara sa spargi carcasa atunci ai scapat foarte ieftin... daca nu e varianta mai scumpa schimbatul alternatorului

Mi`a mai zis cineva de un kit de reparatie dar persoana nu era de incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

aceeasi problema am avut-o .Cand m-am dus la mecanic mi-a aratat o cutie cu vreo 20 de fulii de alternator.Cik e boala lor.A costat 1.500 RON + 50 manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

O problema asemanatoare.Si in timpul mersului si cand masina sta pe loc se aude la virare ( si nu neaparat la virare maxima, ci si pe parcurs cateodata), in orice directie un "ciricait, un huruit" in partea din fata a masinii, unde sunt curelele.Mentionez ca o data cu zgomotul se simte si ceva in volan, la modul ca incearca sa iti readuca volanul invers decat incerci tu sa il dai.Spre exemplu virezi spre stanga, merge ok, cand se aude zgomotul se simte o trepidatie inversa, spre dreapta in volan. Am vazut pe forum pareri impartite: unii spun ca ar fi fulia de la alternator, altii rola de la alternator(sper ca nu e unul si acelasi lucru:), altii cureaua, pompa de servo, uleiul servo etc. La mine distributia a fost schimbata acum 2 luni, si aici vroiam sa ajung: am schimbat 2 role , 2 curele si pompa de apa si amortizorul de vibratii.BUn, am schimbat rola si cureaua de distributie, dar a doua rola si a doua curea de la ce erau, nu de la alternator? INseamna ca sunt 3 role, 3 curele? MErsi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Fulie alternator = rola alternator = frei alternator . Toate sunt acelasi lucru indiferent de expresia pe care o folosesti .

Legat de zgomotul pe care il auzi atunci cand iei stanga/dreapta de volan , exista o foarte mare probabilitate sa fie ( asa cum ai citit ) de la freiul alternatorului . :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut,

Am auzit si eu zgomotul respectiv, am mers ieri la Service, au zis ca e intinzatorul de la alternator defect, l'au schimbat... si dupa aia ...facea la fel, mi'au zis ca e slabita pompa de Servo, dar i'am rugat sa verifice si fulia de la alternator inainte sa comande pompa ... si ghici ce: fulia e blocata. azi dupa-masa merg sa o schimbe si revin cu un mesaj :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!