Jump to content

Bucsa Brat


icebergservice
 Share

Postare recomandată

uite am atasat o poza...acolo langa pivot este chestia care imi pune probleme :)asta imi trebuie mie si nu gasesc :(http://www.google.ro...:75&tx=47&ty=64

se pare ca ar fi brat de ww gti 16v

Modificat de busty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • b-66-six

    6

  • paul_ral

    6

  • zipp

    5

  • SethBv

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bratele difera, dacă nu mă înșel este identic cu cel de VR6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum a zis si paul bratele de gti/vr6 difera de celelalte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi difera,pt ca eu initial cumparasem unul de gti...si cand colo...nu se potriveau...oare am cumparat un gti 8v cu brate de vr6 ?? :)) cam ce pret au ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

200 lei pe Febi cu bucse si fara pivot.Totusi..imi scapa ceva,de ce sa schimbi bratele cant se schimba bucsele si pivotul?Doar in caz de accident am auzit de bascule schimbate la G3 si G4.Basculele de care pomenesti tu cu brida pt bieleta antirului vin numai pe motorizari mai mari AAA,ABF,ADY,AGG,si fata de celelalte au pivotul inclinat nu drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap,ai mentionat bine,doar in caz de accident..am dat cu ea intr-o bordura...intr-adevar..si pivotul este altfel...,deci e clar...acum stiu ce trebuie sa caut,sper sa nu am si telescopu dus ;(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa ce am citit cele spuse de colegi pe acest forum, am ajuns la momentul schimbarii bucselor brat fata operatie partial reusita in partea stinga fata iar in partea dreapta am intimpinat o problema : surubul ajunge in baia motor (vezi foto) si nu reusesc sa scot bratul (am incercat metoda cu cricul sub baie dar nu se ridica decit 2 cm ? :exclaim: post-85877-0-23784300-1343719139_thumb.jpost-85877-0-41883000-1343719149_thumb.jpost-85877-0-31889000-1343719166_thumb.j

Care ar fi a doua solutie sa desfac motorul din suporti si sa-l ridic??Se poate altfel??

Dupa Elsawin imi arata un dispozitiv de ridicat motorul de care momentan nu dispun.. Punte fata-componente.pdf

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucse de tt sau de r32 si aveti cu totol alta masina :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Eu nu tin minte sa fi avut asa bratul de la bascula,era total altfel in jurul bucsilor,aveam loc sa fac orice operatie asupra acestora. :| in prima poza,mi se pare ca ai facut poza la o bucsa noua,in a doua poza nu stiu ce sa iti spun :( daca nu am astfel baia pozitionata ...

Modificat de adrianviperdodge2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la schimbarea bucsa brat dreapta (surub apropiat de baie ) sunt nevoit sa desfac suportul de la motor (spate) si momentan caut trusa de chei tubulare (16 in special )pentru a finaliza o sa introduc cricul sub baie si ridic motorul in sus pentru a avea loc pentru cheia tubulara de 18 si sa desfac surubul buclucas(mentionez ca am vazut aceiasi problema la G3 cu motor 1.6 AEE )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija cand pui cricul sub baie sa nu o gauresti. ori pui un placaj sa distribuie greutatea ori pui cricul pe bucata dintre motor si cutie, e un loc acolo unde il poti propti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am revenit cu detalii referitor la dispozitivul ptr. ridicarea ansamblului motor-cutie de viteza,operatie necesara in vederea desfacerii surubului brat dreapta post-85877-0-75347700-1352307593_thumb.jpost-85877-0-60877700-1352307611_thumb.jpost-85877-0-48075400-1352307627_thumb.jpost-85877-0-44028400-1352307641_thumb.j -manual Elsawin postul #83- Dupa ce am desfacut suruburile de la suportii de fixare a motorului (vezii detalii foto)am ridicat motorul pentru a-mi permite sa desfac suruburile (atentie-cheie tubulara de 18 ) si apoi am reusit sa scot bratul afara si am schimbat ambele bucsele de cauciuc dupa care am uns cu putina vaselina suruburile pentru a nu se bloca(ruginire)

La stringerea suruburilor am folosit o cheie dinamometrica reglata corespunzator pentru fiecare tip de surub (valori luate din manualul de reparatii Elsawin)

La demontarea rotii dreapta fata am observat faptul ca a fost strinsa prea tare(cu cheia de impact de la vulcanizare-am facut pana !) ocazie sa verific cu ajutorul cheii dinamometrice diferenta mare fata de valoarea din manual (110dn)..

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare :) urmeaza sa schimb si eu faimoasele bucse ale bratului (2 st si 2 dr). Aveti vreun sfat in legatura cu producatorii? Eu fac directia o data pe an (am avut "sansa" sa o fac si de doua ori...) si acum, cand am fost la constatare, am ramas surprins ca nu trebuie sa schimb si capetii de bara si pivotii, trebuie sa schimb doar cele 4 bucse ale bratelor. Cele care sunt acum pe masina, sunt de provenienta Ungaria, am schimbat Febi Germania si m-au lasat in mai putin de 6 luni, astea unguresti par sa fi fost mai trainice. V-as fi extrem de recunoscator daca ati veni cu cateva pareri referitor la acest aspect al producatorilor.

Iar pentru "asterix 68", la fel le schimb si eu acasa la un prieten dar nu a fost nevoie sa desfacem suportul, are un cric pneumatic si a ridicat suficient baia de ulei cat sa putem lucra la acel surub. Cat despre chei dinamometrice... deja e prea mult, sunt convins ca nu ar face asa nici la service dar e de apreciat ca tu faci operatiunea literalmente ca la carte!

Numai bine din banat!

Modificat de DEY_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune Lemforder, febi am pus eu acum 3 luni si trebuie sa le schimb iarasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal am pus bucse pentru brat bascula fata SWAG...am incercat sa ridic ansamblu motor-cutie cu ajutorul cricului hidraulic(5t) dar riscam sa rup suportii de prindere .Suportul este facut personal de mine (dupa manual si Youtube) si se poate folosi la mai multe operatii plus faptul ca am siguranta atunci cind lucrez !!Referitor la cheia dinamometrica (90 roni) se foloseste oriunde si face toti banii mai ales ca fiecare surub se stringe la o valoare recomandata de fabricant si nu dupa ,,ureche" (sau mina asa zisilor mecanici de cartier). Am avut ocazia sa vad personal diferenta ! Restul e putina munca si ceva scule .....

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa pui lemforder sa fii sigur ca te tin, nu stiu ce sa zic de swag.

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am febi puse de o luna cred...maxim doua. Si parca iar bate. Sa ii ia dracu. Data viitoare schimb bratele cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare multumire pentru sfaturi :)

O sa ma interesez in oras si sper sa gasesc la un pret bun. Cat despre febi... deja au adunat 3 pareri negative de la 3 dintre noi...

Numai bine din banat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut.am si eu o problema asemanatoare..imi troncane ceva pe fata dar pe drum drept fara gropi fara nimic

planetara pare sa fie in ordine la fel si toba.oare ce sa fie?(zgomotul pare a fi k o bataie de tabla sau cv de genu asta)multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms..maine o ridic..ptr ca in seara asta spre surprinderea mea nu mai facea nici un zgomot(ciudat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sa-mi spuneti daca vreti bascule de GTI!

Modificat de ViperDodo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, a montat cineva bucse de g4 r32 pe g3? Cele mari, de la brat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!