Jump to content

Zgomot la ralanti


cirsteaadi
 Share

Postare recomandată

Am o problema ce ma streseaza graznic de 2 saptamani. Am un Passat din 2000, 1,9 TDI , ATJ , 210000km. Problema s-a manifestat la inceput printr-un fluierat destul de puternic cand plecam dupa loc si masina era doar usor accelerata si rotile virate (nu obligatoriu la maxim). Nu facea daca viram chiar si maxim pe loc cu motorul la relanti. Azi am observat ca dupa ceva timp de mers prin oras, cand am virat a facut chiar si la relanti. Cred ca patineaza cureaua de la servodirectie dar nu imi dau seama daca e de la curea ( a fost schimbata acum vreo 40000km) sau de la pompa. Ulei de la servo cand trbuiee schimbat si ce tip de ulei se foloseste?

Multumiri anticipate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    8

  • cirsteaadi

    5

  • Florin M.

    5

  • RazvyRULZ

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca ar fi din lipsa de ulei ar vira in reprize,mai degraba e de la curea trebuie intinsa daca mai este loc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici in state se gaseste un spray"belt dreser" care este ca si un saciz lichid si cind dai cu el peste curea, dispare sunetul pentru o vreme. nu conteaza cind au fost schimbate curelele, daca mecanicul nu a strins cum trebuie. daca virezi(pe loc) la maxim(poti tine o secunda sau doua) si auzi sunetul atunci sigur vine de la cureaua. nu stiu cum este la vw dar eu am avut un volvo si aveam acelasi simptom si pina la urma a fost fulia de la motor care avea o un inel de cauciuc intre fulie si a alta piesa care mergea efectiv pe vilbrochen(ansamblul se cheama harmonic balancer)

Modificat de tibimakai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu un mecanic de la Volkswagen Craiova si mi-a spus ca este intinzatorul , cureaua de transmisie si ..... fulia de la alternator ! Ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca domnul respectiv nu stie care e dusa si te pune sa le cumperi toate sa fie sigur ca ii iese din prima :banghead: mai fac si eu asa dar la dacii unde cumperi pe 100000 jumate dacia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intinzatorul poate sa fie pentru ca are un rulment si deobicei trebuie schimbat cind schimbi cureaua de distributie. dar de curea de transmisie inca nu am auzit, ce este aceea? poate daca ai cvt ca la honda civic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cureaua de accesorii... unii ii mai zic si de transmisie.. ( alternator, servo, A/C ..etc )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa schimbi cureaua si intinzatorul de la transmisia servo. Poate ca nu ti-a intins cureaua cat trebuie. Atunci ai avut un mecanic slab. Ideea e ca ar fi trebuit verificate elementele de la transmisie( curele, role, fulii, intinzatoare sau cum le spuneti voi)cand ai schimbat distributia. Sa desfaci tot numai ca sa schimbi o curea e aiurea. Gandeste-te bine, scoate bani din punga si fa tot ca lumea acolo ca sa nu umbi in fiecare luna tot cu cate o interventie din astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema schimband cureaua si intinzatorul !Am schimbat si fulia de la alternator care se pare ca este o problema la acest tip de masina ( lucru dovedit si de faptul ca la magazin piesa era pe stoc) Multumiri celor care m-au ajutat cu sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema schimband cureaua si intinzatorul !Am schimbat si fulia de la alternator care se pare ca este o problema la acest tip de masina ( lucru dovedit si de faptul ca la magazin piesa era pe stoc) Multumiri celor care m-au ajutat cu sfaturi!

<{POST_SNAPBACK}>

E super ca ai rezolvat problema. :D A fost o chestie simpla in cazul tau. Iti dorim numai bine, drumuri cat mai multe si fara incidente !! Bafta !! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nu trebuia sa schimbi decat fulia de la alternator . ptr cunoscatori la cureaua de alternator inclusiv pompa de servo nu se face intinderea deoarece are un intinzator hidraulic singura curea care trebuie intinsa la vw passat este cea de la a/c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te contrazic dar acel intinzator hidraulic are un fel d bucsa unde se prinde si am vazut clar uzura. sunt convins ca fluieratul era de la curea care nu era intinsa corespunzator de catre intinzator. de fapt in relanti bratul hidraulic permitea o miscare a roleiin plan vertical datorita acelei uzuri la bucsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te contrazic dar acel intinzator hidraulic are un fel d bucsa unde se prinde si am vazut clar  uzura. sunt convins ca fluieratul era de la curea care nu era intinsa corespunzator de catre intinzator. de fapt in relanti bratul hidraulic permitea o miscare a roleiin plan vertical datorita acelei uzuri la bucsa.

<{POST_SNAPBACK}>

cred ca va scapat... sunt sigur ca voi stiti deja dar nu ati corectat ...acel intinzator la cureaua de alternator este cu arc si nicidecum hidraulic (adica pe baza de pres de ulei) acum sunt si mai sigur ca asa ati dorit sa spuneti :) si nu la toate este cu intinzator mecanic(adica cu arc )ci la unele e manual (intinzi cu levierul si strangi piulitele) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e la alte masini, dar la masina mea VW Passat 1,9 TDI motor ATJ curea de la AC are un intinzator "clasic" iar cureaua de la alternator angreneaza si pompa servo si are un intinzator "hidraulic " ( sau cu arc cum o fi el dar are 2 brate )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa schimbi cureaua si intinzatorul de la transmisia servo. Poate ca nu ti-a intins cureaua cat trebuie. Atunci ai avut un mecanic slab. Ideea e ca ar fi trebuit verificate elementele de la transmisie( curele, role, fulii, intinzatoare sau cum le spuneti voi)cand ai schimbat distributia. Sa desfaci tot numai ca sa schimbi o curea e aiurea. Gandeste-te bine, scoate bani din punga si fa tot ca lumea acolo ca sa nu umbi in fiecare luna tot cu cate o interventie din astea.

<{POST_SNAPBACK}>

Deci sa iti explic: intinzatorul de la cureaua ce antreneaza pompa de servo directie, alternator etc are un arc cu amortizor care face auto-reglarea sagetii curelei sau mai exact nu se poate face reglarea manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

aseara inainte sa parchez am coborat din masina fara a opri motorul. Spre surprinderea mea am constatat ca am un zgomot suspect la motor am ridicat imediat capota..tare mult nu am putut sa-mi dau seama, dar am impresia ca poate sa fie de la cureaua care angreneaza tot ce e in fata radiatorului..e un zgomot ciudat, nu e continu se aude o data la o secunda...sunt tare nedumerit. Pare sa se auda de la prima fulie pt ca se aude de undeva de sus. Nu am apucat sa dau jos capacul sa vad ce angreneaza prima fulie.Daca cumva v-ati lovit de un asa zgomot ajutati-ma si pe mine ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara inainte sa parchez am coborat din masina fara a opri motorul. Spre surprinderea mea am constatat ca am un zgomot suspect la motor am ridicat imediat capota..tare mult nu am putut sa-mi dau seama, dar am impresia ca poate sa fie de la cureaua care angreneaza tot ce e in fata radiatorului..e un zgomot ciudat, nu e continu se aude o data la o secunda...sunt tare nedumerit. Pare sa se auda de la prima fulie pt ca se aude de undeva de sus. Nu am apucat sa dau jos capacul sa vad ce angreneaza prima fulie.Daca cumva v-ati lovit de un asa zgomot ajutati-ma si pe mine :somnmare:

batrane mai mult ca sigur e fulia de la alternator

asa am patit si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general cea de la alternator face zgomot . fa-i o verificare pentru ca are in ea un fel de ambreiaj si de multe ori se intampla sa se blocheze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum se poate remedia blocajul ambreajului de la fulia alternator, sau trebuie inlocuita??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fulia de la alternator se schimba cu totul (vreo 400ron).Inainte de asta verifica si fulia de la ventilator pentru ca s-ar putea sa aiba joc in rulment(vreo 150 ron).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patitoi si eu chiar aztazi am schimbay frayul(ulia de la alternator) 2,8 mil parca la volkspart si montajul... dupa ce am fost la un service si miau cerut o caruta de bani mi l-am facut tot eu :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai vorbit p-aici despre asta, la mine se auzea un scartait cand viram de volan si motorul era la relanti, cand acceleram disparea. Am fost la cipos , am facut o testare si el ma panicase ca ar fi intinzatorul ala hidraulic, am scapat destul de ieftin pana la urma.

http://vwforum.ro/index.php?showto...=pompa+de+servo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca trebuie sa sar cu banu'..ma gandeam ca scap cumva dar se pare ca nu exista scapare :frigbaitata: si totusi mi se pare ciudat ieri dimineata nu se auzea...astazi se aude din nou :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin de la service :D de dimineata masina facea groaznic...nu se mai putea, m-am dus la mecanic sa vad ce are. Concluzia: fulia alternator blocata (270ron) + bucsa intinzator, cica nu se poate aduce bucsa pe comanda ci doar ansamblul intreg pe original (500ron) Mecanicul s-a aruncat cu o bucsa la mine (200ron) n-am avut e sa fac si am acceptat. Nu stiu daca am facut sau nu bine.Manopera totala (76ron) si nu se mai aude nici un zgomot suspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!