Jump to content

Pasat Vs Paladine Vs Mazda6 Vs Avensis Vs Acord Vs Nissan


Santo
 Share

Postare recomandată

1.8t 190cp? Ce e ala? Sorry nu inteleg germana deloc. O sa incerc o traducere.

Mie imi place enorm de mult 1.8t. Poate sa zica toate revistele din lume orice. Am mers si cu 1.8t si cu 2.4i. Prefer 1.8t sincer. Da fiecare e liber sa ii placa ce vrea. Asta e clar.

FSI merge cu benzina de 95. E drept ca tsi si 1.6 au "reducere" de performanta cand se folosesc asemenea benzine. Adica cam 5%.

1.4fsi merge perfect cu benzina de 95. Nu este recomandata cea de 98.

1.6T 180cp cred ca o sa fie un succes. Sunt tare curios cat turbo lag o sa aibe...

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rvacaru

    40

  • d-rive

    23

  • Akebono

    17

  • NetFlow

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am toate motoarele despre care vorbesc, mpi, fsi, tfsi. Voi care vorbiti despre/de ele le aveti? Sau doar le-ati vazut in poze si va dati cu parerea ? Sau pe net? :lol:

Mi-am permis sa extrapolez aceasta expresie a ta. Atat. ;)

Uite traducere

http://translate.google.com/translate?u=ht...=en&ie=UTF8

Eu voi urmari cu interes evolutia TSI-ului tau, desi pe Octavia (singura masina care m-ar interesa din VAG) nu se preconizeaza sa apara curand (nici macar "ala micu" de 140CP) ;)

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am zis "aveti" sub forma "ati mers destul de mult cu ele". Ca doar nu o sa cumparam toate motoarele din lume sa facem teste :lol:

Cum se strica iti dau PM ;)

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine imi dai PM cand auzi ca se va monta si pe Skoda :lol: (ca eu sunt acela cu caratul de mobila in portbagaj ..hihi)

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test impressions

Engine characteristics 20 17 16

Ei zic 17 la 1.8t si 16 la 2.4 E drept ca fiecare dintre cele 2 motoare sunt bune in felul lor. E drept ca ambele sunt la fel de performante. Da eu cred ca 1.8t are ceva in plus la reprize si 2.4 are ceva in plus la fiabiliate. Pana la urma cred ca la asta se rezuma totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt corecta informare a "publicului" : Golf NU e cu 300Kg mai greu decat Fabia. Din ce am gasit eu, Fabia are 1100 Kg (fara sofer) iar un G5 TSI are 1262 (pt 1.4 FSI nu am gasit valoarea) :(

@MAK: hehe, SH "nu se pune" ca atunci datele problemei se schimba mult :) la 20mii apare si BMW in ecuatie, nu?

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La goful meu scrie 1395kg pe undeva. Daca vrei il scanez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine scrie 1140 undeva si altundeva 1580 :( Vad ca un passat 1.6 fsi are gol 1348 :( Iar 1298 este un Golf TSI 170CP tot fara sofer (cu 90% rezervor)

Ok, eu ma opresc, ca am vb destul :) Personal mi-ar placea cine face curat pe thread sa lase ce e interesant, mie mi-au placut multe puncte de vedere si am si aflat lucruri interesante! :(

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca s-a dat drumul la configurat Jetta cu toate motorizarile posibile...se ia si masinuta asta in calcul ? :)

Modificat de cristy_snacks
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca s-a dat drumul la configurat Jetta cu toate motorizarile posibile...se ia si masinuta asta in calcul ? :lol:

Eu as lua in calcul si jetta dar din cate stiu este fabricata in afara ue, deci are niste taxe care fac pretu sa treca de 20k.Poate ma insel, nu sunt sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca UE are o conventie cu Mexicul privind exceptarea taxelor vamale, aceasta ar explica si campania publicitara prin care se lauda (Vw) ca Jetta este fara taxe nonUE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul vroia ceva din clasa medie. Nu tot ce este in 3 volume este si in clasa medie...

S-a lansat si noul Fiat Bravo, asta ca fapt divers. Motoarele sunt:

- diesel 1.9 multijet 120 si 150cp

- benzina 1.4 T-JET 120 si 150cp (normal, supraalimentate). Mai exista 1.4 16V aspirat de 90cp.

Nu au preluat 1.8 16V 140cp de la Croma... Cam asta este tendinta in Europa, mai ales ca incepe ofensiva verde...

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe orice motor vtec honda se pot monta turbo, exista producatori specializati in asta. Din fabrica ele vin fara turbo pentru ca asta este filosofia lor. Cred ca este limpede ca in momentul in care nu vor mai fi competitivi cu benzinarele aspirate care mai consuma si putin, vor pune si ei turbo. Asa au facut si cu diesel si desi nu era specialitatea lor au facut unul dintre cele mai bune diesel-uri la vremea respectiva (singurul facut de ei vreodata).

Noul fiat arata superb, dar ne vom lua ... nuuuu! pentru ca este FIAT. Apropo, in toata povestea diesel nu am auzit vorbindu-se de JTD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez ca vreau un motor pe benzina. Nu am gasit la Superb nici un motor pe benzina cumparabil :(

Oferta 2007 - Euro 4: 1.8T 20v 150CP (AUM) si 2.8 V6 193CP. Ce inseamna motor cumparabil? :ceuameni:

OT: Testul Honda - A4 este impartial, insa la 1.8T 190CP curba de cuplu este slaba (sub curba cuplu la Octi 1.8T 4x4 150CP) !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Doru: da, am vazut si eu acum ca exista 1.8T Euro4 pentru Superb, aveam impresia ca e doar Euro3 acel motor. Hmm, din punctul meu de vedere la Superb m-ar faulta doar variabilitatea portbagajului, in rest, numa de bine :ceuameni:

(Cumparabil ma refeream la un benzinar in 4 cilindri cu euro4)

Profit de ocazie sa ma intreb de ce oare 1.8T (Euro4) nu se gaseste pe Octavia2 ? Cunosc o gramada de lume (inclusiv eu) care ar fi fost interesata de combinatia asta :(

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul 1.8T cod AUM si Euro 4 este numai pe Tour Sport si Superb. DIN PACATE !

Pe Octavia 2 a fost inlocuit de 2.0 FSI. Probabil ca 1.8TFSI va intra pe Octi 2 la face-lift. Si sper ca si pe Scout, prin 2009. Ca 2.0TFSI sigur nu va fi transplantat. Vorba ta, m-as multumi si eu cu 1.4 TSI 140 pe Octi 2...dar MK a decis altceva pt 2007 cel putin... :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a facut atat valva si publicitate in jurul JTD-ului pentru ca era ceva firesc ca grupul Fiat sa aiba un diesel si inca f. bun, Fiat fiind dintre pionierii dieselului (primul cu injectie directa pe autoturisme, primul common-rail pe autoturisme si asa mai departe). Se foloseste pe Fiat, Lancia, Alfa Romeo si Opel. Cilindree de la 1.3 la 2.4... gama completa 70-200cp.

Honda l-a lansat cu mare tam-tam si cu o publicitate imensa inregistrand recorduri dupa recorduri dar din pacate au ramas cu publicitatea.

Nu zic ca japonezii nu sunt ingineri priceputi si nu o sa poata pune turbo, au avut motoare turbo si in F1, problema lor este ca se adapteaza greu pietei din EU. Ori din dezinteres ori din rigiditate in gandire.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog r&d pune in lista de masini care folosesc JTD si pe SAAB. Ca multe lume inca mai crede ca aia sunt "altceva" :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e.. de fapt mai corect ar fi fost daca as fi spus ca GM foloseste JTD-urile.

Din Saab au mai ramas totusi cateva motorizari proprii... benzinare, turbo, distributie cu lant... in rest folosesc ce primesc de la Opel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din Saab au mai ramas totusi cateva motorizari proprii... benzinare, turbo, distributie cu lant... in rest folosesc ce primesc de la Opel.

Slava Domnului ca mai poti simti un Aero... direct de la producatorul de avioane de vanatoare. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Taxele au scazut de la 30% la 10% dar am inteles ca cei 10% sunt suportati de importator, asa ca la pretul cip de adauga decat TVA. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am urcat in jetta aici la euro techno group pitesti si materiale de pe bord si din masina mi se par de de o calitate indoielnica, parca sunt cu o clasa sub golf 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi senzatie am avut-o si eu cand am vazut o Jetta la Midocar si am cercetat-o mai indeaproape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am fost cam dezamagit... nimic de comentat, materialele inspira soliditate dar iti creeaza o impresie certa de ieftin, lower class. Mai mult, tastele unitatii audio sunt de-a dreptul nereusite si kitsch, de un argintiu chinezesc. De cand s-a produs acest "face-lift" (la modele mai vechi tastele erau negre si frumoase!)?

Nu am ce face, ma intorc din nou la raportul pret - calitate, unul nefavorabil la ora aceasta. Din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!