Jump to content

ALTERNATOR WORKSHOP


TRK
 Share

Postare recomandată

Se poate, iti spun eu. :)

Releul e, mai mult ca sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat carbunii dar tot nu merge cu toate ca unul din ei era foarte tocit. Astia pe care i-am pus sunt ok dar nu vrea sa incarce. Releul e ala in care intra carbunii, adica toata cutiuta aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap! cutiutza aia in care se tin carbunii este releul.

printre posibilele probleme ar mai fi si curea alternator insuficient intinsa (imi crapase frai-ul si din vibratii mi-a caftit intinzatorul de curea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

A ramas sa dea un prieten comanda de releu si sa-l schimb in seara asta ca mai am putin si ma lasa bateria. De aproape 3 zile merg doar pe baterie si noroc ca e noua. Am inteles ca releul ar fi cam 200 RON ca de montat am vazut si eu acum si nu e greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune si ceva poze la schimbare. Sa vedem cum arata releul ala si cum erau periile de uzate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am alergat azi vreo 4 ore dupa un alternator SH in Buc si gaseam doar ce nu merge la mine. Ba nu avea ambreiaj, ba fulia avea mai multe santuri, ba era de amperaj mai mic. Acum am facut comanda de releu si rotor (noi) si ma duc cam 510 RON fara manopera. Astept sa o vad si pe asta facuta ca bateria nu mai are mult. Daca ma mai tine sa ajung maine la mecanic e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut la vanzare pompa de vacuum? Eu am gasit la 700 RON, dar prin intermediar. Deci m-am pacalit. Asta e. Oricum nu pot sa scriu nimic in aria anunturi on-line/vanzari/dezmembrari. Daca stii pe cineva care poate sa ma ajute as fi recunoscator. Oricum piesele le-am comandat si o sa le cumpar ca nu-mi place sa comand ceva si sa ma razgandesc a doua zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii tu sigur ca e ars rotorul? Tare ma indoiesc. Cine ti-a zis sa cumperi si rotor? La cat ai dat pe piese, mai bine asteptai pana iei un alternator second complet. Si macar aveai un frei de schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rotorul era de vina. Problema a fost ca la ala pe care l-am cumparat nu mi-a dat si saiba si a trebuit sa improvizeze. Nenea la care am fost e foarte priceput. Pt doritori puteti sa ma contactati. Are si piese noi din Olanda si diferenta intre pretul de la magazin (care cica e cel mai ieftin) era de 40 RON.

Modificat de iulian h
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce avea rotorul? Banuiesc ca era rupt firul pe undeva la suprafata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o problema tot cu alternatorul de pe passat (1,9/96kw/2002), daca ma poate ajuta cineva... Alternatorul incarca (fara consumatori) 13.8-13.9V! Cu consumatori 13.6-13.7V, ceea ce mi se pare cam putin, deoarece nu incarca bateria suficient! Asta am sesizat abia cand a venit frigul, daca nu pornesc masina o zi, apoi nu mai porneste, nu are putere suficienta bateria! Nu mi s-a aprins nici un martor in bord, dar oricum ceva nu e in regula, pt. ca se vede o fluctuatie si la lumini atunci cand accelerez, fata de relanti. Am fost la un service mi-a verificat alternatorul si mi-au spus ca puntea de diode si releul sunt bune! Cureaua e intinsa bine, fulia cu ambreiaj e schimbata (noua), acu cateva luni, pt. ca huruia... Atunci ce poate sa fie? De la service mi-au spus ca nu stiu nici ei ce poate sa fie, poate alt alternator! Ma poate ajuta cineva cu un sfat? A mai patit cineva ceva asemanator? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la masina mea incarcarea este la fel dar bateria are cam 12,4 inainte de prima pornire,adica porneste destul de bine(dimineata de exemplu).Inca nu a-m reusit sa-mi dau seama de anul de fabricatie al bateriei,pentru ca se poate sa fie si bateria prea veche si sa nu mai tina curent(banuiesc).Stie cineva unde este indicata data fabricatiei la o baterie originala?

Modificat de yvaygrec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam ca de la diode. Cand le-au verificat au dezlipit firele de la infasurarile statorului?

Data fabricatiei este stantata pe una din borne 23/02, adica saptamana 23 din 2002, un exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati ani are bateria ta?Ca sa vezi in ce stare este ii faci o verificare la un service de baterii s-au repr. bosch ,iar daca are cineva sa-ti dea o baterie buna ii masori incarcarea cu aia pe masina si vezi daca porneste la doua zile.Mai exista si varianta sa ai un consumator mic care desc. bateria in timp de exemplu bec porbagaj s-au alarma,verifica daca totul este oprit pe masina sa nu consumator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva nu e in regula, pt. ca se vede o fluctuatie si la lumini atunci cand accelerez, fata de relanti.

Fluctuatia pe care o vezi la lumini e data de releul de incarcare. Daca puntea e buna, alte componente care sa limiteze tensiunea la doar 13V si ceva nu sant decat releul de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@11mad Problema poate surveni si de la un consumator bulit, cu scurt dar 13,6-13,7v nu este chiar tragic, daca ai pb cu diodele sau cu rotorul deobicei tensiunea de incarcare coboara undeva la 12 V. In mod normal incarcarea trebuie sa se incadreze intre 14,4 si 13,8 V asa ca cat ai tu nu este o pb grava. Daca nu iti porneste dimineata s-ar putea sa ai bateria bulita sau obosita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. ajutor! ma duc azi in service sa schimb releul si va tin la curent cu ceva noutati (sper in bine)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia in considerare si ce spune msaniyx. Daca nu-ti porneste dupa 2 zile de odihna, nici acumulatorul nu e in cea mai buna stare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce avea rotorul? Banuiesc ca era rupt firul pe undeva la suprafata.

Nu mai avea cupru destul acolo unde ar fi trebuit sa atinga carbunii. Nu stiu daca e normal dar e cel original al masinii si nu s-a mai umblat pana acum decat la releul de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de colector. Pai pentru atata nu trebuia schimbat tot rotorul. Se schimba doar colectorul.

dsc00603zc6.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! E pentru prima data cand postez pe forum si sper sa o fac in locul potrivit.

Am o problema si v-as fi profund recunoscator daca m-ati ajuta sa o solutionez.

De aproximativ 1 saptamana in fiecare dimineata , la prima cheie mi se aprind martorii ABS+ ESP+ Frana de mana + 3 beep-uri la fel ca si atunci cand ramai fara carburant, dureaza 3 secunde dupa care totul revine la normal. Pe parcursul zilei masina porneste normal, iar fenomenul se reia a doua zi dimineata.

Ajutor!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit ceva asemanator de vreo 2 ori dar era pt ca pornise la limita, adica dupa multe ore cu lada frigorifica in priza si un transformator pt. 220v se cam descarcase bateria(care are vreo 6 ani)

mmoweed ...si nu iti da nici un mesaj de curent slab, sau alternator stricat....nu stiu sa-ti spun care era exact pt ca venea in germana si pana m-am trezit eu ca a aparut un mesaj nou ca sa il notez, disparuse. Bordu era ca pomul de Craciun. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca nu e grav si ca e doar de la baterie...?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!