Jump to content

ALTERNATOR WORKSHOP


TRK
 Share

Postare recomandată

Degeaba daca functia aia e defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inversat ce douna  firele intre ele  la mufa si pilpaie intermitent martorul baterie la bord ,le-am inversat schimbat inapoi  si am pus altu releu si merge martorul la bord , deci a fost releu de vina , releu nou marelli hmmm asta e , lasam de rezerva , mersi mult colegii si o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua. Am un VW passat 1.9 TDI an 2000. Alternatorul incarca 14,5 v iar martorul de incarcare este aprins la bord cu mentiunea Alternator workshop. Nu gasesc defectul. Verificarea cu testerul nu gaseste nici o defectiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

verifica cablajul dintre alternator si ceasuri. Din mufa neagra, de pe modulul de incarcare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce piesa o numesti ca " modul de incarcare?"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Releul de incarcare de pe alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este nou releul de incarcare. Dupa 5 zile de functionare a aparut acest mesaj.La pornirea motorului ramaine martorul aprins. In momentul cind turez motorul aoare si anuntul Alternator Workshop.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Ce piesa o numesti ca " modul de incarcare?"

 

pe alternator nu ai multe piese... cand s-a schimbat releul/modulul, s-a verificat starea colectorului ? din descrierea ta, problema pare ca este tot la alternator.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai explic inca o data! Alternatorul incarca. Tensiunea de incarcare la bornele bateriei 14,5v. Alternatorul verificat in amanuntime.Colector,stator, rotor, diode.Totul este in regula. Releu nou! Martorul din bord ramine aprins, iar la turatia motorului apare si anuntul Alternator Workshop, insotit de bipul specific.Modulul de confort este in regula nu sunt urme de apa s-au coroziune la cabluri s-au mufele de legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

La fel a facut si al meu pana i-am schimbat colectorul si periile,mai verifica odata colectorul (e 15 lei parca unul nou) si conexiunile .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marca de alternator ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Nu e bun releul de incarcare. Nu conteaza ca-i nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danutz54alb

am si eu aceasta problema alternatorul verificat pe bancul de proba, toate schimbate pe el iar in bord apare in continuare bateria aprinsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

ai masurat pe masina, ce incarcare ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!!

Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie, dar vin cu o problema la Passat B5 2003. S-a aprins martorul in bord "BATTERY" (semnul de baterie) si odata cu asta nu mai merge servodirectia (trebuie sa trag de volan de-l rup).Mesajul dat pe bord este "Battery werkstat". Aveti careva idee de la ce-ar putea fi problema asta???

Bateria este noua si am schimbat-o acum un an...plus ca am facut o diagnoza cu VCDS si nu am nicio eroare .

Va rog un sfat ce are trebui sa verific si unde???

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza

Ai verificat ceva curele ?

Lipseste cea de pe alternator si servodirectie.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am verificat inca...dar ccred ca este cureaua de alternator ca la ultima verificare mi s-a zis sa o schimb

Multumesc de info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Nu mai usor ridici capota si te uiti decat sa postezi pe forum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, dupa ce mi.a aparut eroarea de alternator, l.am desfacut, am masurat diodele (mi.a dat in jur de 454 la toate) la stator mi.a dat 1,2 sau 1,3 iar la rotor 4,2. Care credeti ca este problema. Alternatorul este bosch de 90 amperi de pe un 1.6 16v. Mulțumesc anticipat

P.s. releul de incarcare se poate verifica?

Modificat de kappy1112
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul nu il poti verifica. Iar pt o masurare exacta a diodelor trebuie sa dezlipesti capetii infasurarilor de la stator catre puntea diode. In felul asta poti masura si statorul. Statorul si rotorul ai masurat sa vezi daca trage la masa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am facut, am dezlipit infasurarile de la stator si le.am masurat cu un multimetru chinezesc la 20 ron. Nu imi dau la masa nici rotorul nici statorul dar mi s.a parut cam mare impendanta rotorului. In fine, azi o sa cumpar releu+rulmenti+colector si sper sa o rezolv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie dezlipit nimic, diodele nu sunt in paralel cu bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, dar impendanta rotorului este buna? Asta e nelămurirea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calin stie ce spune.

Diodele nu-s in paralel cu infasurarile, dar acestea fiind trifazate, sunt legate toate intr-un singur punct.

Infasurarile au impedanta mica si masurand o dioda, le masori pe toate 3 de pe polaritatea respectiva.

Imaginea e exemplificativa. Cel putin cele 6 diode si 3 infasurari sunt comune tuturor alternatoarelor.

Rotorul are impedanta in jur de 3-4 ohmi. E ok valoarea ta.

Daca toate diodele-s bune, schimba releul. In 95% din cazuri el e vinovatul. Atentie ce cumperi ca mai sunt pe-aici care au montat releu nou si defect.

charge.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colectorul si periile in ce stare sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!