Jump to content

ALTERNATOR WORKSHOP


TRK
 Share

Postare recomandată

ash masura eu bateria aia, numai ca nu ma prea pricep, si nici nu am cu ce .am rugat un amic sa vina sa ma ajute sa o pornesc sa pot ajunge la service si nu am reusit, am incercat sa iau ceva curent de la o alta baterie si nu s-a miscat deloc. E moarta complet. Nu mai am ce-i face. Acum tre sa aduc muntele la Mohamed, sa o descante si sa o trezeasca, ca fara ea sunt in plop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nici asa n-a pornit, cred ca cele mai mari sanse ar fi sa fie dusa partea electrica a contactului. Dar daca nu prea te pricepi, nu stiu cum te-as putea ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum un an pe la 60000km mi-a aparut "Alternator Workshop" si s-a aprins becul de baterie... se rupsese cureaua.

Saptamana trecuta pe seara si un pic de ploaie am facut 1ora de pe la Unirii spre Victoriei (aveam toti consumatorii porniti fara faza lunga si stop ceata) si la un moment dat a aparut iar "Alternator Workshop" si s-a aprins becul de la baterie. Am mai mers cu ea vreo 1 ora si a doua zi vreo 2 ore fara nici un consumator pornit si am lasat-o la Laur :wub: (pt cei care nu-l cunosc il gasesc cu usurinta pe forumul de la ford sau imi dati un pm) care dupa ce a dat jos alternatorul (Valeo) a constatat ca era ars asa ca am cumparat altul nou. Ideea e ca la masina din semnatura a dat jos toata fata ca sa ajunga la el deoarece e ascuns bine sub motor si chestia asta m-a tinut pe loc 2 zile. Acu am luat un alternator mai mare (aveam de 120A si am pus de 140A)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e tocmai bine sa pui alternator mai mare, din moment ce acumulatorul e acelasi.

Si oricum, ala nu s-a ars datorita suprasolicitarii. Ori s-a belit vreo dioda in el si a scurtcircuitat statorul, ori a fost o problema pe instalatie, careia oricum nu-i rezista nici asta de 140.

Apropo, mai exact CE s-a ars in el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-are nimic daca e un pic mai mare. la ala vechi mai mult ca sigur ca s-a ars rotorul (boala clasica la valeo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, rotorul s-a ars si tot valeo e cel nou pe care l-am pus... sper sa ma tina cat m-a tinut cel original... adica cel putin 100.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Sunt prin Bucuresti weekendul asta si mi-a aparut "Alternator workshop". Am citit toate posturile de-aici si am cam inteles eu care-i treaba, dar vroiam sa stiu daca ma poate ajuta cineva sa depistez exact ce are, sau sa-mi spuna un service bun unde as putea sa remediez problema urgent maine dimineatza pt ca tot maine trebuie sa plec inapoi in Iasi.

Multumesc mult tuturor ce ma pot ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt prea multe serviceuri unde se lucreaza maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh...cand am pornit masina dimineata nu mai avea nimic, oricum am mers la un electrician care intr-adevar mi-a confirmat ca alternatorul merge. Am ajuns la Iasi cu bine, dar nu pot sta linistit pana nu aflu de ce imi aparea eroarea. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi pe moarte alternatorul. am mai auzit ca dupa ce s-a tot aprins sporadic becul de alternator in bord, intr-un final a murit de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Brutuss, la tine problema vine de la periile colectoare. Fiind foarte uzate, se mai intampla sa nu atinga pe colector. Problema e ca nu gasesti separat perii, ci doar cu tot cu releu regulator.

Si negasind perii originale, nu e bine sa pui altceva, ca se uzeaza colectorul prematur.

Deci daca mai ai probleme, piesa e in jur de 200 lei iar manopera depinde de mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms cosmin de informatie....am sa ma duc la service sa vad care e problema exact si am sa postez rezolvarea....:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor posesorilor de Volskwagen, postez in aceasta sectiune in speranta ca poate cineva sa ma ajute in problema pe care o am. In aceasta seara lucrand (sunt taximetrist) in timp ce ma apropiam de semafor sa auzit brusc un huruit destul de suparator din compartimentul motor ,iar cand am oprit la semafor la turatia de relanti din cand in cand ceva agata in mersul motorului creeand socuri nu forte mari dar perceptibile in cabina si pe acul turometrului, in acelasi timp am observat ca intensitatea farurilor si a luminii din plafoniera crestea in momentul cand se agata dupa care scadea brusc (mentionez ca huruitul inpreuna cu un scartait nu au disparut) Am mers de urgenta acasa iar intensitatea farurilor a scazut vizibil pana sa ajung ,pe bord apare martorul de la baterie care palpaie si in acelasi timp impreuna cu o avertizare sonora apare mesajul Alternator Workshop. Din ce am citit poate fii de vina Frei-ul (ambreajul alternatorului) sau rulmentii dar nu stiu care ar fi mai probabil de vina. Daca cineva a mai avut aceasta problema si ma poate ajuta cu niste imformatii as fii recunascator deoarece as vrea sa incerc sa repar singur problema fara sa fiu nevoit sa dau o caruta de bani pe la cine stie ce service Multumesc anticipat P.S.Inainte nu am auzit nici un fel de huruit si nici nu am avut probleme cu bateria sau cu incarcarea.Huruitul cu scartaiala vin de la alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a afla exact de unde vine problema trebuie sa dai jos alternatorul.De obicei se duce fulia(cu ambreiaj).Ca sa schimb fulia trebuie o tubulara speciala(nu se gaseste peste tot).Daca ai dat jos alternatorul schimba si rulmentii sa nu ai surpriza ca peste o saptamina sa dai jas iarasi.

Bafta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am patit treaba cu alternator workshop la un passat b5.5

grupul de diode se stricase si a trebuit schimbat. parca asa se numeste. si fulia era paradita si am schimbat-o. se auzea si un huruit ciudat.

din cauza lui nu merge nici servo bine si tinzi sa crezi ca ti s-a stricat si pompa servo.

recomand sa dai jos alternatorulsi verificate toate componentele lui. cel mai bine il reconditionezi si va merge vreme lunga foarte bine. eu asa am facut.

reconditionatul m-a costat 200 euro anul trecut in iarna. va trebui sa schimbi si bateria daca ai mers prea mult cu alternatorul paradit.

nu merita sa iei altul nou sau sh.

Modificat de kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare....o problema asemanatoare am si eu cu Passatul meu......de la o vreme cand porneam masina, cheia nu mai revenea la loc, ramanea cuplata la electromotor....si intr-o alta zi cand sa o pornesc sa plec nu a mai vrut nimik....moarta. De la baterie sigur nu este pt k e incarcata si pe deasupra e si noua.....poate fi de la contact sau a cedat electromotorul:-s....o sa o duc la service cat de curand dar vreau sa vad si parerea voastra:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e simplu: Daca primesti comanda la electromotor, s-a dus bobina de langa el. Daca nu primesti, e partea electrica a contactului. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa faci un "hard reset" sa decuplezi bateria, sa se reseteze CB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La electromotor vine comanda cand dau de cheie....dar nimik mai mult....deci bobina e de vina 8-| cine stie cat o mai costa si reparatia aia....

Modificat de Danyiel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez: daca nu auzi nimic, nici un "clanc", cand dai la automat, e clar bobina. Daca se aude cum arunca bendix-ul, dar nu invarte, asteapta-te doar la perii. :ceuameni:

Poti intreba la orice magazin de piese import de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Azi pe parcursul a 6 km s-a aprins in mers bateria la bord si pe computer a aparut "service alternator" cam de 4 ori. Acestea au disparut cam dupa o secunda de la aparitie. Poate sa-mi spuna cineva daca e necesar sa ma duc acum la un electrician sau daca nu sta aprins permanent nu este asa de grav? Stie cineva cam care ar fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dute la un electrician sau verifica tu. Ai probleme cu alternatorul sau cu incarcarea undeva pe circuit. Daca iti dispare si iti reapare s-ar putea sa fie doar un contact imperfect sau un fir intrerupt. Ce mai poti face sa masori ce tensiune iti incarca alternatorul teoretic trebuie sa incarce undeva intre 13,8 si 14,4 V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam acum doua saptamani am fost sa pun garantia pe baterie si totul a fost ok cand a masurat persoana respectiva. Sau nu are nici o legatura? Stie cineva unde as putea sa repar calc de bord? Acum i-mi arata stand pe loc un consum de 20% sau cate odata si mai mic dar niciodata nu arata 0.6% cum ar trebui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Periile de la releul de incarcare. Sant prea uzate si fac contact cand binevoiesc ele. Din pacate nu prea poti schimba doar periile, ci iti trebuie alt releu de incarcare. E in jur de 200 ron + manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca aseara a aparut mesajul pe calc aproape continuu. Azi dimineata bateria statea aprinsa in permanenta la bord. O sa ma duc in seara asta la cineva sa vedem ce se poate face, daca se poate repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!