Jump to content

ALTERNATOR WORKSHOP


TRK
 Share

Postare recomandată

Rumplestilskin

Sa traiesti, multumesc de efort. Nemtii astia mai complicata nici ca o puteau face. :lol: Sunt curios mecanicul meu cat zice ca a costat cheia... Apropos, al tau, cat ti-a luat sa-ti schimbe frei-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

:rolleyes: Nu era pt. Passatul meu. E al unui prieten. Mai tanar Passatul, dar mult mai obosit. Am dat eu jos tot si am desfacut alternatorul bucati. Am mers doar cu partea din fata a carcasei alternatorului si rotorul+ frei-ul, toate impreuna. Mi-a dat jos frei-ul, si atat. Nu mi-a luat nimic. Cand il pun inapoi, se infileteaza si cica se strange singur. Oricum frei-ul ramane acelasi. Asta vrea s-o vanda si nu investeste in ea.

Totusi nu inteleg nici la Dumnezeu ce rol are frei-ul ala acolo. Ca doar cand opresti motorul nu mai e nevoie sa se invarta in gol alternatorul. Ca, virgula, cam aasta face frei-ul ala. Chiat nu-i vad rolul. Si pun pariu ca daca-l inlocuiesc cu o fulie facuta la strung, merge bine mersi.

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

Eu am avut unul nou in brate si pare destul de complicat. Cica ambreajul din interiorul lui determina in functie de nr de rotatii ale motorului, un raport optim de rotatii ale alternatorului (imi zise un meserias, probabil vraja, ca nici eu nu-s venit cu pluta, doar am fata), de parca un regulator electronic de tensiune nu era suficient... :rolleyes: . Oricum treaba e clar complicata inutil. Concluzia este ca datorita acestui frei, alternatorul nu e legat "pe direct" la motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io unul nu m-as baga sa pun acolo o fulie simpla.

pun pariu ca dupa asta o face pe nebuna!

ce voiam sa zic este ca parca si eu imi amintesc ceva legat de faptul ca era cu filetul pe invers....si de strans nu se strange numa singura, asa si prezoanele de la roti se strang, da nu le lasam largi, nu? :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

M-am uitat. E filet in sens normal. Mi-au terminat ieri de bobinat rotorul, am montat tot, azi vine releul si... gata. Sper sa nu mai am surprize-surprize.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Ma puteti ajuta..?

Am un Passat combi 2004, 1.9tdi 131 cp.

La un moment dat am avut un mesaj pe comp de bord de genu :Generator "nu stiu ce".

A doua zi in mers a inceput sa se opreasca RadioCD-ul farurile tot.., am oprit-o si apoi prima data nu a pornit am lasat-o vreo 10 min si am pornit-o din nou si a pornit, mi-a tot dat mesaje de generator si altele..am ajuns cu ea acasa am oprit-o si nu am mai putut sa o pornesc.

Imi ziceti care ar putea fi problema.. bateria? ceva siguranta?alternator?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alternatrul este gata poate scapi doar cu schimbatul carbunilor,daca e ars treaba e mai complicata,poti cauta unul la sh e mai ieftin decat unul nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam cat costa unul nou ..?

dar unul second?

si ce a provocat stricarea alternatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte de toate uita-te sa nu fie scos vreun fir de la locul lui sau sa nu faca contact.inainte de a merge la un service cu ea scoate tu firele curati-le putin si poate ai noroc sa functioneze normal. oricum in 90% din cazuri se uzeaza carbunii.apropos cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca problema este alternatorul si esti din bucuresti vezi ca este un magazin cu preturi bune pe stirbei voda in spatele Lic. Gh. Sincai. Acum 6 luni am cumparat un miez de alternator de 120A (parca nu stiu exact dar a fost tot pt un passat cu motor avf) cu 4,5 mil. mie unul mi s-a parut convenabil.

Modificat de Dragos Ene
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi frumos ..sunt din tm...:lol: sper sa nu fie alternatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

postez si eu aici in speranta ca ma poate ajuta cineva.problema este la passatu` lui batranu`.astazi am luat masina lui sa merg la cipos pt un mic reglaj la instalatia xenon.pe traseu,undeva la apaca,a aparut pe bc mesajul"alternator workshop",si becul de baterie s-a aprins.am ajuns cu chiu cu vai la garaj la cipos,si normal ca la a doua cheie nu a mai ponit pentru ca motorul mergea direct pe baterie.problema care este...imi trebuie acel releu din capul alternatorului.am mers la un electrician super priceput care pentru moment cat sa pot aduce masina acasa a tras din acel releu doua fire,a folosit un releu electronic de dacie si merge ok acum.faza este ca am incercat peste tot!!!!!!!!!!!volksman nu are asa ceva pana dupa sarbatori,al padrino la fel,augsburg la fel si sunt disperat pentru ca batranu trebuie sa plece miercuri din bucuresti si imi este teama pentru el sa plece o gramada de drum asa.mai exista varianta sa demontez dupa a mea releul pentru ca eu plec cu masina prietenei,dar parca nu as vrea totusi.i-am spus sa ia masina mea dar nu vrea.daca din intamplare are cineva un alternator pe acasa,sau un alternator bulit cu releul ok,sa dea un semn.platesc oricat numai sa-i repar masina pentru ca imi sta pe creieri improvizatia aceea dar alta solutie nu exista.si luni slabe sanse sa gasesc un magazin deschis care sa si aiba acea piesa.va multumesc anticipat si atept raspunsuri :huh: :lol: :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bosh man.are codul 139925(asta era codul din catalogul de piese de la al padrino

pe el este scris ceva cu fmm oo xxxxx nu mai stiu exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e faza man.ca nu stiu exact codul dupa ea pentru ca electricianul care a facut improvizatia a spart releul defect si a tras fire din el.tot ce tin minte este ca marca e bosh si are codul din catalogul oem 139925 :) :)

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez si eu aici in speranta ca ma poate ajuta cineva.problema este la passatu` lui batranu`.astazi am luat masina lui sa merg la cipos pt un mic reglaj la instalatia xenon.pe traseu,undeva la apaca,a aparut pe bc mesajul"alternator workshop",si becul de baterie s-a aprins.am ajuns cu chiu cu vai la garaj la cipos,si normal ca la a doua cheie nu a mai ponit pentru ca motorul mergea direct pe baterie.problema care este...imi trebuie acel releu din capul alternatorului.am mers la un electrician super priceput care pentru moment cat sa pot aduce masina acasa a tras din acel releu doua fire,a folosit un releu electronic de dacie si merge ok acum.faza este ca am incercat peste tot!!!!!!!!!!!volksman nu are asa ceva pana dupa sarbatori,al padrino la fel,augsburg la fel si sunt disperat pentru ca batranu trebuie sa plece miercuri din bucuresti si imi este teama pentru el sa plece o gramada de drum asa.mai exista varianta sa demontez dupa a mea releul pentru ca eu plec cu masina prietenei,dar parca nu as vrea totusi.i-am spus sa ia masina mea dar nu vrea.daca din intamplare are cineva un alternator pe acasa,sau un alternator bulit cu releul ok,sa dea un semn.platesc oricat numai sa-i repar masina pentru ca imi sta pe creieri improvizatia aceea dar alta solutie nu exista.si luni slabe sanse sa gasesc un magazin deschis care sa si aiba acea piesa.va multumesc anticipat si atept raspunsuri :D :D :D

Salutare, am si eu exact aceeasi problema, mi-l poti recomada te rog pe electricianul tau? Daca ai gasit releul poti te rog sa imi spui si mie de unde l-ai cumparat si cat te-a costat? La mine nu e asa mare buba ca am doua masini si nu e foarte urgent. Adresa mea de e-mail e szylwew@gmail.com

Multumesc anticipat

Silviu.

Modificat de Szylwew
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru identificarea exacta a releului este nevoie de codul de pe el si de tipul electromotorului ( bosch sau valeo )

daca am codul pot sa te ajut cu piesa , in cazul ca te intereseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce trebuie sa masor ca sa imi dau seama daca e o problema de alternator sau de releu? Mi se aprinde avertizarea de baterie pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa masori:

Tensiunea de la borne cu masina pornita; cu faza scurta, faza lunga, faza scurta si ventilatia, fara niciuna din astea si asta la o turatie normala de 2000 ture. Tensiunea trebuie sa fie intre 13,8 - 14,4 V. Daca este sub, inseamna ca nu incarca suficient, daca este peste inseamna ca incarca prea mult si exista riscul sa distrugi bateria.

De asemenea este interesant consumul cu motorul oprit si orice consumator stins, in asemenea conditii trebuie sa fie un curent pana in 0,07-0,1 A in functie de consumatorii care nu pot fi opriti (ceas, alarma, etc.) Cel mai frecvent casetofonul este legat pe direct si atunci consuma in timp ce sta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Seara asta am avuto alba...de vina este Passatul B5 al unei prietene foarte bune care a murit in mers(chiar in timp ce ea ma sunat ca i-sau aprins toti martori in bord).Ma duc sa vad ce si cum...agregatul nu mai voia sa dea nici macar la automat desi parea sa aiva curent.Ii punem cablurile dam nitel curent,o ia repjor...dar nu se mai tura,iluminarea IC nu functiona(fundalul rosu-albastru nu era aprins sub nici o forma ca martori erau acolo aprinsi) iar la un moment dat cand ne-am facut cuarj sa ducem masina la domiciliu asa la relanti cand am aprins farurile sa oprit motorul.Care ar fi buba???Astept foarte urgent parerile voastre si eventualele rezolvari intrucat prietena aceasta a mea are nevoie uregenta de masina.

p.s.1:mentionez ca a mai avut unele probleme cu pornirea,gen lumini uitate aprinse si baterie descarcata dar nimic de genul acesta.

p.s.2:scuze daca sa mai discutat in vre-un topic dar luati in considerare ora tarzie & urgenta rezolvari problemei.Cu respect Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai are incarcare deloc alternatoru,baterie moarta. Verifica sa nu fie rupta cureaua de la alternator

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi rupta cureaua de alternator nu ar avea nici servo. Directie+ frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!