Jump to content

ALTERNATOR WORKSHOP


TRK
 Share

Postare recomandată

1 trebuie schimbat frei-ul de la alternator... este rola aceea pe care trece cureaua !!!

2 pompa tandem???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surpriza am fost azi la un service , cand am pornit masina de acasa sa plec iar mi s-a aprins in bord respectivul martor. Cand am ajuns la service si am vrut sa-i arat mecanicului, surpriza nu se mai aprindea. A verificat cu aparatul de masura, de incarcat incarca. Freiul a zis ca nu poate fi problema caci e nou, am schimbat fulia de la alternator acum 4 luni , ca mi se blocase si-mi scartia la viraje. Mi-a zis ca e posibil sa fie cabunii sau releul, dar mi-a recomandat sa schimb alternatorul cu unul de la el second hand :D 100 euro. Electricieni nu avea cica acolo sa se uite la carbuni sau releu. Am plecat de acolo fara sa fac nimic , si am mers aproximativ 20 min cu toti consumatorii la maxim, si nu mi sa mai aprins nici un martor. Chiar nu stiu ce poate fi. Am luat aparatul de masura cu mine , in caz de-mi mai apare vreun martor, sa masor pe loc bateria sa vad daca imi incarca alternatorul.

Sincer nu mai stiu ce sa mai fac. Ce-mi recomandati?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta sesizare:

Cand am plecat de la munca am pornit motorul si sa aprins asa rapid la un moment dat martorul de la baterie, parca asa pe ascuns. Nu m-am lasat batut, si am inceput sa deschid tot ce e electric prin masina, si a inceput distractia:

A aparut iar in bord mesajul cu alternatorul si martorul de la baterie aprins, si cu motorul pornit , mi-a murit bordul, au picat toate acele si sa inchis si displayul compului. Am oprit rapid motorul si consumatorii. am repornit motorul, si mia ramas martorul in bord de la baterie, si am plecat ingrijorat spre casa sperand sa ajung pana acolo. Am verificat in ambele locatii bateria:

fara nici un consumator imi dadea 10,44 V, cu farurile aprinse imi iesea 10,25 V. AM repornit de vreo cateva ori motorul, acelasi martor in bord de la baterie.

Acum faza e ca am inteles care pot fi cauzele si ca numai un meserias bun le poate determina. Dar nici nu vreau sa arunc banii pe un alternator chiar second, daca nu e necesar sa fie schimbat totul. Precizez ca imi place masina dar am luat-o prea recent si incep sa-mi apara cam multe probleme intr-un termen de vreo cateva luni.

Bani nu am f multi asa ca incerc sa repar ce-i strict necesar nu-mi permit sa fac experimente.

Incerc poate maine sa dau de un service serios, caci m-am saturat in tara asta de mecanici speculanti si amatori. Incep sa invat mai multe de pe forumuri decat ei in atelier.

Am sunat acum vreo luna la reprezentanta vis-a-vis cu dezamorsarea instalatiei de alimentare, si am ramas prost ce mi-au zis:

"Veniti la noi , va costa 200 Ron diagnoza, si asa determincam daca e pe natura mecanica sau electrica, si apoi e posibil sa fie nevoie de o alta diagnoza 250 RON din care sa rezulte care e exact problema."

Ma nu-mi vine sa cred, imi cere 4 mil jumate numai pe diagnoze!!!

Ce dracu imi diagnostizeaza la masina aia. E vreo tehnologie NASA in ea si nu stiu. ???

NU am avut timp sa ma ocum sa-mi iau si eu o interfata, la naiba, ca e maxim 2 mil, si-mi fac singur diagnoze. Inteleg ca e meseria unora si anumite cunostinte, dar chiar sa te fure asa pe fata. Sincer numai aici se poate intampla in Romania.

O chestie care am sesizat-o cu stupoare, este ca bateria mea e sustinuta lateral, (distantata) cu doua bucati de scanduri :aaaaaah:

acum imi dau seama de la ce taran am luat masina asta.

Chiar nu inteleg ca naiba sa caute lemn la VW. :releasehead:

Eu sunt de specialitate proiectant pe instalatii electrice, dar cred ca trebuie sa ma apuc sigur si de mecanica, sau electromecanica practica, ca nu se mai poate.

Cred ca duc lipsa de o persoana interesata cat de cat, prin zona, sa-si rezolve problemele singur la masina, cu care sa exersez anumite practici de mecanica, caci chiar nu mai am incredre in sevice-uri auto.

Modificat de C o s m i n
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine e problema ori cu carbunii ori cu releul de incarcare. La unele alternatoare carbunii se pot schimba usor, respectiv la Valeo. Daca ai alternator Bosch va trebui schimbat releul cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inainte de a schimba releul, asigura-te ca e intreg rotorul. Masoara cu un ohmetru sa nu fie intrerupt. Ar trebui sa aiba in jur de 3-4 ohmi.

Cam astea sunt problemele cele mai frecvente.

Si la mine s-a manifestat asa si era de vina un contact slab la colector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut va dau un pont am fost acum cateva zile si mi am reparat si alternatoru si electromotoru la niste baieti lucreaza super si ieftin si se mai baga si la electrica aeroterme va las un nr de tel 0766748211

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine e problema ori cu carbunii ori cu releul de incarcare. La unele alternatoare carbunii se pot schimba usor, respectiv la Valeo. Daca ai alternator Bosch va trebui schimbat releul cu totul.

Am fost si am luat masina azi. Cam usturator la bani mi se pare scum servicul PITSTOP.

1. Manopera montare demontare alternator 160 RON

2. Manopera reparatie alternator 140 RON

Componente schimbate:

- Regulator tensiune MOBILTRON cod B254 (presupun cai releul sau punte de diode) 180 RON

- Rulment NSK cod 140273 - 55 RON

- colector CG cod 135172 - 32 RON

- rulment cod 140093 - 43 RON

Deci total 634.99 RON (ca la adidasi :bye2: )

Prea curand nu mai calc pe acolo.

Mai aveam alternativa alternator second 100 euro si manopera 60 RON - la alt service care se ocupa numai cu VW si audi.

Acum ce sa mai zic asta e daca nu era manopera asa de mare poate eram multumit, dar 3 mil manopera mi se pare f mult.

Si inainte de a schimba releul, asigura-te ca e intreg rotorul. Masoara cu un ohmetru sa nu fie intrerupt. Ar trebui sa aiba in jur de 3-4 ohmi.

Cam astea sunt problemele cele mai frecvente.

Si la mine s-a manifestat asa si era de vina un contact slab la colector.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

am si eu o problema asemanatoare, nu mi-a aparut mesajul "Alterantor workshop" dar ieri seara in mers mi s-a aprins martorul la baterie( bateria e noua,are 2 luni), am ajuns acasa i-am mai dat 2 chei si a murit, azi dim(duminica) a pornit la prima cheie dar tot cu martorul aprins, am plecat sa caut un electrician sa-mi masoare cu voltmetru, nu am gasit, am ajuns acasa , am lasat motoru sa mearaga am scos borna - si a murit pe loc ,nu mai porneste, e descarcata bateria

pesemne ca o fi releul, alternatorul, carbuni, nu stiu, nu ma pricep ,aveti idee de un service ok in bucuresti sau de o persoana care sa aiba expertiza in treaba asta

multumesc,

bogdan 0755000026

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Este normal ca fulia sa se invarta in ambele sensuri? Am desfacut cureaua de pe rola alternatorului si am observat ca aceasta se invarte fara probleme in orice sens, fara sa aibe nici un joc. Este normal sau trebuie schimbat freiul alternatorului?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sensul in care o invarte motorul, trebuie sa blocheze. Altfel nu incarca alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare,

am si eu o problema asemanatoare, nu mi-a aparut mesajul "Alterantor workshop" dar ieri seara in mers mi s-a aprins martorul la baterie( bateria e noua,are 2 luni), am ajuns acasa i-am mai dat 2 chei si a murit, azi dim(duminica) a pornit la prima cheie dar tot cu martorul aprins, am plecat sa caut un electrician sa-mi masoare cu voltmetru, nu am gasit, am ajuns acasa , am lasat motoru sa mearaga am scos borna - si a murit pe loc ,nu mai porneste, e descarcata bateria

pesemne ca o fi releul, alternatorul, carbuni, nu stiu, nu ma pricep ,aveti idee de un service ok in bucuresti sau de o persoana care sa aiba expertiza in treaba asta

multumesc,

bogdan 0755000026

La reprezentanta VW iti schimba alternatorul cu totul, nu il repara, deci poti sa ii tai de pe lista din start, pentru ca alternatoarele sunt scumpe chiar cu piesa la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu iti recomand sa verifici/schimbi diodele alternatorului.

Cel mai probabil alea sunt de vina, in 80% din cazuri.

Cu 95 lei le-am cumparat, iar de instalat nu este foarte greu, eu m-am descurcat de unul singur, in 30 minute, fara graba, le-am montat.

Modificat de rRby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am patit si eu ieri sa mi se aprinda becul de baterie pe bord si pe comp mesajul "Alternator workshop".Fiind pe Fundeni, am stins toti consumatorii desi ploua torential, si am pornit spre Baicului unde e un baiat Nicu, care are un service de electrica.Am avut noroc ca inca erau acolo, cu toate ca era aproape ora 18.Evident, dupa ce am schimbat releul totul a fost OK si mi s-a stins si martorul de baterie din bord.

Toata distractia a fost 250 de lei, din care releul un VR-... pe care scria Made in England parca, a fost 110 lei, capac rulment 10 lei si manopera 130 de lei!!!Jepcari la drumul mare!!Pentru un kkat de piesa de plastic,cica cu "electronica in ea"!!!pffff, dar piesa ca piesa, insa pe manopera de o juma' de ora sa-mi iei 130 de lei????

Pai manglitorii ashtia nu trebuie plansi ca sunt blindati de bani.Te prind la ananghie, mai ales in cate-o zi ploioasa si spre inserat, si te sparg in gura cu preturile lor!!Dar macar le-am luat factura si garantie, ceea ce pe ei ii doare rau de tot!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Daca ramaneai pe undeva si trebuia dusa masina pe platforma, te costa mai mult. Asa ca tot e bine ca te-a rezolvat repede si ai putut pleca linistit. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishulake,cati km are masina?de curiozitate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pe bord scrie 150.000, insa avand ECU de pe care nu se poate citi numarul de kilometri...???Eu o am de la 99.000 iar uzurile la momentul la care-am luat-o nu pareau de multi kilometri!Iar cel de la care-am luat masina e un amic si un vecin din cartier si sunt multumit de ce masina mi-a dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

off topic - la 2004, trebuie sa se vada km reali....care oricum, se pot modifica intr-o fractiune de secunda....deci, oricum nu au nicio valoare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am urmatoarea problema,la mine palpaie martorul la baterie in timp ce creste turatia la motor, si pe la 4000 de ture sta destul de mult aprins martorul.

la relanti se aude un vajait de la alternator si lumina ambientala palpaie.

Si la relanti turatia sta la 640rpm e ceva normal la 1.6 benzinara?

PS: imi cer scuze e sectiune pentru passat,dar totusi e tot vw :)) poate ma ajuta cineva

Modificat de flow87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Martorul aprins reprezinta clar o problema. Poate fi releul, carbunii, vreo dioda, un contact slab la rotor... pot fi multe. Trebuie desfacut si verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dupa ce acum sase luni am schimbat releul, carbunii, carcasa de plastic in care stau carbunii si frei-ul acum din nou a inceput sa-mi faca probleme alternatorul. Asta dupa ce am venit din Bulgaria distrugand o baterie. De ce oare, acum ce mai are? Tensiunea bateriei in regim de functionare 12.47V, cu motorul oprit 12.57V. Aveti si un filmulet edificator, a inceput sa faca pe la 2000 rpm, apoi dupa 10 km pe la 1500 rpm, iar acum imediat ce trece de ralenti.

Modificat de Nea Vizanu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marca de releu ai pus? Cat a costat?

Am mai intalnit releu de incarcare la 90 de lei, care in cateva luni se comporta ca si al tau acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosch, 210 ron cu perii si colector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca de data asta a murit statorul sau rotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca de data asta s-a dus carcasa cu totul.. Rulment gripat, carcasa de plastic topita, cea din antimoniu ovalizata, rulmentul practic juca in ea, carbunii rupti si cam atat. Cumparat/montat alternator Valeo de 140A (al meu era Bosch de 120A) cu 800 ron, luat de pe un B6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!