Jump to content

ALTERNATOR WORKSHOP


TRK
 Share

Postare recomandată

Ai dreptate Cosmin :icon_thumright: ori cum, releul de incarcare e praf, masina mergea doar pe baterie la aprinderea farurilor a ramas fara curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci problema ar veni de la alternator & (sau) releul de incarcare?Unde se afla releul de incarcare?Cu respect Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul de incarcare e in alternator. Mai bine mergi cu masina la un electricean sa iti verifice bateria si sa iti verifice ancarcarea

Antreab-o pe prietena ta, aninte sa se opreasca masina nu era aprins pe bord becul de la baterie?

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duminica am patit-o si eu. La 130 km/h mi s-au aprins toate prin bord cand eram la drum lung si de acolo incolo nu a mai mers. De fapt, am mai putut merge pana am terminat tot curentul din baterie. Am remorcat masina pana in cluj la mecanicul meu: concluzia: releul de incarcare stricat. Manopera + releu nou: 350 RON. Simptomele tale sunt aproape identice cu ale mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexhitman2000

Exact acelasi lucru am patit eu Miercuri acum pe 30 , ma lasat la intrarea pe autostrada si mai aveam 148 km pana la Bucuresti si cum nu poti sa mergi tractat pe autostrada am facut 7 ore pe drum noroc cu un super prieten cu o dacie pacpuc , se uita lumea si radea de mine passatu tras de papuc.

L-am dus la mecanic ieri am facut comada la releu de la alternator , maine il moteaza sa vedem daca merge. Oricum super de kkt problema asta din patea vw am avut un opel vectra din 89 cu cativa ani in urma si nu ma lasat niciodata. Pt asta m-am hotarat sa-l vand si nu o sa imi mai iau vw cat oi trai.

Aceleasi simptome au inceput sa se aprinda pe rand cate un martor pana sa facut pom de craciun, si in sf s-a taiat gazu. Sper sa nu mai fie si altceva, nu mai zic ca sotia mea e insarcinata si a trebuit sa stau cateva ore in soare pe 40 de grade. Pt asta m-am suparat rau de tot pe vw.

Bafta si sper sa va rezolvati problema. Maine o sa aflu cat a costat releul si daca asta e cauza. Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eh, nu e chiar asa. :lol:

Sant multe marci de masini carora le pica releele de incarcare. Nu e vina producatorului de masini. Dupa cum o sa vezi, aceste relee sant produse de cu totul alte firme.

De vina ai putea spune ca e tehnologia mini in care acestea sant produse.

Dar in momentul in care iti apare problema, primul martor care ti se aprinde e cel de incarcare. Nu l-ai vazut cand s-a aprins?

Apoi, daca opresti farurile, mai poti merge mult si bine. Cel putin pana acasa.

Releul in sine e in jur de 180-200 ron + manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti spun eu Cosmin ca mai mergi cam tot atat cat am mers eu, adica vreo 40 minute prin Bucuresti, fara nici un consumator (vorbesc de cei uzuali, decuplabili, clima, ventilatie, faruri, pozitii). Norocul meu ca am ajuns pana acasa. Dimineata nu am mai avut curent nici de centralizata. Asta mi s-a intamplat datorita ruperii surubului ce fixeaza intinzatorul curelei de accesorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum spuneam: pana acasa mai merge. Daca nu opresti motorul. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am fost sa luam masina de unde ne lasase.Am incercat sa o pornim...stupoare desi nu ne asteptam a pornit.A ramas aprins martorul de incarcare,nu era pornit nici un consumator(nici macar avariile),motorul era in limp mode & nu se tura neam...iar usor uspr se aprindeau toati martori pana ce sa facut iar "pom de craciun",noi am zis sa tractam masina cu motorul pornit sa avem servodirectie & servofrana dar spre surprinderea noastra motorul nu a stat pornit decat pana la piata Crangasi noi pornind de la Rasaritului un pic mai incolo de Gorjului,asa ca nu va bazati prea mult pe mersul pe baterie.Cat despre diagnosticare & rezolvarea problemei la masina amicei mele o vom duce la service luni & speram sa scapam doar cu inlocuirea releului de incarcare & nu inlocuirea totala a alternatorului.Cu respect Alex.

p.s.:cam care este pretul unui alterantor de Passat 1.9 TDI 130CP.

Modificat de alex_zuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexhitman2000

Salut alex zuz ,

Azi dimineata m-a sunat mecanicul si mi-a dat vestea buna ca masina e oki din nou a trebuit sa schime releul de la alternator a costat 230 ron + 100 ron manopera.

Releul era Bosh el a zis ca a fost original. Nush daca e de vina producatorul sau nu. Eu am mai avut 6 masini inainte de vw si nu am avut cu niciuna probleme de genu asta.

1 Mi-a plouat in ea. pe sub baterie s-a infundat.

2.Chestia asta cu lasat-u in drum.

Intradevar e o masina oki iti da o senazatie de siguranta fata de alte marci. Da asa probleme nu am avut pana acum.

Deci per total 330 Ron si e ca noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi a ajuns masina la un service autorizat VW & baietii nici nu sau uitat bine la "sursa problemei" au concluzionat sec:trebuie schimbat alternatorul!Solutie de vreo 1000lei cu tot cu manopera!!!Acum vin si eu sa intreb de unde imi dau seama ca e dus alternatorul sau doar releul de incarcare...fiindca mie imi miroase a comoditate si a "japca" sa ma exprim mai neortodox...iar eu nu suport aceasta solutie de tras pe client,plus ca nu vreau ca amica mea sa plateasca ce nu trebuie.Cu respect Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva ramane la ei alternatorul vechi? :)

Iti spun 95% ca e releul de vina. Sau carbunii - care fac parte tot din corpul releului. E singurul element prea sensibil la temperatura si/sau trepidatii.

Restul componentelor sant prea robust construite ca sa cedeze. Eu am reparat nu mai stiu cate alternatoare de VW. Unul singur a avut probleme la rotor(s-au rupt capetele infasurarii de la trepidatii). Restul TOATE au avut cauza releul de incarcare sau carbunii. Diodele cand se defecteaza, se duce eventual una din grupul de 6 diode. Iar cand se defecteaza o dioda, alternatorul incarca, dar incarca mai slab cu consumatori mari(faruri aprinse).

Asadar, eu zic sa-ti cauti alt service, ori sa demonteze ei alternatorul si sa-l duci la un electrician la reparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@c o s m i n

Normal mecanicii vor ei sa ramana cu vechiul alternatorul si cu o investitie mica il repara ei si il revand ei ca nu sunt prosti. :lol:

Ai perfecta dreptate cu alternatorul cu mentiunea ca uneori se mai distruge colectorul de la alternator (partea aia de cupru pe care stau carbunii) dar nici asta nu e problema atat de grava cat sa necesite inlocuirea alternatorului ca de obicei se gaseste colectorul ca piesa separata si se inlocuieste.

@alex_zuz

Sfatul meu este sa iti cauti un electrician priceput si sa demontezi tu singur alternatorul si sa il duci la reparat ca asa iesi cel mai ieftin.

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Am si eu o problema, dimineata m-am dus sa o duc pe mama la servici, si cand am dat sa pornesc de acolo pun contactu astept sa se stinga toate beculetele si cand rasucesc cheia de tot nu face nimic, nu invarte deloc. Totul merge ok numai cand dau de tot de cheie nu face nimic. Ce sa fie, ca eu chiar nu inteleg? Am impinso si am pornito dar trebuie sa stau mereu cu motoru pornit. Am fost la 2 servisuri si la unu ca e electromotoru altu ca sa o ia pe bajbaite. Eu m-am gandit ca sa nu fie ceva din contact ca electromotoru nu avea nici o probleme invartea bine, daca era sa se arda banuiesc ca se ardea odata cand dadeam la automat da ea a pornit ok de dimineata. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut o problema asemanatoare si au desfacut electromotorul si au curatat reductorul din el si mecanismul ce arunca bendixul pe coroana si in acelasi timp punea sub tensiune electromotorul (deci invarti cheia si ea comanda bobina starter care la randul ei anclasaza un contact de putere mai mare)M-a costat 50 de lei insa am inlocuit si periile si am mai dat 50 de lei in plus.

Daca e contactul de la cheie vezi ca se poate inlocui doar partea electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria e incarcata? as porni de la verificarea bateriei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara tensiunea in acumulator. Daca e ok, vezi daca primeste comanda electromotorul. Dar cum spunea si dukku, probabil s-a dus contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o singurel :lol: Dupa ce am ajuns acasa m-am echipat cu cateva surubelnite si am desfacut plasticele din spatele volanului. Dupa care am desfacut partea electrica din spatele contactului, am bucatit partea aceea cu multe lamele in ea si am curatat fiecare lamela in parte. Am mai tensionat fiecare lamela cate putin pentru a apasa mai cu putere unde face contact. Dupa punerea contactului a pornit fara probleme. Va multumesc pentru sfaturi si cat mai putine defectiuni. Daca ma duceam la service plecam de acolo mai saracu cu 500 ron sigur. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banii ca banii dar se putea sa fi plecat de acolo asa cum te-ai dus, pentru ca sunt multi care se uita ca "broasca-n teava".

Bravo tie si bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare

zilele trecute am patit-o si eu, a picat bateria. Simptome, la fel, la inceput s-a aprins ledul baterie, apoi ABS, apoi (!), apoi airbag, ..................... apoi toate

Desteptul din mine a pornit-o de la bateria altei masini, ceea ce s-a dovedit a fi o mare greseala, s-a impuscat rotorul de la alternator;

si, in loc sa ma coste doar acumulatorul nou, a trebuit sa mai schimb si rotorul ...

sfatul mecanicului ..................... pornirea de la alta masina se facea fara probleme la vechea Dacia, acum...... nu e recomandat nici pornirea prin impingere-tragere, nici sa iei curent de la alta baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea care se pune: De la ce masina ai luat tu curent? Cecurent avea? Macar sa fi fost apropiata de a ta ca si capacitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sorinjoe in legatura cu rotorul, de ce crezi ca s-a aprins martoru de la baterie si ai ramasa fara curent? ;) Aceea era problema pt care nu iti incarca si s-a aprins martorul in bord ,nu faptul ca ai dat curent de la alta baterie.

In legatura cu datul de curent de la alta masina, daca ai cabluri de calitate(nu de alea de la mag39) e ok, nu se intampla nimic. In cel mai rau caz dupa ce porneste , daca bateria este descarcata tare solicita alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema cu " nu mai porneste" o am, si eu. Ieri, cand am pornit masina, dupa ce mi s-au stins toti martorii, la pornire, mi sa mai aprins inca o data becul de ESP,ABS si cel pentru instalatia de preincalzire. Asta numai cat iam dat pornirea, si stingeau imediat. Sa intamplat numai o data, am parcat masina in fata casei, si azi cand sa plec..SURPRIZAAAA, si nu era ziua mea. Nu mai porneste. Totul mort...nimic...nici contact, nici bord, nici telecomanda..nimic. Ce o fii? Asa dintr-o data? fara sa planga, fara sa ma avertizeze..fara nimic? A murit si gata? unde sa o duc? Nu Nu nu la reprezentanta, ca am avut destule meciuri cu ei...la altcineva...

Aaaa acum 2 saptamani iam facut un test, si era sanatoasa tun.

multumiri anticipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara tensiunea direct pe baterie. La tine sant mari sanse sa fie vreun contact prost pe undeva. Vezi mai sus la colegul Romario cum a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!