Jump to content

ALTERNATOR WORKSHOP


TRK
 Share

Postare recomandată

pai cel de sus il am eu pe masina si ma interesa daca se potriveste plug&play cel de jos.

 

se pare ca cel de jos are fulia cu 4,5 mm mai in afara si cu 9 mm mai subtire ca celalalt. merita pus sau e pra mare diferenta ?

post-6163-0-70137000-1391457169_thumb.jp

post-6163-0-45846200-1391457174_thumb.jp

Modificat de Ratonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti pune de pe 3c de 180A, dar sa ii schimbi fulia. La prinderi se potriveste perfect( am eu pus pe avf).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca idee, nu trebuie dat jos botul pentru a schimba alternatorul.

Rupi 1-2 lame din cuplajul visco si tragi capul surubului cat mai adanc in visco. Pentru a putea scoate alternatorul s-ar putea sa trebuiasca fortat cu un levier intre carcasa lui si suportul de pe bloc, o sa se indoaie putin surubul de jos dar il indrepti si tai din el vreo 5mm cat sa nu mai ai probleme alta data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, poti distanta vascocuplajul - sa-l desfaci, dupa care ai loc sa scoti alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

se poate da jos fara sa desfaci vascocuplajul ,iti trebuie o cheie gen compas cu ciocuri la varf .Eu asa am demontat alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, posibil.... dar trebuie sa si ai o astfel de ustensila.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa este, o sa fac o poza cu ustensila sa o vedeti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate la mine nu se poate scoate decat in pozitia de service ...

post-6163-0-12320800-1391509055_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auuuu... da.

Cred si eu ca nu-ti arde de demontat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ti-a trebuit uzina... Un 1.6 nu-ti ajunge :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi cred ca pe elevator se poate fara sa desfaci totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ce muzica ai pe masina de ti se arde? Am avut si eu 2 difuzoare de 12", JBL, de 600 rms la 2 ohm, plus difuzoare amplificate, iar asta pe un Stilo 1.6 benzina si nu mi s-a ars nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conteaza cat consuma amplificatorul nu de cati w este difuzorul... intre timp m-am interesat la un atelier de bobinaj daca se pot modifica alternatoarele sa scoata mai multi amperi. la unele da, la al meu nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate la mine nu se poate scoate decat in pozitia de service ...

 

da, si la V6 Tdi, etc... nu ai cum sa

conteaza cat consuma amplificatorul nu de cati w este difuzorul... intre timp m-am interesat la un atelier de bobinaj daca se pot modifica alternatoarele sa scoata mai multi amperi. la unele da, la al meu nu...

 

de cat il ai pe al tau ? poti pune altul, de 140A.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca amplificatorul avea vreo 3 sigurante de 25 A. N7 cred ca muzica e buba, sincer. S-a ars al tau ca s-a ars, apoi o fi fost reparat prost, daca l-ai reparat

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cat il ai pe al tau ? poti pune altul, de 140A.

 

120 cat vine din fabrica. care de 140? nu gasesc unu sa se incadreze in dimensiunile astea

 

ultima oara s-a topit, a mai ramas carcasa si rotorul din el... si problema e ca ramai cu masina in drum, ca fara baterie se opreste motorul.

post-6163-0-92246100-1391624056_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sint convins ca nu din cauza amplificatorului ti se strica tie alternatoarele. Pur si simplu ca Valeo sint cele mai aiurea, atat ca si constructie cat si fiabilitatea. Cauta un Bosch daca cumva sa pus si pe motorul tau. De 180A mai gasesti pe Caddy asta mai nou, dar e facut de Bosch. Cauta-mi o poza exacta cu alternatorul si iti zic cam ce ai putea face. Eu de ex la passat avf am carcasa originala a alternatorului de 120A in care am avut bagate internele dintr-un Bosch de E Classe de 180A.

Se pot modifica si prinderile, pe Golf am alternator Mitsubishi de 200A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea e loc de modificari...  e mult de demontat si nici nu pot s-o las desfacuta undeva si sa tot probez alternatoare poate s-o potrivi unu.. am intrebat la un atelier de bobinaj si au spus ca alternatorul meu nu permite mai multe spire decat cel din fabrica.  mai ramane varianta cu o baterie in portbagaj. cand se mai incalzeste o sa fac si "the big three"

post-6163-0-78063100-1391630605_thumb.jp

post-6163-0-75388500-1391630631_thumb.jp

post-6163-0-67550200-1391630641_thumb.jp

post-6163-0-38037000-1391630648_thumb.jp

Modificat de Ratonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cochetat cu sistemele audio destul de mult incat sa ajung sa imi dai cu parerea: Nu poti avea consum pe audio in asa hal incat sa strici alternatorul. Treaba cu a 2a baterie nu o sa faca decat sa il ingreunezi, trebuind a mentine incarcarea si la 2a baterie. Am vazut Logan cu 2 amplificatoare si 2 tuburi de bas, plus neoane, huse incalzite, dvd si alte chestii, neavand nici o problema cu alternatorul stock. Cauta cauza in alta parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu cu partea cu sistemele audio. Pe de alta parte, poti sa pui 10 baterii, alternatorul va fi ok din acest punct de vedere. Si eu cred ca ai alta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am patit-o si eu, mi-a aparut si mie "Alternator workshop" la masina din semnatura.Alternatorul este Valeo de 120A...l-am dat jos relativ ffff usor insa nu stiu de unde sa incep cu el.Pe tester nu am eroare de la el in schimb la incarcare in Engine imi arata doar 11.7-11.8 volti la relanti, am turat motorul pana la 3000 Rpm si creste putin la 11.93V dar nu sta acolo,scade inapoi chiar daca e turat.Contacte imperfecte nu are,totul e curat la cele 2 mufe ce vin la el,nimic oxidat. As vrea niste sfaturi cu ce sa incep,releu incarcare daca e dus cum imi dau seama sau diode , periile le vad daca is duse.Am citit cateva pagini bune din topic dar sincer nu stiu cu ce sa incep,am citit si DIY facut de Calin78,mai exact cum sa verific piesele din el.Astept ceva sfaturi de la cei priceputi sau care au patit-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai scos releul sa vezi periile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai demontezi alternatorul şi controlezi periile sa fie suficiente de lungi. Controlează colectorul rotorului şi dacă e nevoie du-l la un strungar sa îl ia la drept. Măsoară toate cele 6 bobine sa fie in regula . Dacă ai posibilitatea măsoară cu un megaohmetru infasurarile rotorului dacă nu au izolaţia străpunsă. dacă nu e nimic anormal din ce am zis mai sus, înseamnă ca e releul dus. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic să începi cu regulatorul de tensiune (asta dacă periile  şi colectorul sunt ok), din următoarele considerente: de cele mai multe ori se duce fără nici un motiv aparent şi mult mai des decât alte componente, este uşor de schimbat fără prea multe intervenţii.

În afară de ce au spus colegii mai sus măsoară cu un multimetru pus pe kohmi între borna une vine cablul de + de la baterie şi carcasă (se înţelege, cu cablul care duce  la baterie deconectat), în ambele sensuri (inversezi fişele de la multimetru). Dacă într-un sens ai valoare mică de ordinul ohmilor iar în celălalt sens valoare mare de ordinul kohmilor atunci nu ai treabă cu diodele (nu sunt sigur că este concludent testul dar poţi încerca).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!