Jump to content

Pasat Vs Paladine Vs Mazda6 Vs Avensis Vs Acord Vs Nissan


Santo
 Share

Postare recomandată

NetFlow, m-ai inteles total gresit. Pacat. Eu nu port grija nimanui. Am sub capota un motor INTENS folosit de VAG (de prin 1998 incoace) si cam banuiesc ce "poate" VAG in motoare pe benzina. De aceea prefer sa fiu mai reticent fata de noile produse. E si firesc. Si daca Honda scoate maine un motor nou, wankel, am sa fiu la fel de reticent. Am vrut sa zic ca pe langa performanta (de necontestat la TSI), exista si discutia despre fiabilitate aici (cel putin asa am crezut eu). Iar sumarele mele cunostinte de fiabilitate spun ca ea are si o componenta "timp". Abia dupa un anumit timp o sa stim daca e fiabil sau nu.

Ca o sa il repari sau nu, e treaba ta, nu despre asta era vorba. Doamne da sa te tina mult si bine, ca in 1-2 ani iau si eu unu :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rvacaru

    40

  • d-rive

    23

  • Akebono

    17

  • NetFlow

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da si cand ajungi cu ea in service mai dai jumatate din valoarea ei acolo.Am lucrat la renault si stiu cum sta treaba,din cauza lor si a celor de la dacia platim noi atatea taxe pentru a inmatricula o masina care chiar daca are 2-3 ani e de 10 ori mai buna ca un renault.

Dezinformari pe linie... una dup alta.

Preturile in serviceurile Renault sunt cele mai mici dintre reprezentantele auto de import din Romania. Tratamentul este al fel... poti pleca f. multumit dau poti pleca jurand ca nu vei mai calca pe la ei.

Iar cat despre taxa de inmatriculare, cei de la Dacia-Renault sunt la fel de vinovati ca si restul importatorilor cu care sunt in cardasie nici mai mult nici mai putin.

Declaratia a fost facuta de Brent Valmar, presedinte APIA si director general al Porsche Romania. Valmar a insistat, in cadrul unei conferinte de presa, pe ideea ca taxa de prima inmatriculare a fost introdusa exclusiv pentru evitarea importului masiv de rable. Presedintele APIA considera populista atitudinea critica asupra taxei de prima inmatriculare, afirmand ca masinile sunt cumparate de "cine are nevoie si cine poate". "Argumentul populist nu e valabil nicaieri in Europa.

Daca cineva nu poate lua o masina noua prin diversele modalitati de creditare disponibile, poate apela la parcul auto din Romania", a mai adaugat Brent Valmar.

Cei de la Honda inca mai trebuie sa renunte la ideile lor fixe ca sa aiba succes in Europa. Spuneau ca inginerii lor nu o sa se murdareasca nciiodata cu motorina. Au incercat sa cucereasca Europa cu benzinarele. Nu au reusit. Pana la urma s-au murdarit cu motorina. Au facut un pas inainte. Acuma mai trebuie sa vina cu motoare pe benzina decente. Europeanul nu se arunca pe moristi de 2.4 si 190cp. Puterea aia se scoate dintr-un benzinar de 2 litri. Si cu cel de 2 litri poti sa ai si o repriza 60-200km/h in aceiasi treapta de viteza...

Si sa ai in clasa medie in oferta doar trei motorizari, hmmm... si sa te astepti sa ai si volum de vanzari...

Toyota trebuie sa se obisnuiasca cu placerea omului de a-si configura masina. E drept ca daca sunt 3 variante si cu asta gata, masinile ies mai ieftine si cu mai putine probleme ulterior (probabil). Dar asta ii penalizeaza la vanzari.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hihi... 1.8 140CP e morisca? Europeanul ia ca si mine o morisca VAG de 1.4 cu 101CP si viseaza noaptea role de distributie :beerchug:

Daca am vrea toti Lagune si Mondeo, calme, lente si silentioase, atunci da, japonezii s-ar desfiinta. Dar sunt si care vor tehnica. Rafinament. Acel "altceva" pe care nu ti-l ofera o Laguna.... intelegi?

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Europeanul nu se arunca pe moristi de 2.4 si 190cp. Puterea aia se scoate dintr-un benzinar de 2 litri."

Pai care europeanca face asta? FSI-ul in nici un caz... 150CP si 200 Nm/3500rpm, daca imi aduc bine aminte. Tot pe acolo se invart si Pug si Ford...

De acord cu penalizarea pt. slaba configurabilitate / personalizare a orientalelor! Good point!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Propun sa se faca in felul urmator sa se faca o lista de preturi DA REALA: sa zicem ca la un passat o planetara e 2000 Ron, iar la un accord este 1500 ron, o oglinda e 600 ron la passat pe cand poate la accord e 1000 ron.

Referitor la ce a zis cineva in posturile anterioare ca la el in Ardeal, Golful si Passatul sunt la putere e foarte simplu, golful este o masina practic foarte simpla si ieftina de intretinut, in special pe spate unde este foarte simpla dar fiind si foarte rigida. Uneori pretul unui passat este mai mic decat cel al unui golf la second hand tocmai din cauza ca este mai complicat la suspensii, dar implicit ai confort si mai bun. Si de aceea unii prefera sa isi cumpere passat si sa aiba mai mult confort, dar acest confort se plateste :beerchug:. Sper ca nu v-am plictist cu comentariul meu si scuze de OT ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Europeanul nu se arunca pe moristi de 2.4 si 190cp. Puterea aia se scoate dintr-un benzinar de 2 litri."

Pai care europeanca face asta? FSI-ul in nici un caz... 150CP si 200 Nm/3500rpm, daca imi aduc bine aminte. Tot pe acolo se invart si Pug si Ford...

De acord cu penalizarea pt. slaba configurabilitate / personalizare a orientalelor! Good point!

2.0TFSI ca sa ramanem in curtea VAG. Nu trec la Renault, Opel, Saab, Volvo etc. Ideea era ca cei de la Honda au idei putine si fixe. Le-a trebuit muuuuuuuuuulta vreme ca sa fie de acord ca Accord-ul are nevoie de un diesel. Si aici au pierdut pe Europa. Inca nu sunt receptivi la nevoia europeanului de a avea o masina benzinara economica,puternica si placut de condus, toate in acelasi timp. Si o sa mai treaca ceva timp pana o sa recunoasca evidenta faptului ca viitorul benzinarelor de strada este supraalimentarea. Bine, ca ei o sa piarda... Si fie ca vrem sau nu sa recunoastem, gama de motorizari de la Accord este mult prea restransa. :beerchug:

1.8 140cp avea si Alfa 156, ae si Alfa 159 dar din pacate Accord-ul nu are asa ceva. Si puterea asta cu un cuplu superior este scoasa acuma de pe motoare de 1.4.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream strict la benzinare aspirate. Motoarele turbo/cu compresor pe benzina sunt alta poveste. Si de asemenea priveam situatia din curtea producatorilor de "larg consum".

Sunt intru totul de accord :D ca oferta japonezelor este restransa, atat ca motorizari cat si ca echipari etc.

BTW, cat costa o Alfa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....ati uiat de bmw....sunt si ele europene :D

stai linistit ca nu am uitat bembeul... o astept sa vina :D mai pe la jumatatea lui martie asa... daca conteaza, am vrut Toyota si m-am dus sa fac drive test, concluzia? am mai spus-o si o mai spun, poate peste vreo 10 ani imi voi indrepta privirea, din nou, catre japoneze, pana atunci ma delectez cu europene de-ale noastre :P

cu toate astea sunt un cititor fervent al forumurilor de masini japoneze si mai ales Toyota si recunosc ca sunt multi oameni multumiti pe acolo dar lucrurile nu sunt nici pe departe asa de pozitive cum zic unii, la adreza japonezelor vreau sa zic, se strica si alea, au si alea greierasi, fac si ele fite la combustibili etc. Este greu sa tragem o linie si sa delimitam Passat de Avensis sau Acord.

Se vorbeste aici de o suma si anume 20k euro, la banii astia nu merita un Passat, asta e clar deci o orientare catre o japoneza mi se pare totusi mai nimerita, din pacate atunci cand suntem limitati de un buget anume este destul de greu sa alegi.

Modificat de d-rive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le cam amestecam, se vorbea de un benzinar aspirat (atentie nu turbo) de putere similara si conceptie/productie europeana.

Sincer eu nu stiu vreun motor european, benzinar aspirat, de 2l cilindree si putere de 155 - 165 Cp sa nu mai vorbesc de 200 sau 240 Cp. Bmw ce mai face cate ceva in sensul asta. Altfel pauza.

In oferta uzuala a compactelor, gasim motorizarea de 1,8i 140 Cp doar la Honda Civic (initial), dupa care au aparut si cei de la Opel cu o revizuire a motorizarii lor de 1,8i si 125 Cp si ofera si o varianta de 140 Cp. Repet, vorbesc de benzinare aspirate.

Oricum asta nu inseamna totul (pt ca de ex in cazul Opel Astra H 1,8i 140 Cp exista plangeri ca, cutia de viteze penalizeaza), insa puncteaza suficient.

In alta ordine de idei:

Accord-ul nu este inca la final de cariera precum Fabia la care se cunoaste deja modelul inlocuitor. La Accord de abia pe la anul, poate spre final sa vedem cum va arata noul model.

Cat priveste chestiunea dotarilor extra in cazul japonezilor, trebuie sa recunosc ca astia cu ochii mici si oblici au dom'le tupeu maxim de vin si-mi ofera masini mai bune, mai fiabile, mai dotate (auzi la ei: piele, xenon, trapa, navi cu touch screen, etc.) la pret mai mic. Cand la Vwag astea costa mii bune si multe de euro. :D

Serios vorbind, Tsi este un motor cel putin interesant, DAR va trebui sa confirme in exploatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AerCUrat, ti se par scumpe optionalele la VAG? serveste un BMW pe tava te rog... ai sa vezi ca daca te enervezi un pic aproape se dubleaza pretul masinii cu ce optionale poti sa alegi, e drept ca dai un ban dar stai in fata.... de cati bani vrea colegul asta al nostru sa isi ia masina eu mi-am pus optionale si m-am abtinut ca daca puneam cam tot ce imi zbura mie prin minte... sa nu fiu inteles gresit, spun asta ca sa ne raportam corect la o anumita scara de valori si nu ca lauda sau mai stiu eu ce, japonezii nu ofera optionale ci accesorii la masina si va asigur ca accesoriile la o japoneza au aceleasi preturi precum alea de la BMW, iar japii ofera multe pe o masina dar nu la un nivel calitativ superior, ma refer la nivelul calitativ al optionalelor, pielea este de ffff multe calitati, asa si Renault pune piele+material textil pe masinile lor dar comparati va rog pielea aia cu pielea de la un Mercedes sau Audi... dar hai ca deja am inceput sa vorbesc de masini :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate de cand japonezii au inceput sa construiasca in Europa (cu manopera si furnizori europeni) calitatea a inceput sa scada. Pacat. A se vedea si cazul Nissan, care pe piata de masini mici si medii (de cand e preluat de Renault) a fost "rasa" de concurenta. In anii 90 Nissan era un nume important nu numai la SUV-uri...acum, e redus la tacere.

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja la Bmw discutam de segmentul premium. Unde nu intra Vw sau Honda si unde se plateste si mai abitir imaginea de marca.

Altfel da, si japonezele mai au poate un greieras, mai trebuie echilibrata o roata, un reglaj. De altfel nu exista masina perfecta. Numai ca in cazul japonezelor incidentele sunt mai putine si se intampla mai rar decat la multe din europene (asta pt a nu absolutiza). Da ofera mult mai multe in standard japonezele, nu prea poti configura mai deloc la noi din vina importatorilor in Ro, nici nu ar fi prea mult de configurat. Este corecta afirmatia ca accesoriile la japoneze sunt destul de scumpe, dar in principal datorita tot importatorilor din Ro care au preturi de numa numa.

Intretinerea la Avensis, de ex., este mai convenabila decat la Passat, iar ca si disponibilitate de piese si service sunt schimbari majore fata de ce se vorbea prin targ. Nu mai considerati nu stiu ce situati trecute intamplate la Toyo Motor, unde erau multe puse in discutie, inclusiv patronatul firmei.

Pug 407 nu as alege data fiind garda la sol si consola fata mult prea lunga pt realitatile drumurilor din Ro.

P.S.: noi tot dezbatem aici de mama focului, iar initiatorul topicului nu mai da vreun semn, de orisice natura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rvacaru, culmea, probleme au tocmai modelele fabricate in Japonia, dar daca ne gandim ca Aygo si Yaris sunt farbricate in Cehia/Slovacia, nu mai stiu exact si Yaris in Franta... eu deja nu mai am mare incredere, francezii sunt niste superficiali de felul lor, ca natie, asa ca poate sa le impuna Toyota orice standard de calitate ca pana nu isi pun ei amprenta nu se lasa, sunt un fel de romani :D

Insa vis-a-vis de dealerul Toyota si ma refer la cel din Bucuresti, hmm sunt cu ani lumina inaintea si lu' BMW, adica Automobile Bavaria iar despre VAG nici nu mai zic de atitudine... asa ca nu pot sa zic decat bravo celor de la vanzari de la Toyota Ro si sincer sa fiu daca aveau in spate un sprijin puternic dat de produsul finit "rupeau" tot ce misca in Europa, din pacate japonezii inca trebuie sa mai creasca, sa confirme.

Am obesrvat si eu ca initiatorul nu mai da niciun semn dar facem si noi o "barfa" mica sa ne lamurim ce si cum cu japonezele si europenele, in speta Passat care dupa parerea mea e o masina buna/reusita si restul gastii de japoneze din clasa cu ea, ca vad ca de alte marci nu zice nimeni nimic.

Modificat de d-rive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca Honda ofera un 1.8 benzinar_de_care_o_fi si doar 140cp eu nu il vad neaparat ca pe un plus.Vad un plus la 1.4TSI de 170cp.

Faptul ca Honda ofera un 2.2 diesel_de_care_o_fi de doar 140cp nu il vad ca un avantaj in fata europenelor.Vad un plus la 2.0dCi 173cp.

Dar normal, cat timp japonezele sunt majoritatea pe hartie si f. putine pe strada, sunt masinile ideale. Dupa ce o sa se vanda si numarul posesorilor o sa depaseasca cercul stramt de pasionati, o sa creasca si numarul de plangeri. Ca si pasionat de orice marca auto, ai tendinta sa treci cu vederea imperfectiunile existente ale masinii. Atata timp cat nu exista un volum de vanzari care sa depaseasca cercul de pasionati, impresia generala va ramane una f. buna. Intrebatii de satisfactie pe cei care conduc Trabi din paisune. Este clar ca o sa fie mai satisfacuti decat cei care conduc Fabiile si Octaviile primite de la firma ca si masini de serviciu. Astia din urma nu o sa ierte nimic...

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar la accord ar fi putut fi mai multe motoare. Ar fi fost interesant noul vtec de pe civic (cel de 1.8) dar si un dizel mai mic. Totusi un lucru este de apreciat, nu au facut rabat la calitate/performanta. Passat se poate lua si cu 1.6MPI. Este foarte configurabi. Asa, si? In sensul asta puteau sa-i puna si 1.2htp ca tot e voinic nu?

In schimb au pus niste motoare decente pentru echiparea respectiva, toate accelereaza sub 10s si toate sunt blande cu combustibilul.

Pentru alternativa diesel, recomand un drivetest cu 2.2-ul lor pentru a se vedea si un alt fel de diesel (a se intelege prin asta, o putere livrata intr-un mod calculat si cu un sunet cultivat, nu brutal si cu sunet de combina), dezavantajul este ca motorul costa enorm fata de un benzinar si are si taxe. Este primul lor motor diesel si primise si premiu mi se pare. Costul foarte ridicat al acelui diesel este poate inca o masura a calitatii lui.

Pentru mine oricum nu se justifica accord diesel. Benzinarul 2.0 ... parca ar merge :D.

Civicul se face in UK (sau macar se asambleaza). Este scumput, dar dotat. 1.8 vtec sport vine la 16K CIP cu clima, jante, cruise, geamuri, stabilizare electronica si multe alte gadget-uri, dar nu prea isi gaseste locul pe strada, mai degraba pe aeroport.

Modificat de Akebono
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

d-rive: Cred ca gresesti. Yaris e MULT mai slaba decat starlet. Avensis 2 e MULT mai slaba decat Avensis 1, etc. Corolla a stat in top 1 in Pannenstatistik ani buni pana au inceput sa o faca in UK.... etc

Ca sa il citez pe colegul d-rive... daca tot vorbim de "masini" clasa medie spre premium, nu am putea sa lasam Renault cu dci deoparte? Asa cum Mercedes/BMW/Audi lasa Passat/Accord o treapta mai jos, astea din urma oare nu lasa Laguna/Vectra/Mondeo mai jos cu inca o treapta? :D

Faptul ca Honda ofera un 1.8 benzinar_de_care_o_fi si doar 140cp eu nu il vad neaparat ca pe un plus.Vad un plus la 1.4TSI de 170cp.

Hehe, asta e cu cantec. Honda iti da un motor beton dpdv fiabilitate. VW iti da un motor nou, venit dupa o perioada de "gafe" in segmentul benzinare. Care are turbo si compresor, si FSI, ouch...vom vedea... de abia astept sa se maturizeze TSI... a propos, parca erau moristi astea cu capacitate mica si putere mare :P sau sunt moristi numai daca vin din Japonia? (btw, acolo din 650 cmc se fac minuni :D )

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am inteles cu ce am gresit la afirmatia aia cu Yaris... eu nu am zis nimic de Starlet :D

Laguna/Vectra/Mondeo sunt masini "terminate", ai rabdare sa vezi ce replica vor da, parerea mea e ca mai ales Mondeo o sa faca de kko si mama japonezelor si chiar si Passatul... mai vedem :P

@rvacaru aia 650 cmc sunt de fapt mai multi :D nu ne pacali cu Mazda aia... :P

Modificat de d-rive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand spuneam moristi ma refeream la cele care scot puterea din turatie, nu din cuplu. E bine pe motociclete de 200kg si pe Stihl-ul de la tara cu care tai lemne de foc. Una este sa poti face 50-200km/h in viteza a-4-a si alta este sa treci din 2 pana la 5. Iar daca ai si masina incarcata , doar nu suntem pe circuit unde e doar soferul, nu mai zic nimic.

Iar intre Mondeo/Passat/Accord/Vectra/Laguna nu este nici o diferenta, eventual anii lansarii, Mondeo si Laguna fiind din 2001, Passat si Accord fiind cele mai noi.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca Honda ofera un 1.8 benzinar_de_care_o_fi si doar 140cp eu nu il vad neaparat ca pe un plus.Vad un plus la 1.4TSI de 170cp.

Faptul ca Honda ofera un 2.2 diesel_de_care_o_fi de doar 140cp nu il vad ca un avantaj in fata europenelor.Vad un plus la 2.0dCi 150cp.

Nu este neaparat un plus, asa cum am si spus de la bun inceput. Insa trebuie sa recunoastem ce-i corect si unde sunt merite. Sa scoti mai mult de 100 cp / 1 L cilindree, benzinar aspirat, sa fie si fiabil, sa corespunda normelor, sa consume nu exagerat de mult, nu-i la indemana oricui.

Apoi si in cazul motoarelor Honda, exista niscavai supercharger-e, kituri ce pot fi montate pe motoarele benzinare aspirate, si apoi sa vezi "distractie".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand spuneam moristi ma refeream la cele care scot puterea din turatie, nu din cuplu.

m-ai pierdut aici :D :P :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puterea = cuplu * turatie (mai este o constanta, 5250 dar nu are importanta acuma). Deci ai doua moduri de a creste puterea.

Cresti cuplul (asta il cresti ori prin presiune mai mare in capul pistonului ori prin lungimea bielei (bratului fortei) )

Cresti turatia (aici ai nevoie de o biela scurta pentru turatii mari, deci cu cat vrei un motor care este mai sus in turatii trebuie scurtata biela, cuplul maxim scade)

Condu o morisca ca si a mea sau una mai evoluata ca si cea de pe Civic si poi compar-o cu ancestralul 1.8T. Varianta de 180cp de exemplu... Si ai sa vezi care tehnologie se preteaza mai bine la un condus day by day.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@d-rive: hai sa mergem un pic mai concret apropo de preturi de achizitie + optionale. Cam la cat te-a dus pe tine machineta din semnatura? Eu am in vizor sa imi schimb masina in viitorul apropiat/mediu si prima mea optiune se indreapta spre o O2 2.0TDI DSG Elegance + ESP, xenon etc. (multe dar fara piele, navi si alte avioane). Ei bine, pretul de lista DDP pt. toata tarasenia este undeva la 25k euro. Aceeasi poveste dar cu 1.9TDI DSG orbiteaza in jurul a 23k euro. Sunt bani grei si vorbim de o compacta pe care scrie Skoda. La cat te duce un Passat decent echipat?

In contrapartida, un Accord cu de toate este 22.5k euro. Ma repet in a spune ca Laguna are o oferta decenta, zilele acestea (~20k euro cu echiparea Luxury).

Intrebarea nu este daca Passatul este peste japonezele din clasa lui. Este mai bun si mai frumos si mai devreme acasa. Ar fi corect, insa, sa ne intrebam daca este el mai bun decat japoneze exact cu cat este si mai scump. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite o curba de cuplu la 1.8 i-vtec

1800ivtec_graph.jpg

Are cuplul maxim la 4000+ RPM da, dar are cuplu decent si la 2000, deci masina trage bine. De cele mai multe ori se interpreteaza gresit ca o masina trage sus, inseamna ca la turatii de oras e moarta. Este moarta comparativ cu felul cum trage la turatiile inalte, dar atat.

PS: aici documentul original http://paultan.org/archives/2006/03/13/200...-i-vtec-engine/

Schimbarea de ax cu came este una dintre metodele traditionale de crestere a puterii la distributia fixa. Distributia variabila ofera acelasi lucru in diferite moduri, ca volum, ca si timp sau amandoua odata.

Modificat de Akebono
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"@rvacaru, culmea, probleme au tocmai modelele fabricate in Japonia" ... eu cred ca alea NU au probleme. japonezele fabricate in Europa au probleme. asta am vrut eu sa zic. :D

Mazda RX la care te referi are un motor wankel rotativ. Nu la ea m-am referit. O sa caut sa iti arat niste pitici japonezi cu motor sub 1 litru, bondari :P Moristi cum le zice pe aici (eu le zic polizoare, cum e si masina mea) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!