Jump to content

ALTERNATOR WORKSHOP


TRK
 Share

Postare recomandată

E mult 50mA.

Ai un consumator undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit mai sus ca trebuie sa fie intre 35 mA si 50 mA eu am 59 mA cel mai probabil din cauza muzici de pe masina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este incarcata atunci cand are intre 12.4 si 12.6 V. Ce e peste se numeste supraincarcare si omoara bateria.

 

Alternatorul trebuie sa incarce intre 13.8 si 14.4. Ce este sub aceasta valoare omoara bateria, ce e peste omoara bateria. Cauza generala este releul de tensiune care nu mai functioneaza cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu cat e la mine la Passat, dar parca e pana in 20mA consumul cu masina inchisa.

Incarcarea e buna.

Mai mult ca sigur bateria e afectata de racirea vremii.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor  :lol: Ca un update bateria sta la 12.5 v mai nou dar daca dau sa pornesc cade la 9v . Pusa pe redresor lasa impresia ca se incarca dar dupa 30 min arata ca este full . Eu sincer m-am convins cine e vinovatul . Ca fapt divers bateria a fost luata de pe un mercedes c class si are 14 ani de functionare din care 2 la mine  :D . Ca are 14 ani am aflat intamplator dupa ce am spalat-o sa o pun in casa la incarcat , sincer cred ca si-a depasit speranta de viata si mai mult ca sigur a trait mai mult decat masina pe care a iesit din fabrica tinand cont ca bateria spune fostul proprietar al passatului meu este luata de la dezmembrari . In alta ordine de ideii aceasta baterie avea 100 A si anul trecut chiar mergea excelent in conditiile in care eu am ceva muzica pe masina si ii dau de ii sar capacele . Intrebarea ar fi pot sa pun o baterie noua de 100A alternatorul va incarca aceasta baterie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, o incarca. problema e daca incape in locas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu incape mai mare de 84.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, maxim 315 x 175 x 175 mm. Inaltimea poate fi si de 190 mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine s-a aprins becul de la baterie in bord si a venit un mecanic de a verificat altenatorul si a zis ca nu are joc fulia si ca sigur e releul de incarcare. l-am cumparat dar aceeasi problema. nu incarca deloc. bateria a ajuns undeva la 11,6.  ce alte cauze ar mai fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rotor intrerupt... cel mai probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si remedierea ar fi un nou alternator sau se poate repara acesta vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informativ cam cat ai dat pe releul de incarcare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam in jur de 200 lei costa un releu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si remedierea ar fi un nou alternator sau se poate repara acesta vechi

Se poate remedia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt in austria si un alternator nou ar fi cam 250 euro. de remediat nu prea functioneaza aici dar am gasit in dezmemrari si de 90 A si de 120A. am mai cautat si pe unix auto la piese si sunt si acolo de 90 si 120. aveti idee de care ar trebui sa cumpar sau nu are importanta? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitate de citi A este al tau si ia unul la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe al meu nu scrie nimic. cel putin nu am vazut ca altfel nu as fi intrebat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta ca trebuie sa aiba o eticheta lipita pe el pe care scrie de citi A este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil din cauza varstei masinii si implicit a piesei sa fi disparut. am verificat cu de amanuntul dar nici urma de ceva scris sau stanta sau ceva de genul......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de informatie. am incercat sa il dau jos dar am intampinat o alta mica problema. al 2-lea surub adica cel de mai jos nu il pot scoate din cauza ventilatorului. asta inseamna ca trebuie demontat si ventilatorul ca sa pot da jos alternatorul sau exista vreo smecherie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie in topic de nu stiu cate ori. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

M-a lasat si pe mine alternatorul. Eram in a 2a, pe accelerare, a aparut indicatorul de baterie si mesajul "alternator workshop". Incarcarea e 0. Maine vad ce are. Sper sa scap ieftin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa am patit si eu. La mine a fost releul. Si la tine probabil e aceeasi problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!