Jump to content

ALTERNATOR WORKSHOP


TRK
 Share

Postare recomandată

Off-topic: Dezamagirea a fost ca tocmai ce imi laudam, in gand, masina :D Luasem si salariul cu o ora inainte :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va cer din nou ajutorul. Am schimbat carbunii, totul a fost ok pentru o jumatare de zi, dar acum imi mai apare martorul de baterie si "alternator workshop" pe accelerare, decelerare si uneori daca o tin mai turata peste 2500-3000 de ture. Imi fluctueaza si farurile la lumina serii, scurt si des, chit c-o accelerez sau nu.

Sa bage prea mult curent?

Am masurat in seara asta incarcarea pe relanti si arata 14,3 v - 14,6 v, pe accelerare nu am avut cum pentru ca nu am avut pe nimeni sa-mi tina masina accelerata. Oare ce sa mai aiba??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cum descrii se pare că s-a dus regulatorul de tensiune. 14,6 este cam măricel pentru ralanti (mai ales dacă aveai şi farurile aprinse când ar fi  trebuit să fie cam 14,2). Dacă accelerezi şi creşte şi mai mult cam aia este buba.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa vad maine cand revin la nenea mesteru'. De patinat cureaua mi-e greu sa cred ca ar patina, dat fiind ca nu aud scartait sau alceva. Cred ca e regulatorul, asa cum zici si tu :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema: Daca tot nu aveam liniste, m-am intors la masina, am dat cu un 2+2 blet presser spray pe curea, nici o schimbare. Buba e acum urmatoarea: Daca ridic destul de puternic cu un deget de mufa aia cu 2 fire care intra in alternator, tensiunea se ridica la peste 13,5v, daca o las in pace, scade la 12,5v. Plus ca si masina isi schimba mersul cand ridic de mufa, se simte ca incepe alternatorul sa opuna rezistenta. Ceva idei ajutatoare?

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie intarite, curatate, contactele in mufa, sau alta mufa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare că este şi o problemă de contacte la mufa aia. Practic atunci când ai 12,5V nu încarcă deloc este tensiunea bateriei, iar când ai 13,5 încarcă ceva dar nu suficient, deci tot nu-i bine. Ar putea fi mufa (partea dinspre fire) dar nu cred pentru că mai devreme spuneai că tensiunea ajunge la 14,6, ori nu s-ar întâmpla asta dacă ar avea ceva mufa sau dacă ar patina cureaua.

Eu cred că totuşi este ceva în neregulă cu regulatorul şi nu prea cred că ai ce să-i faci acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai o sa verific mufa si regulatorul. Intinzatorul se vede cum lucreaza, a verificat cureaua si mecanicul, e intinsa. Mufa nu mai are piedica aia, dar ma mir sa fie de vina lipsa ei, mai degraba sa fie de vina un contact imperfect dupa mufa. Asta nu inseamna ca exclud si defectarea regulatorului. Mama masii de masina, ca uneori imi aduce aminte de Fiatul de dinaintea ei :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te enerva. Sa desfaca releul, sa curete contactul acela special de masa (posibil regulatorul sa nu ''vada'' corect tensiunea in baterie), sa monteze la loc, sa stranga bine suruburile, sa fixeze bine mufa in lipsa piedicii. Nu cumva a rupt-o meseriasul ? Mufa aceea a rezistat 11 ani la vibratii. Nu pica asa  usor.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnul Cosmin, sa fie din frei? Am citit acest topic de vreo 2 ori, cap-coada si nu prea m-am prins de ce anume incepe sa incarce doar cand ridic, cu ceva forta, de acea mufa si de ce imi fac farurile cum facea becu' la bunica la tara, de au intreruperile alea dese si scurte. Sa fie de la frei? Pana la urma o sa ajung sa schimb regulatorul, freiul si cureaua, asa imi prezic viitorul :D

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred că este din frei sau curea. Dacă ar fi din ele ar da tensiune mai mică (nu ar explica de ce mai devreme era prea mare şi de ce se întrerupe încărcarea când atingi mufa). Şi cred că ar fi scos şi ceva sunete, la mine când s-a dus şi patina, chiţăia la turaţii mici. Oricum dacă tot umbli la alternator se poate verifica freiul: cu statorul blocat (atenţie să nu zgârii emailul de pe bobinaj) şi cureaua scoasă fulia trebuie să meargă doar într-un sens: spre înapoi (în sens trigonometric).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am citit de mufa. Ai un contact imperfect acolo sau chiar mufa rupta, pin dezlipit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost cum a zis colegul 42miticutza, masa la piulita aia de 13 nu facea contact bine, cand presam pe mufa, se facea contactul mai bine si incepea sa incarce. Mufa a fost ok, chit ca nu mai are piedica aia. Am scapat cu doar 60 de lei pentru schimbat carbunii. Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca fara contact bun in mufa aia cu 2 fire, nu incarca si nici nu semnaleaza faptul ca mergi pe baterie. Aveti grija sa nu patiti vreo nefacuta daca nu va dati seama la timp. Ma asteptam sa se aprinda martorul in bord odata ce mufa aia nu mai face contact sau pur si simplu o scoti din locas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se scoate mufa in mers. In lipsa comenzii se produce autoinductie, si incarca, dar pe maxim, poti praji ceva, bordul vede 14 si nu aprinde martor. Opreste motorul, scoate mufa si ai sa vezi ca se aprinde martorul. Chiar daca scoti mufa 5-6 mm tot face contact.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!(tin sa precizez ca este prima data cand postez pe acest forum, prin urmare imi cer scuze pentru eventualele grseli facute de mine.)  Am tot cautat  peste tot o rezolvare la problema mea dar inca nu am gasit asa ca m-am  hotarat sa o scriu aici poate cineva a mai patit asa cea. Deci problema  a aparut in urma cu cateva luni cand alternatoru a picat de tot asa ca am fost nevoit sa schimb rotor frei si in cele din urma si releu care o luase razna de tot incarca undeva pe la 17V,toate bune si frumoase schimbat releu a mers sa zic o saptamana in care nu conta turatia sau numarul consumatorilor incarcarea era de 14,2V dar dupa o saptamana a inceput cosmatul cand porneam motoru trebuia sa turez undeva pe la 4-5000 de ture sa incarce si am tot mers asa cu ea timp de 2 3 luni datorita lipsei de bani ( dupa ce cheltuisem undeva pe la 1200 ron cu cele de mai sus) si in cele din urma m-am hotarat sa merg sa vad care ar fi cauza surpriza mare dupa ce electricianu a miscat prin spatele alternatorului nu stiu exact ce a facut a disparut problema ca prin minune plec fericit de acolo ca am scapat fara alta cheltuiala si dupa o jumatate de ora de invartit prin oras cu cateva porniri opriri din nou mesaj in bord "alternator workshop" si turez din nou pe la 4000. acum tin sa precizez ca la pornire nu mai tre sa turez pe la 4-5000 undeva in 2-3000 si incarca dupa ce "declanseaza" incarca normal adica undeva pe la 13,8V cu tot aprins asta pana la urmatoarea oprire tin sa mentionez ca nu apare in bord martorul de la baterie da treptat scade intensitate bordului si se aprind martori abs si esp la electrician problema  dispare nu stiu ce sa mai fac masina passat b5.5 2003 2.0i 96kW alternator valeo 110A. Imi cer inca o data scuze daca am gresit cu ceva dar nu stiu ce sa mai fac. Va multumesc anticipat! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze pentru eventualele grseli facute de mine.

Da, un bun inceput ar fi folosirea semnelor de punctuatie si alineatelor, sa nu mai apara carnatul asta ca te apuca ameteala pana ajungi la capat.

Si ar fi bine sa nu se mai repete sau voi fi nevoit sa te sanctionez.

Asa de curios... de ce n-ai cumparat in alternator sh daca tot ai vazut ca bagi atatia bani in asta al tau? Ieseai la jumatate pretul.

E clar ca releul ce l-ai cumparat e ceva foarte slab calitativ.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1200 lei iti luai alternator nou si iti ramaneau bani si de o revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru simpu fapt ca nu am gasit de 110A sh. Poi la 300 de ron cat a costat releu am zis ca ar fi destul de bun.

Deci logic acum alt releu...de ce mi-a fost frica nu am scapat mai bine il luam  nou.

Ce releu imi recomandati si un pret informativ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electricianul care a lucrat la mine la masina a zis ca Bosch e foarte bun, acum depinde ce a avut masina ta, ca si echipare de original. Prin magazinele online vazusem ca si marci mai ok: Bosch, Hella. Eu zis ca's bune spre foarte bune. Cauta un magazin de incredere si vezi ce-ti zice. Sunt si aici pe forum cativa colegi care sunt vanzatori de incredere. Au pagini kilometrice la rubrica de vanzari, nu ai cum sa-i ratezi. Salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns! Daca stiam asta de la inceput il luam nou si nu mai aveam batai de cap(pret alternator nou nurvil valcea 2100 ron care ma speriat dar vad ca tot pe acolo ajung).

Da asa repede pica alternatoru?(in prezent masina are 147.000km reali)

Salut! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La al meu au crapat carbunii la 300k km. Prima interventie la el a fost acum, restul internelor fiind beton dupa spusele electricianului. Bosch power :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.Poi la mine doar statoru ce a mai ramas de pe cel vechi.  "Mecanici lu peste" ca nu are rost altu nou o sa mearga mai bine decat unu nou...

Parca nici motoru nu mai merge la fel... Nici acum nu stiu ce sa fac alt releu sau sa caut unu sh?(care e atat de rar prin dezmembrari) am gasit o caruta de 90A da ce sa fac cu ele.. :tuktuk: 

 

Nu ti-as dori niciodata sa treci prin asa ceva!!! Numa io stiu cata frica duc la fiecare pornire. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-a cazut releul pe la 300.000km. Daca restul e nou.... acum nu mai are rost sa iei alt alternator.

Pune alt releu (care banuiesc ca poti sa-l schimbi in garantie) si gata treaba.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!