Jump to content

Pasat Vs Paladine Vs Mazda6 Vs Avensis Vs Acord Vs Nissan


Santo
 Share

Postare recomandată

  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rvacaru

    40

  • d-rive

    23

  • Akebono

    17

  • NetFlow

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foarte interesanta optiune!

Dar initiatorul topicului trebuie sa accepte ca e o "compacta", in loc de cele din clasa "medie" enumerate in titlu :)

Si nah, statutul social, ampatamentul mai mic... :Driver:

Drumurile multora duc la Octavia 2 TSI (140 CP macar).... dar nu apare... :) oare de ce?

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octi2 e o compacta care are mai mult spatiu in spate ca o Laguna care nu e compacta, e valabil si cu Pug 407... deci... lungimea totala... aaaa, da, platforma e de compacta dar masina este la limita inferioara a clasei medii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hihi , eu stiu (are si "putin" portbagaj imens), dar nu toata lumea o "vede" asa... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai multi zic ca e o balena facuta pe o platforma de compacta ca nu stiu ce si nu stiu cum si masina "sta" impecabil pe sosea, mai ales cele cu suspensie sport, in rest absolut toate dimensiunile, mai putin ampatamentul o duc intr-o clasa superioara.

Eu am ales Octavia in detrimentul Renault Laguna, Peugeot 407 si mai sunt si altele, nu mai zic ca asta a fost mai scumpa... multi, inclusiv eu am zis ca am gresit, am luat-o cu sufletul indoit ca nu am facut cea mai buna alegere, dupa un an spun cu mana pe inima ca e cea mai buna alegere, intra 3 carucioare pline cu "marfa" de la Metro in ea si isi face treaba super bine, sa vad si eu ce alta masina mai poate cara atata volum de marfa. Portbagajul la Laguna e ridicol pe langa O2 iar la 407 nu are sens sa mai spun. Consumul este pana in 8 in oras in trafic aglomerat iar afara daca ai rabdare sa mergi pana intr-o suta de km/h nu ia mai mult de 4,5 deci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Santos cred ca realizeaza ca un passat nou cu o echipare bunicica si un motor mai fortos nu gaseste sub 20mii. Passatul comfortline de 1.6 fsi este 18.000 fara tva, iar cel de 1.9 105 cp este 18.200, cel de 2.0 trece de 20mii fara tva. Eu zic ca daca dai 20k pe o masina trebuie sa pui si cateva optionale pe ea asa ca daca vrea neaparat passat sa mai stranga putini bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cat te duce un Passat decent echipat?

Pe mine m-a dus la vreo 26.000 DDP (1,9 TDI, 105 CP) si am pe el urmatoarele dotari:

- Faruri bi-xenon adaptive in viraje

- Instalatie de spalat farurile

- Pachet de drumuri grele

- Jante de aliaj 16"

- Climatronic cu reglare a temperaturii dual-zone

- Computer de bord "Plus" tip Highline

- Scaune fata incalzite

- Suport lombar scaune fata

- Bancheta spate rabatabila asimetric

- Tempomat

- Car-Kit cu bluetooth

- Inchidere centralizata

- Alarma OEM

- Control presiune pneuri

- ESP, ABS, EDS, ASR

- Geamuri electrice fata / spate

- Oglinzi electrice si incalzite

O echipare decenta, as zice eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alxrro tu ai o echipare mai mult decat decenta, numai farurile bi-xenon adaptive sunt 1200 fara tva si daca mai pui si car kitul se fac 2000 de euro, omul nostru vrea ceva mai slabut. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT

IMI CER SCUZE CA AM RASPUNS CU INTARZIERE DAR LUCREZ PANA TARZIU CATEODATA.

LE MULTUMESC CELOR CARE SI-AU SPUS PAREAREA AICI SI SPER SA O FACA IN CONTINUARE , PT CA M-AU AJUTAT SA OBSERV CA DESI MULTI AVETI MASINI NEMTESTI , DACA A-TI MAI AVEA NISTE BANI HONDA AR SCRIE PE VOI:) . AM OBSERVAT CA SUNT MULTI CARE AU O FFF MARE CURIOZITATE FATA DE MASINA ASTA SI MA BUCUR CA CELELALTE AU C-AM IESIT DIN DISCUTIE. CA MULTI ALTII SUNT ADEPTUL UNEI MASINI CARE SA-TI FACA PLACERE , SA TE URCI IN EA RAMANE DE VAZUT CE FACE HONDA ANUL ASTA ( VEZI LEGENT) SI CIVIC .

MASINA NEMTEASCA ESTE TOTUSI NEMTEASCA SI ASTA A FOST INTOTDEAUNA PAREREA MEA, DAR ASIATICII ASTI SE C-AM FAC SI EI NEMTI. SPUNEA CINEVA CA JAPONEZII NU STIU SA VANDA MASINI CU SUFLET CA NEMTII.......ASA CRED SI EU ....... DAR TRAIM IN ROMANIA SI NU INTR-O TARA UN SA AVEM PE LUNA MIN. 1500---2000 EURO .SUNTEM CONSTRANSI DE BANI SI DE ACEEA TOTI NE CHINUIM SA FACEM O ALEGERE BUNA , SA NE LUAM O MASINA CU SUFLET SI IEFTINA....C-AM GREU ......

MAI AM O INTREBARE CE PREFERATI MOTOARELE JAPONEZE SAU ACESTE MOTOARE DE LA VAG FSI TFSI, TSI , CE STITI DE ELE ?

SI EU VREAU BMW, MERCEDES, SAU AUDI DAR NU IM PERMIT SI ATUNCI MA LIMITEZ LA A ALEGE DIN ASTE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Santo apasa CapsLock-ul ala :Driver:

Honda LEGEND , dar asta e scumpa :)

sincer eu as prefera un diesel... vad ca tu vrei benzina dar in viitorul apropiat vom intra intr-o mare criza a combustibililor iar motorina va fi mai usor de gasit.

Ca benzina de la VAG mergi pe TFSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aualeu, pai daca vine criza de combustibil, n-ar fi mai bun un Civic 4 usi Hybrid? :Driver: (mi-ar placea mult un topic despre hybride si experiente, dar nu cred ca ar avea cine sa scrie in el :) )

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca discutia e inutila. La 20.000E DDP cat costa un Accord 2.0 LS, optiune mai buna nu exista. Nici passat nici 407 nici vectra.

Intreba cineva mai sus. Parerea mea ca motoarele fsi sunt motoare mai avansate/scumpe ca i-vtec. Practic i-vtec e o chestie relativ ieftin de implementat insa face "minuni". BMW are un sistem similar, daca nu aproape identic. Nu vad ce e asa "revolutionar" cu el. FSI in schimb e mult mai greu de implementat. INSA ceea ce conteaza e rezultatul final, si la pretul la care se vinde, accord cu motorul de 2L e o optiune mai buna decat passat 2L FSI.

OT: Multi i-au dus grija si la FSI. Golful de 90cp 1.4fsi are 56000km si sa fiu albastru daca are ceva. "Toarce" super frumos la relanti si rage din toate supapele la 6000rpm. Desi, probabil, multi s-ar fi bucurat sa auda de probleme mari cu el. Despre TSI inca nu pot sa zic nimic. Are 5600km acum si se simte excelent inca.

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alxrro: ai o echipare de maxim bun simt, bogata dar practica. My type, ce mai! :Driver: Sper ca cei 105 cai sunt suficienti pt. caroseria Passat-ului. De fapt, la 250 Nm ar trebui sa fie OK.

Dupa cum a mai spus cineva, daca initiatorul threadului isi doreste Passat, sa mai astepte, sa stranga bani si sa mearga pe o echipare consistenta, la un pret adecvat.

Eu, insa, stiu ca nu o sa pot sa ma intind peste un 24k euro... si personal prefer o O2 impanata de goodies unui Passat mai auster.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si FSi ce e asa deosebit? L-a "inceput" Mitsubishi, il are si Ford... FSI are deja cateva modele care nu si-au gasit locul (sau nu si-l gasesc) pe piata auto (vezi 1.4 FSI disparut rapid), 2.0 FSI (in curand). Ramane 1.6 FSI care e un motor foarte scump pentru ce ofera :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca cei 105 cai sunt suficienti pt. caroseria Passat-ului. De fapt, la 250 Nm ar trebui sa fie OK.

Sunt OK, se misca rezonabil, nu faci liniute, dar e in regula. Oricum, in curand, dupa o vizita pe la Dragos, sper sa inmultesc herghelia pana pe la 140.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si TFSI si TSI ce e cu ele? Doar ca are supra alimentare nu mai e FSI?

Unde sunt motoarele alea comerciale. Zi-mi ceva modele ca mie imi scapa. De la ford si ceilalti.

FSI e "special" pt ca un motor CR cu inejectie directa pe benzina. Adica ultimu ragnet de diesel la benzina. Mie mi se pare o chestie "speciala". O axa cu came care se "modifica" antrenata de o curea nu mi se pare foarte scump sincer. Insa o rama comuna de presiune medie si injectoare cu inectie directa la medie presiune.. mi se pare mai scump.

Eu sunt ferm convins ca daca vw sau bmw vroiau produceau 1.8 140cp aspirat. Pur si simplu pt ei nu mai conteaza pt vw s-a terminat de mult era "aspirata" atat diesel cat si benzina, iar bmw incepe sa uite de motoare aspirate as well..

Eu sunt ferm convins ca motoarele apirate vor muri, benzina, si honda in scurt timp vor avea motoare turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti las sa cauti singur pe internet Ford Mondeo 1.8SCi (ca fapt divers are presiune mai mare decat FSI), sau Carisma GDI

Cateva detalii aici http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection

Iar v-tec e mult mai mult decat o axa cu came care se modifica antrenata de o curea.

O introducere aicic http://en.wikipedia.org/wiki/I-VTEC sau http://asia.vtec.net/article/ivtec/

Vanos/double vanos ... http://en.wikipedia.org/wiki/VANOS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai.. uite m-am uitat pe site la ford si nu gasesc motoru ala.. Nici pe autovit nu e. Nici pe mobile.de nu prea e. In alte parti nu stiu sa caut.

Eu te cred ca au exista vro 100 de masini ford cu motoru ala in total.. da realitatea e ca vw a vandut extrem de multe si nu au probleme mai deloc.

Citat de pe un site din alea de mai sus.

i-VTEC (The i stands for intelligent) introduced continuously variable camshaft phasing on the intake cam of DOHC VTEC engines. The technology first appeared on Honda's K-series four cylinder engine family in 2001 (2002 in the U.S.). Valve lift and duration are still limited to distinct low and high rpm profiles, but the intake camshaft is now capable of advancing between 25 and 50 degrees (depending upon engine configuration) during operation. Phase changes are implemented by a computer controlled, oil driven adjustable cam gear. Phasing is determined by a combination of engine load and rpm, ranging from fully retarded at idle to maximum advance at full throttle and low rpm. The effect is further optimization of torque output, especially at low and midrange RPM.

Ok. Nu e antrenata de o curea. E cu ulei. Bun. Injectie directa si ramapa comuna cam cand? VW deja are sistem similar cu i-vtec pe 1.8tfsi. Si are si injectie directa cr si turbo si "vtec" pe un singur motor. La honda cam cand? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.spiegel.de/auto/fahrberichte/0,...,266169,00.html

http://www.mobile.de/SIDdG7PZ5XhHaptuo2UZq...mp;doSearch.y=4

e vorba de motoarele de 131 CP (Ford) : http://www.ford.de/ns7/mondeo/mo_entdecken/mon14/mo17/-/4/31

Ma gandesc ca nu e asa importanta aceasta tehnologie din moment ce producatori consacrati de motoare benzina (ma refer la BMW si Honda) nu se inghesuie sa o faca, iar producatori "de masa" cum sunt Ford si VW o au in program. Sa nu imi spui ca Honda nu e in stare sa implementeze o injectie directa :lol:

Ce simte un utilizator de 1.4 16V 80 CP diferit fata de un 1.4 FSI ? Ca am inteles ca consumul mic la FSI e un praf in ochi, masinile consuma in rand cu suratele 16V. In schimb avantajul unei distributii variabile cred ca nu mai e cazul sa il discutam, nu?

cand o sa considere Honda ca e necesar un motor cu injectie directa, fii sigur ca o sa apara. iar daca apare poate va fi ca dieselul de 2.2 punand in umbra motoare ale unor producatori consacrati ;)

* Volkswagen mit TSI (Twincharged Stratified Injection),

* Opel/GM mit SIDI (Spark Ignition Direct Injection),

* Renault mit IDE (Injection Directe Essence),

* Alfa Romeo mit JTS (Jet Thrust Stoichiometric),

* BMW ohne K

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMW are deja injectie direct. Si are si turbo. Ce zici de asta? Mai cauta pe net.. :lol:

1.4fsi consuma putin. Consuma mai putin ca un motor normal pe benzina. Voinea imi e martor ca aveam consum mediu la golfu de 90cp, 7.2% pe 5000km. Adica mixt. Mie mi se pare o cifra buna, mai ales ca nu se merge deloc usor cu masina aia.

Acum FSi are medie de 6.9% pe ultimii xxx km (multi.. nu stiu cat), insa se merge mai usor cu el.

REPET. SI 1.4TSI si 2L TFSI SUNT FSI, doar ca au turbo.

Eu am consum super bun desi nu merg deloc incet cu masina. Media e de 8.1% de cand am luat masina. Pe ultimii 2500km, adica dupa rodaj, am medie PE BC2 de 7.5%. Din ce am observat nu prea minte.

Mie mi se par consumuri bune si mi se pare ca motoarele FSI turbo merita.

FSI aspirat mie nu imi place deloc, insa chiar consuma mai putin ca MPI. Eu am toate motoarele despre care vorbesc, mpi, fsi, tfsi. Voi care vorbiti despre/de ele le aveti? Sau doar le-ati vazut in poze si va dati cu parerea ? Sau pe net? ;)

Repet. 1.8 TFSI are un sistem similar cu i-vtec, are injectie directa de benzina (CR) si are supra alimentare. 1.4TSI are injectie directa si dubra supra alimentare.

Cam cand o sa existe si la honda asa ceva? E clar ca in F1 se fac motoare aspirate si acolo au nevoie, da pe strada turbo rulz. Tubo e usor de condus si are reprize mai bune.

Benzina aspirata, din punctul meu de vedere, e cam cel mai slab motor. (dupa sdi.. da ala e mort, despre morti numa bine). SDI a murit, MPI SI FSI (aspirate) VOR MURI!. Afirm asta acum si astept sa treaca 5-6 ani sa vedem daca am avut dreptate

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am consum mixt 6,9 cu un 1.4 16V de 101 CP... la ce imi trebuie FSI ?? :lol:

Da, stiu ca TFSI sunt FSI, eu vorbeam de principiul FSI in general.

Alt argument decat puerilismul asta cu "aveti", "cumparati-va" mai ai ?

Asta e argumentul "ultimate" ? Sa te urmaresc pe forum sa vedem unde indraznesti sa vorbesti despre Honda? Sa iti dau peste gura ca nu ai voie, mai intai sa iti cumperi?

Si eu iti spun ca Diesel va muri cand nu vor putea satisface Euro7 si Euro14 ;)

Dar pana atunci s-ar putea sa mor si atunci mai bine ma bucur de aspirat-orul meu ;)

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e. Doar ca golf are 300kg in plus...

Alt arguement decat intai sa testezi si apoi sa vobesti nu am. Mi se pare suficient.

Eu vb despre honda ca am mers. Nu drept e foarte mult, insa din ce am vazut mi-a placut. Am si recomandat accord. Daca ai citit atent. Motorul de pe honda de 2L mi se pare mai bun ca cel de pe passat 2L FSI. Eu doar zic ca FSI e scump de produs si i-vtec nu. Atata tot. Rezultatul sincer e cam "slabut" la 2L FSI. Din ce am auzit 2L FSI consuma cam mult si e zgomotos.

O sa merg zi de zi cu o honda accord 2.4i si atunci o imi dau seama mai bine.

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ca si 16V am testat, si apoi am vazut eu cand am apucat pe mana VAG. Am mai zis, nu ma intereseaza performanta TSI! Exista, e de necontestat. Ca si Oltcit Turbo! Exista si fuge de rupe. Si? Pe mine ma intereseaza fiabilitate. Si am sa astept cuminte sa vad ce aduce timpul. Ce e gresit in asta? Am ranit un orgoliu de fan VW prin asta?

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt fan vw. Departe de mine gandul. Chiar deloc. Am zis ca e ultima masina vw cumparata. Da asta e una. Realitatea e cea de mai sus.

TSI poate sa nu fie fiabil la inceput. Cred ca orice inceput e greu. Daca vw a avut curaj sa faca pasul bravo lor. Daca gaseam asa ceva la honda poate cumparam honda. Din pacate nu au.

Poate TSI se va dovedi un esec. Eu sunt, inca, multumit de el.

PS nu imi plac deloc aluziile care le faci si e cazul sa ne oprim aici. Cred ca e suficient ce am zis.

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar Opel? 1.6 si 180CP :lol: Cum ti se pare?

Uite un test facut de nemti : a4 1.8T 190CP vs Accord 2.4

http://www.autobild.de/test/neuwagen/artik...artikel_id=4319

uita-te la rezultate si vezi cine a castigat ;) mie mi s-a parut interesant.

Eu apreciez la FSI ca s-a renuntat la curele! Si apreciez si mai mult daca merge bine cu benzina de 95. Si as aprecia si mai mult daca ar fi mai ieftin.

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!