Jump to content

ALTERNATOR WORKSHOP


TRK
 Share

Postare recomandată

Nup,ca erau buni si astia ai lui si nu prea am avut timp sa caut prin oras,aveam nevoie de masina,oricum l-am montat la lumina lanternei.Dar cu urmatoarea ocazie,cred ca il voi reconditiona la fel ca si in DIY facut de tine,vopsit si tot ce mai trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema,s-a oprit masina din mers si pe minidot apare mesajul alternator workshop si afisat pe cluster sta martorul rosu in forma de baterie!

Asta dimineata la -9 grade dupa ce a pornit la prima cheie,iar la iesirea din parcare s-a oprit si am dat mult la automat pana sa porneasca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Povestea ta sfideaza legile fizicii.

S-a oprit din mers cu eroare de alternator si fara curent, iar apoi dai la automat de mai multe ori si porneste.

Cel putin asta ai lasat sa se inteleaga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am descris corect,fix asa am patit.Am pornit la prima cheie,am lasat la ralanti sa se stabilizeze,cam 5 minute,am precat din parcare si s-a oprit motorul cu mesajul alternator workshop,martorul de baterie aprins.am dat la automat,pana a pornit!Am martori!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am un passat 1.9 tdi din 2001 si astazi cand am plecat cu el dupa vreo 5 minute mi s-a aprins becul de la baterie in bord si s-a oprit dar a repornit imediat, am mai mers cu ea si nu a mai facut, apoi am intrat intr-o balta mai mare si s-a oprit si a aparut in bord Alternator Workshop urmat de becul de la baterie, tin sa mentionez ca doar in momentul in care intru in vreo balta putin mai mare mi se aprinde, care ar fi problema?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!
 Acum cateva zile imi apare eroarea cu '"ALTERNATOR WORKSHOP" cand conduceam prin oras. Am tras pe dreapta , am oprit si  repornit motorul , am mers 5 min si mi-a dat iar eroarea. Mi s-a aprins martorul de baterie (2 sec) si s-a stins.
Apoi astazi mi s-a intamplat sa imi apara aceesi atentionare cand motorul era turat la aproximativ 3000, in mers.

Mentionez ca in momentul in care pornesc clima, se aude un scartait destul de deranjant (nu e acelasi scartait pe care il aud cand trag maxim dreapta/stanga de volan pe loc, care e mai mult un zumzait) . Din ce am inteles de aici, cred ca trebuie sa schimbata fulia . Am dreptate? (1)

Tot de pe forum cred ca problema mea ar putea fi de la:
-un fir intrerupt in rotor
-releul (de incarcare)
Cine imi poate da niste sfaturi utile?

Putin ajutor, va rog!

PS: Am mers si la un electrician. Domnul mi'a zis ca alternatorul incarca corect si in parametri(acum regret ca nu am intrebat de acele valori).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorul are periile uzate. Scartaitul climei n-are legatura cu alternatorul. Clima poate avea cureaua uzata, rola uzata sau chiar compresorul sa mearga mai greu in anumite situatii si astfel cureaua sa patineze pe fulia comp.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel a fost si cazul meu si erau periile de vina,iar cu ocazia aceasta am schimbat si colectorul care era si el uzat destul de bine.Cost piese 20 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul in principiu e semn de frei (fulie) uzat. Dar pot fi si carbunii uzati.

Trebuie desfacut si verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile
On 26.02.2016 at 1:26 AM, CristianVasile said:

Salutare!
 Acum cateva zile imi apare eroarea cu '"ALTERNATOR WORKSHOP" cand conduceam prin oras. Am tras pe dreapta , am oprit si  repornit motorul , am mers 5 min si mi-a dat iar eroarea. Mi s-a aprins martorul de baterie (2 sec) si s-a stins.
Apoi astazi mi s-a intamplat sa imi apara aceesi atentionare cand motorul era turat la aproximativ 3000, in mers.

Mentionez ca in momentul in care pornesc clima, se aude un scartait destul de deranjant (nu e acelasi scartait pe care il aud cand trag maxim dreapta/stanga de volan pe loc, care e mai mult un zumzait) . Din ce am inteles de aici, cred ca trebuie sa schimbata fulia . Am dreptate? (1)

Tot de pe forum cred ca problema mea ar putea fi de la:
-un fir intrerupt in rotor
-releul (de incarcare)
Cine imi poate da niste sfaturi utile?

Putin ajutor, va rog!

PS: Am mers si la un electrician. Domnul mi'a zis ca alternatorul incarca corect si in parametri(acum regret ca nu am intrebat de acele valori).

S'a rezolvat. Schimbat rotorul + mana de lucru = 250 lei

A disparut scartaitul.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rotor nou? Ceva nu mie clar ,rotorul poate scartai doar din cauza rulmentilor din cate stiu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile
1 minute ago, terminatoru said:

Rotor nou? Ceva nu mie clar ,rotorul poate scartai doar din cauza rulmentilor din cate stiu eu.

Da, rotor nou. 

De ce nu va este clar? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer mi se pare ieftina piesa+mana de lucru,dar ce-i drept nu m-am uitat sa vad cat costa un rotor nou,dar important e ca ati rezolvat problema.

L.E. Intradevar cam acolo e pretul piesei,nu stiu din ce cauza m-am gandit ca ar fi mai scump rotorul.

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rotor nou ca n-a putut scoate rulmentii vechi. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma scartaitul ala n-avea cum sa fie din cauza rotorului ci mai degraba din cauza rulmentilor,eventual ,ma gandesc eu, de erau dusi tare rulmentii , s-a descentrat angrenajul si a ajuns rotorul sa frece in stator,atunci pot intelege necesitatea schimbarii rotorului complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile
14 hours ago, terminatoru said:

Deci pana la urma scartaitul ala n-avea cum sa fie din cauza rotorului ci mai degraba din cauza rulmentilor,eventual ,ma gandesc eu, de erau dusi tare rulmentii , s-a descentrat angrenajul si a ajuns rotorul sa frece in stator,atunci pot intelege necesitatea schimbarii rotorului complet.

Ai dreptate, domnule. 

Scartaitul era din cauza rulmentilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil rotorul a fost avariat la demontarea rulmetilor asa cum a spus si Cosmin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare 

Am si eu o problema cu alternatorul.

Peste 3800 de turatii se aprinde becul de la baterie. Palpaie si piuie cateva secunde apoi se stinge. Si nu se mai repeta indiferent de turatie. I-am facut o diagnoza dar nu imi da nici o eroare.

Cureaua am ferificat-o,ii perfect intinsa.

Aveti idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele de vazut perii si releu, dar pot fi si altele, citeste macar 3 pag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am patit si eu acu ceva timp, am si postat mai in spate cred. Initial am suspectat releul de incarcare, am probat unul nou si tot asa facea, asa ca l-am demontat si am schimbat periile si colectorul lor, de atunci merge brici , fara probleme. Ca si costuri , 20-25 lei piesele si manopera executata de mine. Succes !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Passat ajm, alternator bosch, mi se aprinde martorul ptr incarcare o secunda, apoi se stinge.

Ultimul drum a fost de 70 km si mi s-a aprins cam de 5 ori.

Stiu ca aveam carbunii uzati, in acest caz pot fi inlocuiti doar ei sau vin impreuna cu releul de incarcare?

Incarcarea este 14.2v.

Multumesc, toate bune!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la electrician, mi-a schimbat releul de incarcare( carbunii inclusi cum spunea Florin) si colectorul ca avea 2 mm uzura.

Plec si dupa 10 minute incepe sa palpaie martorul incarcare. Se comporta exact ca inainte de schimbarea pieselor.

Dimineata m-am intors la electrician, palpaie de 3 ori pana acolo si cand sa-i arat cum face, uite ca  totul e ok.

Inainte de a schimba piesele, am masurat direct pe alternator cand palpaia martorul incarcare in bord si aveam 0, 6, 13v...oscila.

E posibil sa fie puntea de diode, sa faca figuri cand se incalzeste? Electricianul spune ca ori merge ori nu.

Dati-mi, va rog, o idee!

Modificat de ktalinn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!