Jump to content

Totul Despre Itp


ValiB
 Share

Postare recomandată

talonul are legatura cu politia, care nu te purica la fel ca echipajul rar si astea is mai dese dintre intalniri

nu ma refeream la swapuri de gen de la motorina la diesel si nici viceversa acolo e alta poveste

si pentru ultimele doua idei dane exista mastercard, care iti aduce atat omologare cat si stampile cum ca ai repus totul la loc pentru recuperarea talonului.

de-ocamdata traim in Romania si totul costa si are pret inclusiv o omologare de gen serie stearsa/lipsa/ruginita/nelizibila (cum ii pica bine legii sa fie corect) care se poate rezolva daca stii unde si cum sa umblii si ce sa ceri.

Personal am un golf 3 (recent inscris) care este in cazul asta adus din Olanda si trecut in acte serie nelizibila (asta au vrut ei ca cica era putina rugina pe serie, o declaratie la notar), deci nu vad de ce nu poate disparea seria si la noi in timp (rugina corodaj etc), iar la omologarea rar se poate trece cu vederea inclusiv sa zicem si cei peste 100 de caii care ii are fata de ce a avut inainte.

Sa nu intelegi ca nu is de acord cu instantele prezentate de tine, eu doar spun ca sunt si o gramada de posibilitati de a le ocoli. Asa au fost create de bunul nostru stat ca sa se poata ocoli. Stiu ei de ce.

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cypor

    9

  • ValiB

    8

  • shumy_mk2

    7

  • Alexius

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

m-am informat si in cea ce priveste omologarea motorului si merge cam asa:se face cerere la RAR cu subsemnatul, dupa care se asteapta o perioada(1,2,3 saptamani) sa se aprobe, dupa care modificarile trebuie facute in service autorizat RAR cu personal calificat iar dupa aceea se merce la RAR pt. verificarea modificarilor costructive ale autoturismului (si acolo cu o mica atentie ca asa e la noi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc de ajutor! Va trebui sa aleg intre calea oficiala cu asteptare si rabdare sau cea pt. situati ~extreme~ ! inca odata va multumesc! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc de ajutor! Va trebui sa aleg intre calea oficiala cu asteptare si rabdare sau cea pt. situati ~extreme~ ! inca odata va multumesc! :blink:

daca rezolvi cu partea legala pune si tu detalii, poate mai intereseaza si pe altii. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

promit ! :vaidecapulmeu: mai dureaza putin.(ceva reparati la rocco)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E belea cu astia. am schimbat motorul de benzina cu motorina si cu clasica suma de 100 euro s-a rezolvat

si carte noua cu prim proprietar si amandoua motoarele in carte.

Dar sunt jegosi, am facut RAR in ploiesti si inscrisa in buzau ca astia din urma nu vroiau

Si cu jantele daca sunt trecute la optionale in cartea tehnica trebuie omologate?

Modificat de mihaila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se rezolva si asa dar pe calea oficiala eu m-am inpotmolit in acte si harti deja. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 2 care este pe fundatie si as vrea sa-l trec pe persoana fizica. am vb cu cei de la fundatie si nu este nici o problema cu ei. imi fac un act de donatie si o radiaza de la financiar. problema pe care o am este ca in talon scrie ceva de genul "nereinmatriculabil". ce vrea sa insemne asta? mi-e frica sa nu fac vreo prostie..

s-a mai intalnit cineva cu situatia asta sau ma poate ajuta cu vreun sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu ma insel dar "nereinmatriculabil" ala inseamna ca persoana care a donat-o fundatiei a donat-o cu clauza ca acestia sa nu o instraineze.

Parerea mea e ca mai bine nu te complici si mergi in continuare cu ea pe fundatie, cu ce te incurca ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiind pe firma impozitele, rca-ul is mai mari. daca vreau sa o vand nu prea pot..

ma intreb ce se intampla daca "pierd" certificatul si practic trebuie sa-i fac altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai datele din talonul tau si cartea mashinii le au si pulitzaii in sistemul lor deci o sa primesti probabil altul cu aceleasi date ca si cel vechi si mai platesti si amenda degeaba; apoi, daca ai mashina pe firma e super ok ca scopul e sa ai cheltuieli cat mai mari pe firma, nu profit cat mai mare ... intreaba-ti contabilul inainte de face orice miscare legata de bani!!! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am zis ca e pe firma ma refeream la faptul ca e inregistrata pe fundatia respectiva, deci eu nu am nici un avantaj in legatura cu asta. ma gandeam sa reinnoiesc certificatul bineinteles fara sa-mi mai apara pe el la sectiunea Observatii "Nereinmatriculabil".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are sefu un ursulet pe fundatie cu mentiunea neinmatriculabil si e al 2 proprietar dupa fundatie

rar facut in toamna si inscrisa pe persoana fizica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observatia "Nereinmatriculabil" nu mai e valabila, asa a fost si a mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am fost si eu la itp, dar m-au respins din cauza franelor si pt ca nu imi arde un far de ceata si un stop de ceata, cele de pe partea stanga, nu stiu de ce ca becurile sun ok...

mi-au verificat-o destul de riguros, au zis ca jocurile pe la directie sunt ok pentru varsta lor, franele nu prea (frana de mana nu imi tine, restul sunt ok), sa o mai aranjez un pic si sa mai revin dar mai pe seara ca oricat de indulgenti ar fi ei, cat timp e si omul de la RAR pe acolo nu pot misca nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutari!

Eu as avea o intrebare referitor la ITP, si anume cu farurile. Am o Fabia din 2001, i-am schimbat ambele faruri cu noi, una originala Hella, celelalt ceva contrafacut. La ambele faruri s-au pierdut cate un surub si nu sunt prinse ca din fabrica. Dar se tin fixate, si fazele bat...poi nu zic ca prost dar ar putea si mai bine. Cat de serios se verifica farurile? Adica nu mi frica de baterea fazelor sau functionarea becurilor, ca acolo n-am probleme, dar corpurile farurilor, nu arata ca din fabrica si nici nu stau ca la nastere. Pareri? Msi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ar trebuii sa-ti faci griji de genul............. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca faci itp-ul la RAR tot nu ai treaba cu asa ceva !

fruntea sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!