Jump to content

ALTERNATOR WORKSHOP


TRK
 Share

Postare recomandată

Din pacate garantie lipsa... Cand am fost sa il comand era in jur de 450 ron si "mecanicu" a zis ca nuj de unde il comanda el acelasi releu la 300 ron si ca nu are nici un rost cel de 450ron.(+ ca am fost nevoit sa desfac io alternatoru dupa masina de doua  ori chiar, prima data clasic cu demontat tot botu masini a 2 oara a iesit fara a mai demonta botu masini)

Cand il voi da jos din nou o sa fac si poze poate vor folosi cuiva.Pe internet toti spuneau ca e imposibil sa il scoti fara a demonta partea fata,un lucru e sigur cu putina rabdare iese destul  de usor.

 

Se pare ca iar alti bani alta distractie!

 

Toate ce le bune si nu faceti ca mine!!!(cine a zis ca cel mai bun mecanic esti tu insuti mare dreptate are) :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul se demonteaza usor fara a scoate alternatorul de pe motor.

450 lei e un releu Bosch.

Eu am luat Magntetti Marelli parca la 200 lei si merge perfect. Cu garantie.

Ce releu ti-a putut lua la 300 lei si sa cedeze asa rapid? Comisionat sanatos? :RO flag:

Nu cumva era si sh?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi daia am si zis.. nu de  nou a fost nou am fost de fata cand a venit.Da cand am fost la el pentru comanda a intrat pe nustiu firma de aducea tot felu de produse pentru masina si mi- arata codu respectiv si cesti de genul asta,da nevand habar in domeni am luat de bun ce a zis el.

Chiar nu stiam ca iese fara a demontat alternatoru mi se pare spatiu prea putin dar tot ce se poate

 

Acum cat timp? Ai idee e tot la fel la pret?Si mai ales locul cumparari? :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am cumparat din Zalau anul trecut. Preturile nu s-au schimbat semnificativ.

Conteaza foarte mult producatorul. Sunt multi italieni/spanioli care vand la pret de "premium".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Bosch sigur se demonteaza cu alternatorul pe masina. La Valeo parca nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorul e valeo.O sa vad cand o sa-l schimb din nou daca merge sau nu,dar din ce imi aduc aminte are suruburile de prindere in spate unde e si mufa la care e destul de greu de umblat .

 

Multumesc oricum de sfaturi macar acum sunt sigur ca e releu ca aveam un semn de intrebare sa nu fie  din alceva! :salut:

Modificat de ally15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata ! Alt releu marca MOBILETRON(180 RON),cel vechi era CARGO.

 

Pentru schimbare a fost nevoie doar de desfacerea celor doua suruburi de prindere a alternatorului si vasco cuplajul.

Acum trebuie sa vad din ce cauza a ramas senzorul ESP aprins!! :salut: :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand e bateria slaba ti se aprind si martorii de ABS si ESP, dar ar trebui sa se stinga atunci cand bateria isi revine. Mie mi s-au aprins cand mergeam pe baterie si deja nu mai ducea prea mult, apoi au ramas martorii aprinsi pana si-a revenit bateria. Poate scapi si tu la fel :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu ca de cate ori nu s-au aprins da acum e decat ESP-ul aprins care cred ca are draci:)))).Si daca ma dau putin la ea imediat se aprinde si asa ramane pana opresc motoru.

 

O sa caut prin alte postari poate gasesc ceva ca aici sunt cam :offtopic: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare - diagnoza - sa ne uitam ce eroare a stocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi aia e ca nu ramane nimic(bine doar g62 care e pe duca saracu cand se ridica acu in bord cand sata pe 50,si nu mai stiu ce la usile pe fata cred ca swich-urile ). Dar la scanare tin sa precizez ca martoru era stins si scanarea am fost facuta imediat dupa ce am facut alternatoru(in care masina a stat cu borna luata 2 3 ore :tuktuk: )

 

 

Cel care a pus testaru a zis sa verific si presiunea in roti(poate sa fie si din asta sau a facut baza de mine?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misto.  :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar atunci :lol:  voia sa scpe mai repede de mine.(creca trebuie alta masina cam asta ar fi problema:)) repar una se strica alta off :tuktuk: )

 

Nu ai maina iti e necaz,ai  masina ai necaz!!!

Si scuze ca am fost :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi aia e ca nu ramane nimic(bine doar g62 care e pe duca saracu cand se ridica acu in bord cand sata pe 50,si nu mai stiu ce la usile pe fata cred ca swich-urile ). Dar la scanare tin sa precizez ca martoru era stins si scanarea am fost facuta imediat dupa ce am facut alternatoru(in care masina a stat cu borna luata 2 3 ore :tuktuk: )

 

 

Cel care a pus testaru a zis sa verific si presiunea in roti(poate sa fie si din asta sau a facut baza de mine?)

 

cred ca e de vina testaru..... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da :lol: . :tuktuk:Ori  masina mea face pe nebuna :tuktuk:  nuprea ii mai place mai nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu stiu .O sa verific presiunea din roti si vad atunci daca se mai aprinde.  Mecanicu respectiv a zis ca vezi doame senzori vad ca nu au acelasi nivel si de aceea se aprinde... De multe ori se stinge se aprinde ceva in gen cum face cand pleci cu ea mai repede  si incepe si rupe aderenta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o roata moale rau nu cumva se aprinde esepeu?

 

ba da... daca mergi drept ceva timp  si simte o viteza mai mare pe o singur roata, volan drept, etc... atunci poate aprinde.

 

No, ally... sa terminam aici cu OT-ul.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

se poate monta un alternator mai mare sau se poate modifica cel actual sa dea mai multi amperi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti pune un Bosch de 120A, ar trebui sa fi suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are de 120 din fabrica. ma intereseaza 180+

 

sunt de 180 pe passat 3c , touran, touareg, phaeton etc. numai ca sunt mai mari si nu se potrivesc la gauri... eventual o recomandare unde se pot modifica/adapta...

Modificat de Ratonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De modificat nu se poate. Iar de 180 ... nu stiu daca gasesti. Poate doar pe camioane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ti-a spus ca sunt si pe Passat 3C si altele.

Chiar ei eu pe bmw am de 190.

Deci se gasesc, insa cu prinderi potrivite... ma indoiesc. Doar daca le compari fizic.

De modificat actualul n-o sa faca nimeni. Inseamna bobine mai groase, diode mai potente...

 

Dar de ce ai nevoie de atata curent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am editat dupa ce a scris MRC...

pt audio. m-am saturat sa se tot arda asta de 120 si sa raman cu masina in drum (trebuie dat botul jos pt a ajunge la alternator).

vad ca s-a pus si de 150a din fabrica pe passat. oare cele subliniate au aceeasi dimensiune?

post-6163-0-45088100-1391455025_thumb.jp

Modificat de Ratonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de sus nu, e tot de 120, cel de jos da, dar atentie, e cu piesa la schimb cel cu X in coada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!