Jump to content

ALTERNATOR WORKSHOP


TRK
 Share

Postare recomandată

daca minusurile nu se unesc direct prin cablu,ci un papuc se pune pe motor(de obicei la motorul care primeste curent)atunci existe o limtare de curent si nu exista nici un risc.Se poate porni fara probleme(incercat de 1000ori)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

a aparut o problema ciudata in bord computer

scrie alternator workshop cand accelerez pana pe la 2000 3000 ture si apoi o las, parca pe revenire, pe frana de motor apare cateodata acest mesaj insotit de un bip si de becul baterie aprins.

Toate astea dureaza o secunda apoi dispar.

Precizez ca am masurat la borne si incarca ca lumea in rest.

ce o fi?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna ca lumea? adica citi volti?precizeaza mai clar(la relanti-in turatie,cu consumatori-fara)...daca-i poti face o diagnoza,posteaza codul de eroare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut acceasi problema , se pare ca , cureaua ce angreneaza alternatorul in timp sa lustruit sa zic asa si nu mai are aderenta cu fulia alternatorului .

Eu am rezolvat-o , cu un spray ptr curele.

Nu stiu exact cum se cheama dar daca este nevoie miine iti pot spune .

Bafta !

PS : nu posteaza nici un cod de eroare pe Vag-Com.

Este o chestie de moment atunci cind accelerezi brusc.

Modificat de cornelus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E din cauza uzurii curelei de transmisie. Schimba cureaua si verifica si intinzatorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc

la asta nu ma gandisem

cureaua ce e drept abia am schimbat-o odata cu distributia, dar am pus una hutchinson.

o sa iau ceva mai ca lumea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

in urma cu cateva zile a inceput sa se aprinda alternator workshop pe la 2 - 3000 ture

dupa, am presupus ca ar fi cureaua care patineaza, sau intinzatorul.

Nici vorba , acu sta aprins ledu baterie si gata nu mai incarca,

e valeo alternatoru meu, iar unii zic ca rotorul ar fi ars carear costa pe la 5 milioane reconditionat, sau fo 250 euro unu bosch la mana a doua...

sau, grup diode, carbuni, alte variante...

mai preupune cineva ceva inainte sa dau foc la masina??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un alternator nou poti sa il gasesti la un pret de 350€ dar cu piesa la schimb poti sa il iei si la 200€.Am scris toate astea sa-ti faci o idee de preturi si sa nu arunci banii pe reconditionari! Curaj bun!

unde pliz?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da nu inteleg de ce vrei sa schimbi altenatorul cu totu, poate sa fie un simplu contact sau diode arse. Daca ai verificat deja te rog nu lua in consideratie postul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era pe aici un topic unde un coleg dezmembra un passat!

poate incerci la el,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata reparat

fir intrerupt in rotor

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum va multumesc tuturor celor care ati venit cu idei,

asta m-a ajutat la descoperirea defectului, si la asigurarrea masurilor de rezerva...in caz ca nu reuseam

Volksman avea oricum rotor nou la 3.500.000

deci, inca o data , multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Rumplestilskin

Mai deunazi mi-a aparut acest mesaj suparator pentru cateva secunde. La o scanare, nu mi-a iesit nimic relevant (in afara de ce stiam deja :icon_thumright:. Tensiunea la baterie in mers este 13-14V. Idei ceva?

Mentionez ca tocmai am schimbat distrbutia, iar mecanicul a comentat ceva relativ la o rola ce face cam mult zgomot, rola aflata pe axul alternatorului. Poate totusi este o simpla coincidenta. Sau nu.

Vreo idee ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Publicat (modificat)

De vina este freiul de la alternator .

Ar trebui sa-l schimbi cat mai repede , asta inainte sa se blocheze de tot si sa rupa cureaua de la accesorii .

Vezi ca s-a mai discutat pe aici pe undeva asta . :D

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

crede-ma ca am dat search de m-am plictisit.

Daca tot stii despre ce e vorba, cat costa piesa+manopera (aprox)?

Plus de asta, zici ca tinde sa se blocheze (ceea ce nu e bine deloc), dar eu am impresia ca nu mai invarte alternatorul, desi "patineaza". Pana la urma cum functioneaza dracovenia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Publicat (modificat)

Si eu caut topicul dar nu-l mai gasesc ....

Rola ( fulia ) de la alternator are un fel de ambreiaj in ea .

Cand nu mai cupleaza nu mai invarte alternatorul => nu mai baga curent in baterie .

Cand se blocheaza , cureaua de transmisie de la accesorii invartindu-se se freaca de rola respectiva pana se toceste cureaua si se rupe .

In plus ca semn de atentionare cand freiul este cu probleme , daca iei stanga sau dreapta maxim de volan , cu motorul pornit ai sa auzi un zgomot asemanator celui pe care il face o roata de bicicleta atunci cand se invarte si tu tii la spite o bucata de plastic . Sper ca m-am facut inteles ...

Eu am schimbat freiul in martie anul asta . Pret manopera + frei = 250 lei .

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

Scurt si la obiect. Multumesc de informatii. Simptomele descrise de tine sunt identice si la mine. O sa schimb frei-ul saptamana asta, si daca tot o fac, o sa schimb si cureaua.

Apropos: un DIY, ceva? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu le-am schimbat la service si am stat langa masina dar n-am facut poze asa ca DIY ... n-am . :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost si eu la cipos cu o masinuta care zicea in disperare acelasi lucru, tocmai fusesera schimbate releul si carbunii!

culmea, cand am ajuns, a tacut.

si nu a mai facut pana in ziua de azi!

are 50000 la bord, ultrareali.acelasi b5.5, 2002.

daca a fost fulia de la alternator, atunci si-a revenit?

daca nu, ce a fost?

laptopu nu a gasit nici pe naiba!

zgomote la directie nu avea, am schimbat jucria respectiva la masina mea, si stiu cum face daca se strica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Pentru cei care au demontat frei-ul ala cu manutza lor, imi puteti spune cum Dumnezeu desfac surubul ala din capat care tine frei-ul pe axul de la rotor? Am incercat cu imbus si am prins in menghina rotorul si tot nu l-am putut desface. E cumva filetul invers? La un prieten i s-a dus incarcarea si cand l-am desfacut, releul de incarcare dus, rotorul intrerupt. Frei-ul vajaie daca il invarti in sens invers, dar asta e o alta problema, deocamdata nu incarca.

Deci a mai defacut cineva frei-ul ala?

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

@ aryes13: multumesc oricum. O sa merg si eu la mecanic, pentru ca mai am de schimbat si placutele pe spate. Poate reusesc eu sa fac poze :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

:rolleyes: Raspund tot eu. Este o cheie speciala pentru asa ceva. Fara aia, esti mort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

Poze ceva cu "cheia aia speciala"? :rolleyes:

Modificat de Rumplestilskin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

:beerchug: ... poze... as pune, daca as avea, abia am gasit un atelier unde au asa ceva. Pun o schema, orientativa, ca nu mi-au dat-o sa o fotografiez. De fapt is 2 chei imbus bagate una in alta. Aia mare din exterior prinde in "dantura" de la fulie, si imbusul mai mic intra in "dantura" mai mica ce e in ax. Atata mi-au spus ca e 4 milioane o smecherie din asta.

post-8441-1180352571_thumb.png

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!