Jump to content

Passat 2,0 Tdi 4 Motion


marius323
 Share

Postare recomandată

Salutare la toata lumea eu sant nou pe aici dar tinand cont ca imi comandat un Passat as vrea sa ma consult cu voi in cateva probleme la care nu pot sa ma hotarasc. Deci masina este un passat 2,0 tdi 4 motion 6 trepte manual dotare highline cu mai multe optionale xenon piele navigatie etc.... intrebarea este culoarea sa o iau black sau deep bleack? pielea pe scaune alcantara sau viena, pe bord lemn sau aluminiu culoarea la tapiterie este pure bej si suspensia sport sau normala???? mai are cineva suspensie sport? As dorii si cateva sfaturi in legatura cu unele defecte sau optionale care nu isi au rostul pt ca agentul de vanzari iti baga o gramada pe gat ca si cum sant indispensabile .Multumesc anticipat :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand Felicitari. Este o masina buna. Acum nu sunt convins ca iti trebuie 4motion. S-a discutat mult pe tema asta aici. Multi sunt(em) de parere ca mai mult merita cutia DSG decat 4motion. Nu ca ar fi comparabile ci doar asa ca dotari.

In al doilea rand, ambele culori sunt frumoase si black si deep black. Se murdaresc la fel de repede. Tine doar de gust si avand in vedere ca tu iti cumperi masina trebuie sa fie in concordanta cu gusturile tale.

Eu am piele cu piele intoarsa in masina, pure beige. Am grija de masina si pana acum nu s-a murdarit interiorul. Multi spun ca merita mai degraba piele full decat cu piele intoarsa. Iar tine de gusturi.

Cat despre parerile lui Santo...poti sa uiti. Cei ce au parcuri...automat nu tin la masinile respective si tot nu cred ce spune.

Nu am auzit de Tdi-uri cazute la 20.000 km.

Sper ca ti-am putut fi de folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din experienta proprie iti spun ca mai bine ia DSG decat 4motion

Bine...e o senzatie criminala pe curbe, pe ploaie si una orgasmica pe zapada cand simti cum vaporu tau da din 4 labute si merge fara probleme acolo unde "rationalii" cu toyota avensis sau honda accord masoara cu betigasu zapada sa vada daca au tupeu sa ajunga pana la pensiune sau nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia sport, nu cred ca merita la noi. Eu am ales pachetul de drumuri grele. Si ti-l recomand cu caldura. L-am mai avut si la o Octavia1 si face toti banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alege pachetul de drumuri grele.......asta in caz ca nu te muti din Romania. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt sfaturi vreau sa va spun ca o sa merg cu el mai mult pe afara si multa autostrada,acuma am fost la VW si mi-au zis ca daca nu iau 4 motion sa iau ala de 170 cai cai mai ok mai ales pt alergat pe autostrada :( ce parere aveti eu ziceam sa pun un chip la asta si tot acolo ajungeam la 170

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt o fire mai sportiva. de aceea as alege 2.0 tdi de 170 (cip la 200 :) ) cu 4motion si suspenie sport. mai ales pt drumuri in afara. zic asta, si am deja suspensie sport mult mai dura ca cea de pe passat din fabrica. dar nu merg cu masina prin noroaie, drumuri de tara si altele. la passat mi se pare ca nu ii sta bine cu pachet de drumuri grele. are o eleganta care nu merge cu acel pachet. la skoda, parca parca. daca mai e si variant/break atunci mai merge. dar daca nu iei masina sa o plimbi prin gropile din Buc...atunci la ce bun?

170/200 de cai , cuplu de tdi, 4 motion cu suspensie sport, si dupa 2-3 curbe luate mai tare, o sa imi multumesti.

si DSG e tare, dar deja la 170-200 de cai, e mai binevenita 4motion.

my 2 cents.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este problema cea mai mare ca la 170 nau 4 motion nu stiu de ce dar pe moment nu este ori alegi cai mai multi ori tractiune cam nasol de ales pt ca ideal ar fi amandoua cat despre dsg nu sant adeptul lor deloc doar manual :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dsg nu sant adeptul lor deloc doar manual :beer:

Asta o spui pentru ca nu ai incercat DSG. Si eu am zis la fel pina am mers putin cu DSG. Incearca , fa un drive test si mai vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la cele spuse de @Paul_L. In plus, Passat-ul nu este o masina "sportiva" asa ca, nu vad niciun motiv pt. care sa renunti la DSG. Chiar si asa,in anumite momente DSG-ul iti poate oferi mai multa "sportivitate" decat o manuala. Au fost multi ca tine care, dupa ce au condus o automatica nu au mai dorit sa revina la manuala; vorba aia..."pofta vine mancand" :lol: Daca stai si analizezi avantajele si dezavantajele (automatica/manuala), balanta se va inclina net in favoarea avantajelor. :lol: Gandeste-te bine...sa nu regreti mai tarziu. Eu am revenit la manuala (dupa 14 ani de automatica) doar din motive financiare si...tot regret :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la 4Motion. dupa numai 5.000 km parcursi in procent de 80% in afara orasului, pot spune ca sunt multumit de 4motion.

depinde mult de ce preferinte ai.

intradevar aceasta masina nu este sportiva, dar este ideala ptr drumuri lungi si rapide... si fuge... sunt uimit ca la 200 km/ h are 3800 rot... si la 180 KM/h 3.300 rot asa ca este vit de croaziera. sistemul 4 motion iti da stabilitate...

:beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai corect ar fi fost sa intrebam pe unde vei circula cu masina. Apoi vor veni cam singure raspunsurile.

Despre DSG te contrazic, asa cum au facut-o si ceilalti. Pana nu o incerci crezi ca e o cutie obisnuita. Dupa...nu te mai saturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am cutie automata dar am condus 630ci,a8 4.2,sl500 si multe alte masini tari cu cutie automata si imi place,nu se compara cu cutia manuala dar la 140cp nu cred ca merit plus passatu parca nu are cuplu peste 3.000rot/m si eu zic ca nu are rost,am condus si e220cdi automat dar ala are cuplu si la 4.000rot/m.eu zic ca nu merita cutie automata numai peste 200 cp zic eu ca ar fi ideal si la diesel care au cuplu si la 4.000rot/m cum ar fi bmw,mercedes etc..sper sa nu fi gresti cu ceva ;) Poate la 170tdi dsg merge bine nu stiu nu am mers.dar eu la 140 cp nu as lua automat. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 170 la mine merita din plin. Si cine a fost la intalnire acum 2 saptamani s-a convins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK multumesc inca o data pt sfaturi cum am mai spus sant pt manual 100% am mers si cu DSG normal ca am fost tentat sa vad despre ce este vorba, cat despre 4 motion tot la fel conduc un Audi S4 de 5 ani si m-am obisnuit cu quattro foarte tare, deci doua lucruri raman sigure :manual si 4 motion, Luni am sa comand masina ca am inteles ca dureaza 2 luni pana vine,ce stiti de chipuit in garantie se accepta???? vorbesc de firme consacrate in tuning pt Audi VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Eu am 2.0 tdi 4 motion, deep blak, jante 18 chicago, suspensie sport, piele intoarsa neagra si bord numai cu aluminiu. Toata lumea care avazut masina zice ca e foarte misto. I-am facut chip-tuning in Germania la SKN si merge la fel de tare ca un 170cp tractiune fata. Suspensia sport este foarte misto. Masina e incredibil de stabila. Am fost cu ea si la ski si la noi si in Austria si nu am avut probleme cu garda la sol. In Austria am prins o zapada si 5-600 de km am mers numai pe zapada. Cu rotile de iarna si 4motion am fost " sef ". E o combinatie de optiuni pe care o recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut am si eu o intrebare pt cei cu 4motion,la b6 este haldex,deci nu este permanent 4x4 doar cand are nevoie intra si spatele,astea le ati stiut pana acuma.intrebarea mea este:am pornit brusc cu masinia pe pavaj si fata a patinat si dupa cateva secunde a cuplat si spatele,SUNT SANSE SA SE STRICE DACA PORNESTI BRUSC DE PE LOC??eu zic ca sunt pt ca se forteaza pinioanele de la tractiune(sau ce s-ar putea strica? )la torsen este 4x4 permanent nu se transmitea putere brusc la rotile din spate.Mersi

Modificat de MIGUEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca la orice integrala (ma rog..haldexul e o pseudointegrala) smecheria e sa folosesti cat mai putin ambreiajul

Integralele sunt maaari "consumatoare" de ambreiaj, pentru ca se tureaza mai mult la plecarea de pe loc, greutate mai mare, etc etc..

Asa ca: se tureaza ceva mai mult decat o "normala" se porneste scurt, iar cand schimbati vitezele nu stati o saptamana cu piciorul pe ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

ptr cei cu 4motion...

eu detin un 4motion sunt incantat de el.

am o intrebare... am inteles ca la plecare si in mers, in functie de conditii de deplasare se mareste raportul... fata spate... korect..? eu simt in viraje...

dar la frana de motor...? la tractiune fata cand intrii in frana de motor se simte... cand este in frana de motor la 4motion, ajuta si spatele...?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Din pacate nici 4motion si nici ESP-ul nu ajuta atunci cand se exagereaza cu viteza in curbe... Si o spun din proprie experienta. Deci, mai bine incercati daca chiar vreti sa vedeti cum functioneaza treaba, dar doar in spatii sigure, iar in trafic normal nu incercati sa fortati masina prea tare, pt ca nu este deloc asa de sigura precum ati crede... Tot din proprie experienta. ESP si 4motion ajuta mult pe zapada, dar pe ud poate fi foarte periculos daca va incredeti prea mult in ele. Eu m-am increzut, deci again... va spun din proprie experienta :))

Mult succes. 4motion merita pt cei care folosesc masina pe zapada... Este destul de ok, chira daca nu e AWD de la Subaru sau quattro de la Audi, dar macar trag toate rotile... cand cred ele... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

am si eu o intrebare legata de 4 motion.in viraje la orice viteza pe zapada imi fuge spatele pana acum am mai putut sa o redresez dar astazi nu am mai avut nici o sansa.daca se poate sa imi spuneti si mie din ce cauza se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dezactivat ESP-ul? Sau ai o defectiune la acesta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa fie dezactivat ESP-ul ca sa fuga spatele; daca ar fi vreo defectiune la ESP s-ar aprinde icoana aceea de derapaj. Daca ESP-ul merge prima intrebare ar fi: ai cauciucuri de iarna? fata spate?205/55/16? daca nu, asta e raspunsul. Pe mine m-a prins prima zapada cu cauciucuri noi de vara si a fost cea mai urata experienta comparativ cu celelalte masini pe care le-am condus vreodata. Cauciucurile astea de vara au f mult plastic in ele, au si diametrul mai mare si de aceea sunt groaznice pe zapada chiar si cu 4motion. Si cu tot cu ESP si cu cauciucuri de iarna tot fuge spatele la viraje stranse la viteze mici daca accelerezi un pic mai tare. Acest 4motion cred ca este eficient la viteze mari insa prin oras masina trebuie condusa ca una 2x4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare legata de 4 motion.in viraje la orice viteza pe zapada imi fuge spatele pana acum am mai putut sa o redresez dar astazi nu am mai avut nici o sansa.daca se poate sa imi spuneti si mie din ce cauza se intampla.

..mie nu..

traiasca Toyo Snowprox..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!