Jump to content

ALTERNATOR WORKSHOP


TRK
 Share

Postare recomandată

de ceva timp ma lovesc de urmatoarea problema: la drum lung cand este motorul in ture (cand ii dau pedala) apare pe bord  "alternator workshop".

am fost la un service au dat jos alternatorul de pe masina, l-au demontat bucatele si au zis ca sunt toate ok (carbunin, colector, diode si releu ). alternatorul a fost masurat si incarca 14,4 v.

mentionez ca in oras nu face, doar la drum lung si ture mari, iar cureau, intinzatorul si frai-ul le-am schimbat anul trecut (sper ca nu am avut ghinionul ca unul din acestea sa fie cu probleme).

ce se mai poate verifica, sau daca tot apare degeaba mesajul se poate anula cumva sa nu apara in bord ca e enervant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alt releu tinut pentru cateva ore/zile? Si eu am fost in situatia ta si releul era pe duca. Cand incarca, cand nu.

Detaliaza mai mult cum face in oras si cum face la drum lung, ca n-ar trebui sa fie diferenta. Carbunii culisau usor? Poate agata unul din ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in oras nu apare eroarea deloc, numai la drum lung apare eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti demonta releul si cureti toate contactele. Cu ocazia asta verifici vizual si carbunii. Daca ajung la colector si tot nu merge, schimba releul. Alte probleme nu ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e Valeo sigur e rotorul, am avut la reparat alernator cu acest defect. Mai exact se dezlipeste bobina de pe rotor, in unele pozitii face cateodata contact, in unele se intrerupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceesi problema am avut si eu. Postul 595 si 597. Alternatorul reparat are deja peste 5000 km si merge ok. Rotorul la rece, masurat, era ok. Desfacut cand era fierbinte si masurat era intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Am si eu o problema. Ieri mi-a aparut alternator workshop, am stins tot, dupa am continuat sa merg pana am ajuns acasa si am masurat bateria 12.24V la relantiu iar cand o turez peste 2000 scade la 12.16V. Am verificat carbuni si nu sunt chiar asa uzati... sa fie releul dus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai cunostinte in domeniu, scule sa masori si nici nu mergi la un electrician, cum vrei sa-ti dai seama?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , desi am citit toate postarile  de mai sus  niiuna nu seamana cu problema mea, am un passat 2003, AWX 130 cp si in urma unei caderi bruste  a bateriei prin parcare de la AFI m-am hotarat sa imi cumpar un noua . toate bune pana azi cand am fost l garntii si ia de acono mi-au spus ca releul nu incarca. LA serviciu  dupa ce m instalat bateria incarca 12,7 la ralanti si 14 si 3 in turatie. NU imi apare nimic pe bord . cunoaste cineva o posibila cauza? , asta  a sa nu ma duc nepregatit la mecanic.

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu sunt uzati carbunii, e releul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Va salut,am si eu o problema ,cind am cumparat masina avea un alternator de Renault (am descoperit asta mai tirziu) la care nu se potrivea mufa care merge la martorul din bord (am mers fara sa mi arate ca mi incarca).In iarna trecuta a inceput sa nu mai porneasca ,am fost la electrician care a descoperit ca alternatorul nu incepea sa incarce decit daca turai motorul ,altfel daca il lasai la relanti nu incarca .Am schimbat alternatorul cu unul de Passat ,potrivindu se acum mufa pt martorul de la bord ,dar tot asa trebuie turat motorul la prima pornire sa inceapa sa incarce,dupa ce il turez incarca normal.Mai are vreun alt releu pe sub volan care poate sa fie stricat? Sau mergind atita timp fara sa fie legat martorul de la bord s a putut strica altceva?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pur si simplu ai nimerit tot un alternator cu acelasi defect in releu.

Poti schimba releul si ai rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o problema am un passat din 2003 cod motor awx si nu pot sa scot alternatorul din cauza la surubul de jos care nu iese . tre sa desfac cumva si suportul de la alternator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa desfaci visco cupla adica ventilatorul ce raceste lichidul de racire. Se desface cu inbus de 8 in spate si tinand contra cu o cheie de 46 polizata sau cu un imbus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e musai sa ai 46 polizata. Vezi ca fulia aia are niste gauri in ea. Se poate tine cu un patent din ala cu capetele cotite la 90 de grade (nu stiu cum ii spune) si bagi cele 2 capete cotite ale patentului pe doua gauri la rand (asta pentru contra) iar din spate cu imbus, cum au spus colegii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut. Vin si eu cu o problema de incarcare a alternatorului. La relantiu fara consumatori incarca 11,8V iar cu toti consumatori porniti scade pana la 11,2V daca accelerez nu trece de 11,8V!. Martorul din bord cu bateria sta aprins tot timpul.

Am verificat doar carbunii si colectorul sunt in stare buna, la diodele nu am verificat deorece nu am dat alternatorul jos. Alternatorul este un Valeo ref: sg12b015 de 120A!

Sa fie puntea redresoare sau releul de incarcare??

Modificat de cristian184
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana nu desfaci si verifici, imposibil de zis cu exactitate. La ghici, poate sa fie din modulul de incarcare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 va salut!  eu am un passat b5.5 iar alternatorul este un bosch de 120 ah .L-am revizuit complet si incarcarea pe banc este de 14.5 iar pe masina spre surprinderea mea de doar 13.9.   Mentionez ca am dublat cablurile de plus si minus ce duc la baterie.

  Va rog sa-mi dati un ajutor in a intelege aceasta dilema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma intreb daca cumva tensiunea de excitatie a alternatorului este comandata de ECU al masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conditiile de testare pe banc nu sunt identice cu cele de pe masina. N-are cum sa iasa aceleasi masuratori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La B5.5 ECU nu intervine in procesul de incarcare.

Lasa-l ca e bine. La frig o sa incarce si mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut.,am schimbat releul de incarcare si mufa de la releu cea cu 2 fire si acuma incarca 14,2 dar nu se mai aprinde martorul de la bord cu bateria cand pun contactul , daca ma puteti ajuta cu un sfat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu cumva ai pus firele invers inseamna ca e releul defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult o sa verific, dar releul este nou marelli , si incarca perfect 14,2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!