Jump to content

Totul Despre Itp


ValiB
 Share

Postare recomandată

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cypor

    9

  • ValiB

    8

  • shumy_mk2

    7

  • Alexius

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

dar la cauciucuri altfel decat scrie in talon? eu la derby scrie 145/13 dar nu mai gasesc din astea, i-am bagat intre timp 155/80/13 , am inteles ca trebuyie musai sa fie conform cu actele.

Daca schimb botul masinii, adica numai partea cu farurile si grila, dau de complicatii?

Oricum, eu aveam un carburator de dacie acum cativa ani pe motor si facusem si o adaptare cu filtru de aer de Dacia CN si m-au refuzat la ITP, au zis ca trebuie sa fie si alea originale. M-am dus la alta statie ITP si acolo am pus de forma 'cratita' aia de filtru original peste motor si au pozat asa. Nu prea mai merge cu 'adaptari' dupa cum vad eu.

salut

referitor la botu masinii: am facut RAR cu un tip de bot(faruri rotunde grila cu semn pleoapa mica ) si dupa doi ani am facut ITP cu fata de JETTA si pleoapa mare ,grila fara semn.....nu mi-au zis nimika cei de la ITP.

La RAR m-au intors pt ca aveam stopurile afumate si m-au pus sa vin innapoi cu stopuri normale.Tot acolo m-au aratat cu degetu si pentru esapament dar pana la urma a trecut cu vederea sa zic asa ca-i placea tipului de acolo cum arata.am avut noroc la chestia asta.dar pt stopuri aaaa si parbriz fisurat nu m-au iertat . a trebuit sa le inlocuiesc.

mai aveam o problema la RAR cand l-am facut: aveam jantele pe 15 pe masina iar in talon erau cele de pe 13 cred ...dar tipu de acolo le-a trecut in fisa aia de verificare a lor si au fost trecute si in talonul si cartea de identitate ce mi-au eliberat-o cele pe 15 fara ca eu sa zic sau sa dau ceva.iar am avut noroc .

E vreo problema cu esapamentul zgomotos la ITP ? :Driver:

salut

la ITP nu mi-au zis nimica de esapament , doar la RAR.

si am mai fost odata oprit in trafic de un politai de la oras care era in control(opreau masini) la mine in sat chiar la intrare in sat si m-a amenintat ca-mi da amenda pentru ca am toba zgomotoasa.....sigur nu ia placut de mutra mea atunci...pana la urma am scapat de amenda.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut si LA MULTI ANI tuturor.am facut ITP in luna decembrie si a costat 75 RON(ALESD-BIHOR).am inteles ca asai pretu cam pe la toate ITP-urile.Nu stiu diferenta de pret intre benzina si diesel.De suspensiile sport nu cred ca se leaga nu are de ce,dar se leaga de stopuri si semnalizatoare fata(daca-s negre/fumurii) , jante daca nu-s cele din talon , folii geamuri (daca nu-s omologate) ,parbriz crapat/fisurat - astea ce tine de aspectele optice ale masinii .De tehnic.....trebuie sa fie in stare perfecta!

succes cu ITP-ul

sa stii k difera in functie de service de ex eu am facut la masina prietenei mele in decembrie si a fost 90 lei, sebi si faty au facut acum 3-4 zile si au platit 130 lei ,acum nu stiu sigur dar e posibil sa difere si in functie de capacitatea cilindrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Statiile unde se fac ITP, exceptand RAR-ul, sunt particulare, SRL-uri de cele mai multe ori, deci tafiful il stabilesc fiecare cum vor. Regulile de functionare in schimb sunt stabilite de RAR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asadar trebuie sa cautam statia cu cel mai bun pret! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat 140 RON ca sa inchida ochii pt. toba sport(si automat noxe), lipsa claxon , lipsa becuri la nr spate si pt. ca nu-mi tineau franele pe spate egal. :Driver: Si mi-a promis baiatu respectiv ca peste 2 ani tot el ma rezolva cu ITP-ul ^_^ !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, si eu trebuie sa fac itp si am o mica-mare nu am motorul care scrie in actele masini(e vorba de un scirocco mk2 stiu ca nu sunt in aria mea poate ma adoptati aici ca in aria scirocco nu se intampla nimic putin off topic) vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te duci cu ("atentie" sa nu cazi :Driver:) cel original in portbagaj sau cu blocul daca il ai, daca nu ai motorul vechi "amenda" e mai mare

ideea e sa ai un indrumator care stie ce face, ca asa prin intrebat nimeni nu se ofera

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cypor trebuie sa vin si eu la tine sa vedem poate punem 20vt si fac itp la alesd!!! ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa facem acolo? ^_^ eu la oradea l-am facut in acus doi ani

stai linistit ca si eu is in cautare de surse ca in iulie tre sa ajung si eu la itp

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e problema ca nu mai exista nici ala vechi , vorba aia AM PUSO IN FERICIRE!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa facem acolo? :P eu la oradea l-am facut in acus doi ani

stai linistit ca si eu is in cautare de surse ca in iulie tre sa ajung si eu la itp

Vii la Craiova ;) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e problema ca nu mai exista nici ala vechi , vorba aia AM PUSO IN FERICIRE!!!

te duci si omologhezi motorul , eventual vb sa-ti traca motor fara serie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu o sa fac peste 2, 3 sapt IPT-ul fara sa am motorul omologat. deci se poate, dar tre sa dai o mica atentie.

urmeaza sa omologhez motorul, dar momentan sunt alte prioritati pe care trebuie sa le fac.

nu vreau sa incurajez cu aceasta cale mita, dar sunt situatii extreme... cand nu poti altfel.

:offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am vb cu cineva (situatie extrema ) 100euro se rezolva asa cum este motorul! Oricum trebuie sa faci un mic cadou`, pt. ca masinutele sunt vechi si tot o sa gaseasca ceva chiar daca arata ca atunci cand au iesit din fabrica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raman la parerea de omologat, dai ceva mai mult dar stai linistit pe viitor

astazi am vb cu cineva (situatie extrema ) 100euro se rezolva asa cum este motorul! Oricum trebuie sa faci un mic cadou`, pt. ca masinutele sunt vechi si tot o sa gaseasca ceva chiar daca arata ca atunci cand au iesit din fabrica!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu are motorul vechi poate sa isi ia gandu de la omologat, oricum linistit stai si asa, as fi curios daca este cineva macar pe forum care a fost cautat la seria motor vreodata...

ma re fer oprit si purecat la seria motor in mijlocul drumului

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este, desi nu mai e membru activ, si de la el stiu si eu. era o vreme cand era oprit si i se verificau seriile. iar eu personal am trecut de 3-4 ori pe langa ARR cand eram cu golful si nu aveam motorul in acte.

si mai stiu un caz al unui baiat care avea o jetta 1 si i-a fost luat talonul pt noxe, tot de catre un echipaj mobil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la fel de simplu precum ti-l iau exista modalitate de al primi inapoi daca stii la care usa sa suni

mai mult acum daca chiar ii mai interesau seriile le si treceau in noul talon, deci primul pas daca vrei sa il faci mergi declari talon pierdut si faci unul nou in care nu mai ai nici cauciucuri nici serie motor, dar din ce am inteles trebuie viza de la ITP din nou (nu sunt sigur de asta)

sau daca vrei un motiv in plus schimbi numerele cu preferetiale 100 ron cu copii de acte cu tot si iaca talon nou

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce legatura are talonul model nou cu echipajul ARR? aia opresc masina, te dau jos, si dau prin statie datele tale. li se comunica inapoi TOT despre masina ta. tu cum nu ai motorul in acte, pleci pe jos de acolo, pt ca ti se retin numerele.

nu stiu de ce aveti voi impresia ca daca la rubrica anvelope nu e trecut nimic, inseamna ca nu ti se poate retine talonul pt anvelope, cu toata ilegalitatea de care da dovada. nu el trebuie sa iti demonstreze tie ca are dreptate, ci invers.

iar pana la urma erai curios daca exista cineva care a patit-o, exista si nu e unic. in bucuresti se fac filtre destul de des, si e greu sa ii explici aluia de ce dieselul tau are delcou.

avem un prieten care a ramas o data fara numere, si a 2-a oara fara talon, din cauza jantelor, pt ca echipajul ARR nu e interesat de ce scrie in talon, e interesat de omologarile din carte.

daca isi pune mintea cu tine, iti masoara latimea rotii si iti demonstreaza ca masina ta a venit din fabrica cu jante de latimea 5.5, tu acum ai 7, asa ca iar pleci pe jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu si eu pe cineva care a fost cautat la serii, mai stiu si de luat talon pt tobe, etc. Si cred ca se poate face omologare fara motorul vechi, pt ca te duci la omologat cu motorul nou pus deja pe masina, daca nu ma insel. oricum cred ca am deviat destul de mult de la subiect, si cred ca ar fi benefic un topic despre probleme ce tin de omologare, fie jante, culoare, motor, tobe, recarosari si altele, topic in care sa se puna informati de la cei care au facut ceva din cele mentionate anterior.

daca nu are motorul vechi poate sa isi ia gandu de la omologat, oricum linistit stai si asa, as fi curios daca este cineva macar pe forum care a fost cautat la seria motor vreodata...

ma re fer oprit si purecat la seria motor in mijlocul drumului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!