Jump to content

ALTERNATOR WORKSHOP


TRK
 Share

Postare recomandată

Azi am intrat si eu in clubul celor cu Alternator Workshop, mi-a picat si mie releul de incarcare. Am cumparat un releu nou si am scapat de problema.

Intr-o ora a fost gata, asta dupa ce in prealabil am dat jos alternatorul ca un prost ce am fost. Ulterior am vazut ca se putea schimba usor si fara sa dau jos alternatorul.

Asta e, invatam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeai atent, eu am specificat asta mai sus...

ai doar cateva surubele de desfacut. Poti si fara sa-l dai jos cu totul, daca ai suficienta indemanare.
:)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema si eu...era releu de incarcare de pe alterantor...care nou fiind nu mergea ...a fost dat jos..si culmea nu am mai gasit unul la fel si am aspt vreo 2 zile sa imi aduca unu,cand in sf l-au adus nu era ala...m-ai trebuia sa mai aspt vreo 4 zile m-am enervat si vroiam sa ma duc la alt service. Le-am facut panarama acolo si am zis sa il monteze la loc..(aletrantor+intercoler+bara fata ce mai un chin) cand la montat incarca perfect si nu m-ai facea asa.....problema era ca nu a fost montat corect tot la acelasi service...am plecat frumos fara sa m-ai platesc nimic normal...

M-am uitat azi si am tensiunea de 12V cu motorul pornit. Scartaie ingrozitor alternatorul.

Cred ca si frei-ul este defect si stabilizatorul de tensiune.

Problema este ca nu stiu sa scot alternatorul, si dupa aia frei-ul la vw-ul din semnatura.

Un mecanic a spus ca pentru acest model de masina pentru a scoate alternatorul trebuie sa dai jos: radiator, masca, faruri...????

Are cineva pasii pe care trebuie sa-i urmez pentru a scoate alternatorul si frei-ul?

Cum se scoate flansa de la ventilatorul de la motor?

cu motorul pornit trebuie sa ai tensiunea de 14v..deci alternatorul nu incarca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat azi si am tensiunea de 12V cu motorul pornit. Scartaie ingrozitor alternatorul.

Cred ca si frei-ul este defect si stabilizatorul de tensiune.

Problema este ca nu stiu sa scot alternatorul, si dupa aia frei-ul la vw-ul din semnatura.

Un mecanic a spus ca pentru acest model de masina pentru a scoate alternatorul trebuie sa dai jos: radiator, masca, faruri...????

Are cineva pasii pe care trebuie sa-i urmez pentru a scoate alternatorul si frei-ul?

Cum se scoate flansa de la ventilatorul de la motor?

Ieri am fost la service sa-mi fac unghiul de fuga, si cand am pornit, scartia ingrozitor. M-am uitat cu mecanicul si frei-ul de la alternator era crapat. Mi-a zis sa nu merg asa cu el ca am sansa se bulesc mai multe lucuri daca sare acel frei.

Am iesit din service, dupa 200 m, scartaitul a incetat si s-a aprins becul ALTERNATOR WORKSHOP. Deschid capota si surpriza, frei-ul sarit in ventilator si cureaua sfasiata :lol:

Am cumparat alternator nou de la dezmembrari si curea noua, si am zis sa pun acel alternator sa nu ma mai complic sa scot frei-ul sa-l pun la al meu. Dupa ceva ore BUNE de munca alternatorul nu incarca :blah_: asa ca luni treb sa scot freiul de la acel sh si sa-l pun pe al meu.

misul1ca iti pot spune eu.

Da trebuie sa dai jos toata fata.

Sau...

Dai jos bara, grilajul cu insigna VW, dupa aceea desfaci suruburile de rigoare de la masca cu radiator/faruri etc si poti lucra daca tragi de ea indeajuns spre exterior pt ca trebuie sa scoti ventilatorul si este stramt rau locul.

Alternator se scoate intr-o parte, cea de la volan. Acum despre frei...din ce-am inteles...iti trebuie o cheie mai speciala ca sa bagi frei-ul.

Eu unul nu-ti recomand sa faci acasa treaba asta doar daca te pricepi si ai sculele necesari :)

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi.

Am aflat ca pot scoate alternatorul fara sa mai dau jos bara din fata, .......

Trebuie sa rupi o mica lamela de aluminiu de la ventilatorul motorului, in gaura creata poti introduce surubul de jos de la alternator.

Sper sa mearga, altfel am programare la "doctorul de masini " dupa 1 saptamana.

Cu freiul este mai greu de scos (poate ma duc la un meserias si ma rezolva mai repede).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie rupt nimic, trebuie desfacut vascocuplajul cu un inbus de 10. Daca rupi fantele alea risti sa dezechilibrezi ansamblul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dezechilibrezi nimic. Si la mine e la fel. Si metoda am vazut ca e uzual folosita si in randul mecanicilor.

Eu sincer n-am reusit (oricat m-am straduit) sa desfac surubul de la visco, fara a demonta bara si radiatoarele. E nevoie de o scula speciala cu pinteni, pentru a bloca fulia lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie blocata fulia de la vasco pe care o actioneaza cureaua. Are imprejurul ei niste gauri de 5. Aici va trebui construita o brida din fier (tot de 5) in forma de U care vine bagata in doua gaurele diametral opuse de pe fulie. Cu imbusul o desfaci si gata. In maxim 10 minute e jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Chiar acum am demontat alternatorul (avusem un contact imperfect la rotor) si l-am scos asa cum am spus. Am o singura lamela rupta din visco si a iesit ca uns. In nici 10 minute a fost jos.

Daca nu ai o cheie pentru blocajul fuliei de la visco, fara un sablon nu cred ca reusesti sa construiesti una.

Acum... fiecare cum doreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ce rol are mufa aia care vine conectata pe releul de incarcare la alternator....???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trimite la ECU si IC informatii de spre cat incarca alternatorul, cat de solicitat e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,am si eu un passat din 2004 1.9 131 cp,aseara pe la pitesti mi`a aparut 'generator werkstatt' si a aparut bateria ,mi-a dat de cateva ori eraorea asta,am oprit si se auzea un huruit la alternator,park s`au spart rulmentii,am oprit clima,farurile,tot ce se putea si in 40 de km si`a revenit ,nu se mai auzea nk si nu mi`a mai dat eroarea,dupa alti 60 de km am pornit iar toate dispozitivele si aceeasi problema,mentionez ca imi scartaie cureaua de la clima care am schimbat`o recent,da nu am schimbat rola,imi scartaie dpar cu clima pornita deci cred k e de la rola,aceeasi problema am avut`o si anu trecut. Imi puteti spune ce se intampla cu alternatorul?Va multumesc anticipat

Modificat de danutz969
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori e rola, ori ai o dioda arsa in grup.

Pune o cheie de 20 (parca) pe intinzatorul de accesorii si comprima-l, scoate cureaua de pe alternator si vezi daca e blocata rola in ambele sensuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de care rola zici,ai idee cat costa?Sau daca e dioda se schimba toata puntea stiam.multumesc pt raspuns

Modificat de danutz969
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se comprima intinzatorul ala ca si la mine a dat un workshop si acum scartaie cureaua la actionarea volanului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rola e de fapt frei-ul din capatul alternatorului. Costa in jur de 200 de lei.

Pe hexagonul turnat in corpul intinzatorului pui o cheie fixa destul de lunga si impingi inspre dreapta masinii (inspre pasager). Dupa o cursa de maxim 7-8cm poti da jos cureaua de pe frei.

motorfarafront.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms,cosmin,ieri nu a mai facut nici o figura,da totusi nu e in regula,daca fac un drum mai lung mi`e frica sa nu se intmple ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cum se da jos alternatorul de la o Bora 1.9 sdi? am urmatoarea problema, face urat rau alternatorul si nu incarca? ma intereseaza in principiu cum se da jos si daca se poate repara sau schimba? preturi? Multumesc anticipat.

Modificat de cTL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data compresezi intinzatorul curelei si scoti cureaua de pe fulia alternatorului.

Apoi ai 2 suruburi de 8 ce tin alternatorul in suport. Le scoti si furtezi putin alternatorul cu un levier pentru ca e intepenit in suporti.

Din ce spui tu, probabil ai vreo dioda arsa.

In imagine e un motor longitudinal, dar poti vedea cum vin suruburile alternatorului.

motorfarafront.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am testat azi bateria cu motorul pornit si incarca cu 14.18 , este normal? apuc sa trec iarna cu bine?

ps: am toata bujiile incandescente arse :icon_rambo:

Modificat de C o s m i n
mutare in topicul corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge, tensiunea. Asta cu bujiile, nu-i bine.

P.S - ai masurat tensiunea de incarcare, cu consumatorii porniti - faza lunga, proiectoare, clima, dezaburire ? Daca nu, masoara asa, si vezi ce valori ai.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, doar clima era pornita, si casetofonu :rolleyes:

Asa am sa fac, dar intre ce valori ar fi bine sa-mi dea? ca sa nu mai postez dupa aceea

Multumesc F l o r i n :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in sarcina si fara sarcina trebuie sa se apropie de 14.2 V si sa nu depaseasca 14.5 V.

Sub 12.7 V descarca din baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, multumesc Borisake

De asemenea scuze si multumesc C o s m i n pentru edit/mutare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu masina din semnatura.

Azi cand am plecat de la munca mia aparut in bord ALTERNATOR WORKSHOP si a ramas aprins martorul de la baterie. Am ridicat capota si mi se aude un fasait continuu, cred ca de la una de la role. Precizez ca inainte un mecanic mia zis ca una din role fasaia, dar se auzea asa intermitent , ritmat, acum e continuu.

Mai precizez ca acum trei luni am schimbat cureaua de distributie, si acum 4 luni fulia de la alternator, caci facea un huruit cand luam viraje, si am inteles ca era blocata.

Acum nici nu mai stiu ce sa mai cred. Fulia am schimbato in Suceava la 700 de km distanta, si chiar daca e in garantie, nu ma pot duce pana acolo, sai iau de gat pe aia. Cureaua am schimbato tot acolo si sincer am emotii ca mi-au puso aiurea, caci mecanicul a refuzat initial caci zicea ca nu a mai pus niciodata si maistru la obligat.

Ce credeti ca e opsibil sa aiba, si daca se poate o recomandare la un sevice in Timisoara.

Mai precizez ca mai are o problema mai veche pe care nu am rezolvato inca, imi porneste greu la prima cheie. Am inteles tot de pe forumc a e de la pompa de motorina - imbacsita sita de la mizeriile din rezervor. Daca o parchez pe o bordura inclinat pe partea stanga porneste cum treuie. Daca o parchez pe loc drept o ia la prima cheie ,dar invarte vreo 5 secunde. Nu stiu daca are vreo legatura problema asta cu cea cu alternatorul.

Modificat de raduleanovici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!