Jump to content

Pasat Vs Paladine Vs Mazda6 Vs Avensis Vs Acord Vs Nissan


Santo
 Share

Postare recomandată

salut

stiu ca este un forum pt marca nemteasca dar am 20000 de euro si vreau ca in 2-3 luni sa-mi iau masina . ca si performante moteo 2 litri pe benzina , aproximativ 150 cai . umblu pe toate forumurile si ideea generala este ca masinile asiatice ar fi mai rezistente, mai fiabile si ar cam da clasa celorlalte.

mie imi place fff mult passatul asta nou , dar cand vezi atatia ca zic ca japonezele sunt mai bune .....te cam gandesti..

ce ma sfatuiti? cum este passatul asta nou .....astept pareri mai ales de la cei care au avut si o masina asiatica...

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rvacaru

    40

  • d-rive

    23

  • Akebono

    17

  • NetFlow

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

dintre masinile mentionate mai sus daca asi fii in locul tau asi opta pentru VW; pentru ca "neamtu e neamt"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, sa-ti zic ce stiu eu. In primul rand trebuie sa fii de acord ca, la suma asta, chiar si o masina noua reprezinta o loterie. Sa nu crezi ca daca ti-o iei noua sau de o anumita marca o sa fii ferit de probleme. Dar, de asemenea, e posibil sa ai noroc si sa nu ti se intample nimic neplacut. Nu spun asta ca sa te sperii sau sa te descurajez, vreau doar sa te atentionez asupra situatiei.

Despre Passat nu mai discutam, ca poti gasi o multime de informatii pe acest forum. Parerea mea personala este ca e o masina buna si frumoasa. Eu sunt multumit de al meu, am peste 12.000 km si nu am probleme. Exista, bineinteles, si unele Passat-uri cu probleme, dar eu zic ca raportand la numarul total de vanzari, in mare e o masina OK.

Despre Paladine, am vazut la o emisiune auto la tembelizor un fel de forum in care isi spuneau impresiile diversi posesori. Si impresiile nu erau chiar bune, tot felul de probleme si service de r..at.

Despre Mazda 6 am auzit chiar de pe acest forum ca are niste problemute destul de urate. Nu stiu prea multe despre ea.

Avensis am vrut eu sa-mi iau inainte de Passat. Pai sa-ti zic: aveau de vanzare 2 modele mari si late, nici urma de configurare sau personalizare, pe cand la Passat poti sa iti faci masina cum vrea muschiuletul tau. Pe dinafara Avensisul arata OK, dar daca te urci in el te izbeste proasta calitate a materialelor, se vede ieftineala, finisaje zlabutze, ce sa mai, interiorul arata destul de deplorabil dupa parerea mea.

Despre Acord habar nu am, nu stiu ce sa-ti zic.

Despre Nissan, de cand s-a asociat cu Renault nu prea mai am o parere grozava. Am senzatia ca firma nu o duce extraordinar, daca au ajuns sa se cupleze cu francezii. Plus ca service-urile Nissan am auzit ca lasa de dorit destul de tare. Si la VW sunt unele service-uri "autorizate" care ar trebui desfiintate, dar sunt si unele autorizate care sunt foarte bune, chiar daca nu in Bucuresti. Si dupa ce iti termini garantia poti gasi service-uri pt. VW de supercalitate.

Inca ceva: spui ca japonezele sunt mai fiabile, ca asa zice majoritatea pe toate forumurile. Hmmm ... asa o fi, dar si cand ti-a picat o piesa care cand e sa ti-o aduca dureaza o luna si te costa de te indoaie ... iti cam vine sa-ti bagi in ea de fiabilitate japoneza.

Dintre cele enumerate de tine eu, personal, as merge pe Passat. Nu mai vorbesc ca e altceva cand te dai jos dintr-o limuzina Passat, fata de o Honda Accord, de exemplu. No offence, dar cred ca sunt clase diferite.

Bafta si sa ne spui ce ai hotarat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test drive si cu Passatul si cu Accordul.

Dupa asta nu o sa mai ai nici un dubiu, indiferent pe cati auzi ca "japonezele" sunt mai bune.

E suficient un drive test si nu va mai fi nevoie sa iti spuna cineva ceva...

Ti-o spune cineva care are si Passat si Accord.

P.S. Daca asta e important pentru tine, daca pui la un Passat ce are Accordul in serie, Passatul te va scoate cu aprox. 6000 euro mai scump...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra la discutii generale/Versus ca s-a mai discutat si pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

* Despre Mazda 6 am auzit chiar de pe acest forum ca are niste problemute destul de urate.

* Nu mai vorbesc ca e altceva cand te dai jos dintr-o limuzina Passat, fata de o Honda Accord, de exemplu. No offence, dar cred ca sunt clase diferite.

Ne poti da mai multe detalii despre aceste 2 afirmatii? Mersi mult.

FYI: Accord chiar este in aceeasi clasa cu Passat-ul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toyota Avensis este o masina extrem de fiabila DAR marea problema la Toyota este serviceul. Adica in Bucuresti exista numai doua serviceuri iar daca ai ghinionul sa lovesti masina astepti dupa piese mult si bine.

Depinde si cit vrei sa tii masina, o japoneza merita tinuta cit ai garantie, cind iesi din garantie DACA ai marele ghinion sa patesti ceva o sa platesti dublu fiecare reper, dublu fata de VW evident :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mintea romanului, probabil, cobori din passat chel si esti "bastan" pentru ca e "der passaaaaat".

Un Accord ES iese la 22.5k DDP.

In pretul acesta primesti de toate din care as aminti, clima in 2 zone, cruise, VSA( analogul ESP), tapiterie de piele, handsfree, BT si comenzi vocale, alte dracovenii si in plus calitate japoneza.

As fi curios cat costa un passat configurat asemanator sa zicem cu 2.0 FSI ca sa fie un motor cat de cat apropiat, desi ca tehnologie nu se compara cu vtec-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si asta cu dublu e discutabila. Sunt depozite de piese in europa. Chiar si pentru japoneze. Depinde de ce fel de dublu vorbim. Unul e pretul la porsche, altul e la magazinele de specialitate....Ma-ntelegi.. Deci nu mai bagati chestii de astea ca piesele nu sunt mai scumpe ca la Logan de exemplu. Bine poate putin mai scumpe dar tot pe-acolo sunt. Daca sunteti obisnuiti cu Porsche Romania atunci spuneti ca da, preturile sunt mari. Si-asa se aude zvonul ca preturile sunt scumpe cand nu sunt chiar asa........ :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cind iesi din garantie DACA ai marele ghinion sa patesti ceva o sa platesti dublu fiecare reper, dublu fata de VW evident :D

Poti da niste detalii, mersi.

E plin pe forum de afirmatii nedocumentate. Cred ca ar fi mult mai credibil daca am da exemple concrete. Alege 2 coduri de piese de la fiecare din cele 2 modele de masina si hai sa le cautam in cataloagele de piese sa vedem ce pret au. Si atunci devenim credibili.

Pe mine ma crede cineva daca spun ca fiecare reper de la Fabia e mai scump decat omologul sau de la Yaris? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine punctat rvacaru. Suntem pe aceeasi lungime de unda. Respect... Uite asa se aude domnule ca aia e scumpa, ca aia e nu stiu cum. Ce intretinere e scumpa daca la logan platesti 500 Ron pentru o revizie cu filtrele schimbate iar la Porsche te costa 900 RON asta nu inseamna ca e mai scump. Poti face si cu 400 cu tot cu manopera si cu piesele tale. Deci ? Sa nu-mi spui ca la toyota si mazda foloseste nu stiu ce fel de ulei care e 5 milioane litrul....Sau altfel de filtre.......... :D . Nu mai lansati astfel de zvonuri....Multumesc

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La suma de 20.000DDP iti recomand Un Accord 2.0 LS. Altceva nu cred ca te incadrezi. Passatul dotat ok e mult mai scump. Restul din lista nu mi se par demne de luat in seamna. Poate avensis, daca iti place cum arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti sugerez Honda Accord 2.0 ES 155CP: frumoasa, fiabilitate buna, costuri intretinere reduse (am un prieten care detine una si prima revizie l-a costat 400RON, iar a doua 1600 RON schimband si placutele de frana). Nici o defectiune in aproape 30.000 km.

LE: de la 1 ianuarie 2007 piesele sunt taxate numai 10% la vama... fata de 30% pana anul trecut.

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si 2.0 i-vtec ar trebui sa fie bland cu benzina atat timp cat nu se urca in turatii. Valorile maxime sunt destul de sus, cuplu la 4500+ rpm, dar curbele sunt destul de plane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne poti da mai multe detalii despre aceste 2 afirmatii? Mersi mult.

FYI: Accord chiar este in aceeasi clasa cu Passat-ul :(

Accord-ul este, intr-adevar aceeasi clasa cu Passat-ul, eu ma refeream la faptul ca Accordu-ul este o masina mai sport, Passat-ul tinde mai mult catre limuzina, la asta ma refeream. Mie mi se pare ca Passat-ul este mai elegant. Cat despre afirmatia lui @Akebono referitoare la Passat-ul chel si cat de bastan esti cand cobori din el, ce sa zic, ma simt lejer jignit. Eu nu am afirmat nicaieri ca daca te dai jos dintr-un Passat esti "bastan", iar daca te dai jos dintr-un Accord esti in alt fel. Cat despre dotarile standard oferite de cel mai "chel" Passat, acestea cuprind:

- Cadru grila radiator Cromat

- Bancheta spate rabatabila asimetric

- Suport de pahare

- Airbag-uri frontale, laterale si cortina

- ESP, ABS, EDS, ASR

- 2 sisteme Isofix pentru locurile din spate

- aer conditionat

- frana de stationare electro-mecanica

- geamuri fata electrice

- inchidere centralizata cu telecomanda

- oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite

- Radio-CD player

Si toate acestea, repet, pentru cel mai "chel" Passat, ceea ce eu zic ca nu e rau. Si in plus, cand un producator arunca in tine cu o caruta de dotari pentru cea mai basic masina din gama, hmmm ... mie, personal, nu imi suna prea bine. Pare un gest putin disperat, la fel ca si garantia de 6 ani data de nu stiu ce producator japonez. Repet, aceasta este parerea mea proprie si personala, pe care, ca orice membru al forumului, am dreptul sa mi-o exprim.

Despre unele probleme avute de Mazda 6 (cum ar fi, de exemplu, caseta de directie care nu este gresata corespunzator), am citit si eu pe Internet si pe diverse forumuri si la momentul respectiv nu am dat mare importanta, asa ca nu mai stiu exact unde am citit, dar, daca nu ma insel, chiar si pe forumul noastru exista astfel de informatii (cand o merge Search-ul...). Dar orice masina mai are si probleme, nu am tras concluzia ca Mazda 6 e o masina proasta.

Nu ma intelegeti gresit, imi plac si Mazda si Accord-ul si cred ca sunt niste masini bune. Eu doar incercam sa-mi exprim parerea mea referitoare la subiectul topic-ului si explicam cum as alege eu. Nu inseamna ca toata lumea trebuie sa fie de acord cu mine si nici sa se sara la gatul meu de parca am comis o blasfemie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Godoroja & Rvacaru vorbele nu inseamna nimic uite fapte clare http://www.unixtrade.net/shop/index.html este o baza de date cu piese de schimb unde eu am comparat diferite repere, amortizoare, arcuri etc diferentele sunt de 250% la arcuri ....DA am zis bine, mai scumpe la Avensis de 2.5 ori decit la Passat B6 iar la amortizoare scad undeva la 30 % .

In alta ordine de idei, pt VW gasesti piese de schimb fara probleme, multe turcesti este adevarat dar gasesti ( ma refer la repere de caroserie) pai o oglinda completa pe care dai la Volksparts pina in 200RON la Toyota costa 1200RON la reprezentanta si probabil mai putin la AL Padrino sau in alta parte. Reperele de caroserie pt TOYOTA se aduc numai de importatorul oficial de TOYOTA in Romania. Nu exista decit doi importatori care de fapt nu sunt 2 :( Exista TOYO MOTORS si TOYOTA ROMANIA, nu mai intru in detalii pentru ca sunt multe si plicticoase. Una peste alta nasul meu are Avensis 2004 si a stat pt o bara fata lovita si un amortizor 3 luni, asta tinand cont ca se stie cu mai marele de la TOYO MOTORS.

Degeaba exista depozite de piese pt japoneze in RO daca firma importatoare, implicit serviceul nu lucreaza cu aceste depozite ci au alte surse pentru MAXIMIZAREA PROFITULUI, care oricum este urias dar se poate si mai bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten de al meu a platit prima revizie de 15kkm la Toyota Land Cruiser 120 ..... 4,8 milioane lei vechi.

In acest pret intra si costul a 8 litrii de ulei,filtre..etc ... inclusiv manopera.... No comment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ofertele cele mai bune le gasesti la masini care sunt la sfarsit de generatie. Si cea mai buna oferta actuala este Laguna Luxury 2.0dCi 150cp. 17300 CIP si 20530DDP. Motor peste concurenta, dotari peste concurenta, pret f. bun. as spune ca nici aspectul exterior nu este chiar atat de demodat chiar daca peste masina au trecut 6 ani.

Parerile sunt impartite, ai sa gasesti oameni care au belele cu asiaticele si altii care sunt multumiti de 407.

Dar este trist cand pentru o parere ca masina x ar fi cu 5 clase peste la fiabilitate (o notiune destul de parsiva) faci rabat de la motorizari, dotari superioare (care pana la urma chiar te fac sa te simti mai bine in timpul in care il petreci in masina), design si cumperi o masina mai urata (masina trebuie sa-ti si placa tie) cu motor mai slab, cu dotari mai putine cu care tot ajungi pana la urma la service. Si atunci nu-ti mai ramane decat sa o vinzi. Si daca sta si prost cu revanzarea, ai pierdut totul pentru un concept (fiabilitatea sau satisfactia cumparatorului) care este atat de putin inteles de oameni ca noi.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan_G : mersi de info. Sa speram ca si tine piesa de passat cat tine cea de Toyota si atunci exemplul e super relevant :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat despre afirmatia lui @Akebono referitoare la Passat-ul chel si cat de bastan esti cand cobori din el, ce sa zic, ma simt lejer jignit. Eu nu am afirmat nicaieri ca daca te dai jos dintr-un Passat esti "bastan", iar daca te dai jos dintr-un Accord esti in alt fel.

Alex, nici nu m-am referit ca ai sustinut tu asta. Este insa un sentiment des intalnit in lumea romaneasca, ca si vila cu 3 etaje si telefonul Nokia. Sper sa nu fi jignit iarasi pe cineva involuntar.

Passatul chel este foarte chel, Accord-ul ES nu este varianta de baza, acela este un LS si incepe de la sub 16K CIP cu dotari mai frumoase decat passatul Trendline 1.6 102cp. Accord-ul ES este 18.5K CIP si include f multe inclusiv tapiteria de piele, practic nu are trapa, navigatie si probabil altele, dar are dotari multe care la passat confort line sunt optionale (clima in 2 zone, cruise, jante aliaj, etc...) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Accord-ul vine intr-adevar la un pret foarte bun vs. echipare. Per total sunt de acord si cu ideea ca orientalele ar fi ceva mai fiabile. Ma tem insa ca valoarea la revanzare este mult mai proasta la acestea, comparativ cu monstrul sacru VW. Depreciere mare plus faptul ca nu sunt vandabile. Asta este, romanii au idee fixa cu VAG si diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex, nici nu m-am referit ca ai sustinut tu asta. Este insa un sentiment des intalnit in lumea romaneasca, ca si vila cu 3 etaje si telefonul Nokia. Sper sa nu fi jignit iarasi pe cineva involuntar.

Passatul chel este foarte chel, Accord-ul ES nu este varianta de baza, acela este un LS si incepe de la sub 16K CIP cu dotari mai frumoase decat passatul Trendline 1.6 102cp. Accord-ul ES este 18.5K CIP si include f multe inclusiv tapiteria de piele, practic nu are trapa, navigatie si probabil altele, dar are dotari multe care la passat confort line sunt optionale (clima in 2 zone, cruise, jante aliaj, etc...) ...

Accordul ES are trapa...cel putin modelul 2006 :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb, oare, pentru toti cei care sustineti si ridicati in slavi atat japonezele, de ce in semnatura voastra scrie VW (sau Ford)?

Nu ma intelegeti gresit, nu am nimic cu nimeni, iar japonezele, dupa parerea mea, sunt bune si niste competitoare serioase (ma refer la masini, desigur :D ) . Dar in cadrul topicului actual, daca citeste cineva nu prea ii vine sa creada ca a nimerit pe VWforum. Simt o unda de regret in mesajele celor care si-au luat VW, sau doar mi se pare :wub: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu e diversificarea mama reusitei? :wub: Doar nu o sa stam cu ochii pironiti pe VAG, fara sa stim ce "misca" in jur :ph34r:

Sau nu stiai ca intotdeauna cea mai buna masina e aia pe care nu o ai? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau nu stiai ca intotdeauna cea mai buna masina e aia pe care nu o ai? :D

Aaaa, d-aia ma simteam eu atras in mod inexplicabil de Logan si nu stiam de ce :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!