Jump to content

Stopuri Passat B6


Florin AMARIUCAI
 Share

Postare recomandată

Nu este bine asa , daca desfaci capitonajul din partea stanga si desfaci izolatia la acel cablu care intra pe teava o sa constati ca toate sunt maro :biggrin: ( am am sectionat acel cablu izolat cu banda tot in ideea ca sunt colorate firele insa am avut o supriza - toate sunt maro - si m-am chinuit vreo doua zile sa le leg inapoi )

Ca sa vezi care fir duce la marsarier desfa capitonajul de pe porbagaj , leaga ce vrei tu sa legi langa acel socul in care intra becul si plimba cablul pe unde vrei tu dupa aia sau cu un aparat de masura dezizolezi toate firele maro si vezi care "comunica" cu soclul becului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc.. ceea ce ati zis voi am incercat..mai bine zis... am inceput dar am renuntat vazand ce implica acest lucru... e ff nasol ce fire sunt pe acolo, mentionez ca mai am un opel vectra b si eu i-am conectat (senzorii) insa a fost mai clar specificat si am descoperit usor firele, are si o placa cu circuite acolo, dupa ce dai capitonajul jos, insa nu stiu daca passatul are asa ceva?

oricum mai caut sa vad ce gasesc..daca nu cred ca voi apela la un service??

Modificat de D@ny
offtopic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A vazut cineva la stopurile spate ca la semnal in loc sa clipeasca cercul sa mearga centrul pe semnal ? Cu galben .

Pe circuitele din centru nu exista leduri galbene . Cineva mi-a spus ca sa poate face din vag-com insa nu vad cum e posibil .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Imi poti spune te rog, unde ai gasit leduri pt stopurile dinspre interior?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

a pus cineva pe masina modelul de stopuri din poza ? cele cu interiorul negru originale nu cu geam vopsit .

eu am masina albastru arctic .

ar da mai bine pe masina culoare inchisa ?

post-32123-1262568904_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

mi-am schimbat stopurile rosii (model american) cu unele portocalii (modelul obisnuit, european).

Toate bune si frumoase, cu exceptia faptului ca prin montarea plug&play am obtinut "tuning-ul gogoasa" = cercul interior se aprinde numai pe frana, nu si pe pozitii.

Colegii americani de pe vortex sustin ca de prin 2008/2009, a fost schimbata codarea la passat, astfel incat la modelele anterioare se aprinde cercul interior si pe pozitie, iar la cele mai noi (cum e cazul la a mea, din 2008) nu se mai aprind decat pe frana.

Poate confirma/infirma cineva teoria respectiva?

In alta ordine de idei, este cineva interesat de un set de stopuri (exterioare) cu semnal rosu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai este simplu . am postat in paginile anterioare cum se stinge centrul . trebuie sa faci aceeasi procedura insa invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut , as vrea si eu sa imi montez leduri in cele in cei doi ochi de pisica dupa porbagaj , dar 100 de euro cum am gasit pe net mi se pare foarte mare , vreo varianta mai ieftina cunoasteti ? va multumecs anticipat pt raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

deci care e ideea sa nu-ti dea eroare ceata pe leduri???? ce trebuie facut pana la urma??? am inteles ca alimentarea ramana aceeasi... cu eroarea cum ramane??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pune ori o rezistenta sau un "pacalici".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citind aici, tot topicul, in legatura cu becurile de marsarier, sa pui si pe stinga bec, am inteles urmatoarele:

1. ca atunci cind exista consum mai mare calculatorul nu da eroare.

2. pentru a le pune in functie sa nu dea eroare trebuie lucrat in calculator.debifat nu stiu ce, si pentru ce

care varinat e buna, pana la urma ce trebuie facut, spre a fi totul ok, ma lamureste cineva?

ok ce fel de rezitenta , ce "pacalici", unde gasesc pacalici si ce e ala???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ertypolys

Sal,

Hai ca-ti explic eu cum sta treaba .

1 - Ca sa ai 2 becuri de mers inapoi trebuie umblat oleaca la instalatia electrica si anume firele de la ceata se vor conecta pe cele de la lampa de mers inapoi cu care vine masina din fabrica .

Ca sa-ti mearga si mersul inapoi pe partea unde ai ceata trebuie ori modificata lampa ori alta de pe un model USA

2 - Cu ceata o rezolvi montand leduri cu 2 faze in cercurile de pe capota portbagajului si cu ajutorul VAG-COM-ului opresti diagnoza de bec ars pe ceata spate deoarece ledurile nu consuma cat consuma un singur bec .

Deci ambele variante sunt bune .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc @dri@an

firul de la ceata de unde l-ai taiat, de fapt de unde ar fi bine, sa nu mai adaug eu, daca se poate, alte fire.

la leduri se mai pun ceva rezistente sau se leaga si fara?? si oare ce ar fi mai bine smd sau leduri, oricum cred ca ledurile ar fi mult mai usor sa lucrez cu ele, si diferenta nush daca se va vedea

Modificat de ertypolys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum ar fi tot mai trebuie adaugate fire. Cel mai bine desfaci capitonajul portbagajului sa vezi firele si o sa iti dai seama singur care e cea mai buna metoda, garantat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa-mi aratati de unde ati luat voi leduri cu 2 intensitati, ca nenea de la magazin mi- a zis ca nu exista asa ceva, deci voi de unde ati procurat miraculosul produs??

apropo la ledurile de la pozitie ce rezistenta trebuie pusa :vaidecapulmeu: ??? am inteles ca pe ceata nu trebuie pusa nici o rezitenta, dar pe cele de pozitie sa aibe aceeasii intensitate ca si celelalte.

Modificat de ertypolys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu nu exista leduri cu 2 intensitati...diferenta de putere provine din controlarea amperajului pe care il primeste ledul. Deci e nevoie de un circuit prin care se poate controla intensitatea la care se aprinde ledul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate leduri nu, dar smd sigur exista cu 2 intensitati, doavada sunt stopurile de la passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai citit ce am scris eu mai sus?...mai citeste o data pe urma mai vorbim... Pentru cultura ta generala.... leduri se numesc toate fie ca sunt normale sau smd(SURFACE MOUNTED DEVICE--adica se monteaza la suprafata ca sa zic asa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei, si deosebirea prin denumire cum le faci??? si ma refeream la intensitati, sau doua lumini cum ai si tu pe stopuri, alea cum exista??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci...vad ca nu ma inteleg deloc cu tine... SMD(surface mounted device-adica aplicate la suprafata cablajului) se numesc toate componentele electronice realizate prin aceasta tehnologie, fie ca sunt leduri, rezistente,bobine, integrate etc, Daca ai vazut vreo placa de baza de calculator , toate componentele de pe ea, alea mici de tot...alea sunt componente smd. Deosebirea prin denumire este simpla...leduri(normale ca sa zic asa) si leduri smd(care sunt tot leduri realizate prin alta tehnologie)...asta e prima problema. A doua problema pe care vad ca tu nu vrei deloc sa o intelegi, referitor la intensitate...ti-am mai explicat....consta in controlarea curentului pe care il primeste un led. De exemplu ai o lanterna da...care merge cu o baterie de 9v...daca tu ii pui o baterie descarcata...o sa se aprinda....dar o sa lumineze slab....daca ii pui una noua.....o sa lumineze mai puternic..acum ai inteles? Asta am incercat sa explic si mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Va rog saq verificati la voi daca se intampla urmatorul fenomen :

Puneti pozitiile apoi treceti pe faza scurta si rugati pe cineva sa se uite la stopurile spate daca isi schimba intensitatea !

La mine cand comut intre pozitie si faza scurta stopurile spate ( ledurile care se aprind pentru pozitie - nu cele pentru frana) se aprind pentru 1-2 secunde putin mai tare apoi revin la intensitatea normala .

Initial am crezit ca este de la instalatia de xenon insa am decuplat balastrurile si ce mai era pe acolo si tot asa face , de modificat am mai modificat cu vag-comul sa se stinga centru la pozitie pentru a ramane doar un cerc , o fi si din cauza asta sau este un alt defect ?! Sau poate asa fac ele , ramane de vazut .

Inca o rugaminte : cei care raspuns sa scrie daca au sau nu modificate pozitiile spate pentru a se aprinde doar un cerc ! (ma gandesc totusi sa nu fie cumva de la acesta modificare )

ai rezolavat ceva la stopuri mai ai acea fluctuatie?? si eu patesc tot la fel, eu nu am schimbat nimica, numa am legat de la numar ledurile de pe capota, nu am nici xenoane, oare de la ce poate sa apara acea fluctuatie la stopurile de pe colt?? practic nu are nici o legatura stopurile cu curentu de la numar nu inteleg ce ar putea fi, tu ai rezolvat problema?? (de fapt problema mare nu as vedea sa fie cred...)

Modificat de ertypolys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am patit niciodata chestia asta si am montat pe multe masini . e posibil sa nu-i placa ceva la compu' de bord insa nu stiu ce sa zic . ai aceeasi fluctuatie si la luminile de interior sau la pozitie sau numai la stopurile mari ?

chiar si cu procedura vag de stingere a centrului la cele mari este prima data cand aud asta .

incearca sa deconectezi alimentarea la stopurile mici si vezi daca face la fel . daca da este clar ca nu de la cele mici este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cind dau pe faza scurta cele de pe marginea stopului, da o lumina mai tare o fractiuna de secunda, nu cele din centru unde e si frana,am sa incerc sa vad si fara ele, desi nu cred ca inainte de a le pune pe astea de pe capota, mi-a facut figura asta, dar daca dau repede, sa aprind faza scurta nu-mi face figura. Ce mi se pare confuz si fara logica, e ca nu vad legatura intre stopuri si becurile de la numar, am vazut ca e alta alimentare, nu are nici o legatura cu stopurile nu inteleg cu ce sa le deranjeze, si doar la stopuri mi se intimpla, cele de pe margine la alta sursa de lumina nu se intimpla nimik, totul functioneaza normal, cele interioare, faruri...ciudat.... nu m-ar deranja in primul rand daca as stii ca e pe acelas fir de alimentare sa stiu ca ar avea vreo legatura cu ele atunci poat e as accepta dar nu are lagatura. si iaras ma gandesc sa nu mi se intimple ceva pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!