Jump to content

ALTERNATOR WORKSHOP


TRK
 Share

Postare recomandată

Iti spusesem mai sus ceva:

Pune alt releu si se va rezolva treaba. Inainte de asta, asigura-te ca rotorul nu e intrerupt. Il masori cu un ohmetru si tre sa aiba in jur de 3 ohmi.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate cosmin

cum se efectueaza aceasta masurare mai exact????

si daca este rotorul de vina ce as putea sa fac?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se masoara cu ohmetrul intre cei 2 poli ai colectorului (adica unde calca cei 2 carbuni). Asta cu releul scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok

o sa verific zilele astea

se poate inlocui doar colectorul (partea unde calca carbuni)??????

sau se schimba cu totul????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general problema nu e colectorul ci bobinajul din rotor. Colectorul se poate inlocui, dar nu stiu daca gasesti pe undeva ca piesa separata. Poate pe la vreun electrician mai dotat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

si bobinajul se poate face ceva cu el sau alta piesa???

ai ideie cit costa un rotor

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate bobina. La un atelier de bobinat motoare. Nu stiu cat este unul nou, dar bobinatul nu cred sa fie mai mult de 50 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal din nou

m-am hotrait sa-l dau jos si sa-l duc la doctor

dar m-am blocat la surubul care da in viscoculpaj

cum se da jos????????????????(alternatorul)

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal, lamele radiatorului de la viscocuplaj, ar trebui sa aiba un loc unde sa incapa capatul de la surub. Daca nu, ori ii rupi tu o ureche din lamele alea, ori dai jos radiatoarele si visco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal cred ca daca nu are un locusor

o sa incerc prima varianta

dar sper sa gasesc lacasul

multam

o sa va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

buna treaba

o voi pune in practica la demontare

trebuie sa reusesc

multam fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

am dat alternatorul jos

a mers foarte repede

foarte buna metoda vicius_the_one

a trebuit o cheie mai speciala si am avut-o

Cosmin am masurat si rotorul si avea peste 3 ohmi

nu stiu ca sa mai cred voi ce parere aveti????????

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu alt releu si carbuni ai incercat ? Bornele la baterie sunt stranse? In fagurele de relee unde duce +12v de la baterie sunt bine stranse piulitele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

am ingercat si cu un alt releu nou

si degeaba

am masurat si nu incarca deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te la infasurarile statorului daca par prajite. Desi sunt cazuri 1 la 10.000 cand se intampla asa.

Diodele nu se ard toate deodata. Pica asa cate una. Dar in acel caz ai incarcare doar fara mari consumatori. In 99% din cazuri se duce releul.

Grea diagnoza la distanta...

Mai bine du-l la un electrician bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

multam pt sfaturi

l-am dus la doctor astept vesti de la el

va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

am revenit

treaba rezolvata

un fir intrerupt la rotor si un rulmet inlocuit

sper sa mearga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti aduci aminte ce ti-am spus aici? : :D

In general problema nu e colectorul ci bobinajul din rotor.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

nu am facut mare brinza

sa va spun de ce alternatorul a mers 1 zi bine si pe urma nu

incarca pana la 1900 de turatii dupa acelasi bipait acelas mesaj in bord

cind scadea sub 1900 ok nu mai zicea nimic incarca bine

asta a durat foarte putin pentru ca acuma nu mai incarca deloc.

o sa-i cumpar un rotor nou ca nu se mai poate.

astept si parerile voastre

multam fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa incerci acum cu releul nou. Sunt unele cazuri cand asa se comporta un releu obosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

cosmin releu nou i-am pus prima oara si nu a fost de la el

l-am dus la un elect si ia facut ceva la rotor

a mers si pe urma ainceput sa faca pe nebunu

deci are releu nou acum pe alternator

masina este din 2001 motor 1900 tdi avb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal revin

cumparat rotor nou pus ok merge

manopera 250ron

toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna ca nu ti l-a facut calumea si s-a rupt iar firul in rotor. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!